Книга Цікава логіка. 1 клас. Робочий зошит

Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання
Вправи, представлені в робочому зошиті,   забезпечують комплексний розвиток основних розумових операцій: порівнювати, класифікувати, давати означення, будувати висновки, виділяти закономірності, міркувати та ін., розвивають спостережливість, уяву; сприяють розвитку сенсорної і рухової сфер дитини, формують нестандартне мислення. Завдання, розроблені в системі, можуть бути використані на уроках математики, інформатики, логіки. 
 
Робочий зошит адресований учням 1-го класу.
Продавець товару
Код товару
405972
Характеристики
Тип обкладинки
М'яка
Мова
Українська
Опис книги
Вправи, представлені в робочому зошиті,   забезпечують комплексний розвиток основних розумових операцій: порівнювати, класифікувати, давати означення, будувати висновки, виділяти закономірності, міркувати та ін., розвивають спостережливість, уяву; сприяють розвитку сенсорної і рухової сфер дитини, формують нестандартне мислення. Завдання, розроблені в системі, можуть бути використані на уроках математики, інформатики, логіки. 
 
Робочий зошит адресований учням 1-го класу.
Відгуки
1 Відгук
Світлана
11 жовтня 2017 р
5 балів
Розвиваємо логіку диитни
Це робочий зошит із розвитку логічного мислення дитини. У зошиті представлено безліч цікавих завдань на розвиток дрібної моторики, пам’яті, уваги і мислення, зокрема: знайти спільну ознаку у групі предметів; знайти зайвий предмет; знайти пари предметів; домалювати предмети, аби вони стали схожими; запам’ятати і назвати предмети, що зображувалися; з’єднати крапки за порядком зростання чисел, аби отримати малюнок; полічити предмети; знайти предмет методом виключення; знайти серед інших предметів ті, що мають певний малюнок; знайти закономірність у предметах і продовжити рядки; подивитися на малюнки і дати відповіді на запитання; розв’язати нескладні математичні задачки; знайти плутанину в малюнках; знайти окремі фрагменти загального малюнку; відгадати загадки; за описом установити, про який предмет або тварину йде мова; визначити порядок виконання дій; виконати графічний диктант; згрупувати тварин, комах або предмети за певними ознаками; пройтися лабіринтом; обвести малюнок за пунктиром; намалювати предмети з протилежною ознакою тощо. Серед недоліків зошита хочу назвати відсутність самих завдань для графічного диктанту, тобто написано: «Від крапки рухайся за напрямком, який вказуватиме вчитель. Якщо все правильно зробиш, побачиш жирафу», але в зошиті немає самих вказівок (наприклад, дві клітинки вгору, три клітинки праворуч тощо). Тобто треба самим шукати завдання в інтернеті, аби намалювати графічний диктант. Серед переваг зошита слід відмітити, що завдань дійсно дуже багато, і вони охоплюються різні психічні процеси особистості.
Виникли запитання? 0-800-335-425
44 грн
Немає в наявності
Паперова книга