Книга Маркетингова товарна політика

Категорія
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

У підручнику запропоновано концептуальні, методологічні та методичні положення маркетингової товарної політики. Розглянуто концепцію життєвого циклу товарів, питання управління товарною номенклатурою та асортиментом продукції, технології впровадження нових видів продукції та послуг, управління товарним портфелем, управління сервісом, планування упаковки. Приділено увагу методам оцінювання конкурентоспроможності продукції.

Для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців.

Продавець товару
Код товару
1244380
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки
Опис книги

У підручнику запропоновано концептуальні, методологічні та методичні положення маркетингової товарної політики. Розглянуто концепцію життєвого циклу товарів, питання управління товарною номенклатурою та асортиментом продукції, технології впровадження нових видів продукції та послуг, управління товарним портфелем, управління сервісом, планування упаковки. Приділено увагу методам оцінювання конкурентоспроможності продукції.

Для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців.

Відгуки
Виникли запитання? 0-800-335-425
270 грн
Відправка 08.05.24
Паперова книга
mono-logo
Покупка частинами від 1000 грн
Від 3-6 платежів Monobank
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки