Автор |
Конста Клеметті, Харро Грьонберг |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2020 |
Перекладач |
Анна Когтєва |
ISBN |
9785961440379 |
Тип |
Електронна |
Все про електронну книгу Мастера геймдизайна. Как создавались Angry Birds, Max Payne и другие игры-бестселлеры
- Захоплива подорож життям за лаштунками геймдева.
- 10 інтерв'ю з провідними фінськими геймдизайнерами.
Індустрія відеоігор в Фінляндії стрімко розвивається: її обороти ростуть рік від року, а в Гельсінкі працює понад 50 студій, які успішно конкурують з міжнародними корпораціями.
Фінські геймдизайнери створили похмурі всесвіти Max Payne і Alan Wake, гоночну серію Trials і фріміум-стратегію Boom Beach. Angry Birds стала найбільш завантажувальною грою для мобільних пристроїв в історії і зробила свого автора мільярдером.
У цій книзі журналіст Конста Клеметті та ігровий продюсер Харро Грьонберг розшифровують ДНК фінського геймдизайну разом з розробниками найуспішніших ігор та інноваційних ігрових механік. Їхні поради та ідеї стануть в нагоді всім, хто хоче навчитися створювати відеоігри для будь-яких платформ.
Цитати
«У Trials ми зробили повернення до гри максимально безболісним, щоб гравцеві було простіше. Це як їзда на велосипеді: розучитися неможливо. Просто стрибаєш в сідло і їдеш».
«Можна геть запороти гру, відмовившись від свого бачення. Звичайно, важливо прислухатися до чужої думки, але якщо художник придумав гру, то має захищати своє бачення, і його завдання - контролювати розробку гри. Девід Боуї якось сказав, що не йде на компроміси. Інакше його альбоми не стали б альбомами Боуї. Сила-силенна ігор в App Store - звичайний ширспожив, яке вже тут "бачення". Це просто бізнес. Але якщо ти хочеш зробити продукт з унікальним характером і унікальною історією, у тебе, як правило, є спеціальна людина, яка веде проект: варто довіритися баченню фахівця».
«Як і в усьому, при розробці гри є велика спокуса впасти в "повзучий пкращизм", впихаючи все нові та нові фічі. Дизайнеру дуже важливо весь час дотримуватися балансу між інь і ян».
«Сама ідея гри нічого не варта, якщо не можна втілити її так, як хочеться, або якщо тобі шкода відмовлятися від варіантів, які опинилися непрацездатними».
Особливості
Повнокольорова книга, з ілюстраціями.
Для кого
Для геймдизайнерів, розробників, любителів комп'ютерних ігор.
Автор |
Конста Клеметті, Харро Грьонберг |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2020 |
Перекладач |
Анна Когтєва |
ISBN |
9785961440379 |
Тип |
Електронна |

-
epub
Підходить для iBooks (iPhone, iPad, iMac)
Рецензії Мастера геймдизайна. Как создавались Angry Birds, Max Payne и другие игры-бестселлеры
Автор |
Конста Клеметті, Харро Грьонберг |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2020 |
Перекладач |
Анна Когтєва |
ISBN |
9785961440379 |
Тип |
Електронна |