Книга Філософія Toyota. 14 принципів роботи злагодженої команди

Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Книжку Джефрі К. Лайкера перекладено 27 мовами. У світі продано понад 650 тис. примірників. «Філософія Toyota. 14 принципів роботи злагодженої команди» — книжка року за версією Інституту інженерів промисловості та Слоанівського центру досліджень промисловості.

Тематика

Менеджмент, бізнес, великий бізнес, робота в команді, лідерство

Про книжку

Сьогодні Toyota є компанією, яка робить найякісніші автомобілі світу з найменшою кількістю дефектів і витрат. Легендарна корпорація безперервно вдосконалює свою структуру за рахунок використання значно меншої кількості людино-годин, інвентаризації та виробничих площ, ніж її конкуренти. Книжка Джефрі К. Лайкера вперше розкриває для широкої аудиторії 14 принципів менеджменту та бізнес-філософії компанії, яка має репутацію найуспішнішого виробника у світі.

Для кого ця книжка

Для керівників та підприємців, які хочуть вдосконалити структуру своєї організації та налагодити командну роботу. А також для тих, кому цікаво як «побудована» внутрішня кухня компанії Toyota — світового лідера і взірця для інших великих корпорацій.

Чому ця книжка

Це ґрунтовна книжка, заснована на досвіді спостережень та аналізу діяльності компанії Toyota автором упродовж 20 років. Принципи Toyota — універсальні. Вони можуть використовуватися в будь-якій галузі для формування досконалої організаційної структури. Так, і у вашому бізнесі також. Ця книжка надихає на великі звершення.

Про автора

Джефрі К. Лайкер — професор промислового й операційного інжинірінгу Мічиганського університету і президент Liker Lean Advisors. Його компанія — це мережа практиків, які вчать застосовувати принципи Toyota. Лайкер – автор ще 7 бестселерів про менеджмент Toyota і лауреат 13 премій Шінго за свої книжки та статті.

Відгуки про книжку

"Ця книжка допоможе зрозуміти, завдяки чому Toyota досягла успіху, і окреслить практичні ідеї, які ви можете використати, вдосконалюючи власний підхід до бізнесу".

— Гері Конвіс, управління Toyota

"Це найважливіша бізнес-книжка всіх часів".

— Hubpages.com

"Toyota — це такою ж мірою спосіб мислення, як і виробник авто".

— USA Today

Цитати

Про повторювані процеси

"Переконання, що задля високої продуктивності організація повинна відмовитися від механістичних бюрократичних інструкцій і запровадити органічну систему управління, яка надасть ширші повноваження працівникам, дуже зашкодила багатьом організаціям у 1980-х та 1990-х. Філософія «Тойоти» засвідчила: аби з року в рік залишатися конкурентоспроможними лідерами своєї індустрії, потрібно мати життєздатні стандарти, які залучають працівників і розширюють їхні повноваження. Саме завдяки повторюваним процесам компанія зможе постійно вдосконалюватися".

Про кадри

"Майбутніх лідерів треба плекати з власних кадрів. Інакше розвиток у довготривалій перспективі неможливий. Навіть коли «Тойоті» доводилося наймати керівників ззовні, то це були менеджери вищого рівня середньої ланки. Результати таких кроків, як правило, неоднозначні, але культура «Тойоти» така сильна, а в середині компанії майже всі керівники «прошиті» ДНК «Тойоти», що будь-кому, хто приходить з іншої компанії, доводиться або опанувати Філософію «Тойоти», або піти".

Про ощадливість

"Ощадливість — це не відтворення інструментів «Тойоти» в конкретному виробничому процесі. Ощадливість — це розробка принципів, які підходять вашій організації, та їх дотримання з метою створення цінності для ваших споживачів і суспільства загалом. За цим, звісна річ, іде конкурентоздатність і прибутковість. Принципи «Тойоти» — чудовий початок для компанії, і сама «Тойота» використовує їх не лише на своїх складальних лініях. Наприклад, у наступному розділі я розповім про вузькоспеціалізовані сервісні організації, які користуються цими принципами під час розробки продуктів на замовлення «Тойоти»".

Про чинники зовнішнього середовища

"На жаль, є чинники, які можуть завадити розвивати ощадливість і навчання в компанії і перебувають за межами контролю керівників. Один із них — це ринок, на якому бувають спади, або ж окремі ринки для конкретних продуктів, які виробляє компанія. Інші чинники — війни, радикально нові технології, зміна політики уряду і т. д. Як видно з історії «Тойоти», компанії вдалося пережити різноманітні економічні й політичні ситуації. Міцна культура й філософія допомагають їй у цьому".

Про те, як досягти успіху

"Розуміння успіху «Тойоти» та її систем покращення якості не означає, що ви зможете одразу змінити свою компанію, яка має іншу культуру й працює в інших умовах. Але «Тойота» може стати джерелом натхнення й прикладом того, наскільки важливо мати прихильність і сприяння на рівні керівництва й систему цінностей, що виходить далеко за межі миттєвих прибутків. «Тойота» — зразок того, як правильне поєднання філософії, процесів, людей і вміння вирішувати проблеми може створити компанію, що навчається. Я вірю: щоб досягти успіху в довготривалій перспективі, виробничим і сервісним компаніям слід бути компаніями, що навчаються".

Продавець товару
Код товару
751850
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда
Мова
Українська
Опис книги

Книжку Джефрі К. Лайкера перекладено 27 мовами. У світі продано понад 650 тис. примірників. «Філософія Toyota. 14 принципів роботи злагодженої команди» — книжка року за версією Інституту інженерів промисловості та Слоанівського центру досліджень промисловості.

Тематика

Менеджмент, бізнес, великий бізнес, робота в команді, лідерство

Про книжку

Сьогодні Toyota є компанією, яка робить найякісніші автомобілі світу з найменшою кількістю дефектів і витрат. Легендарна корпорація безперервно вдосконалює свою структуру за рахунок використання значно меншої кількості людино-годин, інвентаризації та виробничих площ, ніж її конкуренти. Книжка Джефрі К. Лайкера вперше розкриває для широкої аудиторії 14 принципів менеджменту та бізнес-філософії компанії, яка має репутацію найуспішнішого виробника у світі.

Для кого ця книжка

Для керівників та підприємців, які хочуть вдосконалити структуру своєї організації та налагодити командну роботу. А також для тих, кому цікаво як «побудована» внутрішня кухня компанії Toyota — світового лідера і взірця для інших великих корпорацій.

Чому ця книжка

Це ґрунтовна книжка, заснована на досвіді спостережень та аналізу діяльності компанії Toyota автором упродовж 20 років. Принципи Toyota — універсальні. Вони можуть використовуватися в будь-якій галузі для формування досконалої організаційної структури. Так, і у вашому бізнесі також. Ця книжка надихає на великі звершення.

Про автора

Джефрі К. Лайкер — професор промислового й операційного інжинірінгу Мічиганського університету і президент Liker Lean Advisors. Його компанія — це мережа практиків, які вчать застосовувати принципи Toyota. Лайкер – автор ще 7 бестселерів про менеджмент Toyota і лауреат 13 премій Шінго за свої книжки та статті.

Відгуки про книжку

"Ця книжка допоможе зрозуміти, завдяки чому Toyota досягла успіху, і окреслить практичні ідеї, які ви можете використати, вдосконалюючи власний підхід до бізнесу".

— Гері Конвіс, управління Toyota

"Це найважливіша бізнес-книжка всіх часів".

— Hubpages.com

"Toyota — це такою ж мірою спосіб мислення, як і виробник авто".

— USA Today

Цитати

Про повторювані процеси

"Переконання, що задля високої продуктивності організація повинна відмовитися від механістичних бюрократичних інструкцій і запровадити органічну систему управління, яка надасть ширші повноваження працівникам, дуже зашкодила багатьом організаціям у 1980-х та 1990-х. Філософія «Тойоти» засвідчила: аби з року в рік залишатися конкурентоспроможними лідерами своєї індустрії, потрібно мати життєздатні стандарти, які залучають працівників і розширюють їхні повноваження. Саме завдяки повторюваним процесам компанія зможе постійно вдосконалюватися".

Про кадри

"Майбутніх лідерів треба плекати з власних кадрів. Інакше розвиток у довготривалій перспективі неможливий. Навіть коли «Тойоті» доводилося наймати керівників ззовні, то це були менеджери вищого рівня середньої ланки. Результати таких кроків, як правило, неоднозначні, але культура «Тойоти» така сильна, а в середині компанії майже всі керівники «прошиті» ДНК «Тойоти», що будь-кому, хто приходить з іншої компанії, доводиться або опанувати Філософію «Тойоти», або піти".

Про ощадливість

"Ощадливість — це не відтворення інструментів «Тойоти» в конкретному виробничому процесі. Ощадливість — це розробка принципів, які підходять вашій організації, та їх дотримання з метою створення цінності для ваших споживачів і суспільства загалом. За цим, звісна річ, іде конкурентоздатність і прибутковість. Принципи «Тойоти» — чудовий початок для компанії, і сама «Тойота» використовує їх не лише на своїх складальних лініях. Наприклад, у наступному розділі я розповім про вузькоспеціалізовані сервісні організації, які користуються цими принципами під час розробки продуктів на замовлення «Тойоти»".

Про чинники зовнішнього середовища

"На жаль, є чинники, які можуть завадити розвивати ощадливість і навчання в компанії і перебувають за межами контролю керівників. Один із них — це ринок, на якому бувають спади, або ж окремі ринки для конкретних продуктів, які виробляє компанія. Інші чинники — війни, радикально нові технології, зміна політики уряду і т. д. Як видно з історії «Тойоти», компанії вдалося пережити різноманітні економічні й політичні ситуації. Міцна культура й філософія допомагають їй у цьому".

Про те, як досягти успіху

"Розуміння успіху «Тойоти» та її систем покращення якості не означає, що ви зможете одразу змінити свою компанію, яка має іншу культуру й працює в інших умовах. Але «Тойота» може стати джерелом натхнення й прикладом того, наскільки важливо мати прихильність і сприяння на рівні керівництва й систему цінностей, що виходить далеко за межі миттєвих прибутків. «Тойота» — зразок того, як правильне поєднання філософії, процесів, людей і вміння вирішувати проблеми може створити компанію, що навчається. Я вірю: щоб досягти успіху в довготривалій перспективі, виробничим і сервісним компаніям слід бути компаніями, що навчаються".

Відгуки
8 Відгуків
Vasyl Korovskyi
26 травня 2020 р
2 бали
Похоже на рекламную брошуру
Почему купил Философия Тойоты пронизывает все современные пособия по менеджменту: "узкое место", "джаст ин тайм", "канбан". Эти и другие круто звучащие японские термины призвана объяснить эта книга. Или так мне казалось. Что внутри Если в двух словах, то внутри вы найдете хвалебную оду Тойоте. Тезисы будут повторяться, переливая из пустого в порожнее. Для тех, кто не знает контекста, расцвет компании может действительно показаться сверхъестественным чудом. Контекст Восторженность японской системой производства является результатом того, что японцы превзошли "автомобильную нацию" американцев в производстве качественных автомобилей. Переломный момент наступил в конце 80х - начале 90х. С тех пор американцы (и вместе с ними весь мир) стали изучать как же это произошло. Японские производители действительно оптимизировали производство. Нужно понимать, что японское экономическое чудо, построенное во многом на автомобильной индустрии, было результатом комбинации факторов - протекционизма в ключевых отраслях промышленности, тяжелых последствий второй мировой для Японии, эры дешевой нефти при отсутствии собственной, а также уникального менталитета японцев. Как итог - дешевые, экономичные, конкурентоспособные товары (которые вначале не отличались качеством подобно нынешним китайским авто). Достоинства системы Тойота, такие как низкий уровень запасов, уникальные мелкие партии, система тотального контроля качества - хороши в контексте, в понимании как к ним пришли, а не просто как констатация факта. А еще эта книга не хочет рассказать сколько японцы "позаимствовали" у американских конкурентов. Резюме Эта книга как рекламный буклет, в котором до тошноты преувеличены все достоинства Тойоты без очевидных недостатков. Она до абсурда категорична в возвышении принципов Тойоты и поэтому ее сложно высоко оценить.
Тарас Курилович
23 грудня 2019 р
5 балів
Філософія, що перевернула світ
Дана книга - це не суха історія виникнення бренду Тойота та хронологія його розвитку. Це - надзвичайно пізнавальна книга про основні 14 принципів ефективної роботи та зростання цього підприємства, що перетворили невеличку організацію із виготовлення верстатів на одного із найуспішніших виробників автомобілів у світі. Автор книги - Джеремі Лайкер - користується цими правилами уже не один десяток років і його завдання у цьому виданні - навчити інших підприємців виробничій системі Тойоти (ВСТ). Головне правило ВСТ - це ощадливе виробництво, тобто на підприємстві повинна зберігатися обмежена кількість запасів, а та продукція, що виготовляється, повинна надсилатися замовникам по потребі, або ж по замовленню. Для цього в Тойоті почали застосовувати "канбан" - один з інноваційних методів ВСТ щодо обміну інформацією та обробки замовлень та проектів, який широко використовується в ІТ-сфері та інших галузях ринку. Також Тойота застосовує принцип "вирощуйте своїх лідерів", "андон" та інші. Кожен з них зробив певну революцію в сфері не тільки виробництва, але й надання послуг. Найвідомішим принципом і правилом роботи Тойота є "кайдзен." Це принцип постійного зростання та вдосконалення організації та її працівників через тренінги, воркшопи, семінари та інші методи навчання та саморозвитку. Саме цей принцип застосовується у більшості розвинутих корпорацій планети. Кожен з усіх цих принципів та їхня реалізація на практиці описана в даній книзі, плюс наводяться зручні малюнки та блок-схеми для зручнішого засвоєння матеріалу. Також автор описує цікаві випадки та казуси з практики працівників Тойоти та керівництва фірми, що також є дуже цікавою "родзинкою" у книзі. В самому кінці, автор підказує, як фірмам, які не працюють у виробництві, найкраще застосувати усі принципи Тойота та досягти бажаних результатів у бізнесі. В цілому вважаю дану книгу однією із найважливіших і найкращих джерел по розвитку власного бізнесу та створенні власної міцної команди. Книга непроста, місцями інколи нелегко дається її читати, потрібно вникати у саму суть проблеми, що описується та шляхи її розвитку. Але це тільки додає книзі потужності та цікавості. Одна із кращих нон-фікшн книг, що я читав. Рекомендую!
Ирина Соловьёва
18 грудня 2019 р
5 балів
Очень интересно и познавательно
Книга очень интересная и удивительным для меня было, что она меня так поглотила, ведь я читаю мало бизнес-литературы. Интересное содержание, культуру и принципы философии, внедрённые в этой корпорации, применимы и в жизни. Книга побудила пересмотреть отношение к некоторым ситуациям, оценивать их с другого ракурса, более обширно и качественнее что ли. Очень много интересных фактов о культуре, о технологиях, об отдельных элементах на производстве, влияющих на общую работу, о людях, которые управляли, принимали решения и всегда были внутри процесса. Эта книга оказалась очень ценной и настолько понравилась, что я купила такую же на подарок. Для меня в ней несколько посылов и один из важных, то что нужно заимствовать смело лучшее из каждой народности, каждой культуры и применять для достижения результатов. Отдельно хотелось бы сказать о хорошем украинском переводе. И написана она структурировано и понятно. Автор в конце пылко благодарит редакторов за помощь в редактировании книги и я его очень понимаю, книга вышла отличная.
Виникли запитання? 0-800-335-425
220 грн
Немає в наявності
Паперова книга