Корпоративная культура
Електронна книга | Код товару 1251586
Автор
Harvard Business Review (HBR)
Видавництво
Альпіна Паблішер
Серія книг
HBR 10 лучших статей
Мова
Російська
Рік видання
2020
Кількість сторінок
216
ISBN
9785961440041
Тип
Електронна

Все про електронну книгу Корпоративная культура

Кращі статті журналу «Harvard Business Review» на тему формування корпоративної культури та управління змінами

Harvard Business Review - головний діловий журнал у світі. У новій збірці з серії «HBR: 10 кращих статей» підібрано найважливіші матеріали журналу, присвячені корпоративній культурі.
Корпоративну культуру не так просто зрозуміти і, як правило, складно виміряти, але вона є однією з найважливіших складових успіху будь-якої компанії.

Автори цієї збірки, визнані експерти в галузі організаційної культури і поведінки, менеджменту і психології, пояснюють, чому без аналізу корпоративної культури є неможливими жодні зміни в організації, і дають поради щодо розвитку корпоративної культури.

Автори докладно розповідають, як створити культуру довіри в компанії, подолати пасивність співробітників і підвищити їх задоволеність своєю роботою, сформувати культуру новаторства і створити атмосферу відкритості. Ідеї, поради, стратегії з цієї збірки допоможуть керівникам розібратися в тому, як влаштована їх корпоративна культура, коли її необхідно міняти і як контролювати цей процес трансформації.

Тільки оцінивши вплив культури на свій бізнес, менеджери зможуть домогтися змін і створити організації, які процвітають навіть в найважчі часи.

Цитати

«Не можна здати корпоративну культуру в утиль, як стару машину. Незважаючи на всі її переваги та недоліки, це спадщина, яка залишається виключно вашою. На жаль, коли компанія намагається проштовхнути серйозні зміни, наприклад злиття або реорганізацію, попередня культура може здатися жорном на шиї».

«Випадки, коли нав'язана згори стратегія компанії конфліктує з вкоріненими культурними практиками і світовідчуттями, зустрічаються дуже часто. Керівники можуть недооцінювати залежність ефективності стратегії від її відповідності культурі. Культура кожного разу обігрує стратегію».

«Люди, які бачать в своїй роботі сенс, не економлять свою енергію і самовіддачу. Вони вільно ними діляться, тим самим спростовуючи традиційні економічні положення про зацікавленість лише в особистій вигоді. Такі співробітники розвиваються, а не регресують. Вони роблять більше - і краще».

Для кого

Для генеральних директорів, власників компаній, керівників відділу персоналу, менеджерів з внутрішніх комунікацій.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Harvard Business Review (HBR)
Видавництво
Альпіна Паблішер
Серія книг
HBR 10 лучших статей
Мова
Російська
Рік видання
2020
Кількість сторінок
216
ISBN
9785961440041
Тип
Електронна
Рецензії
Купити - Корпоративная культура
Корпоративная культура
139 грн
Доступні формати для скачування:
 

Рецензії Корпоративная культура

 
Характеристики Корпоративная культура
Автор
Harvard Business Review (HBR)
Видавництво
Альпіна Паблішер
Серія книг
HBR 10 лучших статей
Мова
Російська
Рік видання
2020
Кількість сторінок
216
ISBN
9785961440041
Тип
Електронна