Автор |
Harvard Business Review (HBR) |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Серія книг |
HBR 10 лучших статей |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2020 |
Кількість сторінок |
216 |
ISBN |
9785961440041 |
Тип |
Електронна |
Все про електронну книгу Корпоративная культура
Кращі статті журналу «Harvard Business Review» на тему формування корпоративної культури та управління змінами
Harvard Business Review - головний діловий журнал у світі. У новій збірці з серії «HBR: 10 кращих статей» підібрано найважливіші матеріали журналу, присвячені корпоративній культурі.
Корпоративну культуру не так просто зрозуміти і, як правило, складно виміряти, але вона є однією з найважливіших складових успіху будь-якої компанії.
Автори цієї збірки, визнані експерти в галузі організаційної культури і поведінки, менеджменту і психології, пояснюють, чому без аналізу корпоративної культури є неможливими жодні зміни в організації, і дають поради щодо розвитку корпоративної культури.
Автори докладно розповідають, як створити культуру довіри в компанії, подолати пасивність співробітників і підвищити їх задоволеність своєю роботою, сформувати культуру новаторства і створити атмосферу відкритості. Ідеї, поради, стратегії з цієї збірки допоможуть керівникам розібратися в тому, як влаштована їх корпоративна культура, коли її необхідно міняти і як контролювати цей процес трансформації.
Тільки оцінивши вплив культури на свій бізнес, менеджери зможуть домогтися змін і створити організації, які процвітають навіть в найважчі часи.
Цитати
«Не можна здати корпоративну культуру в утиль, як стару машину. Незважаючи на всі її переваги та недоліки, це спадщина, яка залишається виключно вашою. На жаль, коли компанія намагається проштовхнути серйозні зміни, наприклад злиття або реорганізацію, попередня культура може здатися жорном на шиї».
«Випадки, коли нав'язана згори стратегія компанії конфліктує з вкоріненими культурними практиками і світовідчуттями, зустрічаються дуже часто. Керівники можуть недооцінювати залежність ефективності стратегії від її відповідності культурі. Культура кожного разу обігрує стратегію».
«Люди, які бачать в своїй роботі сенс, не економлять свою енергію і самовіддачу. Вони вільно ними діляться, тим самим спростовуючи традиційні економічні положення про зацікавленість лише в особистій вигоді. Такі співробітники розвиваються, а не регресують. Вони роблять більше - і краще».
Для кого
Для генеральних директорів, власників компаній, керівників відділу персоналу, менеджерів з внутрішніх комунікацій.
Автор |
Harvard Business Review (HBR) |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Серія книг |
HBR 10 лучших статей |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2020 |
Кількість сторінок |
216 |
ISBN |
9785961440041 |
Тип |
Електронна |

-
epub
Підходить для iBooks (iPhone, iPad, iMac)
Рецензії Корпоративная культура
Автор |
Harvard Business Review (HBR) |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Серія книг |
HBR 10 лучших статей |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2020 |
Кількість сторінок |
216 |
ISBN |
9785961440041 |
Тип |
Електронна |