От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет...
Електронна книга | Код товару 10064396
Yakaboo 5/5 1 відгук
Автор
Джим Коллінз
Видавництво
Манн, Іванов і Фербер
Мова
Російська
Рік видання
2018
Перекладач
Павло Павловський
Кількість сторінок
376
ISBN
978-5-00100-363-2, 9785001003632
Тип
Електронна

Все про електронну книгу От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет...

У книзі аналізується досвід компаній, що здійснили перехід від хороших показників до видатних, таких як: Abbott, Circuit City, Fannie Mae, Gillette, Kimberly-Clark, Kroger, Nucor, Philip Morris, Pitney Bowes, Walgreens, Wells Fargo. Ці компанії зберігали високі результати протягом 15 років. Так, до 2000 року інвестиції в $ 1, зроблені в 1965 році в ці компанії, збільшилися б в 471 раз, а інвестиції в акції всіх компаній на ринку збільшилися б лише в 56 разів.

Дослідницька команда на чолі з Джимом Коллінзом розглядає фактори і умови, необхідні для переходу «від хорошого до великого», і його механізми. Автори переконані, що послідовне втілення в життя ідей і концепцій, викладених в книзі, допоможе практично будь-якій організації кардинальним чином поліпшити свою діяльність і домогтися по-справжньому видатних результатів.

Характеристики
Автор
Джим Коллінз
Видавництво
Манн, Іванов і Фербер
Мова
Російська
Рік видання
2018
Перекладач
Павло Павловський
Кількість сторінок
376
ISBN
978-5-00100-363-2, 9785001003632
Тип
Електронна
Рецензії
  •  
    Ідеї
    Хоча Коллінз пояснює цікаві ідеї про фактори того, як компанія може стати великою, його зміст був дещо посереднім і сухим в простому форматі пояснень. Він розповів про історичні аспекти багатьох компаній зі списку Fortune 500 (таких як Kroger, Walgreens) і про те, як їх стратегії/дії допомогли добитися більшої диференціації і успіху в їх секторах економіки, але багато цифр здавалися застарілими і, здавалося, неактуальні для сучасного ділового світу. Багато графіки варіюються від 1970 до 2000. Коллінз пропонує особисту концепцію розвитку і безперервного вдосконалення, що дозволяє фірмі бути на чолі галузевих стандартів.
Купити - От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет...
От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет...

Звичайна ціна: 154 грн

Спеціальна ціна: 116 грн

Доступні формати для скачування:
 
Інформація про автора
Джим Коллінз
Джим Коллінз

Джим Коллінз - американський дослідник, письменник, бізнес-консультант. Автор таких книг, як: "Великі за власним вибором", "Як гинуть великі і чому деякі компанії ніколи не здаються", "Від хорошого до великого: чому деякі компанії здійснюють прорив, а інші ні", "Побудовані навічно". З юних років захоплюється альпінізмом, деякі ситуації в бізнесі порівнює зі сходженням на гору. Викладав в Стенфо...

Детальніше

Рецензії От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет...

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Ідеї
    Хоча Коллінз пояснює цікаві ідеї про фактори того, як компанія може стати великою, його зміст був дещо посереднім і сухим в простому форматі пояснень. Він розповів про історичні аспекти багатьох компаній зі списку Fortune 500 (таких як Kroger, Walgreens) і про те, як їх стратегії/дії допомогли добитися більшої диференціації і успіху в їх секторах економіки, але багато цифр здавалися застарілими і, здавалося, неактуальні для сучасного ділового світу. Багато графіки варіюються від 1970 до 2000. Коллінз пропонує особисту концепцію розвитку і безперервного вдосконалення, що дозволяє фірмі бути на чолі галузевих стандартів.
 
Характеристики От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет...
Автор
Джим Коллінз
Видавництво
Манн, Іванов і Фербер
Мова
Російська
Рік видання
2018
Перекладач
Павло Павловський
Кількість сторінок
376
ISBN
978-5-00100-363-2, 9785001003632
Тип
Електронна
 

Про автора От хорошего к великому. Почему одни компании совершают прорыв, а другие нет...