Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
За два дні восени 2014 року на аукціонах «Сотбіз» і «Крістіз» у Нью-Йорку покупці витратили 1,7 мільярда доларів на сучасне мистецтво. Склади у вільних економічних зонах по всьому світу забиті мистецтвом для перепродажу. Один із п’яти надувних псів із нержавіючої сталі Джеффа Кунса пішов з молотка на 50% дорожче за будь-який інший витвір живого митця. Картину Крістофера Вула із цитатою з фільму Френсіса Форда Копполи — чотири рядки чорних літер на білому тлі — купили за 28 мільйонів доларів.
У «Помаранчевому надувному псі» економіст і автор бестселерів Дон Томпсон наводить ці та інші вражаючі факти про сучасний арт-ринок. Він пропонує свіжий і провокативний погляд на елітний арт-ринок, досліджує, що вступає у гру, коли йдеться про колообіг величезних сум, і що штовхає покупців, навіть на несвідомому рівні, надавати творам такої високої комерційної вартості.
Дон Томпсон — економіст, професор маркетингу та стратегії в Шуліхській школі бізнесу при Йоркському університеті в Торонто. Він викладав у Гарвардській бізнес-школі та Лондонській школі економіки. Автор 14 книжок, зокрема бестселерів: «Опудало акули за 12 мільйонів доларів: цікава економіка сучасного мистецтва» (2010) та «Супермодель і коробка “Брілло”: особлива економіка сучасного мистецтва» (2014).
За два дні восени 2014 року на аукціонах «Сотбіз» і «Крістіз» у Нью-Йорку покупці витратили 1,7 мільярда доларів на сучасне мистецтво. Склади у вільних економічних зонах по всьому світу забиті мистецтвом для перепродажу. Один із п’яти надувних псів із нержавіючої сталі Джеффа Кунса пішов з молотка на 50% дорожче за будь-який інший витвір живого митця. Картину Крістофера Вула із цитатою з фільму Френсіса Форда Копполи — чотири рядки чорних літер на білому тлі — купили за 28 мільйонів доларів.
У «Помаранчевому надувному псі» економіст і автор бестселерів Дон Томпсон наводить ці та інші вражаючі факти про сучасний арт-ринок. Він пропонує свіжий і провокативний погляд на елітний арт-ринок, досліджує, що вступає у гру, коли йдеться про колообіг величезних сум, і що штовхає покупців, навіть на несвідомому рівні, надавати творам такої високої комерційної вартості.
Дон Томпсон — економіст, професор маркетингу та стратегії в Шуліхській школі бізнесу при Йоркському університеті в Торонто. Він викладав у Гарвардській бізнес-школі та Лондонській школі економіки. Автор 14 книжок, зокрема бестселерів: «Опудало акули за 12 мільйонів доларів: цікава економіка сучасного мистецтва» (2010) та «Супермодель і коробка “Брілло”: особлива економіка сучасного мистецтва» (2014).