Електронна книга Про дружбу – дітям та підліткам. Робочий зошит

Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання
Зошит "Про дружбу для дітей" від ДивоГра - посібник для розвитку мовлення та навичок комунікації,  адаптований символами для альтернативної і додаткової комунікації (піктограмами). Посібник має на меті допомогти дітям і підліткам з порушеннями мови, мовлення та комунікації знайомитися, знаходити друзів, проводити час разом. До кожного слова у тексті зображений символ, який пояснює зміст.
 
Сторінок: 24
 
Чи можливо навчити дружити? І так, і ні, - вважає авторка посібника, філологиня, педагог, дитяча письменниця та мама дитини з розладами спектра аутизму, Валерія Кисельова-Саврасова.  Дружба у різному віці та для різних людей має різне значення й залежить від великої кількості чинників. Цей посібник допоможе дитині зрозуміти, як взаємодіяти з дітьми її віку: як познайомитися, як приєднатися до гри та як реагувати на конфлікти.
 
Теми, розкриті у зошиті "Про дружбу – дітям та підліткам": 
 
Як познайомитись. Грати разом. На майданчику. Ставати в чергу. Можна взяти твою іграшку? Граюсь сам. Не можна ображати інших. Скажи дорослим. Що робити, якщо тобі щось не подобається. Якщо ти образив/образила друга. У що грати вдома. Як грати на вулиці. Якщо ти сумуєш за другом/подругою. Написати або подзвонити другу/подрузі. Радісно бути разом з друзями. День народження.
 
Будь-ласка, обирайте зошит відповідно віку розвитку дитини або учня. Видання рекомендоване для розвитку навичок соціальної взаємодії в інклюзивних та спеціальних закладах освіти, дозвіллєвих установах, а також у сімейному колі.
 
Завдання зошита – простою мовою пояснити дітям основи взаємодії. Соціальні ситуації зрозумілі, оскільки разом із ними представлені ілюстрації й тексти з піктограмами, що дає змогу використовувати цей матеріал під час роботи з дітьми, які не користуються вербальним мовленням.
 
Якщо дитина ще не працювала з книгами, де текст супроводжується символами альтернативної і додаткової комунікації (АДК), можна накладати білий лист на частину тексту з піктограмами, залишаючи видимим лише один рядок для кращого засвоєння та розуміння змісту. Також дуже важливо пояснювати дітям, які живуть і навчаються з дітьми з інвалідністю, як взаємодіяти з тим, хто користується АДК або лише починає говорити
 
Як займатись із зошитом
 
Робочий зошит може бути використаний і під час підготовки до соціальних ситуацій, і як візуальна підказка у процесі комунікації. Дорослий, який проводить заняття або супроводжує дитину під час соціальної взаємодії, розглядає разом із нею ілюстрацію до кожної сторінки. Рекомендуємо обговорити з дитиною кожен розворот зошита. Назвати, що відбувається на малюнку, за потреби співставити зображення з актуальною ситуацією дитини («Тут бачимо майданчик, діти катаються з гірки»). Потім дорослий читає текст, послідовно демонструючи дитині відповідні піктограми («Я теж хочу кататися. Я стаю в чергу»). Для закріплення розуміння дорослий також може пропонувати дитині самостійно вибрати потрібні піктограми для ситуації («Якщо ти хочеш кататися, що потрібно зробити? Покажи»).
 
Автори
 
Валерія Кисельова-Саврасова
 
За освітою філолог. Особливе значення у розвитку дітей надає книгам. Почала публікувати в Іспанії книги для дітей з аутизмом після того, як дізналася, що старша дочка має цей діагноз. За допомогою соціальних історій, казок та піктограм дівчинка пізнала світ і навчилася говорити. Валерія опублікувала велику кількість казок і соціальних історій іспанською, англійською, українською та іншими мовами. Викладала кілька років в університеті Малаги майбутнім логопедам та філологам.
Зараз співпрацює з кафедрою аутизму при Малазькому університеті та проводить читання казок в іспанських бібліотеках із дітьми з особливими освітніми потребами.
 
Ганна Усатенко
 
Психологиня, видавчиня, громадська діячка, засновниця соціального підприємства «ДивоГра», співзасновниця громадського об’єднання «Спільнота АДК в Україні» aac.org.ua, членкиня Асоціації розвитку допоміжних технологій в Європі (AAATE) та Європейського товариства вивчення травматичного стресу, авторка посібників та освітніх курсів з альтернативної і додаткової комунікації.
 
Дана Яковенко
 
Психологиня, консультантка з питань статевого виховання, членкиня команди викладачів програми «Медико-психологічний та соціальний супровід осіб з особливими потребами» при Українському Католицькому Університеті (м. Львів). Має досвід у проведенні навчальних семінарів з тематики психосексуального розвитку для батьків, які виховують дітей з інвалідністю, та для фахівців.
 
Маргарита Чайка
 
Логопединя, фахівчиня із комунікації, фахівчиня із АДК, спеціальна психологиня, корекційна педагогиня, фахівчиня з раннього втручання, науковиця, методистка спільноти АДК в Україн і соціального видавництва «ДивоГра».
 
В адаптації посібників брали участь люди з мовленнєвими, ментальними або комунікативними порушеннями, а також їхні сім'ї та громадські організації батьків дітей з інвалідністю.
 
Більше інформації про читання посібників з символами альтернативної і додаткової комунікації “ДивоГра” та безкоштовні відеолекції для батьків і фахівців можна переглянути на сайті Соціального підприємства “ДивоГра” та громадського обʼєднання Спільнота альтернативної і додаткової комунікації (АДК) в Україні.
Код товару
1497516
Характеристики
Мова
Українська
Кількість сторінок
28
Де читати книгу?
Читайте і слухайте книжки в мобільному застосунку
або завантажте
pdf
Відкривається в Adobe Reader або браузері
Опис книги
Зошит "Про дружбу для дітей" від ДивоГра - посібник для розвитку мовлення та навичок комунікації,  адаптований символами для альтернативної і додаткової комунікації (піктограмами). Посібник має на меті допомогти дітям і підліткам з порушеннями мови, мовлення та комунікації знайомитися, знаходити друзів, проводити час разом. До кожного слова у тексті зображений символ, який пояснює зміст.
 
Сторінок: 24
 
Чи можливо навчити дружити? І так, і ні, - вважає авторка посібника, філологиня, педагог, дитяча письменниця та мама дитини з розладами спектра аутизму, Валерія Кисельова-Саврасова.  Дружба у різному віці та для різних людей має різне значення й залежить від великої кількості чинників. Цей посібник допоможе дитині зрозуміти, як взаємодіяти з дітьми її віку: як познайомитися, як приєднатися до гри та як реагувати на конфлікти.
 
Теми, розкриті у зошиті "Про дружбу – дітям та підліткам": 
 
Як познайомитись. Грати разом. На майданчику. Ставати в чергу. Можна взяти твою іграшку? Граюсь сам. Не можна ображати інших. Скажи дорослим. Що робити, якщо тобі щось не подобається. Якщо ти образив/образила друга. У що грати вдома. Як грати на вулиці. Якщо ти сумуєш за другом/подругою. Написати або подзвонити другу/подрузі. Радісно бути разом з друзями. День народження.
 
Будь-ласка, обирайте зошит відповідно віку розвитку дитини або учня. Видання рекомендоване для розвитку навичок соціальної взаємодії в інклюзивних та спеціальних закладах освіти, дозвіллєвих установах, а також у сімейному колі.
 
Завдання зошита – простою мовою пояснити дітям основи взаємодії. Соціальні ситуації зрозумілі, оскільки разом із ними представлені ілюстрації й тексти з піктограмами, що дає змогу використовувати цей матеріал під час роботи з дітьми, які не користуються вербальним мовленням.
 
Якщо дитина ще не працювала з книгами, де текст супроводжується символами альтернативної і додаткової комунікації (АДК), можна накладати білий лист на частину тексту з піктограмами, залишаючи видимим лише один рядок для кращого засвоєння та розуміння змісту. Також дуже важливо пояснювати дітям, які живуть і навчаються з дітьми з інвалідністю, як взаємодіяти з тим, хто користується АДК або лише починає говорити
 
Як займатись із зошитом
 
Робочий зошит може бути використаний і під час підготовки до соціальних ситуацій, і як візуальна підказка у процесі комунікації. Дорослий, який проводить заняття або супроводжує дитину під час соціальної взаємодії, розглядає разом із нею ілюстрацію до кожної сторінки. Рекомендуємо обговорити з дитиною кожен розворот зошита. Назвати, що відбувається на малюнку, за потреби співставити зображення з актуальною ситуацією дитини («Тут бачимо майданчик, діти катаються з гірки»). Потім дорослий читає текст, послідовно демонструючи дитині відповідні піктограми («Я теж хочу кататися. Я стаю в чергу»). Для закріплення розуміння дорослий також може пропонувати дитині самостійно вибрати потрібні піктограми для ситуації («Якщо ти хочеш кататися, що потрібно зробити? Покажи»).
 
Автори
 
Валерія Кисельова-Саврасова
 
За освітою філолог. Особливе значення у розвитку дітей надає книгам. Почала публікувати в Іспанії книги для дітей з аутизмом після того, як дізналася, що старша дочка має цей діагноз. За допомогою соціальних історій, казок та піктограм дівчинка пізнала світ і навчилася говорити. Валерія опублікувала велику кількість казок і соціальних історій іспанською, англійською, українською та іншими мовами. Викладала кілька років в університеті Малаги майбутнім логопедам та філологам.
Зараз співпрацює з кафедрою аутизму при Малазькому університеті та проводить читання казок в іспанських бібліотеках із дітьми з особливими освітніми потребами.
 
Ганна Усатенко
 
Психологиня, видавчиня, громадська діячка, засновниця соціального підприємства «ДивоГра», співзасновниця громадського об’єднання «Спільнота АДК в Україні» aac.org.ua, членкиня Асоціації розвитку допоміжних технологій в Європі (AAATE) та Європейського товариства вивчення травматичного стресу, авторка посібників та освітніх курсів з альтернативної і додаткової комунікації.
 
Дана Яковенко
 
Психологиня, консультантка з питань статевого виховання, членкиня команди викладачів програми «Медико-психологічний та соціальний супровід осіб з особливими потребами» при Українському Католицькому Університеті (м. Львів). Має досвід у проведенні навчальних семінарів з тематики психосексуального розвитку для батьків, які виховують дітей з інвалідністю, та для фахівців.
 
Маргарита Чайка
 
Логопединя, фахівчиня із комунікації, фахівчиня із АДК, спеціальна психологиня, корекційна педагогиня, фахівчиня з раннього втручання, науковиця, методистка спільноти АДК в Україн і соціального видавництва «ДивоГра».
 
В адаптації посібників брали участь люди з мовленнєвими, ментальними або комунікативними порушеннями, а також їхні сім'ї та громадські організації батьків дітей з інвалідністю.
 
Більше інформації про читання посібників з символами альтернативної і додаткової комунікації “ДивоГра” та безкоштовні відеолекції для батьків і фахівців можна переглянути на сайті Соціального підприємства “ДивоГра” та громадського обʼєднання Спільнота альтернативної і додаткової комунікації (АДК) в Україні.
Відгуки
Виникли запитання? 0-800-335-425
290 грн
Електронна книга
Сплачуйте частинами
Щоб сплатити частинами: потрібно мати картки Monobank або Приватбанку під час оформлення замовлення оберіть спосіб оплати «Покупка частинами від Monobank» або «Оплата частинами від ПриватБанку»
ПриватБанк
2-4 платежі