Менеджмент та маркетинг в громадському харчуванні. Тлумачний термінологічний словник
Паперова книга | Код товару 58285
Автор
Тетяна Ковальчук
Видавництво
Центр навчальної літератури
Мова
Українська, Російська, Англійська
Рік видання
2019
Кількість сторінок
208 с.
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
60х84/16 (~145х200 мм)
Палітурка
М'яка

Усе про книжку Менеджмент та маркетинг в громадському харчуванні. Тлумачний термінологічний словник

От издателя:

Менеджмент та маркетинг в громадському харчуванні. Тлумачний термінологічний словник (англійська, російська та українська мови).

Характеристики
Автор
Тетяна Ковальчук
Видавництво
Центр навчальної літератури
Мова
Українська, Російська, Англійська
Рік видання
2019
Кількість сторінок
208 с.
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
60х84/16 (~145х200 мм)
Палітурка
М'яка
Рецензії
Купити - Менеджмент та маркетинг в громадському харчуванні. Тлумачний термінологічний словник
Менеджмент та маркетинг в громадському харчуванні. Тлумачний термінологічний словник
200 грн
Є в наявності
 

Рецензії Менеджмент та маркетинг в громадському харчуванні. Тлумачний термінологічний словник

 
Характеристики Менеджмент та маркетинг в громадському харчуванні. Тлумачний термінологічний словник
Автор
Тетяна Ковальчук
Видавництво
Центр навчальної літератури
Мова
Українська, Російська, Англійська
Рік видання
2019
Кількість сторінок
208 с.
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
60х84/16 (~145х200 мм)
Палітурка
М'яка
Папір
Офсетний
Шрифт
Петербург С
Тираж
500
ISBN
978-966-364-593-3
Вага
181 гр.
Довідкові видання
Словники
Тип
Паперова