Мастера геймдизайна. Как создавались Angry Birds, Max Payne и другие игры-бестселлеры
Електронна книга | Код товару 1251591
Автор
Конста Клеметті, Харро Грьонберг
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2020
Перекладач
Анна Когтєва
ISBN
9785961440379
Тип
Електронна

Все про електронну книгу Мастера геймдизайна. Как создавались Angry Birds, Max Payne и другие игры-бестселлеры

  • Захоплива подорож життям за лаштунками геймдева.
  • 10 інтерв'ю з провідними фінськими геймдизайнерами.

Індустрія відеоігор в Фінляндії стрімко розвивається: її обороти ростуть рік від року, а в Гельсінкі працює понад 50 студій, які успішно конкурують з міжнародними корпораціями.

Фінські геймдизайнери створили похмурі всесвіти Max Payne і Alan Wake, гоночну серію Trials і фріміум-стратегію Boom Beach. Angry Birds стала найбільш завантажувальною грою для мобільних пристроїв в історії і зробила свого автора мільярдером.

У цій книзі журналіст Конста Клеметті та ігровий продюсер Харро Грьонберг розшифровують ДНК фінського геймдизайну разом з розробниками найуспішніших ігор та інноваційних ігрових механік. Їхні поради та ідеї стануть в нагоді всім, хто хоче навчитися створювати відеоігри для будь-яких платформ.

Цитати

«У Trials ми зробили повернення до гри максимально безболісним, щоб гравцеві було простіше. Це як їзда на велосипеді: розучитися неможливо. Просто стрибаєш в сідло і їдеш».

Мастер гейм-дизайна. Trials

«Можна геть запороти гру, відмовившись від свого бачення. Звичайно, важливо прислухатися до чужої думки, але якщо художник придумав гру, то має захищати своє бачення, і його завдання - контролювати розробку гри. Девід Боуї якось сказав, що не йде на компроміси. Інакше його альбоми не стали б альбомами Боуї. Сила-силенна ігор в App Store - звичайний ширспожив, яке вже тут "бачення". Це просто бізнес. Але якщо ти хочеш зробити продукт з унікальним характером і унікальною історією, у тебе, як правило, є спеціальна людина, яка веде проект: варто довіритися баченню фахівця».

«Як і в усьому, при розробці гри є велика спокуса впасти в "повзучий пкращизм", впихаючи все нові та нові фічі. Дизайнеру дуже важливо весь час дотримуватися балансу між інь і ян».

«Сама ідея гри нічого не варта, якщо не можна втілити її так, як хочеться, або якщо тобі шкода відмовлятися від варіантів, які опинилися непрацездатними».

Особливості

Повнокольорова книга, з ілюстраціями.

Для кого

Для геймдизайнерів, розробників, любителів комп'ютерних ігор.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Конста Клеметті, Харро Грьонберг
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2020
Перекладач
Анна Когтєва
ISBN
9785961440379
Тип
Електронна
Рецензії
Купити - Мастера геймдизайна. Как создавались Angry Birds, Max Payne и другие игры-бестселлеры
Мастера геймдизайна. Как создавались Angry Birds, Max Payne и другие игры-бестселлеры
109 грн
Доступні формати для скачування:
 

Рецензії Мастера геймдизайна. Как создавались Angry Birds, Max Payne и другие игры-бестселлеры

 
Характеристики Мастера геймдизайна. Как создавались Angry Birds, Max Payne и другие игры-бестселлеры
Автор
Конста Клеметті, Харро Грьонберг
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2020
Перекладач
Анна Когтєва
ISBN
9785961440379
Тип
Електронна