Повернення товару/гарантія

Обмін або повернення товару

Повернення товару здійснюється тільки за наявності заповненої заяви. Для цього вам необхідно звернутися за тел. 0-800-335-425 (безплатно по Україні) або написати на e-mail: [email protected]. Наш представник допоможе зробити повернення найбільш зручним для вас способом.

У разі, якщо ви вирішили звернутися до нас з питання повернення або обміну будь-якої придбаної у нас продукції, просимо вас ознайомитися із загальними правилами.

Важливо: При отриманні замовлення обов'язково перевіряйте цілісність товару (упаковки та її вмісту).

Комплектація і цілісність товару

  • Будь ласка, перевіряйте комплектацію, цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і документи при отриманні замовлення. Це можливо зробити при працівниках служби доставки.
  • Ми не несемо відповідальності за товар, який не був перевірений на наявність механічних пошкоджень або відсутність частин безпосередньо при отриманні у відділенні перевізника.
  • У разі виявлення некомплекту або пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання.

Гарантійне обслуговування

У разі виявлення недоліків (відхилення від параметрів і характеристик, зазначених в інструкції з експлуатації) протягом гарантійного терміну споживач має право на безплатний ремонт товару. Гарантійний термін починається з дати придбання товару кінцевим споживачем.

Якщо протягом гарантійного терміну в товарі виявлено недолік, ви можете звернутися в Авторизований Сервісний центр виробника. Повний перелік адрес Сервісних центрів є в інструкції або гарантійному талоні, що додається до техніки, також його можна дізнатися за телефоном: 0-800-335-425.

Гарантія не надається у наступних випадках:

  • Серійний номер виробу знищений (витертий, затертий) або став нерозбірливим;
  • Серійний номер виробу не відповідає відомостям, зазначеним у гарантійному талоні;
  • На виробі відсутні пломби, наклейки, стікери та інші маркування передбачені виробником;
  • Виріб має сліди некваліфікованого, стороннього втручання або несанкціонованого ремонту;
  • Виріб пошкоджено або він вийшов із ладу у зв'язку з порушенням правил і умов встановлення, підключення, адаптації під місцеві технічні умови покупця, експлуатації, зберігання і транспортування;
  • Дефект викликаний зміною конструкції або програмного забезпечення;
  • Виріб має виражені механічні або електричні пошкодження, отримані в результаті будь-яких дій покупця або сторонніх осіб;
  • Дефект викликаний дією непереборних сил, нещасним випадком;
  • Виявлені сліди потрапляння всередину виробу сторонніх предметів, рідин, комах, хімічних та інших речовин;
  • Дефект викликаний в результаті коливання напруги в мережі живлення, використання неправильного живлення або вхідної напруги, опромінення, електростатичних розрядів (включаючи блискавку), а також інших видів зовнішнього впливу;
  • Звичайне зношування товару обумовленого його експлуатацією;
  • Дефекти, викликані використанням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;
  • Вірусного ураження, використання програмного забезпечення, яке не входить в комплект виробу або є неліцензійним.

Примітки по окремих груп товарів:

Для книжок

Якщо є поліграфічний брак, що призводить до втрати або перекручування інформації: відсутність друкованого тексту, заминання друкарським верстатом сторінки, невідповідність назви книжки на обкладинці її змісту, перевернуті щодо обкладинки сторінки. У випадки виявлення такого роду недоліків, за вами залишається право повернути в магазин раніше придбану книжку протягом 14 днів з моменту отримання.

Згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"» від 19.03.1994 року № 172. така продукція належної якості поверненню не підлягає.

Для електронного контенту

За електронний контент адміністрація сайту не повертає грошові кошти (Умови використання сайту). Електронні книжки не підлягають поверненню чи обміну.

У випадку здійснення Покупцем оплати за надання доступу до завантаження Контенту та неможливості його безпосередньо завантажити з технічних чи будь-яких інших причин Покупцем (що виникли на стороні та з вини Покупця), повернення сплачених грошових коштів не проводиться, а Контент буде вважатися таким, що отриманий належним чином. Повернення сплачених грошових коштів можливе лише у тому випадку, якщо Продавцем був наданий неробочий файл (який неможливо відтворити чи зберегти (якщо це доведено після перевірки Продавцем) та у разі, якщо Продавець не може здійснити заміну такого файлу. Таким чином, Контент належної якості поверненню та обміну не підлягає.