От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет...
Електронна книга | Код товару 10064396
Автор
Джим Коллінз
Видавництво
Манн, Иванов и Фербер
Мова
Російська
Рік видання
2018
Перекладач
Павло Павловський
Кількість сторінок
376
ISBN
978-5-00100-363-2, 9785001003632
Тип
Електронна

Все про електронну книгу От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет...

У книзі аналізується досвід компаній, що здійснили перехід від хороших показників до видатних, таких як: Abbott, Circuit City, Fannie Mae, Gillette, Kimberly-Clark, Kroger, Nucor, Philip Morris, Pitney Bowes, Walgreens, Wells Fargo. Ці компанії зберігали високі результати протягом 15 років. Так, до 2000 року інвестиції в $ 1, зроблені в 1965 році в ці компанії, збільшилися б в 471 раз, а інвестиції в акції всіх компаній на ринку збільшилися б лише в 56 разів.

Дослідницька команда на чолі з Джимом Коллінзом розглядає фактори і умови, необхідні для переходу «від хорошого до великого», і його механізми. Автори переконані, що послідовне втілення в життя ідей і концепцій, викладених в книзі, допоможе практично будь-якій організації кардинальним чином поліпшити свою діяльність і домогтися по-справжньому видатних результатів.

Характеристики
Автор
Джим Коллінз
Видавництво
Манн, Иванов и Фербер
Мова
Російська
Рік видання
2018
Перекладач
Павло Павловський
Кількість сторінок
376
ISBN
978-5-00100-363-2, 9785001003632
Тип
Електронна
Рецензії
Купити - От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет...
От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет...

Звичайна ціна: 154 грн

Спеціальна ціна: 139 грн

Доступні формати для скачування:
 
Інформація про автора
Джим Коллінз
Джим Коллінз

Джим Коллінз - американський дослідник, письменник, бізнес-консультант. Автор таких книг, як: "Великі за власним вибором", "Як гинуть великі і чому деякі компанії ніколи не здаються", "Від хорошого до великого: чому деякі компанії здійснюють прорив, а інші ні", "Побудовані навічно". З юних років захоплюється альпінізмом, деякі ситуації в бізнесі порівнює зі сходженням на гору. Викладав в Стенфо...

Детальніше

Рецензії От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет...

 
Характеристики От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет...
Автор
Джим Коллінз
Видавництво
Манн, Иванов и Фербер
Мова
Російська
Рік видання
2018
Перекладач
Павло Павловський
Кількість сторінок
376
ISBN
978-5-00100-363-2, 9785001003632
Тип
Електронна
 

Про автора От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет...