Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах
Паперова книга | Код товару 840217
Автор
О. Біловодська
Видавництво
Центр навчальної літератури
Мова
Українська
Рік видання
2018
Кількість сторінок
234
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
145х205 мм
Палітурка
М'яка

Усе про книжку Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах

У монографії висвітлено теоретико-методологічні та методичні засади управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах. Значної уваги приділено розгляду концептуальних засад розподілу продукції в системі управління підприємством. Викладено підходи до формування маркетингових каналів із позицій інноватики. Обґрунтовано й розроблено підходи до поетапного вибору та управління маркетинговими каналами інноваційної продукції промислових підприємств.

Для ТОП-менеджерів промислових підприємств, фахівців та науковців у галузі маркетингу інновацій, управління інноваційною діяльністю та суміжних галузей. Буде корисною для викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.

Характеристики
Автор
О. Біловодська
Видавництво
Центр навчальної літератури
Мова
Українська
Рік видання
2018
Кількість сторінок
234
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
145х205 мм
Палітурка
М'яка
Рецензії
Купити - Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах
Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах
165 грн
Є в наявності
 

Рецензії Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах

 
Характеристики Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах
Автор
О. Біловодська
Видавництво
Центр навчальної літератури
Мова
Українська
Рік видання
2018
Кількість сторінок
234
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
145х205 мм
Палітурка
М'яка
Папір
Офсетний
Тираж
300
ISBN
978-617-673-690-5
Тип
Паперова