Філософія Toyota. 14 принципів роботи злагодженої команди
Паперова книга | Код товару 751850
Yakaboo 4.5/5
Автор
Джеффрі К. Лайкер
Видавництво
Наш Формат
Серія книг
Історії успіху
Мова
Українська
Рік видання
2017
Перекладач
Наталія Валевська
Кількість сторінок
424
Ілюстрації
Немає ілюстрацій

Усе про книжку Філософія Toyota. 14 принципів роботи злагодженої команди

Книжку Джефрі К. Лайкера перекладено 27 мовами. У світі продано понад 650 тис. примірників. «Філософія Toyota. 14 принципів роботи злагодженої команди» — книжка року за версією Інституту інженерів промисловості та Слоанівського центру досліджень промисловості.

Тематика

Менеджмент, бізнес, великий бізнес, робота в команді, лідерство

Про книжку

Сьогодні Toyota є компанією, яка робить найякісніші автомобілі світу з найменшою кількістю дефектів і витрат. Легендарна корпорація безперервно вдосконалює свою структуру за рахунок використання значно меншої кількості людино-годин, інвентаризації та виробничих площ, ніж її конкуренти. Книжка Джефрі К. Лайкера вперше розкриває для широкої аудиторії 14 принципів менеджменту та бізнес-філософії компанії, яка має репутацію найуспішнішого виробника у світі.

Для кого ця книжка

Для керівників та підприємців, які хочуть вдосконалити структуру своєї організації та налагодити командну роботу. А також для тих, кому цікаво як «побудована» внутрішня кухня компанії Toyota — світового лідера і взірця для інших великих корпорацій.

Чому ця книжка

Це ґрунтовна книжка, заснована на досвіді спостережень та аналізу діяльності компанії Toyota автором упродовж 20 років. Принципи Toyota — універсальні. Вони можуть використовуватися в будь-якій галузі для формування досконалої організаційної структури. Так, і у вашому бізнесі також. Ця книжка надихає на великі звершення.

Про автора

Джефрі К. Лайкер — професор промислового й операційного інжинірінгу Мічиганського університету і президент Liker Lean Advisors. Його компанія — це мережа практиків, які вчать застосовувати принципи Toyota. Лайкер – автор ще 7 бестселерів про менеджмент Toyota і лауреат 13 премій Шінго за свої книжки та статті.

Відгуки про книжку

"Ця книжка допоможе зрозуміти, завдяки чому Toyota досягла успіху, і окреслить практичні ідеї, які ви можете використати, вдосконалюючи власний підхід до бізнесу".

— Гері Конвіс, управління Toyota

"Це найважливіша бізнес-книжка всіх часів".

— Hubpages.com

"Toyota — це такою ж мірою спосіб мислення, як і виробник авто".

— USA Today

Цитати

Про повторювані процеси

"Переконання, що задля високої продуктивності організація повинна відмовитися від механістичних бюрократичних інструкцій і запровадити органічну систему управління, яка надасть ширші повноваження працівникам, дуже зашкодила багатьом організаціям у 1980-х та 1990-х. Філософія «Тойоти» засвідчила: аби з року в рік залишатися конкурентоспроможними лідерами своєї індустрії, потрібно мати життєздатні стандарти, які залучають працівників і розширюють їхні повноваження. Саме завдяки повторюваним процесам компанія зможе постійно вдосконалюватися".

Про кадри

"Майбутніх лідерів треба плекати з власних кадрів. Інакше розвиток у довготривалій перспективі неможливий. Навіть коли «Тойоті» доводилося наймати керівників ззовні, то це були менеджери вищого рівня середньої ланки. Результати таких кроків, як правило, неоднозначні, але культура «Тойоти» така сильна, а в середині компанії майже всі керівники «прошиті» ДНК «Тойоти», що будь-кому, хто приходить з іншої компанії, доводиться або опанувати Філософію «Тойоти», або піти".

Про ощадливість

"Ощадливість — це не відтворення інструментів «Тойоти» в конкретному виробничому процесі. Ощадливість — це розробка принципів, які підходять вашій організації, та їх дотримання з метою створення цінності для ваших споживачів і суспільства загалом. За цим, звісна річ, іде конкурентоздатність і прибутковість. Принципи «Тойоти» — чудовий початок для компанії, і сама «Тойота» використовує їх не лише на своїх складальних лініях. Наприклад, у наступному розділі я розповім про вузькоспеціалізовані сервісні організації, які користуються цими принципами під час розробки продуктів на замовлення «Тойоти»".

Про чинники зовнішнього середовища

"На жаль, є чинники, які можуть завадити розвивати ощадливість і навчання в компанії і перебувають за межами контролю керівників. Один із них — це ринок, на якому бувають спади, або ж окремі ринки для конкретних продуктів, які виробляє компанія. Інші чинники — війни, радикально нові технології, зміна політики уряду і т. д. Як видно з історії «Тойоти», компанії вдалося пережити різноманітні економічні й політичні ситуації. Міцна культура й філософія допомагають їй у цьому".

Про те, як досягти успіху

"Розуміння успіху «Тойоти» та її систем покращення якості не означає, що ви зможете одразу змінити свою компанію, яка має іншу культуру й працює в інших умовах. Але «Тойота» може стати джерелом натхнення й прикладом того, наскільки важливо мати прихильність і сприяння на рівні керівництва й систему цінностей, що виходить далеко за межі миттєвих прибутків. «Тойота» — зразок того, як правильне поєднання філософії, процесів, людей і вміння вирішувати проблеми може створити компанію, що навчається. Я вірю: щоб досягти успіху в довготривалій перспективі, виробничим і сервісним компаніям слід бути компаніями, що навчаються".

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Джеффрі К. Лайкер
Видавництво
Наш Формат
Серія книг
Історії успіху
Мова
Українська
Рік видання
2017
Перекладач
Наталія Валевська
Кількість сторінок
424
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Рецензії
  •  
    Книга-відкриття 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Багато доводилось чути про Виробничу систему Тойоти, але тільки ця книга в деталях змогла пояснити. Сама ВСТ - це лише частина цілої філософії, та навіть більше - світогляду. Принципи, описані в книзі, будуть корисними не лише на виробництві чи в іншій професійній діяльності, а й у звичному житті. Використовуючи наведені принципи, можна зовсім по новому поглянути на звичні речі.
    Книга навіть більше не про бізнес як такий, а про те як досягти успіху і збудувати щось дійсно велике створивши та працюючи справді в команді, де усі "грають" на загальний довгостроковий результат, а не на власні короткочасні цілі. Саме твердження, що постійно є куди рости і вдосконалюватись самому і тим з ким працюєш (в самій книзі про підрядників) - можна кожному вчепити над робочим місцем.
    Незвично виглядає саме відношення японців до роботи та помилок, які можуть виникати в процесі. Де європеєць чи американець шукає винного, там японець шукає спосіб, щоб така ж помилка більше не повторилась. Зміна цього стереотипу серед працівників в Північній Америці допомогла компанії конкурувати з місцевими гігантами автомобільної промисловості.
    Якщо у вас немає автомобіля, після прочитання цієї книги ви захочете Тойоту.
  •  
    Про ,,Філософію Toyota" і про Японію загалом 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Мені дуже сподобалася книжка ,,Людина з Сеула" Френка Аренса (видавництво ,,Моноліт-Біз"), яка оповідає про південнокорейську автомобільну компанію ,,Кіа", про кар'єру у ній типового американця, яким є автор, а також про культуру та побут Країни Вранішньої Свіжості на основі його вражень під час проживання там. З неї я почерпнула чимало краєзнавчої інформації, що вже казати про історію компанії, розробку тих чи інших моделей. Саме вона підштовхнула мене пошукати ще якусь книжку схожої тематики, яка би стала для мене справжньою пізнавальною знахідкою. Тому, коли я побачила ,,Філософію Toyota", яка є світовим бестселером, що вона ,,заговорила" українською завдяки видавництву ,,Наш Формат", одразу вирішила її придбати. І не прогадала.)

    З чим вам асоціюється автомобільна компанія ,,Toyota"? Особисто мені, з улюбленими моделями - ,,Avensis" та ,,Outlander". Цікаво, що спочатку її засновник - японець Сакічі Тойода - займався виробництвом ткацьких верстатів. Свою справу він започаткував на початку двадцятого століття, був винахідником і ламав голову, як би то оптимізувати їхнє виготовлення. Однак його син пішов вивчати машинобудування у Токіо: майбутнє було за автомобілями. І це точно знали обоє Тойоди.

    Окрім історії бренду ,,Тoyota" та уже всесвітньовідомих 14-ти постулатів успішного ведення справи, з книги можна почерпнути чимало про саму Японію та самих японців. Мені сподобався підхід до людського фактору серед керівництва компанією,,але, якщо порівнювати з твором Амелі Нотомб ,,Подив і тремтіння", він куди гуманніший, якщо так можна сказати. Особисто я, винесла для себе чимало корисних порад на щодень. Тому сміливо можу сказати, що дана книжка допомагає ще й ,,прокачати" і власне життя. Рекомендую усім!
Купити - Філософія Toyota. 14 принципів роботи злагодженої команди
Філософія Toyota. 14 принципів роботи злагодженої команди

Звичайна ціна: 220 грн

Спеціальна ціна: 209 грн

Немає в наявності
 

Рецензії Філософія Toyota. 14 принципів роботи злагодженої команди

  •  
    Книга-відкриття 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Багато доводилось чути про Виробничу систему Тойоти, але тільки ця книга в деталях змогла пояснити. Сама ВСТ - це лише частина цілої філософії, та навіть більше - світогляду. Принципи, описані в книзі, будуть корисними не лише на виробництві чи в іншій професійній діяльності, а й у звичному житті. Використовуючи наведені принципи, можна зовсім по новому поглянути на звичні речі.
    Книга навіть більше не про бізнес як такий, а про те як досягти успіху і збудувати щось дійсно велике створивши та працюючи справді в команді, де усі "грають" на загальний довгостроковий результат, а не на власні короткочасні цілі. Саме твердження, що постійно є куди рости і вдосконалюватись самому і тим з ким працюєш (в самій книзі про підрядників) - можна кожному вчепити над робочим місцем.
    Незвично виглядає саме відношення японців до роботи та помилок, які можуть виникати в процесі. Де європеєць чи американець шукає винного, там японець шукає спосіб, щоб така ж помилка більше не повторилась. Зміна цього стереотипу серед працівників в Північній Америці допомогла компанії конкурувати з місцевими гігантами автомобільної промисловості.
    Якщо у вас немає автомобіля, після прочитання цієї книги ви захочете Тойоту.
  •  
    Про ,,Філософію Toyota" і про Японію загалом 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Мені дуже сподобалася книжка ,,Людина з Сеула" Френка Аренса (видавництво ,,Моноліт-Біз"), яка оповідає про південнокорейську автомобільну компанію ,,Кіа", про кар'єру у ній типового американця, яким є автор, а також про культуру та побут Країни Вранішньої Свіжості на основі його вражень під час проживання там. З неї я почерпнула чимало краєзнавчої інформації, що вже казати про історію компанії, розробку тих чи інших моделей. Саме вона підштовхнула мене пошукати ще якусь книжку схожої тематики, яка би стала для мене справжньою пізнавальною знахідкою. Тому, коли я побачила ,,Філософію Toyota", яка є світовим бестселером, що вона ,,заговорила" українською завдяки видавництву ,,Наш Формат", одразу вирішила її придбати. І не прогадала.)

    З чим вам асоціюється автомобільна компанія ,,Toyota"? Особисто мені, з улюбленими моделями - ,,Avensis" та ,,Outlander". Цікаво, що спочатку її засновник - японець Сакічі Тойода - займався виробництвом ткацьких верстатів. Свою справу він започаткував на початку двадцятого століття, був винахідником і ламав голову, як би то оптимізувати їхнє виготовлення. Однак його син пішов вивчати машинобудування у Токіо: майбутнє було за автомобілями. І це точно знали обоє Тойоди.

    Окрім історії бренду ,,Тoyota" та уже всесвітньовідомих 14-ти постулатів успішного ведення справи, з книги можна почерпнути чимало про саму Японію та самих японців. Мені сподобався підхід до людського фактору серед керівництва компанією,,але, якщо порівнювати з твором Амелі Нотомб ,,Подив і тремтіння", він куди гуманніший, якщо так можна сказати. Особисто я, винесла для себе чимало корисних порад на щодень. Тому сміливо можу сказати, що дана книжка допомагає ще й ,,прокачати" і власне життя. Рекомендую усім!
  •  
    Історія справжнього успіху 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Всесвітньо відома компанія «Тойота» по всьому світу виробляє автомобілі з найменшими дефектами, використовуючи меншу кількість робочих годин, менше інвентаризації, і половину площі своїх конкурентів. Мені здається, це перша книга для загальної аудиторії, яка пояснює принципи управління та філософію бізнесу компанії «тойота» зі світовою репутацією. Чотирнадцять принципів управління створюють ідеальне середовище для впровадження методів та інструментів у власній справі. Автор пояснює кожний ключовий принцип з детальними прикладами щодо того, як: створювати атмосферу постійного вдосконалення та навчання, створювати безперервний процес "потоку", щоб якнайшвидше вирішувати проблеми, задовольняти клієнтів, виховувати своїх лідерів, а не купувати їх та розвиватися разом з вашими постачальниками та партнерами для взаємної вигоди. Книга написана легкою мовою, читається швидко, в ній дуже багато зрозумілих та цікавих прикладів. Мені дуже подобається стиль оформлення книги видавництва «наш формат» в серії успішних бізнес-історій. Дуже рекомендую!
  •  
    Похоже на рекламную брошуру 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Почему купил
    Философия Тойоты пронизывает все современные пособия по менеджменту: "узкое место", "джаст ин тайм", "канбан". Эти и другие круто звучащие японские термины призвана объяснить эта книга. Или так мне казалось.
    Что внутри
    Если в двух словах, то внутри вы найдете хвалебную оду Тойоте. Тезисы будут повторяться, переливая из пустого в порожнее.
    Для тех, кто не знает контекста, расцвет компании может действительно показаться сверхъестественным чудом.
    Контекст
    Восторженность японской системой производства является результатом того, что японцы превзошли "автомобильную нацию" американцев в производстве качественных автомобилей. Переломный момент наступил в конце 80х - начале 90х. С тех пор американцы (и вместе с ними весь мир) стали изучать как же это произошло. Японские производители действительно оптимизировали производство. Нужно понимать, что японское экономическое чудо, построенное во многом на автомобильной индустрии, было результатом комбинации факторов - протекционизма в ключевых отраслях промышленности, тяжелых последствий второй мировой для Японии, эры дешевой нефти при отсутствии собственной, а также уникального менталитета японцев.
    Как итог - дешевые, экономичные, конкурентоспособные товары (которые вначале не отличались качеством подобно нынешним китайским авто). Достоинства системы Тойота, такие как низкий уровень запасов, уникальные мелкие партии, система тотального контроля качества - хороши в контексте, в понимании как к ним пришли, а не просто как констатация факта. А еще эта книга не хочет рассказать сколько японцы "позаимствовали" у американских конкурентов.
    Резюме
    Эта книга как рекламный буклет, в котором до тошноты преувеличены все достоинства Тойоты без очевидных недостатков. Она до абсурда категорична в возвышении принципов Тойоты и поэтому ее сложно высоко оценить.
  •  
    14 принципов работы восточного бренда
    Люблю я подобные книги! И интересно, и поучительно, и образовательно. «Філософія Toyota» раскрывает 14 постулатов и законов успешного управления не только компаниями и корпорациями, а, прежде всего, собственной жизнью. Книга напрямую связана с культурой, в ней присутствует особый японский колорит и восприятие вещей, глубинные стремления каждого отдельного японца ежедневно совершенствовать свое мастерство.
    «Философия Toyota» рассказывает, как маленькая компания, едва не обанкротившаяся после Второй мировой войны, смогла опередить мировых лидеров «Джеренерал Моторс», «Форд» и «Крайслер» вместе взятых, в т.ч. по объемам прибыли и рыночной капитализации компании.
    В Японии все, за что берешься, - дело чести, и ты должен доказывать изо дня в день свое мастерство в избранном деле, без остановки идти к совершенству. Потому, у основателя великой японской компании не было выбора, как только сделать свое дело успешным. Что он, собственно, и сделал, превратив маленькую фабрику ткацких станков в мощное производство автомобилей.
    В книге немало истории, причем не только касающейся Toyota, но и мировой - в целом. Основной термин, встречающийся уже с первых страниц - это ПСТ, или же Производственная Система «Тойоты», что «стала основой движения за «бережливое производство» - одного из самых популярных течений конца ХХ века». Присмотревшись за покупателями в одном из супермаркетов США, Таити Оно пришел к пониманию процесса «вытягивания», когда покупатель получает товар с полки, а работник замещает пустое место новым: поставляет на рынок столько продукции, сколько надо, не больше.
    ВСТ также включает в себя и другие принципы:
    кайдзен - постоянное совершенствование;
    дзикока - «защита от ошибок», или автоматизация с человеческим подходом;
    Генте генбуцу - метод проб и ошибок;
    Андон - визуальный контроль на производстве и др.
    Долгосрочный успех Тойоты не выдержал бы давления внешней экономики, если бы не ориентация руководства на перспективу и вкладывания усилий на воспитание и развитие персонала, а не на мгновенное решение проблем и заполнения ниши на рынке.
    «Философия Toyota»обязывает больше полагаться на людей. Это культура, а не набор эффективных техник совершенствования. Именно от работников зависит уменьшение объемов запасов, выявление скрытых проблем и их решения... В основе философии «Тойоты» лежит особая концепция, культура, которая должна поддерживать людей, выполняющих ту или иную работу. Руководство, конечно же, должно демонстрировать стремление к высокому качеству, но это качество всегда создают рабочие.
    В завершение добавлю, что в интернете можно найти множество ресурсов, пункт за пунктом перечисляющих все 14 принципов философии «Тойоты». Но, это даже не половина всего богатства целостно прочитанной книги! Здесь вы найдете истории разработок выдающихся моделей «Тойоты», трудности и преграды, с которыми японцы сталкивались каждое десятилетие, их преодоление и нахождение баланса. Ну, и еще кучу интересных фактов.
  •  
    Больше, чем просто автомобили
    С тех пор, как я прочитала эту книгу каждый раз, когда слышу о проблемах Тойоты, отзывах об автомобилях или сбое в конструкции, я улыбаюсь и удивляюсь, какой из своих принципов они забыли.

    Это несправедливо с моей стороны, потому что подтекст книги заключается в том, что компании развиваются, а история Тойоты - о компании, которая перешла от станков с электроприводом к производству грузовых автомобилей к серийным автомобилям, отвечая на спрос и осознавая условия своего бизнеса, в которых они работали. Есть небольшая деталь о том, как они готовятся к выходу на новый рынок, заставляя одного из своих сотрудников ездить на арендованном автомобиле по Северной Америке, который удивляется размеру напитков, проданных водителям, и отмечает дорожные условия, прежде чем они приступили к разработке автомобиля для североамериканского рынка, у которого было много держателей больших размеров.

    Это книга о чем-то большем, чем автомобили. Основное внимание уделяется культурным ценностям компании. Производство автомобилей по-прежнему вдохновлено наследием давнего менеджера Toyota Тайичи Оно, хотя его книга Toyota Production System: Beyond широкомасштабное производство намного шире. более интересный с точки зрения философии или духовной стороны развития компаний, это хорошее дополнение к истории и болтам.
  •  
    Очень интересно и познавательно
    Книга очень интересная и удивительным для меня было, что она меня так поглотила, ведь я читаю мало бизнес-литературы. Интересное содержание, культуру и принципы философии, внедрённые в этой корпорации, применимы и в жизни. Книга побудила пересмотреть отношение к некоторым ситуациям, оценивать их с другого ракурса, более обширно и качественнее что ли. Очень много интересных фактов о культуре, о технологиях, об отдельных элементах на производстве, влияющих на общую работу, о людях, которые управляли, принимали решения и всегда были внутри процесса. Эта книга оказалась очень ценной и настолько понравилась, что я купила такую же на подарок.
    Для меня в ней несколько посылов и один из важных, то что нужно заимствовать смело лучшее из каждой народности, каждой культуры и применять для достижения результатов.
    Отдельно хотелось бы сказать о хорошем украинском переводе. И написана она структурировано и понятно. Автор в конце пылко благодарит редакторов за помощь в редактировании книги и я его очень понимаю, книга вышла отличная.
  •  
    Філософія, що перевернула світ
    Дана книга - це не суха історія виникнення бренду Тойота та хронологія його розвитку. Це - надзвичайно пізнавальна книга про основні 14 принципів ефективної роботи та зростання цього підприємства, що перетворили невеличку організацію із виготовлення верстатів на одного із найуспішніших виробників автомобілів у світі.

    Автор книги - Джеремі Лайкер - користується цими правилами уже не один десяток років і його завдання у цьому виданні - навчити інших підприємців виробничій системі Тойоти (ВСТ).

    Головне правило ВСТ - це ощадливе виробництво, тобто на підприємстві повинна зберігатися обмежена кількість запасів, а та продукція, що виготовляється, повинна надсилатися замовникам по потребі, або ж по замовленню. Для цього в Тойоті почали застосовувати "канбан" - один з інноваційних методів ВСТ щодо обміну інформацією та обробки замовлень та проектів, який широко використовується в ІТ-сфері та інших галузях ринку.

    Також Тойота застосовує принцип "вирощуйте своїх лідерів", "андон" та інші. Кожен з них зробив певну революцію в сфері не тільки виробництва, але й надання послуг.

    Найвідомішим принципом і правилом роботи Тойота є "кайдзен." Це принцип постійного зростання та вдосконалення організації та її працівників через тренінги, воркшопи, семінари та інші методи навчання та саморозвитку. Саме цей принцип застосовується у більшості розвинутих корпорацій планети.

    Кожен з усіх цих принципів та їхня реалізація на практиці описана в даній книзі, плюс наводяться зручні малюнки та блок-схеми для зручнішого засвоєння матеріалу. Також автор описує цікаві випадки та казуси з практики працівників Тойоти та керівництва фірми, що також є дуже цікавою "родзинкою" у книзі. В самому кінці, автор підказує, як фірмам, які не працюють у виробництві, найкраще застосувати усі принципи Тойота та досягти бажаних результатів у бізнесі.

    В цілому вважаю дану книгу однією із найважливіших і найкращих джерел по розвитку власного бізнесу та створенні власної міцної команди. Книга непроста, місцями інколи нелегко дається її читати, потрібно вникати у саму суть проблеми, що описується та шляхи її розвитку. Але це тільки додає книзі потужності та цікавості. Одна із кращих нон-фікшн книг, що я читав. Рекомендую!
 
Характеристики Філософія Toyota. 14 принципів роботи злагодженої команди
Автор
Джеффрі К. Лайкер
Видавництво
Наш Формат
Серія книг
Історії успіху
Мова
Українська
Рік видання
2017
Перекладач
Наталія Валевська
Кількість сторінок
424
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
145х215 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
ISBN
9786177388783
Тип
Паперова