Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Безкоштовно по Україні
Без вихідних, з 9 до 20
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Ми живемо в країні, де переміг «карго-маркетинг» - маркетинг, що спирається на міфи та фікції. Деяким бізнесам комфортно в обіймах цього культу, але рано чи пізно зіткнення реальності та міфології призводить до руйнівних наслідків.
Олексій Філановський, відомий український маркетолог, аналізує на сторінках цієї книги найпоширеніші бізнес-міфи і пропонує прості та прозорі методи і інструменти, що дозволяють налагодити дійсно ефективну роботу маркетингу.
Друга частина книги присвячена філософським проблемам маркетингу, зокрема тому, як він створює цінність, задовольняючи запити споживачів і сприяючи процвітанню компаній. Спираючись на фундаментальні принципи сприйняття інформації, автор ділиться своїм багатим досвідом побудови успішних брендів.
Третя частина книги пропонує читачеві зазирнути в недалеке майбутнє за допомогою вже існуючих трендів, які в найближчі десятиліття радикально змінять суспільство, споживання і ринки.
Ми живемо в країні, де переміг «карго-маркетинг» - маркетинг, що спирається на міфи та фікції. Деяким бізнесам комфортно в обіймах цього культу, але рано чи пізно зіткнення реальності та міфології призводить до руйнівних наслідків.
Олексій Філановський, відомий український маркетолог, аналізує на сторінках цієї книги найпоширеніші бізнес-міфи і пропонує прості та прозорі методи і інструменти, що дозволяють налагодити дійсно ефективну роботу маркетингу.
Друга частина книги присвячена філософським проблемам маркетингу, зокрема тому, як він створює цінність, задовольняючи запити споживачів і сприяючи процвітанню компаній. Спираючись на фундаментальні принципи сприйняття інформації, автор ділиться своїм багатим досвідом побудови успішних брендів.
Третя частина книги пропонує читачеві зазирнути в недалеке майбутнє за допомогою вже існуючих трендів, які в найближчі десятиліття радикально змінять суспільство, споживання і ринки.