Вход или регистрация
Для отслеживания статуса заказов и рекомендаций
Чтобы видеть сроки доставки
Збірник відображає соціальне замовлення щодо забезпечення рівного доступу до якісної обов’язкової дошкільної освіти, демонструє можливості використання освітніх моделей і технологій у практиці функціонування різних форм здобуття дошкільної освіти. Його упорядковано на матеріалах з досвіду роботи інститутів післядипломної педагогічної освіти, дошкільних навчальних закладів, напрацювань провідних науковців Національної академії педагогічних наук України, методистів Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
У збірнику висвітлено актуальні питання: специфіка охоплення дітей різними формами здобуття дошкільної освіти; організація життєдіяльності старших дошкільників, співвідношення організованої і самостійної діяльності та створення розвивального життєвого простору для успішної реалізації завдань Державної базової програми; впровадження в сучасний освітній процес педагогічних технологій; взаємодія суспільного і родинного виховання дошкільників; наступність між дошкільною та початковою ланками освіти тощо. Запропоновано системи освітньої роботи, моделі планування з окремих змістових напрямів.
Для працівників управлінських методичних служб різного рівня, педагогів дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, домашніх педагогів, батьків.
Збірник відображає соціальне замовлення щодо забезпечення рівного доступу до якісної обов’язкової дошкільної освіти, демонструє можливості використання освітніх моделей і технологій у практиці функціонування різних форм здобуття дошкільної освіти. Його упорядковано на матеріалах з досвіду роботи інститутів післядипломної педагогічної освіти, дошкільних навчальних закладів, напрацювань провідних науковців Національної академії педагогічних наук України, методистів Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
У збірнику висвітлено актуальні питання: специфіка охоплення дітей різними формами здобуття дошкільної освіти; організація життєдіяльності старших дошкільників, співвідношення організованої і самостійної діяльності та створення розвивального життєвого простору для успішної реалізації завдань Державної базової програми; впровадження в сучасний освітній процес педагогічних технологій; взаємодія суспільного і родинного виховання дошкільників; наступність між дошкільною та початковою ланками освіти тощо. Запропоновано системи освітньої роботи, моделі планування з окремих змістових напрямів.
Для працівників управлінських методичних служб різного рівня, педагогів дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів, домашніх педагогів, батьків.