Перше враження. Як відрізнити хороший дизайн від поганого
Паперова книга | Код товару 803452
Yakaboo 4.6/5
Автор
Чіп Кідд
Видавництво
Vivat
Серія книг
TED books
Мова
Українська
Рік видання
2017
Рік першого видання
2015
Перекладач
Мирослава Щербатюк
Кількість сторінок
144

Усе про книжку Перше враження. Як відрізнити хороший дизайн від поганого

Ця книжка - веселий і грайливий погляд на важливість першого враження в житті й у книжці від відомого дизайнера, майстра книжкових обкладинок Чіпа Кідда. На його думку, саме від першого враження залежить, на що ми відразу звертаємо увагу, як вибудовуємо взаємодію з навколишнім світом, чи готові витратити гроші на щось. Автор, показуючи нам приклади дизайну - хорошого, поганого, абсурдного, геніального, - із гумором відкриває секрети, аналізує їх, як це може робити лише професіонал, оцінюючи все прискіпливим натренованим оком. Автор демонструє нам часто непомітні красу і нездарність у тому чи іншому дизайні й доводить, що саме перше враження, усвідомлюємо ми чи ні, має величезний вплив на наше сприйняття світу.

Характеристики
Автор
Чіп Кідд
Видавництво
Vivat
Серія книг
TED books
Мова
Українська
Рік видання
2017
Рік першого видання
2015
Перекладач
Мирослава Щербатюк
Кількість сторінок
144
Рецензії
  •  
    Накраща книга серії TEDbooks 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Безумовно, для мене найкраща книга з наразі доступних у книжковій серії "tedbooks". Книга американського графічного дизайнера Чіпа Кідда "Перше враження. Як відрізнити хороший дизайн від поганого" захоплює з перший рядків. Це той випадок, коли текст, пояснення тексту, ілюстрації та фото знаходяться в ідеальному балансі, в результаті чого прочитання книги стає безпрограшним задоволенням. Автор детально описує те, чому один дизайн є ідеальним, а інший найгіршим, який тільки може бути і переконливо аргументує свої враження. Чіп Кідд розповідає про свій багаторічний досвід роботи та наводить приклади виключно зі свого досвіду, що на мій погляд, додає книзі великий жирний плюс. Може скластись враження, що це чергова книга по маркетингу, але насправді це не так - книга "перше враження" відрізняється своєю конкретикою, наочністю та зрозумілістю.
    Той випадок, коли я шкодував, що книга вже закінчилася, і мені дуже хотілося її продовжити! Читається швидко, легко, переклад якісний, книга кольорова з інтегрованою обкладинкою. Варта уваги, тому 5 зірочок їй!
  •  
    "Перше враження. Як відрізнити хороший дизайн від поганого" 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    «Перше враження. Як відрізнити хороший дизайн від поганого» – це третя придбана та прочитана мною книжка серії «TED books». Перед нею були придбані та прочитані «Мистецтво спокою. Пригоди на шляху в нікуди» Піко Айєра та «Син терориста. Історія вибору» Зака Ебрагіма та Джеффа Джайлза. Ця книжечка має найбільший об’єм та найбагатше оздоблення графічними малюнками та фотографіями ніж інші книги цієї серії. Це не дивно, бо її зміст буде присвячений графічному оформленню та дизайну. А її автор, Чіп Кідд, дизайнер та письменник, який з 1986 року працює в видавництві Альфреда Кнопфа та спеціалізується на дизайні книжкових обкладинок. В цій книзі будуть не тільки книги з і своїми обкладинками, буде і реклама, і товари, і логотипи, і афіші фільмів, і ще багато всього цікавого… Якщо читач знає англійську мову, то йому буде легше розібратися в тонкощах деяких ознайомлень з дизайном, бо на зображеннях в книзі багато мови оригіналу, і не все переведене в самому тексті. Дивлячись на приклади книжкових обкладинок, поданих у цій книзі, хочеться побажати нашим видавництвам переймати стиль та виконання їх і в наших книгах. В світі обкладинка не тільки знайомить з прізвищем автора та назвою твору, але й слугує коротким змістом самого твору, який незрозумілий читачу, який не читав цей твір, але пробуджує в нього бажання не тільки прочитати, а й розгадати задум дизайнера, про що він хотів сказати цією обкладинкою. Такий собі книжковий графічний ребус. Мені дуже сподобалась обкладинка до книги Харукі Муракамі «Безбарвний Цкуру Тадзакі та роки його прощі».
    Після прочитання цієї книги читачі звертатимуть свою увагу на графічні дизайни не тільки книжок, а й всього, що потраплятиме у поле їхнього зору. А все це завдяки Чіпу Кідду та його книзі.
Купити - Перше враження. Як відрізнити хороший дизайн від поганого
Перше враження. Як відрізнити хороший дизайн від поганого
89 грн
Є в наявності
 

Рецензії Перше враження. Як відрізнити хороший дизайн від поганого

4.6/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Накраща книга серії TEDbooks 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Безумовно, для мене найкраща книга з наразі доступних у книжковій серії "tedbooks". Книга американського графічного дизайнера Чіпа Кідда "Перше враження. Як відрізнити хороший дизайн від поганого" захоплює з перший рядків. Це той випадок, коли текст, пояснення тексту, ілюстрації та фото знаходяться в ідеальному балансі, в результаті чого прочитання книги стає безпрограшним задоволенням. Автор детально описує те, чому один дизайн є ідеальним, а інший найгіршим, який тільки може бути і переконливо аргументує свої враження. Чіп Кідд розповідає про свій багаторічний досвід роботи та наводить приклади виключно зі свого досвіду, що на мій погляд, додає книзі великий жирний плюс. Може скластись враження, що це чергова книга по маркетингу, але насправді це не так - книга "перше враження" відрізняється своєю конкретикою, наочністю та зрозумілістю.
    Той випадок, коли я шкодував, що книга вже закінчилася, і мені дуже хотілося її продовжити! Читається швидко, легко, переклад якісний, книга кольорова з інтегрованою обкладинкою. Варта уваги, тому 5 зірочок їй!
  •  
    "Перше враження. Як відрізнити хороший дизайн від поганого" 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    «Перше враження. Як відрізнити хороший дизайн від поганого» – це третя придбана та прочитана мною книжка серії «TED books». Перед нею були придбані та прочитані «Мистецтво спокою. Пригоди на шляху в нікуди» Піко Айєра та «Син терориста. Історія вибору» Зака Ебрагіма та Джеффа Джайлза. Ця книжечка має найбільший об’єм та найбагатше оздоблення графічними малюнками та фотографіями ніж інші книги цієї серії. Це не дивно, бо її зміст буде присвячений графічному оформленню та дизайну. А її автор, Чіп Кідд, дизайнер та письменник, який з 1986 року працює в видавництві Альфреда Кнопфа та спеціалізується на дизайні книжкових обкладинок. В цій книзі будуть не тільки книги з і своїми обкладинками, буде і реклама, і товари, і логотипи, і афіші фільмів, і ще багато всього цікавого… Якщо читач знає англійську мову, то йому буде легше розібратися в тонкощах деяких ознайомлень з дизайном, бо на зображеннях в книзі багато мови оригіналу, і не все переведене в самому тексті. Дивлячись на приклади книжкових обкладинок, поданих у цій книзі, хочеться побажати нашим видавництвам переймати стиль та виконання їх і в наших книгах. В світі обкладинка не тільки знайомить з прізвищем автора та назвою твору, але й слугує коротким змістом самого твору, який незрозумілий читачу, який не читав цей твір, але пробуджує в нього бажання не тільки прочитати, а й розгадати задум дизайнера, про що він хотів сказати цією обкладинкою. Такий собі книжковий графічний ребус. Мені дуже сподобалась обкладинка до книги Харукі Муракамі «Безбарвний Цкуру Тадзакі та роки його прощі».
    Після прочитання цієї книги читачі звертатимуть свою увагу на графічні дизайни не тільки книжок, а й всього, що потраплятиме у поле їхнього зору. А все це завдяки Чіпу Кідду та його книзі.
  •  
    Моє враження від «Перше враження» Чіп Кідд 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Для мене, як для графічного дизайнера початківця, книга американського графічного дизайнера Чіпа Кідда «Перше враження. Як відрізнити хороший дизайн від поганого» стала певного роду одкровенням та навчила мислити і бачити світ під іншим кутом нахилу. Автор зміг укріпити в моїй свідомості поняття, що все, що нас оточує має свій дизайн: від попереджень на станції метро до коробки серветок на столі. Не обов'язково цей дизайн неперевершений чи унікальний, але він існує і може бути або ергономічним і зрозумілим, або невдалим і дратуючим. Розглядаються вдалі приклади дизайну і їх відверто не красиві двійники.
    Велика кількість ілюстрацій, та текст суто по справі. Написана легко і містами з гумором. Читається за один раз, так наче ти прослухав повноцінну лекцію TedTalks. Захоплююча та надихаюча і точно така, що не забудеться. Всі важливі цитати в книзі вже виділені її автором, що також зручно.
    Якщо Ви дизайнер-початківець, то дуже раджу читати цю книгу, адже вона дає потужний заряд натхнення і вчить звертати увагу на оточуючі нас об'єкти.

  •  
    Дизайн
    В первую очередь хотелось бы отметить хорошее качество издания. Книга очень яркая и стильная. Страницы плотные, шрифт среднего размера. Очень понравилось что книга не объемная, можно прочесть за пару часов, это очень удобно. Что же касается наполнения, то меня очень порадовало что автор преподносит не только текст, но так же красивые цветные иллюстрации, которые отлично дополняют и служат отличным примером для ориентировки. Написана достаточно простым языком и можно обнаружить много интересный идей и вариантов для собственного дизайна. Эта книга идеально подойдёт как для дизайнеров так и для широкого круга читателей, которые интересуются этой темой. Лично мне очень понравилось узнать как лучше делать хороший дизайн, чтобы это привлекало и могло заинтересовать людей.
  •  
    Я очікувала значно більшого від книги
    Бачу в рецензіях дизайнера-початківця, який задоволений книгою. Я теж дизайнер-початківець, але маю геть протилежні враження. Мені не сподобалось 70% книги, вони здались дуже поверхневими, автор говорить про речі, які ми і так знаємо + багато сторінок відведено під ілюстративні елементи (я маю на увазі не фото, а кольорові сторінки, на яких написано по 1 реченню). Так, це виглядає симпатично, але таке враження, що зроблено виключно заради збільшення к-сті сторінок в книжці. Якби це була велика товста книга, то такий прийом був би дуже кльовим. А так книга мало не формату кишенькової, контенту і так мало, а тут ще й ці кольорові вставки.

    Сподобалась мені лише частини книги, де автор показує свої обкладинки та розповідає передісторію про те, як він прийшов до кінцевої ідеї, яку надрукувало видавництво. Його процес мислення надихає, він нестандартний та показує, що натхнення можна знайти у всьому, що нас оточує, буквально.

    Якщо підсумувати, то я б не купила цю книгу, якби знала яка вона, вона не варта своїх грошей. Занадто мало сторінок та справді якісного контенту за 90 гривень.
 
Характеристики Перше враження. Як відрізнити хороший дизайн від поганого
Автор
Чіп Кідд
Видавництво
Vivat
Серія книг
TED books
Мова
Українська
Рік видання
2017
Рік першого видання
2015
Перекладач
Мирослава Щербатюк
Кількість сторінок
144
Ілюстрації
Кольорові
Формат
60х84/16 (~145х205 мм)
Палітурка
Інтегральна
Папір
Офсетний
Тираж
2600
ISBN
978-966-942-125-8, 978-966-942-081-7, 978-1-4767-8478-6
Вага
175 гр.
Тип
Паперова