Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Безкоштовно по Україні
Без вихідних, з 9 до 20
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
У монографії представлено результати дослідження маловивченої, але актуальної проблеми – методології формування готовності до інноваційної діяльності вчителя музики. Висвітлюються теоретичні основи інноваційної діяльності в музично-педагогічній освіті, методологічні аспекти моделювання інноваційної діяльності вчителя музики, особливості діагностики інноваційної діяльності в закладах освіти, формування готовності до інноваційної діяльності майбутнього вчителя музики.
Книга адресована освітянам, науковцям, аспірантам, магістрантам педагогічних і мистецьких навчальних закладів, музикантам і студентам та усім, кого цікавлять питання музичної інноватики.
У монографії представлено результати дослідження маловивченої, але актуальної проблеми – методології формування готовності до інноваційної діяльності вчителя музики. Висвітлюються теоретичні основи інноваційної діяльності в музично-педагогічній освіті, методологічні аспекти моделювання інноваційної діяльності вчителя музики, особливості діагностики інноваційної діяльності в закладах освіти, формування готовності до інноваційної діяльності майбутнього вчителя музики.
Книга адресована освітянам, науковцям, аспірантам, магістрантам педагогічних і мистецьких навчальних закладів, музикантам і студентам та усім, кого цікавлять питання музичної інноватики.