Книга Маркетингові дослідження

Категорія
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

У навчальному посібнику комплексно розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства. Розкрито широке коло проблем, пов'язаних, із цілями і функціями маркетингових досліджень, загальними і спеціальними маркетинговими методами їх здійснення (опитування, аналіз документів, спостереження, експерименти, фокус-групи, хол-тести, панелі тощо), дослідними підходами до вивчення фірми, маркетингового середовища, ринку, конкурентів, товару, споживача, інтегрованих маркетингових комунікацій. Для студентів і викладачів напряму «Маркетинг» галузі знань «Економіка і підприємництво», а також студентів інших напрямів і спеціальностей, які вивчають дисципліну «Маркетингові дослідження» як вибіркову. Книга буде корисною для аспірантів, підприємців, менеджерів, економістів, маркетологів – практиків та інших фахівців, що цікавляться викладеними проблемами.

Продавець товару
Код товару
755104
Опис книги

У навчальному посібнику комплексно розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства. Розкрито широке коло проблем, пов'язаних, із цілями і функціями маркетингових досліджень, загальними і спеціальними маркетинговими методами їх здійснення (опитування, аналіз документів, спостереження, експерименти, фокус-групи, хол-тести, панелі тощо), дослідними підходами до вивчення фірми, маркетингового середовища, ринку, конкурентів, товару, споживача, інтегрованих маркетингових комунікацій. Для студентів і викладачів напряму «Маркетинг» галузі знань «Економіка і підприємництво», а також студентів інших напрямів і спеціальностей, які вивчають дисципліну «Маркетингові дослідження» як вибіркову. Книга буде корисною для аспірантів, підприємців, менеджерів, економістів, маркетологів – практиків та інших фахівців, що цікавляться викладеними проблемами.

Відгуки
Виникли запитання? 0-800-335-425
190 грн
Немає в наявності
Паперова книга