Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Безкоштовно по Україні
Без вихідних, з 9 до 20
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
У монографії досліджуються теоретико-методологічні засади й практика реформування шкільної іншомовної освіти в країнах Вишеградської четвірки (Польщі, Словаччині, Угорщині та Чехії) впродовж останніх двадцяти років з урахуванням Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. Проаналізовано соціокультурні та організаційно-педагогічні засади модернізації змісту навчання іноземних мов у початковій, середній і старшій школі; розкрито сутність актуальних концепцій теорії і практики шкільної іншомовної освіти під впливом трансформації цілей, форм і методів навчання у рамках мультилінгвізмуй полікультурності.
У монографії досліджуються теоретико-методологічні засади й практика реформування шкільної іншомовної освіти в країнах Вишеградської четвірки (Польщі, Словаччині, Угорщині та Чехії) впродовж останніх двадцяти років з урахуванням Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. Проаналізовано соціокультурні та організаційно-педагогічні засади модернізації змісту навчання іноземних мов у початковій, середній і старшій школі; розкрито сутність актуальних концепцій теорії і практики шкільної іншомовної освіти під впливом трансформації цілей, форм і методів навчання у рамках мультилінгвізмуй полікультурності.