Рекламный и пиар-текст. Основы редактирования
Паперова книга | Код товару 860151
Автор
Наталія Іншакова
Видавництво
Аспект Пресс
Мова
Російська
Рік видання
2014
Кількість сторінок
256
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
145х215 мм
Палітурка
Тверда

Усе про книжку Рекламный и пиар-текст. Основы редактирования

Навчальний посібник присвячено роботі редактора над текстами, що функціонують у сферах реклами і зв'язків з громадськістю. У ньому розглянуті параметри класифікації цих текстів, це характеристика основних видів і жанрів, запропоновані критерії оцінки змісту і форми рекламних і піар-творів з позицій теорії і методики редагування. Основні прийоми редакторського аналізу рекламних і піар-текстів - з погляду законів формальної логіки і композиції, з урахуванням вимог до фактів, мови і стилю - продемонстровані на численних прикладах із сучасної практики. Посібник підготовлено на основі навчальної програми з дисципліни "Редагування окремих видів літератури".

Для студентів, що спеціалізуються у сфері редагування, реклами і піару, і практиків, що працюють у цих напрямах.

Характеристики
Автор
Наталія Іншакова
Видавництво
Аспект Пресс
Мова
Російська
Рік видання
2014
Кількість сторінок
256
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
145х215 мм
Палітурка
Тверда
Купити - Рекламный и пиар-текст. Основы редактирования
Рекламный и пиар-текст. Основы редактирования
433 грн
Немає в наявності
 
Характеристики Рекламный и пиар-текст. Основы редактирования
Автор
Наталія Іншакова
Видавництво
Аспект Пресс
Мова
Російська
Рік видання
2014
Кількість сторінок
256
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
145х215 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
Тираж
1000
ISBN
978-5-7567-0732-8
Вага
335 гр.
Тип
Паперова