Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування і розробки уроків української мови та читання у 3-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом О. Я. Савченко. Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручників М. С. Вашуленка, Н. А. Васильківської, С. Г. Дубовик (Українська мова та читання : підруч. для 3 класів закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Частина 1. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2020) та О. В. Вашуленко (Українська мова та читання : підруч. для 3 класів закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Частина 2. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2020). Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Для вчителів початкової школи.
Посібник містить орієнтовне календарно-тематичне планування і розробки уроків української мови та читання у 3-му класі Нової української школи, складені відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової освіти (2018) за Типовою освітньою програмою авторського колективу під керівництвом О. Я. Савченко. Розподіл годин і тематика уроків відповідають змісту підручників М. С. Вашуленка, Н. А. Васильківської, С. Г. Дубовик (Українська мова та читання : підруч. для 3 класів закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Частина 1. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2020) та О. В. Вашуленко (Українська мова та читання : підруч. для 3 класів закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах). Частина 2. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2020). Конспекти уроків, різноманітних за формою проведення, побудовано з урахуванням основних положень Концепції «Нова українська школа», на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів, з використанням елементів інтеграції, інноваційних та здоров’язбережувальних технологій, інтерактивних методів та прийомів навчання, сучасного обладнання як складової нового освітнього середовища.
Для вчителів початкової школи.