Книга Маркетингова товарна політика

Категорія
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

У навчальному посібнику запропоновано концептуальні, методологічні та методичні положення маркетингової товарної політики підприємства. Розглянуто сутність та зміст маркетингової товарної політики, механізм ринкової конкуренції. Приділено увагу якості товарів та методам її оцінювання. Для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців.

Продавець товару
Код товару
755639
Опис книги

У навчальному посібнику запропоновано концептуальні, методологічні та методичні положення маркетингової товарної політики підприємства. Розглянуто сутність та зміст маркетингової товарної політики, механізм ринкової конкуренції. Приділено увагу якості товарів та методам її оцінювання. Для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців.

Відгуки
Виникли запитання? 0-800-335-425
125 грн
Немає в наявності
Паперова книга