Вход или регистрация
Для отслеживания статуса заказов и рекомендаций
Чтобы видеть сроки доставки
Тріолет - це сімейна абстрактра гра, що нагадує класичний "Скрабл" ("Ерудит") і своїм полем, і приблизно - способом здобуття переможних очків. Однак не все так просто, бо ж Triolet є математичною грою, правила якої в дечому також нагадають і японські кросворди судоку, та й комбінації для здобуття переможних очок у грі Тріолет значно вигадливіші.
На початку гри роздайте кожному учаснику по дерев'яній підставці для їхніх плиток, і роздайте по три випадкові плитки з мішечка. Виберіть першого гравця, після нього черга ходу передається за годинниковою стрілкою.
У свій хід учасник має виконати одну з трьох дій:
Гра завершується, якщо у мішечку не залишилось плиток: перший гравець, що позбудеться у свій хід усіх своїх плиток, отримує бонусні ПО у кількості суми чисел на позосталих плитках суперників. Якщо усі пасують та не можуть виконати хід, гра завершується без отримання бонусу. Однак, гра також може закінчитись, якщо у мішечку лишилось 5 або менше плиток, і всі гравці по черзі спасували.
Перемагає учасник із найбільшою кількістю переможних Очок.
Аби розмістити плитки, необхідно дотримуватися таких правил:
Як тільки ви розмістили плитки на полі, ви відразу здобуваєте за них переможні очки. Під час гри слід вести нотатки, аби не заплутатися у тому, хто й скільки ПО здобув.
Переможні очки здобувають за:
Також на полі гри є особливі комірки, що мають певні бонуси:
Тріолет - це сімейна абстрактра гра, що нагадує класичний "Скрабл" ("Ерудит") і своїм полем, і приблизно - способом здобуття переможних очків. Однак не все так просто, бо ж Triolet є математичною грою, правила якої в дечому також нагадають і японські кросворди судоку, та й комбінації для здобуття переможних очок у грі Тріолет значно вигадливіші.
На початку гри роздайте кожному учаснику по дерев'яній підставці для їхніх плиток, і роздайте по три випадкові плитки з мішечка. Виберіть першого гравця, після нього черга ходу передається за годинниковою стрілкою.
У свій хід учасник має виконати одну з трьох дій:
Гра завершується, якщо у мішечку не залишилось плиток: перший гравець, що позбудеться у свій хід усіх своїх плиток, отримує бонусні ПО у кількості суми чисел на позосталих плитках суперників. Якщо усі пасують та не можуть виконати хід, гра завершується без отримання бонусу. Однак, гра також може закінчитись, якщо у мішечку лишилось 5 або менше плиток, і всі гравці по черзі спасували.
Перемагає учасник із найбільшою кількістю переможних Очок.
Аби розмістити плитки, необхідно дотримуватися таких правил:
Як тільки ви розмістили плитки на полі, ви відразу здобуваєте за них переможні очки. Під час гри слід вести нотатки, аби не заплутатися у тому, хто й скільки ПО здобув.
Переможні очки здобувають за:
Також на полі гри є особливі комірки, що мають певні бонуси: