Державне багатство народів
Паперова книга | Код товару 839806
Yakaboo 5/5
Автор
Даг Деттер, Стефан Фьольстер
Видавництво
Видавництво Старого Лева
Серія книг
Бізнес і саморозвиток
Мова
Українська
Рік видання
2017
Перекладач
Ірина Піонтківська
Кількість сторінок
328
Ілюстрації
Немає ілюстрацій

Усе про книжку Державне багатство народів

Органи державної влади у всьому світі володіють державними активами на мільярди доларів (від корпорацій до лісів та історичних пам’яток). Велике національне багатство в більшості країн перевищує державний борг. У часі управління фінансовими кризами, які викликають велике занепокоєння, національне багатство значною мірою ігнорують.

Даг Деттер і Стефан Фьольстер упевнені, що якісне управління державними активами може допомогти вирішити проблему боргу, а ще таке управління дасть більший прибуток, ніж загальні інвестиції в інфраструктуру світу (транспорт, енергетика, зв’язок). Автори книжки стверджують, що завдяки покращенню управління національним багатством можливо збільшити стандарти життя та зміцнити демократичні інституції у всьому світі.

Характеристики
Автор
Даг Деттер, Стефан Фьольстер
Видавництво
Видавництво Старого Лева
Серія книг
Бізнес і саморозвиток
Мова
Українська
Рік видання
2017
Перекладач
Ірина Піонтківська
Кількість сторінок
328
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Рецензії
  •  
    Як управляти державним багатством?
    Іноді у лексиконі наших політиків зустрічається термін «національний фонд розвитку» чи «фонд майбутніх поколінь». Кожен вкладає в ці поняття своє розуміння, але, як правило, все зводиться до того, що якщо відповідно до Конституції земля, надра, лісові та водні ресурси є об’єктами права власності народу, то цей народ має отримувати з цього певний зиск.
    Автори даної книги вважають, що найефективнішим способом сприяння належному управлінню національним багатством є консолідація державних активів під єдиною установою, яку віддалено від безпосереднього впливу органів влади і яка забезпечуватиме прозоре корпоративне урядування на комерційній основі. Не можна не погодитися з думкою, що сильною є та держава, в якій політики мусять конкурувати між собою, пропонуючи поличні програми, що спрямовані на задоволення суспільних інтересів, а не роздаючи обіцянки про те, як надаватимуть доступ до державної годівниці.
    Чому це важливо? Бо уряди дуже рідко мають повне уявлення про свій портфель активів, а відтак не розуміють, що цінність державних активів у більшості країн перевищує обсяг державного боргу.
    Маючи консолідоване розуміння цінності та складу портфеля державних комерційних активів, нескладно підвищити дохідність чи то державних підприємств, чи то нерухомості, чи то продуктивних лісів, чи інших державних активів, які забезпечують певний потік надходжень.
    Така установа – «фонд національного багатства» - маючи достатній незалежності від контролю з боку держави, здатен збалансувати свій портфель активів і не лише займатися фінансуванням інвестицій в інфраструктурні проекти, а й виступати у ролі професійного керуючого портфелем та якірного інвестора в новостворених структурних консорціумах. Тобто, такий фонд міг би бути величезним стимулом для інвестицій у розвиток необхідної інфраструктури.
    Урядування державними активами у політичному процесі не матиме успіху без дотримання найважливіших принципів:
    1. Прозорість – охоплює і прозоре управління активами, належний облік, і прозоре виконання соціальних завдань.
    2. Чітка мета – дає змогу визначити максимізацію цінності як єдину мету.
    3. Політична незалежність – незалежний інструмент для управління власністю, який діє віддалено від будь-яких державних функцій.
    Ці три фактори тісно переплетені. Політична незалежність за відсутності прозорості або чіткої мети породить монстра – без будь-якого керівництва чи системи стримувань і противаг. Чітка мета неможлива без прозорості, яку забезпечують незалежні оцінки та належний облік.
    Наші спільні ресурси обмежені. Тому вкрай важливим є відповідне управління ними.
Купити - Державне багатство народів
Державне багатство народів
120 грн
Немає в наявності
 

Рецензії Державне багатство народів

  •  
    Як управляти державним багатством?
    Іноді у лексиконі наших політиків зустрічається термін «національний фонд розвитку» чи «фонд майбутніх поколінь». Кожен вкладає в ці поняття своє розуміння, але, як правило, все зводиться до того, що якщо відповідно до Конституції земля, надра, лісові та водні ресурси є об’єктами права власності народу, то цей народ має отримувати з цього певний зиск.
    Автори даної книги вважають, що найефективнішим способом сприяння належному управлінню національним багатством є консолідація державних активів під єдиною установою, яку віддалено від безпосереднього впливу органів влади і яка забезпечуватиме прозоре корпоративне урядування на комерційній основі. Не можна не погодитися з думкою, що сильною є та держава, в якій політики мусять конкурувати між собою, пропонуючи поличні програми, що спрямовані на задоволення суспільних інтересів, а не роздаючи обіцянки про те, як надаватимуть доступ до державної годівниці.
    Чому це важливо? Бо уряди дуже рідко мають повне уявлення про свій портфель активів, а відтак не розуміють, що цінність державних активів у більшості країн перевищує обсяг державного боргу.
    Маючи консолідоване розуміння цінності та складу портфеля державних комерційних активів, нескладно підвищити дохідність чи то державних підприємств, чи то нерухомості, чи то продуктивних лісів, чи інших державних активів, які забезпечують певний потік надходжень.
    Така установа – «фонд національного багатства» - маючи достатній незалежності від контролю з боку держави, здатен збалансувати свій портфель активів і не лише займатися фінансуванням інвестицій в інфраструктурні проекти, а й виступати у ролі професійного керуючого портфелем та якірного інвестора в новостворених структурних консорціумах. Тобто, такий фонд міг би бути величезним стимулом для інвестицій у розвиток необхідної інфраструктури.
    Урядування державними активами у політичному процесі не матиме успіху без дотримання найважливіших принципів:
    1. Прозорість – охоплює і прозоре управління активами, належний облік, і прозоре виконання соціальних завдань.
    2. Чітка мета – дає змогу визначити максимізацію цінності як єдину мету.
    3. Політична незалежність – незалежний інструмент для управління власністю, який діє віддалено від будь-яких державних функцій.
    Ці три фактори тісно переплетені. Політична незалежність за відсутності прозорості або чіткої мети породить монстра – без будь-якого керівництва чи системи стримувань і противаг. Чітка мета неможлива без прозорості, яку забезпечують незалежні оцінки та належний облік.
    Наші спільні ресурси обмежені. Тому вкрай важливим є відповідне управління ними.
 
Характеристики Державне багатство народів
Автор
Даг Деттер, Стефан Фьольстер
Видавництво
Видавництво Старого Лева
Серія книг
Бізнес і саморозвиток
Мова
Українська
Рік видання
2017
Перекладач
Ірина Піонтківська
Кількість сторінок
328
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
145x200 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
Тираж
1000
ISBN
978-617-679-426-4
Вага
487 гр.
Тип
Паперова