Книга Сторіноміка. Маркетинг у пострекламну епоху

Книга Сторіноміка. Маркетинг у пострекламну епоху

1 Відгук
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

«Сторіноміка…» — це фундамент у будові прибуткової маркетингової стратегії, яка працюватиме на ефективну взаємодію між брендом і клієнтом. Заснована на всесвітньовідомому семінарі, створеному легендарним майстром історій Робертом Мак-Кі, ця унікальна книжка адаптує мистецтво сторітелінгу на користь маркетологів, підприємців і бізнес-корпорацій.

Мак- Кі, один із розробників маркетингових стратегій провідних брендів у сфері B2B й B2C, як-от Samsung, Marriott International, Philips, Microsoft, Nike, IBM та Siemens, демонструє оригінальну концепцію, що значно перевершує традиційні моделі, та навчає, як ловити «на гачок» клієнтів завдяки сюжетно-орієнтованій і мотиваційній рекламі. Автори пояснюють, що саме робить історію переконливою, і навчають застосовувати техніки сторітелінгу в бізнесі.

Продавець товару
Код товару
986461
Характеристики
Тип обкладинки
Опис книги

«Сторіноміка…» — це фундамент у будові прибуткової маркетингової стратегії, яка працюватиме на ефективну взаємодію між брендом і клієнтом. Заснована на всесвітньовідомому семінарі, створеному легендарним майстром історій Робертом Мак-Кі, ця унікальна книжка адаптує мистецтво сторітелінгу на користь маркетологів, підприємців і бізнес-корпорацій.

Мак- Кі, один із розробників маркетингових стратегій провідних брендів у сфері B2B й B2C, як-от Samsung, Marriott International, Philips, Microsoft, Nike, IBM та Siemens, демонструє оригінальну концепцію, що значно перевершує традиційні моделі, та навчає, як ловити «на гачок» клієнтів завдяки сюжетно-орієнтованій і мотиваційній рекламі. Автори пояснюють, що саме робить історію переконливою, і навчають застосовувати техніки сторітелінгу в бізнесі.

Відгуки
1 Відгук
Петро
5 січня 2022 р
5 балів
корисна книга з чіткою структурою
Книга "Сторіноміка" Роберта Маккі розповідає про секрети створення успішних історій. Історій, які не залишають аудиторію байдужою, викликають у неї емоції, почуття. І змушують роботи певний вибір чи визначатися з поведінкою. Автор слушно зауважує - ера реклами в старому вигляді відходить. Люди намагаються не дивитися та ігнорувати традиційні рекламні повідомлення. А тексти під виглядом рекламних оголошень не чіпляють. Вони скучні, стереотипні. Написані за правилами СЕО, але не ті, які вражають серця і душі. Тому Маккі пропонує вихід з тупика - розказувати про себе і свою компанію у вигляді історії. Вдала історія має власну структуру, послідовність і системність викладу. Цьому і вчить книга майстра сценарного жанру.
Виникли запитання? 0-800-335-425
250 грн
Немає в наявності
Паперова книга