Книга Десять смертних гріхів маркетингу

Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Книга «Десять смертних гріхів маркетингу» написана знаменитим маркетологом Філіпом Котлером, автором «Основ маркетингу» ( «Біблії» з маркетингу) і ще більш ніж 60 книг. Він перший зібрав разом і систематизував усі знання в цій сфері і його думка користується заслуженою повагою в усьому світі.

В цей час маркетологи продають і просувають товари. Автор вважає, що, насправді, він має створювати товар, який буде продаватися без просування, без зусиль. Справжня роль маркетингу – бути двигуном бізнес-стратегії.

Ця книга є путівником з того, чого не можна робити. У цьому ясному й вичерпному керівництві автор описує десять найбільш поширених і найбільш руйнівних помилок маркетологів, пропонує визначити ознаки, які свідчать про наявність «гріха» й рекомендує практичні, перевірені рецепти, як його виправити або уникнути. Кожній помилці він присвячує окрему главу.

Його поради допоможуть маркетологам знайти правильний напрям бізнесу, розробляти більш досконалі продукти, покращувати маркетингові плани й відносини з клієнтами. Книга адресована маркетологам, керівникам компаній і підприємцям. Новачки також знайдуть її дуже корисною і простою у викладі. Філіп Котлер дає в книзі посилання на інші свої роботи й роботи інших авторів. Тож можете розширити свої пізнання за бажання.

Керівники підприємств, підприємці та новачки в бізнесі залишають вдячні відгуки про книгу «Десять смертних гріхів маркетингу». Вони підкреслюють безсумнівну користь отриманих порад і рекомендують не пошкодувати часу на прочитання книги.

Замовити і купити книгу «Десять смертних гріхів маркетингу» українською мовою ви можете в нашому інтернет-магазині. Тут же можна ознайомитися з іншими новинками з цікавої для вас теми.

Продавець товару
Код товару
838705
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда
Тираж
3000
Опис книги

Книга «Десять смертних гріхів маркетингу» написана знаменитим маркетологом Філіпом Котлером, автором «Основ маркетингу» ( «Біблії» з маркетингу) і ще більш ніж 60 книг. Він перший зібрав разом і систематизував усі знання в цій сфері і його думка користується заслуженою повагою в усьому світі.

В цей час маркетологи продають і просувають товари. Автор вважає, що, насправді, він має створювати товар, який буде продаватися без просування, без зусиль. Справжня роль маркетингу – бути двигуном бізнес-стратегії.

Ця книга є путівником з того, чого не можна робити. У цьому ясному й вичерпному керівництві автор описує десять найбільш поширених і найбільш руйнівних помилок маркетологів, пропонує визначити ознаки, які свідчать про наявність «гріха» й рекомендує практичні, перевірені рецепти, як його виправити або уникнути. Кожній помилці він присвячує окрему главу.

Його поради допоможуть маркетологам знайти правильний напрям бізнесу, розробляти більш досконалі продукти, покращувати маркетингові плани й відносини з клієнтами. Книга адресована маркетологам, керівникам компаній і підприємцям. Новачки також знайдуть її дуже корисною і простою у викладі. Філіп Котлер дає в книзі посилання на інші свої роботи й роботи інших авторів. Тож можете розширити свої пізнання за бажання.

Керівники підприємств, підприємці та новачки в бізнесі залишають вдячні відгуки про книгу «Десять смертних гріхів маркетингу». Вони підкреслюють безсумнівну користь отриманих порад і рекомендують не пошкодувати часу на прочитання книги.

Замовити і купити книгу «Десять смертних гріхів маркетингу» українською мовою ви можете в нашому інтернет-магазині. Тут же можна ознайомитися з іншими новинками з цікавої для вас теми.

Відгуки
2 Відгуки
Денис
13 лютого 2019 р
5 балів
Хорошая книга для начинающих маркетологов
"10 смертных грехов маркетинга" Филипа Котлера стала одной из моих первых книг по маркетингу. Я очень часто слышал за фамилию Котлер при упоминании маркетинговых стратегий. Потому мне стало интересно, что же это за "маркетинг по Котлеру", о котором так много говорят остальные. На самом деле это действительно отличная книга для тех, кто начинает свой путь к становлению маркетологом. Филип Котлер один из тех, кого можно смело считать мастодонтом в маркетинге и к кому стоит прислушиваться. В своей книге он говорит о 10 вещах, которых допускаются большинство маркетологов. Приводя примеры о доказательства, он показывает, как определенные действия рушат путь к результату. Из важных советов я у него взял собирать данные про целевую аудиторию при помощи опросов, наблюдать за конкурентами, заниматься улучшением продукта фирмы. Книга вряд ли подойдет уже опытным маркетологам, но она даст понимание про основные 10 ошибок начинающих маркетологов, избегая которых можно сэкономить сил и денег в дальнейшем.
Лилия Мурга
21 січня 2019 р
4 бали
Практичний посібник
Купуючи підручники даного типу, зазвичай прагнуть отримати настільну книжку для подальшого використання в роботі. От книга Філіпа Котлера "Десять смертних гріхів маркетингу", розрахована саме на таку ціль. Жодної води, лише обґрунтована теорія. Насамперед дається чітке визначення, чому маркетинг - це не те, чим його уявляють керівники, в компаніях яких є певні труднощі, вказує на те, що ти інтуїтивно розумієш, але з яких-небудь причин не звертаєш уваги в професійній діяльності або у повсякденному житті. Філіп Котлер пишет зрозумілою мовою, грамотно все пояснюючи. Дану книгу він присвятив опису десяти слабкостей практики маркетингу( адже з теорією все більш-менш на рівні) і запропонував імовірне вирішення кожної. Книгу можна позначити ярликом "must-have" як мінімум для тих, хто хоче залишатись конкурентноспроможним на своєму ринку. Він доводить, що маркетинг - це не справа, якою може займатись лиш спеціалізований відділ, а навпаки, що це невіддільний процес, який протікає постійно і на який мають вплив навіть незначні деталі. Однозначно, це своєрідний посібник, з якого варто починати та надалі керуватись, коли ваша діяльність має певне відношення до маркетингових справ.
Виникли запитання? 0-800-335-425
140 грн
Немає в наявності
Паперова книга