Книга Економні інновації. Як створити більше з меншими ресурсами

Категорія
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Книжка місяця на Amazon.com

Нова книга із серії Economist Books розповідає про революційну тенденцію у глобальному бізнесі – економні інновації. За допомогою застосування цього підходу багато провідних компаній змінили своє управлінське мислення і навчилися створювати високоякісні продукти з обмеженими ресурсами. Вже сьогодні ринок товарів, що випускаються за принципом економних інновацій, оцінюється у трильйон доларів і зберігає величезний потенціал подальшого розвитку. Книга містить цінні приклади застосування економних інновацій і пропонує алгоритм їх впровадження у будь-якій компанії. Автори впевнені, що в недалекому майбутньому ці знання стануть необхідною умовою проведення будь-якої бізнес-активності.

 

Пол Полман, генеральний директор компанії Unilever про книгу «Економні інновації: Як створити більше з меншими ресурсами» Наві Раджу та Джайдіпа Прабху:

У світі VUCA (абревіатура від англійських слів volatile (непостійний), uncertain (непевний), complex (складний) та ambiguous (неоднозначний)) ми мало в чому можемо бути впевненими. Проте існує одна річ, яка більшою чи меншою мірою таку впевненість дає, – це постійне зростання попиту на товари кращої якості, водночас ресурсів, потрібних для задоволення такого попиту, все менше. Вирішення цього конфлікту стає надзвичайно актуальним завданням нашого часу. Принцип «Робити більше, використовуючи менше» не може бути відповіддю на складні економічні питання. Він повинен стати важливою довгостроковою бізнес-стратегією для тих компаній, які визнають нову реальність. Ті ж, хто її заперечують, приречені на зникнення.

Однак визнання нової реальності та повна готовність до неї дуже різні речі. Саме для вирішення цієї проблеми книга, яку ви тримаєте в руках, обов’язково стане у нагоді. Раджу та Прабху демонструють, як і чому концепція економних інновацій повністю трансформувалася зі звичайного терміна школи менеджменту в головне питання для керівництва компаній. Шляхом аналізу результатів низки досліджень вони здобули безперечний доказ того, чому «час обмежень» може стати «часом можливостей» для тих, хто має кардинально інший підхід до інновацій.

Автори починають з ретельного вивчення людських бажань. По-перше, це якість. Люди не хочуть поступатися смаком чи особливими характеристиками речей, які вони купують. До того ж вони все рідше можуть собі це дозволити, адже необхідність пошуку та придбання альтернативного товару – помилка, яку вони вдруге не зроблять, оскільки це вимагає додаткових витрат.

По-друге, цінність. Потреба в цінності є наразі вищою, ніж будь-коли, проте це не означає низьку вартість, як вважають деякі автори. Люди готові платити за інновації, які швидше додають цінність, ніж підвищують вартість. Наприклад, представлення на ринку нового виду бульйону-напівфабрикату преміум-класу у скрутні часи може здатися не найкращою ідеєю. Однак у той час, коли люди менше їдять у кафе та ресторанах, потреба в напівфабрикатах високої якості, які дозволяють готувати вдома, зростає. У результаті бульйони Knorr Stock Pots тепер представлені на 36 ринках, а їх продаж збільшився у п’ять разів порівняно із загальним ринком цієї продукції.

По-третє, призначення. Люди все більше очікують від компаній використання їхньої здатності застосовувати інновації для подолання найгостріших проблем соціального значення та підтримки довговічності нашої планети. Компанії вже не можуть залишатися осторонь. Вони мають певні зобов’язання і як демонструють Раджу та Прабху, чудову можливість використовувати інновації для пошуку ефективних рішень.


Такою є головна ідея плану сталого розвитку та програми дій у Unilever. Цей підхід визначення загальної цінності продемонстровано у дослідженні, проведеному в компанії Unilever. Найбільшого резонансу він здобув на рівні таких її брендів, як Dove, Domestos, Knorr, Signal та багатьох інших, наповнених важливої соціальної місії та глибокою цілеспрямованості. Для того, щоб задовольнити людську потребу в якості, цінності та призначенні, компаніям недостатньо лише створити більше, використовуючи менше; вони повинні навчитися використовувати це «менше» ще ефективніше.

Можливо, найцінніша ідея цієї книги – усвідомлення того, що ми не лише живемо у світі VUCA, але й у світі, що поступово перевертається догори ногами. Традиційні західні бізнес-моделі потребують перегляду.

У багатьох куточках Європи домінує бідність. Саме тому нам потрібно застосовувати на європейських ринках принципи економних інновацій для розроблення доступніших товарів за помірними цінами для нових перспективних ринків. Наприклад, в Іспанії наш бренд засобу для чищення Surf продається в упаковках, розрахованих усього на п’ять застосувань, а у Греції наш майонез можна придбати як у великій, так і в маленькій упаковці. Загалом, як зазначають автори, поєднуючи економну винахідливість націй, що розвиваються, із останніми можливостями дослідження та розвитку розвинених економік, компанії здатні створювати високоякісні товари та послуги, доступні, довговічні та корисні для всього людства.

Ця праця є дорожньою картою для тих, хто хоче добре орієнтуватися у сучасному світі. Економні інновації – це ідея, час якої вже настав!

 

Валерій Фіщук, менеджер з розвитку бізнесу Cisco в Україні та країнах СНД, про книгу «Економні інновації: Як створити більше з меншими ресурсами» Наві Раджу та Джайдіпа Прабху:

Книга буде цікавою насамперед для бізнесменів і підприємців України, які націлюються на міжнародні ринки і розуміють, що у більшості випадків їм доведеться конкурувати за місце під сонцем зі славнозвісними брендами. У розрізі ресурсних і часових обмежень здатності конкурувати дорівнюють здібностям швидко, дешево і якісно винаходити, впроваджувати, виробляти, продавати, керувати, просувати (можна дібрати ще близько 100 слів, суть яких зводиться до значення «майстерність перемагати в умовах ринку»), маючи у своєму розпорядженні набагато менші бюджети і можливості, ніж конкуренти.

У таких економічних умовах народжуються проривні інновації, здатні змінювати статус-кво на ринку і виводити компанії у лідери. Саме про економні інновації йдеться у цій книзі: вона містить біля 50 бізнес-кейсів, що демонструють основні принципи комбінування економії та інноваційної діяльності. Цікавими є підходи до мінімізації витрат на маркетинг і одночасного розвитку продукту за допомогою зворотного зв'язку від споживачів замість дороговартісних маркетингових досліджень; ідеї досягнення масової кастомізації продукту з використанням доступних засобів дизайну та створення за допомогою програмного забезпечення віртуальних прототипів; практики побудови безвідходного, тобто дружнього довкіллю, виробництва тощо. 

Наві Раджу про творче вирішення проблем в ситуаціях, коли обмеження є критичними

Продавець товару
Код товару
562557
Опис книги

Книжка місяця на Amazon.com

Нова книга із серії Economist Books розповідає про революційну тенденцію у глобальному бізнесі – економні інновації. За допомогою застосування цього підходу багато провідних компаній змінили своє управлінське мислення і навчилися створювати високоякісні продукти з обмеженими ресурсами. Вже сьогодні ринок товарів, що випускаються за принципом економних інновацій, оцінюється у трильйон доларів і зберігає величезний потенціал подальшого розвитку. Книга містить цінні приклади застосування економних інновацій і пропонує алгоритм їх впровадження у будь-якій компанії. Автори впевнені, що в недалекому майбутньому ці знання стануть необхідною умовою проведення будь-якої бізнес-активності.

 

Пол Полман, генеральний директор компанії Unilever про книгу «Економні інновації: Як створити більше з меншими ресурсами» Наві Раджу та Джайдіпа Прабху:

У світі VUCA (абревіатура від англійських слів volatile (непостійний), uncertain (непевний), complex (складний) та ambiguous (неоднозначний)) ми мало в чому можемо бути впевненими. Проте існує одна річ, яка більшою чи меншою мірою таку впевненість дає, – це постійне зростання попиту на товари кращої якості, водночас ресурсів, потрібних для задоволення такого попиту, все менше. Вирішення цього конфлікту стає надзвичайно актуальним завданням нашого часу. Принцип «Робити більше, використовуючи менше» не може бути відповіддю на складні економічні питання. Він повинен стати важливою довгостроковою бізнес-стратегією для тих компаній, які визнають нову реальність. Ті ж, хто її заперечують, приречені на зникнення.

Однак визнання нової реальності та повна готовність до неї дуже різні речі. Саме для вирішення цієї проблеми книга, яку ви тримаєте в руках, обов’язково стане у нагоді. Раджу та Прабху демонструють, як і чому концепція економних інновацій повністю трансформувалася зі звичайного терміна школи менеджменту в головне питання для керівництва компаній. Шляхом аналізу результатів низки досліджень вони здобули безперечний доказ того, чому «час обмежень» може стати «часом можливостей» для тих, хто має кардинально інший підхід до інновацій.

Автори починають з ретельного вивчення людських бажань. По-перше, це якість. Люди не хочуть поступатися смаком чи особливими характеристиками речей, які вони купують. До того ж вони все рідше можуть собі це дозволити, адже необхідність пошуку та придбання альтернативного товару – помилка, яку вони вдруге не зроблять, оскільки це вимагає додаткових витрат.

По-друге, цінність. Потреба в цінності є наразі вищою, ніж будь-коли, проте це не означає низьку вартість, як вважають деякі автори. Люди готові платити за інновації, які швидше додають цінність, ніж підвищують вартість. Наприклад, представлення на ринку нового виду бульйону-напівфабрикату преміум-класу у скрутні часи може здатися не найкращою ідеєю. Однак у той час, коли люди менше їдять у кафе та ресторанах, потреба в напівфабрикатах високої якості, які дозволяють готувати вдома, зростає. У результаті бульйони Knorr Stock Pots тепер представлені на 36 ринках, а їх продаж збільшився у п’ять разів порівняно із загальним ринком цієї продукції.

По-третє, призначення. Люди все більше очікують від компаній використання їхньої здатності застосовувати інновації для подолання найгостріших проблем соціального значення та підтримки довговічності нашої планети. Компанії вже не можуть залишатися осторонь. Вони мають певні зобов’язання і як демонструють Раджу та Прабху, чудову можливість використовувати інновації для пошуку ефективних рішень.


Такою є головна ідея плану сталого розвитку та програми дій у Unilever. Цей підхід визначення загальної цінності продемонстровано у дослідженні, проведеному в компанії Unilever. Найбільшого резонансу він здобув на рівні таких її брендів, як Dove, Domestos, Knorr, Signal та багатьох інших, наповнених важливої соціальної місії та глибокою цілеспрямованості. Для того, щоб задовольнити людську потребу в якості, цінності та призначенні, компаніям недостатньо лише створити більше, використовуючи менше; вони повинні навчитися використовувати це «менше» ще ефективніше.

Можливо, найцінніша ідея цієї книги – усвідомлення того, що ми не лише живемо у світі VUCA, але й у світі, що поступово перевертається догори ногами. Традиційні західні бізнес-моделі потребують перегляду.

У багатьох куточках Європи домінує бідність. Саме тому нам потрібно застосовувати на європейських ринках принципи економних інновацій для розроблення доступніших товарів за помірними цінами для нових перспективних ринків. Наприклад, в Іспанії наш бренд засобу для чищення Surf продається в упаковках, розрахованих усього на п’ять застосувань, а у Греції наш майонез можна придбати як у великій, так і в маленькій упаковці. Загалом, як зазначають автори, поєднуючи економну винахідливість націй, що розвиваються, із останніми можливостями дослідження та розвитку розвинених економік, компанії здатні створювати високоякісні товари та послуги, доступні, довговічні та корисні для всього людства.

Ця праця є дорожньою картою для тих, хто хоче добре орієнтуватися у сучасному світі. Економні інновації – це ідея, час якої вже настав!

 

Валерій Фіщук, менеджер з розвитку бізнесу Cisco в Україні та країнах СНД, про книгу «Економні інновації: Як створити більше з меншими ресурсами» Наві Раджу та Джайдіпа Прабху:

Книга буде цікавою насамперед для бізнесменів і підприємців України, які націлюються на міжнародні ринки і розуміють, що у більшості випадків їм доведеться конкурувати за місце під сонцем зі славнозвісними брендами. У розрізі ресурсних і часових обмежень здатності конкурувати дорівнюють здібностям швидко, дешево і якісно винаходити, впроваджувати, виробляти, продавати, керувати, просувати (можна дібрати ще близько 100 слів, суть яких зводиться до значення «майстерність перемагати в умовах ринку»), маючи у своєму розпорядженні набагато менші бюджети і можливості, ніж конкуренти.

У таких економічних умовах народжуються проривні інновації, здатні змінювати статус-кво на ринку і виводити компанії у лідери. Саме про економні інновації йдеться у цій книзі: вона містить біля 50 бізнес-кейсів, що демонструють основні принципи комбінування економії та інноваційної діяльності. Цікавими є підходи до мінімізації витрат на маркетинг і одночасного розвитку продукту за допомогою зворотного зв'язку від споживачів замість дороговартісних маркетингових досліджень; ідеї досягнення масової кастомізації продукту з використанням доступних засобів дизайну та створення за допомогою програмного забезпечення віртуальних прототипів; практики побудови безвідходного, тобто дружнього довкіллю, виробництва тощо. 

Наві Раджу про творче вирішення проблем в ситуаціях, коли обмеження є критичними

Відгуки
Виникли запитання? 0-800-335-425
280 грн
Немає в наявності
Паперова книга