Книга Перевага. У чому сила корпоративної культури

Категорія
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Книжка відомого бізнес-тренера та письменника Патріка Ленсіоні стала національним бестселером США.

Тематика

Менеджмент, бізнес, робота в команді

Про книжку

Патрік Ленсіоні описує, як корпоративна культура може стати найбільшою перевагою будь-якої компанії. Ця ідея проста, доступна й не потребує великих витрат. Але саме вона забезпечує потрібне середовище для розвитку стратегії, обігу фінансів, ефективної роботи маркетингу й застосування технологій.

У книжці автор наводить практичні поради та приклади з досвіду різногалузевих компаній, із якими він працював. Ленсіоні розповідає, як створити згуртовану команду менеджерів, мотивувати працівників, разом досягати спільної мети й навчитися бути відвертими одне з одним.

Для кого книжка

Книжка стане в пригоді менеджерам різного рівня, які прагнуть зробити роботу команди ефективнішою. А також тим, хто тільки планує розпочати власну справу.

Чому ця книжка

Щоб створити злагоджену команду в організації, на думку автора, потрібно зробити чотири кроки. Про них Ленсіоні детально й на прикладах розповідає в «Перевазі».

Про автора

Патрік Ленсіоні — засновник та президент консалтингової компанії The Table Group, яка спеціалізується на організаційному здоров’ї та розвитку команди. Як консультант він працював із тисячами керівників — від бізнесменів зі списку Fortune 500 до представників середнього бізнесу та стартаперів. Газета Wall Sreet Journal назвала Патріка Ленсіоні «одним із найбільш затребуваних спікерів Америки». Ленсіоні написав 11 бізнес-книжок сумарним накладом понад 5 мільйонів примірників, зокрема бестселер «П’ять вад у роботі команди». Його книжки перекладено на 30 мов.

Відгуки про книжку

«Цю розумну, змістовну та практичну книжку обов’язково мають прочитати керівники й інші ділові люди, яким потрібно навести лад у компанії».

— Publishers Weekly

«Ми взяли за основу методологію Ленсіоні для наших довгострокових стратегічних планів. Результати виявилися фантастичними. Тепер працівники задоволені, комунікація вдала, є співпраця й налагоджено справжню командну роботу. Все суттєво покращилося».

— Сміт Євел, CEО компанії Welocalize

«Працювати над оздоровленням компанії — це те ж саме, що дати дітям можливість вступити до коледжу. У результаті в нас є команда, культура й система подолання труднощів, з якими ми мусимо впоратися, щоб досягти цілей».

— Том Торкелсон, засновник та СЕО IDEA Public Schools

Цитати

Більшість компаній залучають лише незначну частку доступних їм знань, досвіду і розумового капіталу, зате здорові — використовують ці ресурси практично на сто відсотків.

Засаднича відмінність між успішними й посередніми або неуспішними лідерами дуже мало залежить (якщо взагалі залежить) від того, що вони знають чи наскільки вони розумні. Проте вона величезною мірою корелює з тим, наскільки вони морально здорові.

Лише поодинокі організації вкладають у це достатньо часу й зусиль, та й ті беруться до справи зі значно меншою наполегливістю, ніж потрібно.

Коли менеджери з’ясують для себе, що таке організаційне здоров’я, і навчаться правильно застосовувати дане поняття, це надасть можливість справжніх покращень і конкурентних переваг, якої не надає жодна інша складова бізнесу. І це правда.

Продавець товару
Код товару
751059
Опис книги

Книжка відомого бізнес-тренера та письменника Патріка Ленсіоні стала національним бестселером США.

Тематика

Менеджмент, бізнес, робота в команді

Про книжку

Патрік Ленсіоні описує, як корпоративна культура може стати найбільшою перевагою будь-якої компанії. Ця ідея проста, доступна й не потребує великих витрат. Але саме вона забезпечує потрібне середовище для розвитку стратегії, обігу фінансів, ефективної роботи маркетингу й застосування технологій.

У книжці автор наводить практичні поради та приклади з досвіду різногалузевих компаній, із якими він працював. Ленсіоні розповідає, як створити згуртовану команду менеджерів, мотивувати працівників, разом досягати спільної мети й навчитися бути відвертими одне з одним.

Для кого книжка

Книжка стане в пригоді менеджерам різного рівня, які прагнуть зробити роботу команди ефективнішою. А також тим, хто тільки планує розпочати власну справу.

Чому ця книжка

Щоб створити злагоджену команду в організації, на думку автора, потрібно зробити чотири кроки. Про них Ленсіоні детально й на прикладах розповідає в «Перевазі».

Про автора

Патрік Ленсіоні — засновник та президент консалтингової компанії The Table Group, яка спеціалізується на організаційному здоров’ї та розвитку команди. Як консультант він працював із тисячами керівників — від бізнесменів зі списку Fortune 500 до представників середнього бізнесу та стартаперів. Газета Wall Sreet Journal назвала Патріка Ленсіоні «одним із найбільш затребуваних спікерів Америки». Ленсіоні написав 11 бізнес-книжок сумарним накладом понад 5 мільйонів примірників, зокрема бестселер «П’ять вад у роботі команди». Його книжки перекладено на 30 мов.

Відгуки про книжку

«Цю розумну, змістовну та практичну книжку обов’язково мають прочитати керівники й інші ділові люди, яким потрібно навести лад у компанії».

— Publishers Weekly

«Ми взяли за основу методологію Ленсіоні для наших довгострокових стратегічних планів. Результати виявилися фантастичними. Тепер працівники задоволені, комунікація вдала, є співпраця й налагоджено справжню командну роботу. Все суттєво покращилося».

— Сміт Євел, CEО компанії Welocalize

«Працювати над оздоровленням компанії — це те ж саме, що дати дітям можливість вступити до коледжу. У результаті в нас є команда, культура й система подолання труднощів, з якими ми мусимо впоратися, щоб досягти цілей».

— Том Торкелсон, засновник та СЕО IDEA Public Schools

Цитати

Більшість компаній залучають лише незначну частку доступних їм знань, досвіду і розумового капіталу, зате здорові — використовують ці ресурси практично на сто відсотків.

Засаднича відмінність між успішними й посередніми або неуспішними лідерами дуже мало залежить (якщо взагалі залежить) від того, що вони знають чи наскільки вони розумні. Проте вона величезною мірою корелює з тим, наскільки вони морально здорові.

Лише поодинокі організації вкладають у це достатньо часу й зусиль, та й ті беруться до справи зі значно меншою наполегливістю, ніж потрібно.

Коли менеджери з’ясують для себе, що таке організаційне здоров’я, і навчаться правильно застосовувати дане поняття, це надасть можливість справжніх покращень і конкурентних переваг, якої не надає жодна інша складова бізнесу. І це правда.

Відгуки
3 Відгуки
Немає відгуків
Виникли запитання? 0-800-335-425
185 грн
Немає в наявності
Паперова книга