Взуття-буття. Історія Nike, розказана її засновником
Паперова книга | Код товару 751851
Yakaboo 4.9/5
Автор
Філ Найт
Видавництво
Наш Формат
Серія книг
Історії успіху
Мова
Українська
Рік видання
2017
Перекладач
Ілона Вінничук
Кількість сторінок
432
Ілюстрації
Немає ілюстрацій

Усе про книжку Взуття-буття. Історія Nike, розказана її засновником

«Взуття-буття» Філа Найта — одна з найулюбленіших книжок року Білла Ґейтса. Менше ніж за півроку набрала 1000 позитивних відгуків на Amazon.

Тематика

Бізнес, перемовини, управління, менеджмент, спорт, продажі.

Про книжку

Мало хто знає, що Філ Найт у підлітковому віці не мав змоги купити собі якісні кросівки. Ця історія — про величну взуттєву компанію, що почалася з півсотні позичених доларів. «Взуття-буття» — про те, як із пустими кишенями укладати багатомільйонні угоди й залишатися у виграші. Про те, як зібрати команду професіоналів і за роки роботи втратити лише двох топ-менеджерів. Про біг як спосіб ведення бізнесу та філософію.

Для кого книжка

Для якнайширшого кола читачів, усіх, хто цікавиться бізнесом, історіями успіху, управлінням та маркетингом.

Чому ця книжка

Філ Найт — загадкова постать у сфері бізнесу. Він рідко дає інтерв’ю. Ця книжка — рідкісна можливість дізнатися справжню історію Nike. Як можна настільки «горіти» ідеєю якісного і доступного взуття, щоб надихнутися вафельницею? Як купити у майбутньому всесвітньо відомий логотип за 30 доларів? Як побудувати імперію, не маючи значного стартовго капіталу?

Про автора

Філ Найт — американський бізнесмен, засновник фірми Nike, переможець змагань із бігу на середні дистанції, випускник Орегонського університету і Стенфордської бізнес-школи. Живе в штаті Орегон із дружиною Пенні.

Відгуки про книжку

"Напрочуд відверте нагадування про те, як насправді виглядає шлях до успіху в бізнесі. Це брудна й хаотична подорож, сповнена помилками й нескінченною боротьбою, і навіть жертвами. Тут Найт розповідає про кількох топ-менеджерів, яким вдалося пройти цей шлях. Не думаю, що автор хоче чогось навчити. Замість цього він робить щось значно більше — розповідає свою історію так чесно, як тільки може. І ця розповідь дивовижна".

— Білл Ґейтс

"Найкраща книжка з тих, що я прочитав минулого року. Філ… талановитий оповідач".

— Воррен Баффетт

"Путівник для топ-менеджера, який приведе до вершини. Я не міг відірватися".

— Білл Волтон, Wall Street Journal

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Філ Найт
Видавництво
Наш Формат
Серія книг
Історії успіху
Мова
Українська
Рік видання
2017
Перекладач
Ілона Вінничук
Кількість сторінок
432
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Рецензії
  •  
    Книга, яка допомагає повірити в мрію 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Однозначно 5 зірок.
    Прочитала за день. Не могла відірватися від неї.

    Завжди цікаво читати про людей, які змогли, у яких все вийшло.

    Складно їм було? Так.
    Життя було схоже на казку? Ні.

    Для мене саме головне в цій книзі написано на перших сторінках і повторюється в кінці. "Я хочу сказати чоловікам і жінкам, яким сьогодні 25, що вони не мають задовольнятися роботою, професією чи навіть кар'єрою. Шукайте своє покликання. Навіть якщо не знаєте, що це означає, все одно шукайте".

    В 24 роки Філ Найт вирішив поїхати в навколосвітню подорож та спробувати почати втілювати свою Божевільну Ідею. Я дуже пишаюсь його батьками, які не ставили йому палки в колеса та не казали щось таке: "о, Філ, тобі треба йти працювати, заробляти собі гроші", або "Зароби спочатку собі на квитки та житло для цієї подорожі, а потім їдь".

    В 1962 році почалася подорож, в 1964 році Філ почав продавати перші кросівки "Оніцука" прямо з машини, в 1971 році придумали Nike, в 1972 році Nike народився офіційно. А в кінці 1980 року разом з Apple вийшов на відкритий ринок з акціями.

    Між ціми датами 18 років божевільної праці, і хлопчик з 1500$ в кармані стає міліонером. Але як пише він сам - гроші були не головним. Їх ціль була не в зароблянні грошей, а в тому, щоб виробляти якісне спортивне взуття.

    Книга написано емоційно. Коли я читала про організацію запуску лінії одягу Nike, то не могла стримати усмішки. А ось сторінки про смерть Пре сумні.

    Я дуже рідко коли читаю "Подяки" в кінці книги. Але на цей раз був виняток. Вони не написані як перелік прізвищ. Було цікаво дізнатися, що для написання цієї книги Філ ходив на "заняття з письменницької майстерності".

    Не має смислу переповідати зміст книги. Її потрібно читати.

    Якщо вам 23, 25, а може більше, не думаю, що для початку своєї справи важливо, скільки вам років, а особливо якщо ви батьки 20-річних людей, прочитайте цю книгу.

    Ну і як завжди дуже якісне видання від "Нашого формату".
  •  
    Просто бомба! 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Как же приятно читать книгу, которая написана самим "создателем", "творцом" огромной компании. На её страницах чувствуется душа собственника, можно учиться ходу мыслей автора, учиться правильно думать.

    Книга просто чудесная!! Читается очень легко, автор вставляет много смешных моментов. Идет описание жизни Найта + создание бренда "Найк". По сути, история о том, как обычный подросток с мечтой создал бизнес-империю и многомиллионным оборотом.

    Во времена детства автора, компании "Адидас", "Нью Беланс" уже имели топовые конкурирующие позиции на рынке продажи обуви для спорта. То есть, компания "Найк" была создана намного позже. А если посмотреть сейчас, это один из самых крутых обувных компаний с прекрасным дизайном, передовыми технологиями и всемирным ритейлом.

    На примере это книги можно понять, что бизнес - это постоянные трудности. Каждый день он стыкается с проблемами разного рода, не спит ночами, думая о бизнесе и вариантах решения возникших проблем.

    В общем, прекрасная книга для людей, которым нужно вдохновение, которые хотят открыть свой бизнес или просто любят хорошие рассказы.
Купити - Взуття-буття. Історія Nike, розказана її засновником
Взуття-буття. Історія Nike, розказана її засновником
195 грн
Є в наявності
 
Інформація про автора
Філ Найт
Філ Найт

Філ Найт — бізнесмен, філантроп, співзасновник компанії «Nike», одного з найбільших у світі постачальників спортивного одягу та взуття. Колишній голова і головний виконавчий директор компанії. Його було названо «Найвпливовішою людиною в спорті» за версією «Sports Illustrated». За оцінкою «Forbes» названо 15-ю найбагатшою людиною світу з власним...

Детальніше

Рецензії Взуття-буття. Історія Nike, розказана її засновником

4.9/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Книга, яка допомагає повірити в мрію 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Однозначно 5 зірок.
    Прочитала за день. Не могла відірватися від неї.

    Завжди цікаво читати про людей, які змогли, у яких все вийшло.

    Складно їм було? Так.
    Життя було схоже на казку? Ні.

    Для мене саме головне в цій книзі написано на перших сторінках і повторюється в кінці. "Я хочу сказати чоловікам і жінкам, яким сьогодні 25, що вони не мають задовольнятися роботою, професією чи навіть кар'єрою. Шукайте своє покликання. Навіть якщо не знаєте, що це означає, все одно шукайте".

    В 24 роки Філ Найт вирішив поїхати в навколосвітню подорож та спробувати почати втілювати свою Божевільну Ідею. Я дуже пишаюсь його батьками, які не ставили йому палки в колеса та не казали щось таке: "о, Філ, тобі треба йти працювати, заробляти собі гроші", або "Зароби спочатку собі на квитки та житло для цієї подорожі, а потім їдь".

    В 1962 році почалася подорож, в 1964 році Філ почав продавати перші кросівки "Оніцука" прямо з машини, в 1971 році придумали Nike, в 1972 році Nike народився офіційно. А в кінці 1980 року разом з Apple вийшов на відкритий ринок з акціями.

    Між ціми датами 18 років божевільної праці, і хлопчик з 1500$ в кармані стає міліонером. Але як пише він сам - гроші були не головним. Їх ціль була не в зароблянні грошей, а в тому, щоб виробляти якісне спортивне взуття.

    Книга написано емоційно. Коли я читала про організацію запуску лінії одягу Nike, то не могла стримати усмішки. А ось сторінки про смерть Пре сумні.

    Я дуже рідко коли читаю "Подяки" в кінці книги. Але на цей раз був виняток. Вони не написані як перелік прізвищ. Було цікаво дізнатися, що для написання цієї книги Філ ходив на "заняття з письменницької майстерності".

    Не має смислу переповідати зміст книги. Її потрібно читати.

    Якщо вам 23, 25, а може більше, не думаю, що для початку своєї справи важливо, скільки вам років, а особливо якщо ви батьки 20-річних людей, прочитайте цю книгу.

    Ну і як завжди дуже якісне видання від "Нашого формату".
  •  
    Просто бомба! 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Как же приятно читать книгу, которая написана самим "создателем", "творцом" огромной компании. На её страницах чувствуется душа собственника, можно учиться ходу мыслей автора, учиться правильно думать.

    Книга просто чудесная!! Читается очень легко, автор вставляет много смешных моментов. Идет описание жизни Найта + создание бренда "Найк". По сути, история о том, как обычный подросток с мечтой создал бизнес-империю и многомиллионным оборотом.

    Во времена детства автора, компании "Адидас", "Нью Беланс" уже имели топовые конкурирующие позиции на рынке продажи обуви для спорта. То есть, компания "Найк" была создана намного позже. А если посмотреть сейчас, это один из самых крутых обувных компаний с прекрасным дизайном, передовыми технологиями и всемирным ритейлом.

    На примере это книги можно понять, что бизнес - это постоянные трудности. Каждый день он стыкается с проблемами разного рода, не спит ночами, думая о бизнесе и вариантах решения возникших проблем.

    В общем, прекрасная книга для людей, которым нужно вдохновение, которые хотят открыть свой бизнес или просто любят хорошие рассказы.
  •  
    Открытие 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Книга безумно понравилась, я получила массу приятных эмоций от прочтения этой замечательной и познавательной книги. Читается легко, не принужденно, доступно написана.
    Книга о создании компании славно известного бренда "Nike". Как много в разработку было вложено труда, чтоб она достигла таких масштабов как сейчас. Эта книга вдохновляет, помогает что не нужно смотреть на трудности, а идти к своей цели.
    Бизнес, который стал очень прибыльным и достиг всемирного признания, не останавливается на достигнутом, ведь нужно держать бренд. Чтоб оставаться на плаву, нужно еще больше работать.
    Автор рассказывает, о самой жизни Найта, и плавно переходит как вообще создавался его бизнес.
    Чтоб понять какие трудности были на пути у Найта, нужно только читать книгу, не все так радужно был в его жизни, но он рассказывает, с оптимизмом, и читая, произвольно улыбаешься.
    Он имел семью, двоих детей, но он не был хорошим семьянином, в его голове была мечта, и он приложил много сил, чтоб ее воплотить.
    Книга стоит внимания, в целом сюжет и оформление книги выглядят очень презентабельно.
  •  
    Суть бізнесу
    Компанія Nike. Чим вона є в житті кожного з нас? Магазин, кросівки й речі, які нічим не відрізняються від інших гігантів спротивного ринку? Можливо, зараз так дійсно є. Puma, Adidas, Nike, New balance мало яим відрізняються для більшості споживачі, це лише одяг, лише побутова потреба, не більше, але так було не завжди.

    Історія не будь-якої компанії здатна захопити читача і змусити його придбати відповідний товар або послугу. Подібні книги існують у двох сенсах: маркетинг або захоплення. Історія Філа Найта належить до "захоплення", тобто бажання донести до інших людей, що його власне дитя - Nike, є індивідуальним і неповторним, як будь-яка людина.

    Чим саме "гарний" бізнес, відрізняється від "поганого"? Не таке просте запитання для багатьох людей, бо вони скажуть Вам про гроші або не здатні відповісти в принципі. Філ Найт, став ключовим героєм у моєму розумінні останнього явища, поряд з Говардом Шульцом (Старбакс), Генрі Фордом і Айн Ренд. Як на мене, це вибухове поєднання, яке має змогу достукатися майже до кожного.

    Чим Nike і бізнес є для самого Найта? Філ мав двох дітей, але не був прилежним сім'янином, бо він мав третє дитину - Nike. Він мав божевільну Ідею, яка захопила його й понесла в далекі захмарні гори, які йому вдалося підкорити. Гроші для бізнесу - не головне в філософії Найта, а лише кров, яка дає змогу організму (компанії) функціонувати. Головною метою шахрайства є гроші, отримані обманом й усіма можливими шляхам, тільки б їх було більше, більше, більше...А головний сенс - не просто якісний товар, а результат такого товару в житті кожного. Цей результат здатен створити міцні зв'язки між споживачем і підриємцем, що піднесе обох на вищу стежку щастя, тільки б они це зрозуміли.

    Час зрозуміти хто Ви є, підприємець чи звичайний шахрай?
  •  
    Взуттєвий пес
    Хто ще не знає, що я не люблю нон-фікшн? Геть справді не люблю, тому не особливо зраділа, коли як контрольному читачеві Наш Формат мені дісталась книга мемуарів. А ще про Найк – я ж адідасолюб! Але книга виявилась класною, і помилок у ній знайшлось багато. Але не будемо про погане, бо багато читачів їх просто не помітить.

    Філ Найт (якого у книзі чомусь часто називають Баком – от поясніть мені, де Філ, а де Бак…) – справжній фан бігу. Він бігає, щоб бігти, і бігає, щоб прояснити розум. А ще він шукає ідеальне взуття для свого захоплення. І саме з цього починається "Найк" – з пошуків найкращого взуття для спортсменів.

    Не описуватиму вам усього, що йому доведеться пройти на шляху до багатомільярдної компанії, обличчям якої стане Роналду. Але зупинюсь на деяких важливих речах, який досяг "Найк". Так от, саме Філ Найт та його друзяки спростили нам життя, припустивши, що кросівки можна взувати всюди, не тільки на тренування (хоча, як казала моя мама, в СРСР кросівки були такою рідкістю, що так, їх вдягали переважно "до параду"). І розробили цю шалену палітру кольорів для взуття, завдяки якій я зараз сиджу в ясно-салатових капцях з помаранчевим "свушем" на бочку.

    А ви знаєте, що таке "свуш" – та найківська ключка. Це звук, з яким ти обганяєш суперника.
  •  
    Не просто бренд - ціле життя!
    Коли я починав читати книгу Філа Найта "Взуття-буття. Історія Nike, розказана її засновником", я думав, що маю справу з черговою звичайнісінькою бізнес-книгою, створеною для того, щоб знову продати вже і так сильно розпіарений бренд, тільки цього разу у формі книги, а не одягу чи взуття. Насправді я сильно помилився зі своїми упередженнями. Той випадок, коли розповідь невимушена, легка і читається так, ніби ви маєте справу з прекрасним романом! Це справжня історія успіху, в якій немає негативу, є труднощі, але всі вони подолані. Тематика цікава, адже майже кожен із нас знайомий з компанією "Найк". Особливістю роботи є те, що автор книги водночас і колишній директор, такий собі батько великого світового підприємства. Свою справу головний герой розпочинає будучи бідним і на сторінках книги розгортається справжня історія успіху мегакомпанії. Автор розповідає про успіхи, труднощі, підбір людського ресурсу та топового менеджменту. Діалоги та розповіді написані досить гумористично і читаються швидко, не хочеться від книги відриватись.
    Оформлення круте, якість книги на вищому рівні, сторінки кремового кольору, папір цупкий! Дуже рекомендую всім!
  •  
    Любіть те,що робите
    Одна з небагатьох прочитаних мною книг на одному диханні. І це не просто реклама бренду, якими часто бувають бізнес-книги, а справжня розповідь про успіх. Зараз важко уявити сучасний спорт без Nike. Для мене стали цікавим відкриттям справжні обставини виникнення компанії.
    Спочатку не покидало відчуття, що історія ніби як трохи придумана - нереальними здаються поїздка в Японію звичайного хлопця з глибокої провінції з відсутністю капіталу та будь-яких чітких планів чи стратегії, а лише з любов'ю до бігу і впевненістю в собі. Один з найкращих прикладів того, як хобі перетворилося на справу життя. Як створити команду, з якої за весь тернистий шлях пішла тільки одна людина. Про те, як вирости в гіганта і обігнати конкурентів, які на період створення компанії вже були головними гравцями ринку. Про те, як не боятись труднощів і йти вперед за метою, і те, що потрібні рішення приходять в потрібний час. Мабуть єдина бізнес-книга, фінал якої, був таким логічним, драматичним і очікуваним водночас. З розряду тих сильних і справді мотивуючих книг, які потрібно періодично перечитувати.
  •  
    Успішна історія бізнесу!
    Це справді чудова історія. В ній існує боротьба, успіх, пристрасть і драма. Автор з дивовижними деталями описав свою подорож з продажу взуття з власного автомобіля до будівництва багатомільярдної компанії. Це була б ідеальна історія від нуля до героя, якщо б не її елітарність. Всі важливі люди в житті автора здаються багатими і потужними. Особливо йому допомагало його найближче оточення – батьки та рідні. Найголовніша мораль з першої частини книги така: візьміть стільки ризику, скільки зможете, поки у вас є багаті батьки, щоб спіймати вас, коли ви падаєте. На відміну від багатьох мемуарів, це не відмінний прояв дивовижності та успіху автора. Натомість, вона глибоко зосереджена на початкових роках компанії «Найк», особливо в першому десятилітті існування. Книга описує важкі моменти роботи під час перших спроб продажів, описані невдачі, та перший прибуток. Злети і падіння. Багато падінь. І головне в книзі - особиста боротьба автора як лідера і менеджера. Якщо у вас є одяг або взуття від компанії «Найк», то обов’язково познайомтесь з цією історією. Рекомендую!
  •  
    Душевная и мотивирующая история
    Очень часто книгам не хватает ощущения того, что автор действительно вложил в неё словно частичку себя. Не ощущается, что книга написана искренне ради того, чтобы дать читателям что-то полезное и интересное, а не выпустить "дойную корову".

    Фил Найт в своей книге "Продавец обуви" словно общается с каждым читателем. Чтение книги ощущается словно общение, диалог с автором.

    Тут не просто можно вынести много полезного для сферы маркетинга, брендинга и других действий в бизнесе. Тут не просто мотивация для каждого, чтобы зажечь человека действовать. Тут душевная, искореняя история о человеке, который верил и сталкивался с трудностями своего характера и взаимодействия с другими людьми.

    Очень интересно читать. Легко, увлекательно. Не надо вникать в каждое слово, потому что его тяжело прочитать или не знаешь, что оно значит. Не ощущаешь формат лекции, где тебя просто учат чему-то новому.

    Читая, ты словно слушаешь автора с возможностью задавать вопрос. Действительно, только появляется вопрос - сразу же автор на него отвечает.

    В общем - Фил Нарт прекрасный бизнесмен и копирайтер, который знает толк в том, чтобы творить вещи, которые восхищают.
  •  
    Життя - це ріст, ти або ростеш, або вмираєш
    Це одна з перших книг замовлених мною на Якабу, одна з перших книг прочитаних мною про історію окремого бізнесу. До моменту прочитання книги в мене чомусь була сформована думка, що всі книги про історії бізнесу – це або суха біографія творця компанії, написана ніким не відомим автором; або це розповідь типу «з чого почати бізнес, як створити компанію, як вирішувати проблеми, як заробити перший мільйон, як примножити прибуток і т.д.»; або це текст, що нагадує курс лекцій з економіки з масою незрозумілих термінів і формул типу EBITDA, KPI, МВО і тому подібне. Але я був приємно здивований, що все вище перелічене я в цій книзі не зустрів.
    Автор розповідає свою історію про створення компанії від «божевільної ідеї», яку він виношував в себе в голові, до моменту виходу компанії на відкритий ринок.
    В цій книзі є все: перше замовлення і перший продаж, перший найманий працівник і перший офіс, постійна нестача коштів на придбання чергової партії товару та постійні позики в банках, союзники в компанії-постачальника та зрада нібито партнерів з тієї ж компанії-постачальника, судові тяганини, постійні перемовини, махінації конкурентів і в результаті проблеми з урядом, втрати і перемоги. В загалом в ній є все, з чим стикається сучасний бізнес.
    Паралельно автор розповідає і про сім’ю: батьків, дружину, дітей. Це все – надійний тил, який в будь-який момент зможе підтримати і дасть сил рухатись, а точніше бігти до мети.
  •  
    Народження легенди.
    "Взуття-буття" - це не просто книга про історію створення Nike. Це вичерпна і цікава історія народження легендарної компанії, розказана з перших вуст - засновника і гендиректора - Філа Найта.

    Ця книга - про мрію, яка стала реальністю. Історія, яку оповідає Філ Найт починається з простого хлопця. Цей хлопчина - Філ ріс звичайним хлопцем, без суперкапіталів і крутих зв'язків, займався бігом, спортом і у нього була мрія - заснувати власну спортивну компанію, створити взуття, яке заполонить увесь світ, і стане зразком для наслідування.

    Щоб реалізувати цю ідею, Філ вирішив помандрувати світом, побачити інші звичаї, інші країни, набратися досвіду та знань. Він фактично здійснив кругосвітну подорож, побувавши і в Європі, і в Азії. І от саме в Греції, в цій батьківщині Олімпійських ігор, він побачив статую богині перемоги - Ніки, і вирішив - хоч би що, а він має здійснити мрію усього свого життя.

    Будучи під час подорожі в Японії, він побачив дуже якісні кросівки, що були виготовлені місцевою фабрикою взуття "Оніцука", і продавалися лише в Азії. "Тайгери" - саме так називалося це взуття. Філ вирішив підписати контракт з цією фірмою про реалізацію тайгерів на території свого рідного штату. І звідси й починається історія зародження майбутнього гіганта спортивного одягу, що спершу називався "Блу Ріббон", через те, що в кімнаті Найта було багато синіх стрічок, які вручалися переможцям у бігових дистанціях.

    Згодом, Найт наймає собі вправних помічників із університетських друзів та спортсменів, поширює свій бізнес. І стикається із величезними проблемами - безгрошів'ям, зрадою партнерів, підступністю фірми "Оніцука." Але все-таки Філ знаходить сили і впевненість в собі і створює дійсно революційні кросівки, попутно заснувавши нову фірму - Nike, яка втілила в собі все те, до чого так прагнув сам Філ Найт - інновації, якість, дизайн та швидкість і стабільність.

    Хочете дізнатися, за скільки доларів Філ придбав дизайн логотипу компанії - значок Swoosh, що є основним логом Nike? І як вафельниця стосується кросівок? Як богиня перемоги - Ніка стала фактично музою компанії? І як Філу вдалося практично з нуля створити компанію-супергігант? Читайте цю книгу, і Ви знайдете відповіді на всі ці питання та навіть більше. Якби можна було поставити книзі 5 з плюсом, цю оцінку, я б поставив би цьому захопливому роману! Дуже цікава, пізнавальна і корисна книга, яку варто прочитати всім.
  •  
    Будь верен своей Мечте
    Я не стану исключением сказав, что это совершенно особенная живая и очень трогательная книга, ее стоит прожить вместе с автором. Многие книги захватывают внимание со временем, некоторые понимаешь только закрыв, но эта говорит с тобой голосом автора с первой страницы. Мне сложно отнести ее к категориям "мемуары", "истории успеха", "уроки лидерства" и тому подобное, в большинстве таких книг, увы, так мало настоящего. На мой взгляд это прежде всего предельно искренний рассказ создателя и его честное обращение к подобным себе молодым людям, к тем, кто видит мир иначе большинства, кто идёт по своему пути, не может просто выполнять работу, однажды заняв комфортное место с предсказуемой карьерой и стабильным доходом. Это книга рассказ-поддержка тем, кто повсюду создаёт свое, на любой позиции, зная, что не всегда получит одобрение или будет понят, все равно остается верен себе, своему делу, может быть невероятно терпелив и настойчив, признает ошибки и промахи, верит в свою мечту настолько, что продукт его работы люди по-настоящему любят. И это путь длиной в годы, бесконечный поиск улучшений, сомнений, непростых решений и постоянный вызов самому себе. Деньги, власть, статус не изменяют таких людей, во главе всего совсем иные ценности.


  •  
    Послание лидерам от лидера
    В гардеробе, пожалуй, каждого человека имеется предмет с фирменной эмблемой этой компании, но мы мало что знаем об успехе этой компании, поэтому история рассказанная от первого лица очень интересна.
    "Пес с обувкою в зубах" - фраза из этой книги, которая надежно вошла в мой повседневный речевой оборот. Успех компании Nike был бы невозможен без безграничного креатива, энергии и небольшой доли сумасшествия Фила Найта. Непоколебимая вера в успех, возможно, присуща всем обладателям паспорта Соединенных Штатов, но наш автор наделен ей в 10ти кратном объеме. Крупные провалы встречаются на его пути довольно часто, но чего стоит раздел о рождении знаменитого символа "Свуш" и его романтической аллегории с крыльями богини Ники?
    Для меня книга имеет статус - вдохновения и волшебного пинка. Не бывает грандиозных успехов без грандиозных провалов - это цикличные вещи и противодействием каждого из них может быть только пассивность, но Фил Найт своей историей точно зарядил нас на проактивность и вдохновил на занятие спортом.
  •  
    Реальна фантастика!
    Я обожнюю видавництво «Наш формат» і дуже вдячна їм за цю серію книжок! Цього тижня на черзі в мене було «Взуття-буття». До речі, витвір дуже легко та швидко читається, містить багато цікавинок.

    Книга Філа Найта про Найк мене дуже сильно вразила. Це не тільки біографія – це історія світового культового бренду взуття, який сьогодні має незнану популярність у всьому світі. Для мене це той самий випадок, коли ти спочатку знайомишся з брендом, проникаєшся його історією, а вже потім в тебе виникає незмірне бажання придбати це взуття, підтримати виробництво своєю покупкою. Мабуть, так воно і має бути: ти маєш знати, з чиїм іменем маєш справу, як, де, та який шлях виробництва цього товару, а вже потім купувати його.

    А ще, окрім бренду, мене надихає засновник компанії. Бо дійсно, аби досягнути значних висот в будь-якій сфері треба не тільки наполегливо працювати, але й вірити у ту справу, яку ти робиш, довіряти людям, які крокують з тобою в одному напрямку, плюс ще мати сміливість та силу їх відпустити, коли ваші погляди не сходяться.

    Раджу цю книгу всім тим, хто шукає натхнення, або хто воліє відкрити свою справу.
  •  
    Захоплююча історія успіху
    Відразу мушу сказати, що "Найк", це мій улюблений бренд спортивного одягу...та до прочитання цієї книги, навіть уявлення не мав про історію створення та успіху Найку.
    Без перебільшення, "Взуття буття" дивовижна автобіографія, історія створення та успіху. Як виявилося, талановита людина, талановита у всьому, від пошиття кросівок до написання книг, що й підтверджує цією книгою Філ Найт.
    Починає свою розповідь автор з 1962 року, від тоді, коли закінчив навчання та почав ламати голову над довічним питанням " Чим займатися далі ?", і відразу ви поринаєте в світ створення марки, яка й на сьогоднішній день є безсумнівно топовим та одним із самих знаменитих брендів по всьому світу. Закінчується розповідь 1980 роком, і запевняю, закінчення грандіозне!
    Читається ця книга на одному диханні, відірватися, особисто мені було надзвичайно складно. Разом з автором ви подорожуєте, хвилюєтеся, смієтеся ( до речі, відчуття гумору в Найта відмінне). Читаючи, неначе перебуваєте десь там, де розвиваються події в книзі.
    Прочитавши до кінця, відклав книгу і реально задумався над тим, який же все таки Філ молодець, " Кращій" одним словом. Був щиро за нього радий.
    Навіть якщо вам все одно на логотип Найк, не полініться, обов"язково прочитайте дану книгу. Ви не пожалкуєте.
  •  
    Книга человека который шел только вперед!
    Отличная книга которая описывает начало успешного бизнеса от задумки до реализации,и проблемами как повседневными так и специализированными.
    История будет рассказывать как молодой и полный сил Фил Найти решает прокатиться по миру и реализовать свои идеи. Но как и в жизни он встретится с проблемами, любовными проблемами не стабильным заработком и многим другим, даже будет не вериться что ныне миллиардер мог быть застенчивым и неуверенным в себе, и даже встретиться с повседневными проблемами что и мы, и что его путь будет настолько интересен и сложен.
    Книга научит ценить тех кто есть рядом, более трезво смотреть на поставленные цели, так же что стоит использовать все ресурсы и возможности для достижения цели!
    Стоит прочитать эту книгу всем, как минимум узнать что люди даже после окончания второй мировой боялись летать на самолетах думая что приземляясь на аэродроме в чужой стране их тут же возьмут в плен, до того как быстро человек меняет свое мировоззрение просто отдыхая на пляже и работая в фирме по продаже книг.
    Особенно советую эту книгу людям которым 18-20 лет, чтоб увидеть что жизнь только начинается и спешить никуда не стоит!
  •  
    Історія Nike
    "Взуття-буття" - історія всесвітньо відомої фірми спортивного взуття Nike, яку розповідає її засновник Філ Найт. Мене подібні історії, як правило, мотивують дуже мало, скоріш навіть мають протилежний ефект. Бо ж вони повні оповідей про колосальні труднощі, з якими стикається людина, що вирішує стати на хитку стежку великого бізнесу: бюрократія, корупція, недобросовісні конкуренти, порожні рахунки, відмови у банківських кредитах, які вкрай потрібні, - тобто речі, з якими не хотілося б стикатися в житті.

    Однак ця книга інша. У ній відчувається, що для Філа Найта - це не просто бізнес, це життя, сповнене більш глибокий смислів. Книга читається дуже швидко. Я страшенно хвилювалася, читаючи про чергові важливі переговори, від яких залежало усе, тримала кулачки за те, щоб усе вийшло якнайкраще, хоча і знала, що для фірми усе скінчиться доволі добре і про неї знатиме світ. Особливо цінним і емоційним став для мене останній розділ, який буквально можна розібрати на цитати. Дивлячись на світ уже з висоти свого власного життєвого та бізнесового досвіду, автор має кілька доречних порад для читачів, у яких іще все попереду.

    Дуже рада, що познайомилася з цією історією, рекомендую.
  •  
    Народження взуттєвої імперії
    Історії успіху підкупають тим, що показують реальний сценарій, в якому комусь усе вдалось, попри проблеми і ідіотів навколо. Особливо якщо результат такого успіху взуває весь світ.

    Це історія компанії Nike, яка спершу ніяким найком і не була. А лише маленькою компанією Блу Ріббон із двома співзасновниками, які позичили в батьків гроші на "одну скажену ідею". Із них двох двох, зрештою, залишився біля керма один- Філ Найт, який зробив Наче не просто брендом, а філософією.

    Мені сподобалось, що Найт не перетворив книжку на маніфест самому собі. Від першої до останньої сторінки це саме історія компанії, пошуків найкращої підошви, найвідданіших працівників і найнадійніших фінансових партнерів. Автор описує і факапи і свої відчуття, коли їх переживав. Цей вийшов текст живої людини. У якої є паралельно сім'я, якій теж треба приділяти час.

    Разом із тим, були моменти, які мене в ньому дивували. Скажімо, як він місяцями не відповідав на листи свого чи не єдиного (!) найнятого на той час працівника, який описував йому проблеми, з якими стикається в роботі. Найт пояснював свій ігнор специфічний спосіб комунікації)) але мені не дуже ясно, що окрім не бажання вникати в набридливі листи за цим могло ще стояти.
  •  
    Рецензія
    За сюжетом це автобіографія бренду, бо ми одночасно дізнаємось і про те, як почувався сам автор, які думки в нього були, як він організував команду, як він організовував бізнес і при цьому, паралельно, ми бачимо, як розвивається сам бред "Nike", з чого він починався і як він дійшов до наших часів.
    Структурно - це хронологічно побудована історія, яка починається з 1962 року, а завершується 1980. Тобто ми бачимо,як за 20 років було засновано компанію, як вона завоювала своє місце в світі серед інших бренд, завоювала купу прихильників і навіть створила певну революцію , тому що до цього кросівки були виключно спортивним взуттям (принаймні якщо вірити Філу Найту), а саме компанія "Nike" запровадила таку ідею, що в кросівках можна ходити будь де.
    Чому я вважаю, що це саме та книжка яку варто прочитати кожному, незалежно від того чим ви займаєтесь? Тому що, будемо чесними, немає у світі людини, яка жодного разу в житті не бачила фірмового значка компанії "Nike", яка ніколи б не чула про цю назву, яка взагалі уявляла собі світ без таких кросівок "Nike". Це більше ніж бренд, це просто якийсь інший рівень культури, який був створений завдяки Філу Найту і саме тому, мені здається так важливо, з першого джерела дізнатися, як будувалася ця компанія, яких цілей намагався досягнути засновник , про що він думав коли зустрічав безліч невдач на шляху, про що він думав коли його компанія темпами швидшими ніж будь який банк міг забезпечити її фінансово . Все це цікаво споглядати, як і з погляду бізнесу, так і з особистого, оскільки дуже багато уваги приділено тій команді яку Найт зібрав і він сам неодноразово наполягає на тому, що компанія це не тільки активи, в першу чергу - це люди, які працюють на твою компанію, люди які купляють твою продукцію. Тобто тут є безліч дуже і дуже корисних думок, " інструкція по створенню своєї компанії", а також цікава історія, яку ви можете прочитати, як в навчальних цілях, так і в цілях відпочинку.
  •  
    Отличная книга
    Это история парня по имени Фил Найт, который страстно увлекался бегом и решил связать свою жизнь с обувью. Он начал импортировать обувь японского производителя "Оницука" в США. А уже намного позже сам занялся обувным производством.
    Марка Nike принадлежит компании Блу Риббон, и основана Найтом в 1972 году в Орегоне.
    Интересно то, что название компании было придумано его партнёром, товарный знак - "крыло" тоже не им. Он никогда глубоко не занимался разработкой дизайна ни обуви, ни в последствии одежды.
    В этой книге вы не найдете практических советов о менеджменте организаций, стратегическом планировании и маркетинге, и.т.д.
    Книга ооочень объемная, и если бы автор сократил ее страниц на 150, это никак бы не отразилось на сути.
    Секрет успеха Фила Найта - основателя компании Nike, прост и, как может показаться, прозаичен. Вера в себя, свою мечту, невероятное упорство и трудолюбие. Или - делай, что любишь, и мечтай грандиозно. А ещё в умении собрать вокруг себя правильных по духу людей. Команду единомышленников.
    "Не кажи людям, як потрібно щось робити; скажи, що зробити, і нехай вони здивують тебе своїми досягненнями".
    "Я їм повністю довіряв і ніколи не чекав від них чогось поганого, а це породило між нами глибоку взаємну відданість. Стиль мого керівництва не підійшов би людям, які хочуть, щоб хтось командував ними на кожному кроці. Моя ж команда вбачала у цьому звільнення від тиску й особливі повноваження Я не заважав ім бути собою, не заважав їм діяти, не заважав їм помилятися, тому що мені завжди подобалось, коли люди ставились до мене саме так"
    "Чому одні лінії взуття продаються, а інші - ні ..... у нас не було фокус-груп чи маркетингових досліджень - у нас не було на це грошей - тож ми намагались збагнути це, спираючись лише на інтуїцію, передбачення, ледь не ворожіння на кавовій гущи"
    "Перемога над конкурентами - завдання відносно нескладне. Перемога над собою - вічний обовязок".
    "Я просто досі не вірив у силу реклами. Зовсім. Я думав, що продукт говорить сам за себе, або ж мовчить."
    "Одержимі люди були єдиними, хто підходив для роботи. Єдиними, хто підходив мені"
    "Здавалося, що я наймав на на роботу лише бухгалтерів. І юристів. Наймаючи на роботу бухгалтера, ти знав, що він чи вона вміє рахувати. Коли ти наймав юриста, знав, що він чи вона вміє говорити. Коли наймав маркетолого чи розробника продукції, що ти хнав? Нічого. Ти не міг передбачити, що він чи вона вміє робити"
    "Я хочу сказати чоловікам та жінкам, яким сьогодні 25, що вони не мають задовольнятися роботою, професією чи навіть карєрою. Шукайте своє покликання. Навіть якщо не знаєте, що це означає, все одно шукайте".
 
Характеристики Взуття-буття. Історія Nike, розказана її засновником
Автор
Філ Найт
Видавництво
Наш Формат
Серія книг
Історії успіху
Мова
Українська
Рік видання
2017
Перекладач
Ілона Вінничук
Кількість сторінок
432
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
145х215 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
ISBN
978-617-7513-20-8
Вага
500 гр.
Тип
Паперова
 

Про автора Взуття-буття. Історія Nike, розказана її засновником