Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Безкоштовно по Україні
Без вихідних, з 9 до 20
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
У збірці наукових праць розглядаються актуальні проблеми існування людини у складному плинному багатовимірному світі з позиції сучасних наукових досліджень, зокрема, синергетики, теорії складності, когнітивістики. Особлива увага приділена синергетичному розумінню складного світу людини з погляду психосинергетики, психології, когнітивістики, соціального знання; аналізуються нелінійні процеси у сучасній постнекласичній науці, презентується синергетичне бачення сучасних наукових об'єктів - живого, соціальних мереж, віртуальності тощо; а також когнітивні складники сучасного трансформативного навчання, трансверсальних компетенцій як навичок ХХІ століття, сутність та зміст когнітивних технологій в освіті як адаптивних стратегій людини в складному світі.
Книга адресована вченим, філософам, освітянам, аспірантам, студентам, а також усім, хто цікавиться проблемами філософського осмислення сучасного наукового знання.
У збірці наукових праць розглядаються актуальні проблеми існування людини у складному плинному багатовимірному світі з позиції сучасних наукових досліджень, зокрема, синергетики, теорії складності, когнітивістики. Особлива увага приділена синергетичному розумінню складного світу людини з погляду психосинергетики, психології, когнітивістики, соціального знання; аналізуються нелінійні процеси у сучасній постнекласичній науці, презентується синергетичне бачення сучасних наукових об'єктів - живого, соціальних мереж, віртуальності тощо; а також когнітивні складники сучасного трансформативного навчання, трансверсальних компетенцій як навичок ХХІ століття, сутність та зміст когнітивних технологій в освіті як адаптивних стратегій людини в складному світі.
Книга адресована вченим, філософам, освітянам, аспірантам, студентам, а також усім, хто цікавиться проблемами філософського осмислення сучасного наукового знання.