Історія IKEA. Бренд, що закохав у себе світ
Паперова книга | Код товару 871702
Yakaboo 5/5 10 2 2 рецензії
Автор
Інгвар Кампрад, Бертіл Торекуль
Видавництво
Наш Формат
Серія книг
Історії успіху
Мова
Українська
Рік видання
2018
Перекладач
Оксана Кацанівська
Кількість сторінок
312
Ілюстрації
Немає ілюстрацій

Усе про книжку  Історія IKEA. Бренд, що закохав у себе світ

Історія легендарного шведського меблевого бренду з перших вуст.

Тематика

Бізнес, історії успіху.

Про книжку

IKEA - це своєрідна філософія дизайну, а не просто меблі. Історія бренду нерозривно пов'язана з його засновником - Інґваром Кампрадом, який протягом 70 років очолював компанію. Маленька шведська фірма, створена у 1943-му, змогла континент за континентом завоювати світ, увійшовши в домівки та глибоко запавши в серця споживачів.

Однак Кампрад прийшов у бізнес не з порожніми руками. Засновник ІКЕА із самого початку мав неоціненний капітал: сміливі мрії та уміння долати перешкоди, впертість та везіння. Бертіл Торекул провів десятки годин за спілкуванням з Інґваром Кампрадом, вивчав його листи, нотатки, які стали відправною точкою книжки. Як відбувалася шалена експансія скандинавської компанії у світі?  Чому в 1950-х компанії заборонили брати участь у ярмарках, а її засновник не міг відвідувати їх навіть як приватна особа? Як з'явилися дивовижні магазини ІКЕА?

Для кого книжка

Книжка для найширшого кола читачів, всіх, хто цікавиться історіями успіху світових компаній, бізнесом, дизайном, створенням брендів.

Чому ця книжка

Це захоплива історія про улюбленця публіки й загадкового дивака, невиправного капіталіста та мрійника, засновника ІКЕА Інґвара Кампрада, а також про жорстку боротьбу й конкуренцію, поразки та тріумфи унікального бренду.

Про автора

Інґвар Кампрад - шведський підприємець. Засновник міжнародної корпорації з виготовлення меблів ІКЕА. У 2013-му пішов із посади керівника компанії у віці 87 років, передавши обов'язки своєму молодшому синові Матіасу. Інґвар Кампрад помер 27 січня 2018 року.

Бертіл Торекул - шведський фінансовий журналіст, письменник, був головний редактором низки шведських газет та журналів (Vecko-Revyn, Veckans affärer, Dagens Industri, Östgöta Correspondenten, Svenska Dagbladet).

Книжки на схожу тематику

«Взуття-буття», Філ Найт, «Наш формат», 2017 рік
«Продається все», Бред Стоун, «Наш формат», 2017 рік
«Філософія Toyota», Джефрі К. Лайкер, «Наш формат», 2017 рік
«Історія Starbucks», Говард Шульц, «Наш формат», 2017 рік

Відгуки

"Ця історія  ІКЕА настільки ж доступна, як їхні масмаркетні ліжка та шафи".
Publishers Weekly

"Це розповідь про те, як зберігалася простота в компанії ІКЕА та власному житті Кампрада".
Business Insider

Цитати

Про ощадливість в ІКЕА

Якось вранці я помітив, що наша касирка забула на столі рулон поштових марок. Розсердившись, я підрахував їхню вартість (приблизно п'ятнадцять крон) і поклав гроші на стіл. Незабаром розчервоніла від сорому винуватиця сама зізналася мені, що хтось залишив на її столі гроші за забуті звечора марки. Цей урок вона запам'ятала назавжди: усе має свою ціну. Вартість марок стала куди очевиднішою, коли замість них на столі з'явилися реальні гроші. Ми й досі намагаємося визначати всьому чітку ціну. На обкладинці рекламних брошур IKEA завжди вказано, у що обходиться їхнє виготовлення. Ми не приховуємо, що ці витрати доводиться покривати нашим покупцям.

Про стиль роботи засновника компанії

Якщо Інґвара не було в офісі, він телефонував з будь-якого куточка світу й засипав підлеглих питаннями: «Як справи? Що продається? Потрібна моя допомога? А як там з...?»..

Про меблі

Переваги розбірних меблів і пласких пакунків були для мене очевидними. Вони істотно зменшили наші витрати на оплату зберігання й транспортування товарів. До того ж саме завдяки їм ми наважилися зробити наступний крок - дозволити клієнтам самостійно забирати з магазинів пакунки з меблями.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Інгвар Кампрад, Бертіл Торекуль
Видавництво
Наш Формат
Серія книг
Історії успіху
Мова
Українська
Рік видання
2018
Перекладач
Оксана Кацанівська
Кількість сторінок
312
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Рецензії
  • Vlad Denega
    29 липня 2018 р.
    80% Кампрада, 20% ІКЕА 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Якщо ви надіялися, взявши до рук цю книгу, прочитати історію однієї з найвідоміших компаній світу, то це не так. Ще ніколи заголовок так не співпадав зі змістом. Що точно ви дізнаєтесь, то це детальну біографію засновника, його риси характеру і історію сім'ї. І такі "цікаві" факти, що він любить обійматися, плаче від невдач і любить збирати гриби. При чому, усі ці речі уважний автор Вам повторить разів зо п'ять кожен на протязі усієї книги. Основним залишком в мене є це. Взагалі багаторазові повтори це "фішка" цієї книги. Якщо скоротити кількість повторів і оповідей про чуйність характеру Кампрада, то в книзі лишилося б сторінок 100. Торекул пише жахливо. Розповідь починається ще від бабусі і прабабусі засновника, що дає книзі стільки "води", що з останніх прочитаних вона виграє в цій дисципліні впевнену першість. Я чекаю від бізнес книг історій успіху і невдач на шляху до вершини, а не наполегливого бажання автора вичавити в читача сльози описом усіх цих ніжностей. Лише окремі розділи є цікавими, наприклад про структуру власності і причини переїзду зі Швеції. Я багато прочитав книг про відомі бренди і компанії і після кожної лишалося відчуття, ніби їх цінність виростали, але у випадку цієї книги все вперше навпаки. Участь Кампрада в написанні - це інтерв'ю, мабуть саме це робить книгу віддаленою від подій, а засновника зображає як П'єро з книги про Буратіно, але тут він ще любить збирати гриби.
  • Natasha Sabadash
    28 липня 2018 р.
    ІКЕА
    Це вже не перша книга з історії світового бренду, яку я читаю.

    Але це перша, в якій історія бренду і його засновника починається з історії його сім‘ї, бабусі і дідуся.

    Вже не перший раз розумієш, що вся історія успіху починається з дитинства і з підтримки рідних людей.

    Інгвар Кампрад розповів не тільки про свої особисті перемоги, але й про своїх скелетів у шафі: його захоплення фашистами, їх ідеологією. Він пояснив, звідки це, чесно розповів, чому, і на сам кінець він визнав свої помилки.

    Філософія компанії - продавати якісні товари для дому за найнижчою ціною. Приємно було прочитати, як він і його сім‘я дотримуються такої філософії в особистому житті.

    Сподобалася частина про підкорення Америки. Не все спочатку там було добре, на перших порах не було ніякого фурору. А причина була банальна. Як і хто зміг це зрозуміти? Повчально!

    В цьому році Інгвар помер, але він збудував таку структуру, що не дасть ІКЕА залежати він конкретної людини. Структура дуже складна, я трохи в ній заплуталася, тому перечитувала цю главу два рази.

    Несподівано цікавим для мене виявився перелік країн і міст, в яких є магазини ІКЕА. Дивно, але в маленькому німецькому Ганновері їх аж два.
    Сподіваюсь, скоро і ми в Києві і інших містах також зможемо піти в ІКЕА, купити собі недорогу зручні меблі в скандинавському стилі і скуштувати знамениті ікеєвські страви в ресторані магазину.

    Книжка буде особливо корисна тим, хто цікавиться питаннями корпоративного духу, цілями та місією компанії.
Купити - Історія IKEA. Бренд, що закохав у себе світ
Історія IKEA. Бренд, що закохав у себе світ
180 грн
Є в наявності
 

Рецензії  Історія IKEA. Бренд, що закохав у себе світ

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  • Vlad Denega
    29 липня 2018 р.
    80% Кампрада, 20% ІКЕА 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Якщо ви надіялися, взявши до рук цю книгу, прочитати історію однієї з найвідоміших компаній світу, то це не так. Ще ніколи заголовок так не співпадав зі змістом. Що точно ви дізнаєтесь, то це детальну біографію засновника, його риси характеру і історію сім'ї. І такі "цікаві" факти, що він любить обійматися, плаче від невдач і любить збирати гриби. При чому, усі ці речі уважний автор Вам повторить разів зо п'ять кожен на протязі усієї книги. Основним залишком в мене є це. Взагалі багаторазові повтори це "фішка" цієї книги. Якщо скоротити кількість повторів і оповідей про чуйність характеру Кампрада, то в книзі лишилося б сторінок 100. Торекул пише жахливо. Розповідь починається ще від бабусі і прабабусі засновника, що дає книзі стільки "води", що з останніх прочитаних вона виграє в цій дисципліні впевнену першість. Я чекаю від бізнес книг історій успіху і невдач на шляху до вершини, а не наполегливого бажання автора вичавити в читача сльози описом усіх цих ніжностей. Лише окремі розділи є цікавими, наприклад про структуру власності і причини переїзду зі Швеції. Я багато прочитав книг про відомі бренди і компанії і після кожної лишалося відчуття, ніби їх цінність виростали, але у випадку цієї книги все вперше навпаки. Участь Кампрада в написанні - це інтерв'ю, мабуть саме це робить книгу віддаленою від подій, а засновника зображає як П'єро з книги про Буратіно, але тут він ще любить збирати гриби.
  • Natasha Sabadash
    28 липня 2018 р.
    ІКЕА
    Це вже не перша книга з історії світового бренду, яку я читаю.

    Але це перша, в якій історія бренду і його засновника починається з історії його сім‘ї, бабусі і дідуся.

    Вже не перший раз розумієш, що вся історія успіху починається з дитинства і з підтримки рідних людей.

    Інгвар Кампрад розповів не тільки про свої особисті перемоги, але й про своїх скелетів у шафі: його захоплення фашистами, їх ідеологією. Він пояснив, звідки це, чесно розповів, чому, і на сам кінець він визнав свої помилки.

    Філософія компанії - продавати якісні товари для дому за найнижчою ціною. Приємно було прочитати, як він і його сім‘я дотримуються такої філософії в особистому житті.

    Сподобалася частина про підкорення Америки. Не все спочатку там було добре, на перших порах не було ніякого фурору. А причина була банальна. Як і хто зміг це зрозуміти? Повчально!

    В цьому році Інгвар помер, але він збудував таку структуру, що не дасть ІКЕА залежати він конкретної людини. Структура дуже складна, я трохи в ній заплуталася, тому перечитувала цю главу два рази.

    Несподівано цікавим для мене виявився перелік країн і міст, в яких є магазини ІКЕА. Дивно, але в маленькому німецькому Ганновері їх аж два.
    Сподіваюсь, скоро і ми в Києві і інших містах також зможемо піти в ІКЕА, купити собі недорогу зручні меблі в скандинавському стилі і скуштувати знамениті ікеєвські страви в ресторані магазину.

    Книжка буде особливо корисна тим, хто цікавиться питаннями корпоративного духу, цілями та місією компанії.
 

Характеристики  Історія IKEA. Бренд, що закохав у себе світ

Автор
Інгвар Кампрад, Бертіл Торекуль
Видавництво
Наш Формат
Серія книг
Історії успіху
Мова
Українська
Рік видання
2018
Перекладач
Оксана Кацанівська
Кількість сторінок
312
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
140х210 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
ISBN
978-617-7552-38-2
Вага
400 гр.
Тип
Паперова