Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Безкоштовно по Україні
Без вихідних, з 9 до 20
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
«Впроваджуй інновації або помри!»
Такі конкурентні реалії сучасних організацій. Стрімкі зміни роблять тактику поступових змін або удосконалення того, що вже існує, не ефективною. «Прагнути до поступового поліпшення, поки конкуренти заново винаходять всю індустрію - це все одно, що возитися в піску, поки Рим охоплений вогнем». Грунтуючись на дослідженнях креативності, Д. Кроуплі і А. Кроуплі пропонують методи концептуалізації і менеджменту інновацій в організаціях. Вони пропонують динамічну модель взаємодій між чотирма компонентами креативності - персоною, продуктом, процесом і пресом - які виступають як «конструктивні блоки» інновацій. Автори пропонують новий погляд на природу інноваційних продуктів і на процеси, які їх генерують; на психологічні характеристики людей-новаторів і на середовище, яке стимулює інновації. Крім того, вони звертають увагу на парадоксальну природу інновацій, яка полягає в тому, що одні й ті ж фактори можуть одночасно їх стимулювати і перешкоджати їх генерації. Але, при правильному менеджменті, організації можуть ефективно стимулювати інновації та перетворювати їх в свою конкурентну перевагу. Ця книга розповість про те, як це зробити.
«Впроваджуй інновації або помри!»
Такі конкурентні реалії сучасних організацій. Стрімкі зміни роблять тактику поступових змін або удосконалення того, що вже існує, не ефективною. «Прагнути до поступового поліпшення, поки конкуренти заново винаходять всю індустрію - це все одно, що возитися в піску, поки Рим охоплений вогнем». Грунтуючись на дослідженнях креативності, Д. Кроуплі і А. Кроуплі пропонують методи концептуалізації і менеджменту інновацій в організаціях. Вони пропонують динамічну модель взаємодій між чотирма компонентами креативності - персоною, продуктом, процесом і пресом - які виступають як «конструктивні блоки» інновацій. Автори пропонують новий погляд на природу інноваційних продуктів і на процеси, які їх генерують; на психологічні характеристики людей-новаторів і на середовище, яке стимулює інновації. Крім того, вони звертають увагу на парадоксальну природу інновацій, яка полягає в тому, що одні й ті ж фактори можуть одночасно їх стимулювати і перешкоджати їх генерації. Але, при правильному менеджменті, організації можуть ефективно стимулювати інновації та перетворювати їх в свою конкурентну перевагу. Ця книга розповість про те, як це зробити.