Новые правила деловой переписки
Паперова книга | Код товару 883183
Yakaboo 4.7/5
Автор
Людмила Саричєва, Максим Ільяхов
Видавництво
Альпина Паблишер
Мова
Російська
Рік видання
2018
Кількість сторінок
256
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
60x90/16 (~145х205 мм)
Палітурка
Тверда

Усе про книжку Новые правила деловой переписки

Пропонуємо вашій увазі книгу Максима Ільяхова та Людмили Саричевої "Новые правила деловой переписки" від видавництва Альпіна Паблішер.

Про книгу:

З даного видання ви дізнаєтеся про те, що прийшов час міняти стандарти ділової писемності, які безмежно застаріли та ґрунтуються на неприродних шаблонах. Автори стверджують, що необхідно керуватися двома новими правилами: поважати адресата і думати про його інтереси. Якщо складати листи, написані на основі цих простих правил, то ви будете викликати до себе симпатію людей, а ще вони допоможуть вам швидко налагодити відносини.

Використовуючи поради представлені в книзі, ви опануєте вмінням написання супровідних листів до будь-якого виду робочих відповідей і прохань, а також бізнес-пропозицій. Автори допоможуть вам писати конкретно, захопливо і яскраво. Ваші тексти позбудуться зайвих слів, штампованих виразів і складних речень. Замість цього вони наберуть стислості і змістовності. Якщо раніше у вас виникали складнощі з написанням подібних листів, то тепер у вас є шанс їх позбутися.

Для більш швидкого і зручного засвоєння тексту, всі поради авторів доповнені прикладами і замальовками.

Чому варто купити книгу "Новые правила деловой переписки" Максима Ільяхова та Людмили Саричевої?

"Новые правила деловой переписки" - книга, яка просто необхідна всім людям, так чи інакше пов'язаним з діловим листуванням. Завдяки їй, ваші листи стануть чіткими, структурованими, цікавими та короткими. Не важливо, пишете ви резюме, створюєте розсилку реклами або відповідаєте клієнтові, завдяки цій книзі ваші листи зможуть зацікавити будь-яку людину і викликати її позитивний відгук.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Людмила Саричєва, Максим Ільяхов
Видавництво
Альпина Паблишер
Мова
Російська
Рік видання
2018
Кількість сторінок
256
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
60x90/16 (~145х205 мм)
Палітурка
Тверда
Цитата
Мова ділового спілкування - вже давно не стиль політбюро і не словник ділової переписки з затертими штампами. Це та мова, якою вам зручно працювати
Максим Ільяхов, Людмила Саричєва
Рецензії
  • Книга от уже всеми любимого - Максима Ильяхова. 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    В наше время, люди абсолютно перестали думать о том, что и как говорить или писать. Из-за этого, возникает много недоразумений и конфликтов. Реальность такова, что целевая аудитория в интернете от 11 до 18 лет, буквально маринуется в летс-плеях, бьюти-бложиках, челленджах и другим "супер развивающим контентом", соответственно сообщения в комментариях или переписке будут на этом же "супер круты, лол типо короооче" уровне. Автор Максим Ильяхов, детально демонстрирует в своей книге как избавится от излишней эмоциональности, как сделать своё сообщение более информативным и чистым и.т.д.
    Почему же стоит прочитать данную книгу? В наше время, "месседж" - занимает одну из самых главных частей нашей жизни. Общение с коллегой по работе, с другом или девушкой а может и просто комментарий на ютубе - требует умения подать информацию кратко и максимально информативно, да так, чтобы читающий месседж с первого раза уловил вашу мысль и заинтересовался вами. Для того, чтобы овладеть умением писать, требуется приложить немало усилий. Глупо полагать, что после прочтения одной книги вы станете гуру или смс червём =)
    Любое дело, ремесло и творчество - требует РЕГУЛЯРНОЙ ПРАКТИКИ! Без практики, всё сказанное Максимом Ильяхином будет в пустую.
    Однозначно советую прочитать каждому книгу Максима Ильяхина "Новые правила деловой переписки"!
  • Універсальний і корисний довідник. 66% пользователей считают этот отзыв полезным
    Це друга книга авторського дуету. На відміну від "Пиши, скорочуй" вона універсальна і корисна всім, а не тільки тим, хто працює з текстами. Книга зручна, правильна, пропагує правильні цінності, але, як мені здалося, ігнорує частину повсякденної реальності.

    Як і більшість книг подібного типу, вона не повинна і не відкриває Америку. Тобто нічого революційного в ній, напевно, немає. В цілому до всього, що в ній написано, можна було дійти своїм розумом.

    "Нові правила ділового листування" структурує знання про мистецтво листування з колегами, партнерами, клієнтами та іншими, з ким ми маємо або хочемо мати робочі відносини. У тексті легко знайти потрібне, він підводить до авторських висновків ненав'язливо, але безкомпромісно.Ці знання, думаю, можна знайти і в інших якихось джерелах, а "Нові правила ділового листування" використовувати як хороший довідник з написання листів.
    Книга вчить нас, як погоджуватися, пропонувати допомогу і робити частину роботи за інших, а як відмовлятися від поганої роботи - не дуже.

    99% інформації знала і так, і постійно використовую це в своєму листуванні.
Купити - Новые правила деловой переписки
Новые правила деловой переписки

Звичайна ціна: 367 грн

Спеціальна ціна: 330 грн

Є в наявності
 
Інформація про автора
Людмила Саричєва
Людмила Саричєва

Популярний сучасний письменник, блогер, редактор і ідейний натхненник широко відомого ресурсу «Главред», а також творець унікальних у своєму роді інструкцій з написання статей, листів і навіть СМС. Один з найвідо

Детальніше

Максим Ільяхов
Максим Ільяхов

Максим Ільяхов - лінгвіст, кандидат педагогічних наук, відомий редактор і розробник сервісу перевірки тексту «Главред», також є ректором Школи редакторів Дизайн-бюро А. Горбунова. Ільяхов написав понад чотириста

Детальніше

Цитата Новые правила деловой переписки

Мова ділового спілкування - вже давно не стиль політбюро і не словник ділової переписки з затертими штампами. Це та мова, якою вам зручно працювати
Максим Ільяхов, Людмила Саричєва
 

Рецензії Новые правила деловой переписки

4.7/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  • Книга от уже всеми любимого - Максима Ильяхова. 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    В наше время, люди абсолютно перестали думать о том, что и как говорить или писать. Из-за этого, возникает много недоразумений и конфликтов. Реальность такова, что целевая аудитория в интернете от 11 до 18 лет, буквально маринуется в летс-плеях, бьюти-бложиках, челленджах и другим "супер развивающим контентом", соответственно сообщения в комментариях или переписке будут на этом же "супер круты, лол типо короооче" уровне. Автор Максим Ильяхов, детально демонстрирует в своей книге как избавится от излишней эмоциональности, как сделать своё сообщение более информативным и чистым и.т.д.
    Почему же стоит прочитать данную книгу? В наше время, "месседж" - занимает одну из самых главных частей нашей жизни. Общение с коллегой по работе, с другом или девушкой а может и просто комментарий на ютубе - требует умения подать информацию кратко и максимально информативно, да так, чтобы читающий месседж с первого раза уловил вашу мысль и заинтересовался вами. Для того, чтобы овладеть умением писать, требуется приложить немало усилий. Глупо полагать, что после прочтения одной книги вы станете гуру или смс червём =)
    Любое дело, ремесло и творчество - требует РЕГУЛЯРНОЙ ПРАКТИКИ! Без практики, всё сказанное Максимом Ильяхином будет в пустую.
    Однозначно советую прочитать каждому книгу Максима Ильяхина "Новые правила деловой переписки"!
  • Універсальний і корисний довідник. 66% пользователей считают этот отзыв полезным
    Це друга книга авторського дуету. На відміну від "Пиши, скорочуй" вона універсальна і корисна всім, а не тільки тим, хто працює з текстами. Книга зручна, правильна, пропагує правильні цінності, але, як мені здалося, ігнорує частину повсякденної реальності.

    Як і більшість книг подібного типу, вона не повинна і не відкриває Америку. Тобто нічого революційного в ній, напевно, немає. В цілому до всього, що в ній написано, можна було дійти своїм розумом.

    "Нові правила ділового листування" структурує знання про мистецтво листування з колегами, партнерами, клієнтами та іншими, з ким ми маємо або хочемо мати робочі відносини. У тексті легко знайти потрібне, він підводить до авторських висновків ненав'язливо, але безкомпромісно.Ці знання, думаю, можна знайти і в інших якихось джерелах, а "Нові правила ділового листування" використовувати як хороший довідник з написання листів.
    Книга вчить нас, як погоджуватися, пропонувати допомогу і робити частину роботи за інших, а як відмовлятися від поганої роботи - не дуже.

    99% інформації знала і так, і постійно використовую це в своєму листуванні.
  • Новые правила деловой переписки! 55% пользователей считают этот отзыв полезным
    По роду деятельности мне приходится общаться в переписке практически каждый день. Следовательно, я стараюсь улучшать свой эпистолярный стиль. После прочтения предыдущей книги Сарычевой/Ильяхова - «Пиши, сокращай. Как создавать сильный текст» я стал писать письма не так, как прежде. Намного лучше, профессиональнее. Лишний (как оказалось по книге) словесный мусор в моих письмах улетучился сам по себе. Нет, ну реально «книга с драконом» очень крутая! Особенно для тех, кто занимается интернет-маркетингом, создает рекламу, пишет продающие тексты… Советую. Но, не об этом.

    Жду «Новые правила деловой переписки», и думается, она будет еще лучше! Не потому, что в нете у нее уже сейчас многообещающая реклама. А потому, что я знаю, на что способны авторы будущего (уверен) бестселлера. Новые подходы к составлению деловых писем, коммерческих предложений и т.д.? А почему бы и нет?! Реально, надоели всякие «телячьи нежности»! «Извините!», «Наперед вдячні Вам!» . Уверен, с новой книгой я избавлюсь от канцеляризмов, ненужного многословья, всех этих «офисных клише».

    Излишняя эмоциональность и как с ней справиться в деловой переписке? Вот это в книге меня интересует больше всего! Ведь часто так хочется «добавить от себя», написать так, чтобы, как говорится, «раз и навсегда». Особенно, когда чувствуешь свою правоту. Еще: в книге будет несколько дельных советов о том, как писать письма запоминающее, четко и понятно. В принципе, я это (мне кажется) уже умею…. Но, ведь всегда хорошо совершенствовать навыки?! Вот-вот, и я так думаю. Еще один плюсик в графу - «Купить эту книгу».

    Кстати, посмотрел на Якабу «листалку», и скажу так: желания прочесть ее у меня стало еще больше. Из оглавления уже понятно, что с ней будет удобно работать. Матчасть и практика - структурировать книгу подобным образом, это авторы придумали очень удачно. Все четко, и по жизненным ситуациям: как ответить на хамское письмо, откликнуться на вакансию, предложить свою услугу или продукт. В общем, пригодится все это. Как на работе (причем, мне кажется, что на всех уровнях, от обычного продавца в ларьке и парикмахера до топ-менеджера, директора крупной компании, или политика), так и в повседневной жизни (порой, и с друзьями важно общаться правильно).

    Двумя словами: книгу заказал. Прошу ребят с Якабу: доставьте, плиз, книгу быстро, как вы это всегда делаете. Уж, очень пылкое желание ее прочитать.
  • Листи - це не лише слова, це повага і турбота
    Звісно, я купила цю книгу, бо є фанатом попередньої книги авторів "Пиши, сокращай". І як буває з сіквелами, вони не такі круті як перша частина)

    Однак, ця книга явно заслуговує уваги. Особливо у нас час. Особливо коли ми так неввічливі у переписці.

    Головна теза авторів - у листі має відчуватися повага і турбота про адресата. І це стосується не лише шаблонних слів привітання і прощання, це дещо більше.

    Головне правило ділової переписки згідно Ільяхова і Саричєвої - це комфорт адресата. Йому не має бути важко читати вашого листа. Автори вчать як робити листи читабельними, економити час адресата і поважати його рішення.

    Хоча у книзі вміщено доволі багато базової інформації, у ній також містяться і дуже хороші поради. У будь-якому разі, ця книга допомагає долати ступор, коли не знаєш як краще відповісти на листи, дає шаблони як починати переписку.

    Головний ворог у цій книзі - це шаблони формальної переписки. Вони сухі, нещирі і байдужі. На такі листи не хочеться відповідати, у них часто важко розібратися. Тому Ільяхов і Саричєва вміло показують як писати не треба. І разом з тим нагадують - ділова переписка завжди залишається діловою - там не має бути забагато сентиментів, не потрібно надмірно лізти у особисте життя адресати, і цікавитися відпусткою. Так само не треба панікувати, коли адресат не відповідає на вашу вакансію протягом декількох днів або тижнів.


  • Меняйтесь)
    Казалось бы, нас еще в школе учат писать письма, заявление, автобиографии и многое другое. Все то,что нам пригодится во взрослой жизни, для грамотного письма. Однако, как давно вы писали обычное письмо? С такими технологиями,которые нынче у нас все давным давно общаются электронными письмами и месенджерами.
    Да, на работе, если ваш род деятельности переписка с партнерами, заключение договоров или решение рабочих моментов - это неотъемлемая часть вашего обычного рабочего дня. Однако, как важно правильно, коротко и доходчиво донести информацию персоналу.
    Для кого эта книга? Для всех! Деловая переписка ведется не только в письмах, она в вайбере, телеграмме, внутренних корпоративных программах. Данная книга поможет вам, как правильна поставить задачу, отругать, но в тоже время,не обидеть сотрудника, грамотно поставить задачу, сделать рассылку вашего предложения или товара так, что бы данное предложение не отправилось в папку спам.
    Информативное и лаконичное. Да, этикет остается, но не стоит в каждом письме писать добрый день и хорошего дня! Меняйтесь! Книга в помощь)
  • Маст рид
    Я даже не могу предствить человека, которому эта книга не была бы полезна.
    По-моему она должна лежать на столе у каждого. И перечитываться время от времени.
    Сегодня переписка больше не привилегия людей бизнеса. Мы не просто переписываемся, зачастую мы общаемся с людьми с помощью переписки и даже не знаем их лично.
    Соцсети, онлайн сервисы, покупки в интернете, сопроводительные письма при поиске работы и еще миллион ситуаций, где навык в 3 словах сформулировать основную мысль не будет лишним.
    Несмотря на слово "деловой" в названии книги, эта книга куда универсальнее и выходит за рамки исключительно бизнеса.
    Как и "Пиши, сокращай" книгу легко читать, все отлично структрировано.
    Качество издания понравилось больше, чем у "Пиши.." - в прошлой книге не хватало твердой обложки. И по весу эта книга легче и компактнее - можно носить с собой.
    Из побочных эффектов - становится невыносимо читать некоторые сообщения и часть почты хочется удалять, даже не дочитав вторую строку излишне официального сообщения.
    Читать до/после/вместе с "Пиши, сокращай".
  • Набір принципів та правил ефективного ведення ділової переписки
    Цікава, пізнавальна, наочна, корисна книга, нехай місцями й викликає певні протиріччя. В ній маса практичних прикладів - як треба і як не треба писати, щоб домогтися своїх цілей, як домовитися про співпрацю, переконати в чомусь адресата, отримати певну інформацію і т.д.
    Головний посил авторів щодо складання ділової переписки: повага й турбота про одержувача, а це потребує трішки більше зусиль, аніж зазвичай, зате сам лист буде ефективнішим, а значить, вище ймовірність, що реакція на нього буде позитивною. Такою, як вам треба.
    Для забезпечення цього принципу автори пропонують ряд способів та прийомів: прибрати надмірність, зробити текст максимально простим та зрозумілим, розділивши його на логічні абзаци. Акумулювати всю важливу інформацію, щоб адресату не довелося додатково її шукати після прочитання листа, а саме звертання та вітання писати в спокійному тоні. Тут дотепність та гумор не є доречними.
    На гарних прикладах автори показують, як розповісти потенційним клієнтам чи інвесторам про свій продукт/проект/послугу; запросити на зустріч відомого лектора; домогтися запрошення на співбесіду, відповісти на претензію розгніваного клієнта так, щоб він не пішов від вас до конкурента і т.д. Книгу можна читати як довідник, а можна - як захоплюючий нонфікшн: яскраві приклади та іронічний стиль викладу не залишать байдужим нікого. Ні менеджерів, ні замовників, ні виконавців - всіх шанованих колег, тобто всіх нас. Корисна й актуальна книга-привід для роздумів про принципи сучасних комунікацій в цифровому віртуальному світі.
    Заради справедливості хочу сказати, що не всі приклади я підтримую на 100%. Зокрема, не вважаю, що фраза «Заранее спасибо» є небажаною (хоча те, що вона вже приїлась, це факт). Мабуть, автори хотіли ще й показати, які прийоми ділового спілкування є кліше, та, зокрема, навівають почуття банальності.
    Постскриптум. Якраз перед цим читав книгу Кемпа, то маю сказати, що дуже багато в цій книзі звідти. Так що можна скласти хороший тандем - спочатку прочитати «Просто скажите нет», а вже потім - «Новые правила деловой переписки». Буде зрозуміліше.
    Окремо хочеться подякувати ЯКАБУ за своєчасну доставку літератури. Взагалі подобається ваш підхід до доставки: швидко, без зайвих «рухів», гроші при отриманні книги на руки…. Сервіс суперовий. Сама книжка герметично закрита в целофані - немає ніякого доступу збоку опадів чи нечистих рук. Мені таке подобається. Ви - кращий ресурс, де завжди можна купити почитати щось цікаве та корисне.
 

Характеристики Новые правила деловой переписки

Автор
Людмила Саричєва, Максим Ільяхов
Видавництво
Альпина Паблишер
Мова
Російська
Рік видання
2018
Кількість сторінок
256
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
60x90/16 (~145х205 мм)
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
Тираж
25 000
ISBN
978-5-9614-1034-1
Вага
450 гр.
Тип
Паперова
 

Про автора Новые правила деловой переписки