Вход или регистрация
Для отслеживания статуса заказов и рекомендаций
Чтобы видеть сроки доставки
Пропонований зошит призначений для учнів загальноосвітніх шкіл, ліцеїв і гімназій. Його складено згідно навчальної програми, схваленої МОН України 08. 06. 2015 р. (Навчальну програму з фізики для 7–9 класів підготувала робоча група під керівництвом О. І. Ляшенка, доктора педагогічних наук, професора, академіка НАПН України.)
Для виконання лабораторних робіт пропонується використати обладнання як фабрично-заводського виробництва, так і саморобне. У кожній роботі даються методичні поради та звертається велика увага на техніку безпеки, охорону здоров’я та життєдіяльності учнів під час виконання експериментів.
У кінці майже кожної лабораторної роботи пропонуються додаткові і контрольні завдання. Їх виконання дає можливість учневі поглибити і розширити свої вміння, а вчителеві точніше оцінити за 12-бальною системою рівень компетенції (навчальних досягнень) учня.
Але вчителю слід пам’ятати, що виконання додаткових та контрольних завдань – справа добровільна – залежить від типу навчального закладу, його матеріальних можливостей і, а це головне, бажання самого учня їх виконувати.
Пропонований зошит призначений для учнів загальноосвітніх шкіл, ліцеїв і гімназій. Його складено згідно навчальної програми, схваленої МОН України 08. 06. 2015 р. (Навчальну програму з фізики для 7–9 класів підготувала робоча група під керівництвом О. І. Ляшенка, доктора педагогічних наук, професора, академіка НАПН України.)
Для виконання лабораторних робіт пропонується використати обладнання як фабрично-заводського виробництва, так і саморобне. У кожній роботі даються методичні поради та звертається велика увага на техніку безпеки, охорону здоров’я та життєдіяльності учнів під час виконання експериментів.
У кінці майже кожної лабораторної роботи пропонуються додаткові і контрольні завдання. Їх виконання дає можливість учневі поглибити і розширити свої вміння, а вчителеві точніше оцінити за 12-бальною системою рівень компетенції (навчальних досягнень) учня.
Але вчителю слід пам’ятати, що виконання додаткових та контрольних завдань – справа добровільна – залежить від типу навчального закладу, його матеріальних можливостей і, а це головне, бажання самого учня їх виконувати.