Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави…
Паперова книга | Код товару 746666
Yakaboo 4.4/5
Автор
Говард Шульц, Джоан Гордон
Видавництво
Наш Формат
Серія книг
Історії успіху
Мова
Українська
Рік видання
2017
Перекладач
Олександра Асташова, Оксана Кацанівська
Кількість сторінок
408
Ілюстрації
Немає ілюстрацій

Усе про книжку Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави…

Друга книжка Говарда Шульца про розширення найвідомішої мережі кав’ярень Starbucks, написана вже після економічної кризи, стала #1 бестселером New York Times.

Тематика

Великий бізнес, лідерство, менеджмент, кризовий менеджмент, історія успіху.

Про книжку

Усе і справді почалося з чашки кави. Еспресо, випитого в затишній італійській кав’ярні у 1983-му. Тоді майбутній генеральний директор Starbucks Говард Шульц зрозумів, яка атмосфера буде в його закладах. Відтоді як він прийшов у Starbucks, компанія відкрила майже 25 тисяч кав’ярень у 70 країнах світу, пережила економічну кризу й зневіру фінансових аналітиків. Шульцу вдалося побудувати міцний бізнес, в основі якого — дух Starbucks, етичні принципи та безмежна турбота про людей: про кожного клієнта, баристу, менеджера чи фермера, який вирощує найкращу у світі арабіку.

Для кого книжка

Для топ-менеджерів, підприємців і всіх, хто хоче відкрити власну справу, а також шанувальників кав’ярень Starbucks. ЧОМУ ЦЯ КНИЖКА Історія успіху Starbucks надихне підприємців-початківців мислити масштабніше, а вже досвідчених переконає, що можна ефективно вирішувати проблеми в бізнесі, думаючи насамперед про людей. А ще вона навчить дбати про власну репутацію.

Про автора

Говард Шульц — американський бізнесмен, основний власник та голова ради директорів Starbucks. Його статки становлять близько трьох мільярдів доларів. Разом із дружиною Шульц заснував благодійний фонд, який допомагає безробітним молодим людям, а також ветеранам, що повертаються до цивільного життя. Книжку «Історія Starbucks» Говард Шульц написав у співавторстві з бізнес-журналісткою Джоан Ґордон.

Відгуки про книжку

На відміну від більшості гендиректорів із рейтингу Fortune 500, Говард Шульц не боїться говорити про свої почуття й зізнатися, що бере все близько до серця. Цю розповідь про кадрові перестановки в найвищих колах Starbucks, приправлену щирими одкровеннями Шульца, підприємці, мабуть, оцінять вище, ніж пересічні поціновувачі лате.

The Seattle Times

Це маст-рід для всіх, хто цікавиться менеджментом, прагне стати хорошим лідером чи намагається зміцнити зв’язок між брендом і клієнтами.

Publishers Weekly

Цитати

«Starbucks — це щось більше, ніж просто кавова компанія, та без першокласної кави вона пропаде».

«Щоразу, як я згадую Starbucks і наших працівників, мені на думку спадає одне слово — любов. Я люблю цю компанію за людяність, на якій ґрунтується вся її діяльність. Повагу і гідність. Пристрасть і гумор. Милосердя, єдність і відповідальність. Автентичність. Ось вони, наріжні камені культури Starbucks, якими ми так пишаємося».

«Зростай дисципліновано. Врівноваж інтуїцію з логікою. Починай інновації з основи. Не мирися зі статус-кво. Шукай нові погляди на світ. Ніколи не чекай панацеї. Не бійся брудної роботи. Співчувай і говори відкрито. Розкажи власну історію — не дозволяй цього іншим. Надихай реальним досвідом. Тримайся своїх цінностей, бо вони — твій фундамент. Вимагай від людей результатів, але спершу дай їм для цього потрібні інструменти. Роби складні вибори — вони відсіюють неістотне. Будь рішучим під час кризи. Будь спритним. Шукай правди у випробуваннях та уроки в помилках. Відповідай за все, що чуєш, бачиш і робиш. Вір».

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Говард Шульц, Джоан Гордон
Видавництво
Наш Формат
Серія книг
Історії успіху
Мова
Українська
Рік видання
2017
Перекладач
Олександра Асташова, Оксана Кацанівська
Кількість сторінок
408
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Цитата
Це маст-рід для всіх, хто цікавиться менеджментом, прагне стати хорошим лідером чи намагається зміцнити зв’язок між брендом і клієнтами
Publishers Weekly
Рецензії
  •  
    Історія «Sturbucks» або як перетворити каву на мистецтво 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Унікальна нон-фікшн книга, яка розповідає про одну з наймасштабніших компаній світу «Sturbucks», яка займає найпершу сходинку в кавовій галузі.

    Історію розповідає Говард Шульц – її засновник та генеральний директор. Звісно, я була в захваті від шляху, який пройшла компанія: численні перешкоди та проблеми, приправлені кризою. Не кожен витримає таке навантаження, але керівництво знаходить цікаві рішення, аби піднятися вгору. Такий досвід «Sturbucks» є прикладом для інших організацій та закладів. Але найбільше мене вразила політика «Sturbucks»: те, як ставляться до споживачів та партнерів (= робітників), як керівництво піклується про людей (навіть тих, які не мають стосунку до кави), як компанія не зраджує своїм цінностям. Було дуже круто спостерігати не тільки за шляхом кави від паростка до горнятка, але також за тим, як кава стала чимось сакральним, тим, що об’єднує людей, людей і компанію. Саме у цьому закладі приділяють увагу не тільки деталям, якості кави, але й людям, що не менш важливо.

    Дякую видавництву «Наш формат» за книгу, яка буде цікава не тільки підприємцям чи шанувальникам кави, але й тим, хто чекає «Sturbucks» в Україні.
  •  
    Немного не то, чего я ожидала 75% користувачів вважають цей відгук корисним
    Я - не фанат Старбакс. Не пробовала их кофе. Но читала некоторые статьи о компании. Поэтому книга вызвала у меня интерес.

    Но...
    Историю о Старбакс я представляла совсем иначе.

    Как по мне, то здесь слишком много описано душевных переживаний автором: А что подумают? А что скажут? А как воспримут?

    И в моем понимании "история компании" - это от начала ее основания до сегодняшнего дня. Здесь описаны лишь часть из истории компании в основном события 2008-2009 годов. В начале книги было сложно ориентироваться в хронологии событий как-то все смешано. Сначала описываются события весны 2008 года, затем, уже рассказывается о 2009 году, потом снова о феврале 2008...

    Да, глубокого уважения достойно руководство и все партнеры Старбакса. Не каждая компания может выстоять в таких условиях и пройти через такие события, которые описаны в книге, да еще и в результате выйти "в плюс".

    Еще в книге я открыла для себя некоторые моменты приготовления кофе о которых не знала раньше.

    Но перечитывать ее снова и снова, как это бывает с книгами о развитии других компаний, не хочется.

    Вполне возможно, что это мое субъективное мнение, которое не совпадет с другими. Но я бы сменила название книги на "История возрождения Старбакс. 2 года, которые вернули компанию к жизни".
Купити - Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави…
Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави…

Звичайна ціна: 195 грн

Спеціальна ціна: 185 грн

Є в наявності
 
Інформація про автора
Говард Шульц
Говард Шульц

Історія успіху власника мережі кав'ярень Starbucks Говарда Шульца - яскравий приклад втіленої американської мрії. Народився у Брукліні в одному з бідних і кримінальних районів Нью-Йорка в дуже небагатій родині з єврейським корінням. Батьки не жебракували, але головним показником хиткості їх матеріального становища виявилися проблеми зі здоров'ям у батька, сильно ускладнили життя сім'ї. Хоча батько...

Детальніше

Цитата Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави…

Це маст-рід для всіх, хто цікавиться менеджментом, прагне стати хорошим лідером чи намагається зміцнити зв’язок між брендом і клієнтами
Publishers Weekly
 

Рецензії Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави…

4.4/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Історія «Sturbucks» або як перетворити каву на мистецтво 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Унікальна нон-фікшн книга, яка розповідає про одну з наймасштабніших компаній світу «Sturbucks», яка займає найпершу сходинку в кавовій галузі.

    Історію розповідає Говард Шульц – її засновник та генеральний директор. Звісно, я була в захваті від шляху, який пройшла компанія: численні перешкоди та проблеми, приправлені кризою. Не кожен витримає таке навантаження, але керівництво знаходить цікаві рішення, аби піднятися вгору. Такий досвід «Sturbucks» є прикладом для інших організацій та закладів. Але найбільше мене вразила політика «Sturbucks»: те, як ставляться до споживачів та партнерів (= робітників), як керівництво піклується про людей (навіть тих, які не мають стосунку до кави), як компанія не зраджує своїм цінностям. Було дуже круто спостерігати не тільки за шляхом кави від паростка до горнятка, але також за тим, як кава стала чимось сакральним, тим, що об’єднує людей, людей і компанію. Саме у цьому закладі приділяють увагу не тільки деталям, якості кави, але й людям, що не менш важливо.

    Дякую видавництву «Наш формат» за книгу, яка буде цікава не тільки підприємцям чи шанувальникам кави, але й тим, хто чекає «Sturbucks» в Україні.
  •  
    Немного не то, чего я ожидала 75% користувачів вважають цей відгук корисним
    Я - не фанат Старбакс. Не пробовала их кофе. Но читала некоторые статьи о компании. Поэтому книга вызвала у меня интерес.

    Но...
    Историю о Старбакс я представляла совсем иначе.

    Как по мне, то здесь слишком много описано душевных переживаний автором: А что подумают? А что скажут? А как воспримут?

    И в моем понимании "история компании" - это от начала ее основания до сегодняшнего дня. Здесь описаны лишь часть из истории компании в основном события 2008-2009 годов. В начале книги было сложно ориентироваться в хронологии событий как-то все смешано. Сначала описываются события весны 2008 года, затем, уже рассказывается о 2009 году, потом снова о феврале 2008...

    Да, глубокого уважения достойно руководство и все партнеры Старбакса. Не каждая компания может выстоять в таких условиях и пройти через такие события, которые описаны в книге, да еще и в результате выйти "в плюс".

    Еще в книге я открыла для себя некоторые моменты приготовления кофе о которых не знала раньше.

    Но перечитывать ее снова и снова, как это бывает с книгами о развитии других компаний, не хочется.

    Вполне возможно, что это мое субъективное мнение, которое не совпадет с другими. Но я бы сменила название книги на "История возрождения Старбакс. 2 года, которые вернули компанию к жизни".
  •  
    Магія 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Кава - напій, який люблять в усьому світі. Дехто не може жити без цього гіркого питва. Для них кава - це кров, завдяки якій їх організм функціонує.

    Назва Старбакс до прочитання книги мені нічого не говорила. Пролопативши гугл, виявилося, що Старбаксу в Україні немає. Навіть був конфлікт із "расєйскім" Старбаксом в FB. Тобто в цілому, я не знав про компанію нічого.

    Історія Старбакс - ні, це не історія. Звісно, це не "Моє життя та робота" Г. Форда, де 90% тексту розмови про бізнес, але книзі можна дати назву "Історія кризи і як її перемогли", чи щось на кшталт. Побіжно згадуються деякі факти про заснування Старбаксу і його життя, але не більше.

    Тодішній генеральний директор (а може й досі на посаді, гугліть) Говард Шульц розповідає про дивовижний успіх компанії: розширення по всьому світу, шалені прибутки, усміхнені акціонери й таке інше. Одначе Шульц помічає проблеми Старбаксу ще до початку кризи, усвідомлюючи, що компанії необхідна залізна рука (він сам) й чіткі кроки сходами вгору.

    Усі дії Шульца Ви можете прочитати в книзі й я не буду в них заглиблюватися, лише зазначу про цінність "Історії", що виводиться Говардом на п'єдестал.
    Головна суть старбаксу не просто заробляти гроші, це лише побіжний Важливий аспект для будь-кого, хто працює. І ні, не якість продукту, яка також на рівні із грошима. Магія. От, що на першому місці. Магія Шульца в тому, що Старбакс - не звичайна кав'ярня, а компанія зі своєю душею, що створена спільно акціонерами, партнерами і клієнтами. Магія - це поєднання якості й прибутку. І Шульц це доводить не просто словами. Конференція, на якій оголошено програму - сенс - мету компанії. Закриття кав'ярень лише для того, щоб навчити барист правильно готувати каву. Надання менеджерам свободи дії із покращенням кав'ярень. Це доводять й клієнти. Клієнти, які благали не зачиняти неприбуткові кав'ярні, бо для них це більше, ніж кава.

    Магія - це диво працівників, захоплених своєю працею.
  •  
    Как создавался и выживал самый известный кофе в мире 66% користувачів вважають цей відгук корисним
    Хотя я ни разу не посещала кофеен «Starbucks», мне всегда была интересна корпоративная культура этой компании. Поразительно и непонятно мне самой, почему, но это так – я с восторгом проглотила когда-то «Дело не в кофе», а сейчас с таким же восторгом прочла «Историю “Starbucks”» от создателя компании Говарда Шульца.
    В этой книге не делается упор на то, что же главное в успехе компании (как можно понять по названию «Дело не в кофе», именно в этой книге идет речь о главной составляющей величия, а именно людях). «История “Starbucks”», скорее, путеводитель по тому, как была создана компания (хотя этого здесь немного) и, что главное, - как она выстояла в годы всемирного кризиса, обрушившегося на нас в 2008 году.
    Говард Шульц детально и, я бы сказала, дотошно (что для меня было плюсом) рассматривает все промахи, совершенные руководством компании и ее работниками, вникает в причины падения цен на акции компании и так же честно и без прикрас делится тем, какие же действия помогли «Starbucks» подняться на ноги после сокрушающего, казалось бы, периода.
    Мне всегда казалось, что у такого гиганта, как «Starbucks», не было и не может быть темных периодов в существовании. Тем не менее они были, клиенты уходили, прибыль падала, а кофейни закрывались. Но, как показала практика, при наличии мыслящего руководителя, сопереживающего и в то же время готового к радикальным действиям, а также открытого к новому, все можно изменить к лучшему. Пусть это длительный процесс, но он реален, и Шульц делится своим опытом – и опытом всей сети «Starbucks» - как это происходило.
    Мне кажется, будь эта книга вдвое толще, и то Шульц не рассказал бы все, что хотел. Порой может показаться, что все слишком затянуто и долго, но плюс нон-фикшна в том, что это все же реалии жизни, и здесь все уместно и актуально, а так же полезно – не только для руководителей, но и для обычных менеджеров. А от себя могу сказать, что восхищаюсь корпоративной культурой этой компании и тем, насколько посвящают себя ей руководители и партнеры. Речи Говарда Шульца и отношение сотрудников к своей компании, признаюсь, заставляли меня восторгаться, а дыхание сбиваться. Серьезно, ком в горле от такой веры в место, где ты работаешь, не может не восхищать.
    Рекомендую всем! А издательство «Наш формат» очень прошу вычитать текст для следующих изданий (надеюсь, они будут) – в нем очень, очень много ошибок.
  •  
    История развития известной сети! 66% користувачів вважають цей відгук корисним
    Книга "Історія Starbucks" написана для любителей кофе, посетителей сети заведений "Starbucks" и интересующихся историями успеха реальных личностей. Сама книга написана немного в само-хвалебном тоне. Даже в тех местах, где автор признает ошибки, он пишет о них так: "я думал, что это ошибки, но понял, что это был просто опыт на пути к успеху". Говард Шульц, автор книги, конечно же, многого достиг. Он построил очень успешную сеть, передал ее управление другим, затем сумел отстроить ее заново после экономического спада. Он осознает, что в этом бизнесе существует также "общество кофеманов", и верит в то, что люди платят за большее, чем просто кофе, и он совершенно прав.
    Небольшим недостатком книги есть то, что она написана немного сложным языком, и на 80 процентов состоит из бизнес-жаргона. Также мне не понравился явно необъективный взгляд на события. К примеру, автор описывает 2 нововведения, которые имели разные последствия: "сорбетто", которое закончилось провалом, и "Виа Инстант", которое имело успех. Ошибки, которые привели "сорбетто" к провалу, автор называет неожиданностью и неконтролируемыми обстоятельствами, хотя на самом деле кто-то просто неверно запланировал непредвиденные расходы. А когда дело доходит до "Виа", тогда это уже звучит по-другому: "люди говорили, что этого просто не было бы, если бы я не придерживался только своего видения ситуации". Я уверен, что его видение "сорбетто" было точно таким же, но он об этом предпочел умолчать.
    Я бы не рекомендовал эту книгу тем, кому интересна тема "кофе". Эта книга скорее для тех, кому интересны подробные истории возникновения и развития сетей.
  •  
    Как по-новому посмотреть на бизнес 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Я бы назвала эту книгу не «История Старбакс», а «Как Старбакс преодолел кризис».
    Когда бываю в европейских странах, всегда хожу в Старбакс: Германия, Испания, Франция, Голландия, Австрия. Везде там удивителен атмосфера и вкусный кофе и чай. Посетители заходят со своими собаками, а один раз я видела, как собака заказывала себе кофе, это было в Зальцбурге. Бариста улыбался и собаке и хозяину, а не кричал, чтобы убрали животное. Ни в одном другом кафе нет такой атмосферы.
    В книге создатель Старбакса рассказывает нам, как огромная компания с мировым именем смогла преодолеть кризис и вернуть традиции, которые помогли ей завоевать рынок и сделать себе имя.
    Книга будет очень полезна в наше непростое время. На одной из встреч я даже цитировала ее, очень уж близки темы были.
    Автор рассказывает нам свои секреты управления.
    Я прочитала уже несколько книг о брендах и их создателях, написанные либо ими самими или их биографами. Всегда это очень интересно, книга о Старбаксе не стала исключением.
    Простой и логичный стиль изложения. Много информации, на которой автор делает постоянный акцент. И теперь те, кто прочитал книгу, никогда не забудут о миссии, медицинских страховках и политике о закупке кофе.
    Я присоединилась к странице Старбакс на Фейсбуке, посмотрела их страницу идей и погуглила, где же можно купить фасованный кофе и чай Старбакса.
    Свою миссию автор выполнил. Он не только рассказал удивительную историю, но и заставил снова полюбить свой кофе и свои кофейни. Особенно интересно, что Говард Шульц рассказал о самых тяжелых временах. Редко кто может так откровенно говорить о неудачах, а тем более брать на себя ответственность за все, что произошло.
    Покупайте книгу и заварите себе чашечку ароматного кофе. Приятные моменты вам гарантированы.
  •  
    Як зберігати позитивний погляд 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Книга хороша та потрібна для ознайомлення тим, хто цікавиться історією великих компаній, але лише на один раз прочитати. Як на мене, забагато "води" про корпоративну культуру, особисті думки думки та переживання самого автора і медичні страхові поліси для співробітників через кожні 10 сторінок. Перша половина книги давалася важко, друга вже більш сповнена конкретики. Хоча повторюсь, книгу потрібно прочитати.
    Це не "Історія Старбаксу" з моменту виникнення. В даній книзі описані події після повернення Шульца до управління компанією і детально період кризи 2008 року. Центральними героями виступають як компанія, так і Шульц, складається враження, що це невіддільні поняття. Сподобалося позитивний настрій і віра в себе в самі складні моменти. Прочитавши, в сухому залишку запам'ятовуються саме таке відношення до проблем та, мабуть, принцип, що свою роботу потрібно роботи добре або не робити взагалі. Це гарно описано на прикладі закриття кав'ярень для навчання робити каву, яка привела Старбакс на вершину.
  •  
    Too high expectations 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Любите каву?
    Я ось п'ю тільки з молоком і пінкою :)
    А ще люблю читати про каву і дізнаватись як найуспішніші виробники стали лідерами на ринку. Проте, зізнаюся, ця книжка несподівано стала розчаруванням для мене. Якщо вам знайомий вислів «too high expectations», то ви зрозумієте про що я.

    Історія Starbucks постає перед нами з погляду Говарда Шульца, засновника і гендиректора компанії, і як власник бренду Starbucks він дуже багато пише про свої переживання і емоції у різних ситуаціях. І їх там занадто багато, повірте. Добре-добре, ми всі розуміємо, наскільки Говард Шульц любить свою справу! Але, камон, ми ж читаємо цю книжку не для цього, так?
    А ще автор описує події не в хронологічному порядку, що мене також дещо засмучує… Та й сама історія Starbucks описана лише до 2009 року з акцентом саме на період світової кризи 2008 року.

    В своїй книзі Говард Шульц також згадує влучний комментар одного бізнес-видання: «Ви занадто великого значення надаєте каві… це всього лише напій, а ви підносите його так, ніби він лікує рак.» Скажу чесно, я навіть посміялася після цієї фрази. Бо стандарти якості самого продукту і сервісу (за які так яро бореться Говард Шульц) дотримуються далеко не всі кав'ярні Starbucks.

    To sum up, багато шуму із нічого :/
    Очікування не справдилися, ех..
    5/10
  •  
    А потім був 2008...
    Перед читачами досить велика книжка, що розказує про період з другої половини минулого десятиліття, коли Starbucks вже перетворився на визнаний бренд не тільки у США, а й в усьому світі. Маючи лояльність користувачів та досить непоганий рівень продажів, компанії не вдалося зберегти зріст показників на фінансовому ринку. Говард Шульц, який на той час вже десять років займав посаду Голови Правління компанії, був змушений повернутися до її керівництва. Ця книга про те, які непопулярні рушення мав прийняти керівник для того, аби повернути Starbucks на вірний шлях розвитку та задовольнити потреби не тільки шанувальників кави, але й інвесторів.
    Варто зауважити, що ті, хто чекає від «Історії Starbucks» саме розповіді про корпоративну культуру, будуть розчаровані. Відомий корпоративний стиль саме в цій історії відіграє роль каталізатора змін та акомпанує всьому, що відбувається. Проте, особливостей корпоративної культури в даній роботі викладають не багато. Ця історія успіху не про становлення Starbucks, а про його боротьбу за життя та цінності у період важкої фінансової кризи, що у 2008 році зачепила увесь світ. З цієї книги читач дізнається про те, чому в один день усі кав’ярні у США зачинили свої двері для відвідувачів; хто з відомих особистостей співпрацює з сіткою кав’ярень; як команда зміцнювала корпоративний дух, допомагаючи іншим; чому Китай став одним із пріоритетних напрямків розвитку компанії, та ще багато іншого. Кожна глава розповідає окремий період, іноді заглядаючи в минуле, а іноді забігаючи наперед, але все ж таки мозаїка складається у зрозумілий візерунок подій і рішень, що допомогли врятувати Starbucks.

  •  
    Любов у кожному слові
    У кожному слові автора стільки любові, що просто не можна не закохатися у книгу! Повага партнерів, відданість клієнтам, захоплення своєю справою, любов до кави, крокування нога в ногу із часом, непохитність традицій, високі стандарти, безмежений оптимізм - ось основні лейтмотиви книги, від якої просто не можна відірватися.

    Книга стала ще раз підтвердженням того, що люди із відкритим серцем, благими намірами, чесні, добрі та справедливі здатні вибудувати справу світового масштабу.

    А кава... Автор настільки захоплено пише про малесеньку філіжанку еспресо, що починаєш відчувати той аромат кави у себе в носі і мимоволі йдеш на кухню чи заходиш до кавярні по дорозі на роботу і пєш із захватом каву.

    Раджу книгу для прочитання власникам бізнесу, HR-менеджерам, працівникам, баристам та поціновувачам кави! Так, можливо, Ви не знайдете якихось високих теоретечних матерій в ній, але гарантую, що переглянете своє бачення ведення бізнесової діяльності. І дуже хотілося б, щоб наш вітчизняний великий бізнес орієнтувався на цінності, викладені у книзі.

    Книга проста у прочитанні, адже вона наповнена любов'ю!!!
  •  
    Для всіх кавоманів!
    Хоча я не п'ю каву, мене дуже зацікавила історія цієї великої компанії та феномен популярності найвідомішої кавової мережі світу. Книга описує всю хроніку проблем, з якими стикається Говард Шульц, засновник «Старбакс», описуючи не тільки його успіхи, але й всі виклики, провали і страхи. Найцінніше в цій книзі те, що вона про стратегію, що ґрунтується на основних цінностях підприємництва. Автор чітко ілюструє виклики та винагороди, які компанія отримує, залишаючись вірною своїм принципам та переконанням впродовж довгого часу. Книга написана в якісному гумористичному стилі, в неї легке мовлення, читається досить швидко. Деякі факти та цифри визвали в мені ще більшу повагу до цієї гігантської організації. Уроки, отримані і представлені тут, є фантастичними для лідерів навіть малого бізнесу. Якщо ви взагалі зацікавлені в тому, як перетинаються цінності, культура компанії та стратегія для створення великої справи, я дуже рекомендую вам прочитати цю книгу. Сподіваюся, вам сподобається так само, як і мені!
  •  
    Як втримати успіх
    Історія успіху.
    Проте, ця історія не починається від самого початку, від створення.
    Це історія про те, як втримати успіх.
    Це історія про компанію - велику, відому і успішну, що переживає не найкращі часи.
    2600 кав'ярень у 13 країнах світу. Щодня відкриття по шість нових кав'ярень - якомога більше і якомога швидше. Але в погоні за кількістю втрачається якість. Ніхто не намагався знаходити кращі і дієвіші підходи, стежити за можливостями збільшити доходи та скоротити видатки, запроваджувати нововведення. Обсяги продажів і курс акцій компанії невпинно падали.
    2008 рік. Фінансова криза в Америці. Фірми шукають шляхи, як втриматись на плаву.

    Гольман, який повертається на посаду генерального директора ставить завдання - поєднати традиції та інновації, але найперше - вселити у всіх впевненість у майбутнє Старбаксу.
    ..."Приготування еспресо — мистецтво, яке під силу тільки тим, кому справді небайдужа якість цього напою. Якщо бариста готує еспресо механічно, без душі, воно виходить занадто слабким або гірким. А це означає, що «Старбакс» втратив ціль, заради якої його створили сорок років тому, — дарувати людям натхнення."
    Перше рішення нового генерального директора - навчити 135 тисяч барист готувати досконале еспресо, заради чого 7100 кав'ярень по всій Америці закрили для проведення майстер-класів.
    Далі - ряд перетворень - новий купаж, покращені кавомашини, створення розчинної кави, програма бонусів і лояльності, покращення самообслуговування, співпраця з Міжнародним товариством збереження природи, поліпшений дизайн кав'ярень і активність в соціальних мережах. Поряд з тим були і дуже важкі та непопулярні рішення - закриття 600 кав'ярень по всьому світу. А також невдача з новим напоєм - сорбетто.

    Відмітила собі кілька цікавих фактів:
    * "Якщо еспресо ллється з автомата зашвидко, воно буде водянистим і слабким. Якщо ж занадто повільно — гірким, бо каву змололи надто дрібно. Ідеальне еспресо ллється в чашку, як свіжий мед. Воно має насичений смак із ноткою карамелі."
    * кавомашина має бути невисокою, щоб можна було спілкуватись з клієнтами
    * не все вирішує головний директор
    * високі прибутки і відкриття нових кав'ярень далеко не найважливіше (тут цікаво співставити з нашими реаліями)
    * у 2008 у Старбаксі ще були застарілі комп'ютери і програми.

    Якщо говорити про книжку загалом - дуже багато якоїсь невиправданої ейфорії - я, ми... Ну, так, це мотивує. Мабуть... але не мене. Мені бракувало описів, зав'язки, кульмінації, того особливого, від чого неможливо відірватись - день це чи ніч... Натомість - прості слова, часті повтори, цифри і люди, які незрозумілі і невідомі.
    Для власників, для бізнесменів книга корисна, спонукає не зупинятись на досягнутому, не боятись змін, вірити у себе і в свою команду, робити не популярні кроки.
  •  
    Легендарный кофе
    Говард Шульц очень любит кофе. Он рассматривает это на том же уровне, что и операцию на головном мозге или космическую программу НАСА. Интересно почитать про внутреннюю работу такой громкой компании.

    Я впервые узнал об истории Говарда Шульца, слушая менеджера фонда прямых инвестиций, который восхищался страстью Шульца и его способностью сделать настолько огромную корпорацию из Starbucks. Для тех, кто не знает, Шульц работал в компании по продаже кофе для гурманов под названием Starbucks. Шульц продолжал выдвигать идею открытия розничного магазина потребительского кофе и продажи кофейных чашек для гурманов. Его боссы никогда не думали, что это сработает. Так что Шульц пошел и открыл несколько розничных магазинов потребительских кофе, и когда он стал достаточно большим, он купил Starbucks, дистрибьюторскую компанию. Я действительно хотела услышать о том, как это произошло. К сожалению, он обдумал эту историю, упомянув ее почти как запоздалая мысль. Кстати, по мере прочтения книги вам непременно захочется (и не раз) насладится этим напитком!
  •  
    Історія виходу з кризи.
    Усе дійсно почалося з чашечки запашної кави в маленькій італійській кав'ярні, яку відвідав Говард Шульц, котрий потім заснував разом з колегами легендарну мережу "Starbucks." Але книга не про історію створення. Вона швидше розповідає про те, як легендарний бренд кав'ярень "Starbucks" у 2008 році зіткнувся з світовою та внутрішньою кризами і до кінця 2009-го впевнено їх пережив і став ще популярніший, ніж був.

    Самій же ж історії створення мережі кав'ярень відведено лише один невеличкий розділ, що трохи розчаровує, адже хотілося б взнати, як саме фірма по обсмажуванню кави виросла у всесвітньовідомий бренд. Але історії створення компанії присвячено саме першу книгу Шульца. Ця ж - друга праця автора, яка розповідає про вихід з кризи.

    Але незважаючи на те, що події, описані в даній книзі, охоплюють лише два роки (2008-09), читати її було дуже цікаво. Історія, описана в ній розповідає, що мережу "Starbucks" спіткала небувалого розмаху проблема, спричинена світовою фінансовою кризою. Акції компанії впали до мінімальної ціни за штуку, люди почали все менше заходити по каву, "Starbucks" з її цінами стали вважати закладом для багатіїв, що негативно позначилося на популярності самої мережі кав'ярень.

    І тут, на арену виходить засновник, який був головою ради акціонерів - Говард Шульц. Він стає генеральним директором та керівником "Starbucks." Шульц запроваджує нові правила по виходу з кризи, основані на порадах керівника "Dell" під час спільної поїздки їх сімей на Гаваї. Говард наймає талановитих працівників, закриває на день усі 7100 кав'ярень по всьому світу для навчання барист мережі новому методу приготування кави, що стає шоком для суспільства, адже такого ще ніхто не робив.

    Саме новий генеральний директор в особі Шульца, стає рушієм, який сприяє створенню нових купажів кави, розробці неперевершеної розчинної кави, яка не матиме аналогів на ринку, закупці сучасних та революційних кавових машин, зміненню дизайну закладів, запровадження інновацій в IT-розробках компанії та поширення її влади на Інтернет-спільноти. Шульц започаткував активне поширення кав'ярень в Китаї і по всьому світу. Запровадив нові цінності та повагу до клієнта, не дав зникнути духу Старбаксу. Саме Говард не побоявся звільнити велику кількість працівників, хоч це було й ризиковано, щоб скоротити видатки фірми у такий важкий момент. Його робота винагородилася, і "Starbucks" став тим гігантом кавового бізнесу, про який знає весь світ.

    В цілому, книга сподобалася. Цікаво почути історію безпосередньо від людини, яка її створила. Але мінусом є те, що автор занадто зациклюється на повторенні важливості духу Старбаксу, поваги до партнерів (співробітників), етичних закупівлях кави, та збереженню навколишнього середовища. Недостатньо уваги приділено саме економічним та фінансовим змінам, методам навчання персоналу, обсмаження та вибору кави, та секретів ведення бізнесу, що було б цікаво прочитати майбутнім власникам приватних кав'ярень та просто поціновувачів кави. І хотілося б більше дізнатися про історію створення та розвитку самої мережі "Starbucks."

    Дана книга буде цікава, як для кавових гурманів та фанатів Старбаксу, так і для тих, хто любить читати історії успіху світових компаній, а також для бізнесменів, що надихаються в підприємництві якісними творами нон-фікшн.



  •  
    Чи варто читати цю книгу?
    «Якщо еспресо ллється з автомата зашвидко, воно буде водянистим і слабким. Якщо ж занадто повільно – гірким, бо каву змололи надто дрібно. Ідеальне еспресо ллється в чашку, як свіжий мед. Воно має насичений смак із ноткою карамелі»

    Говард Шульц – американський бізнесмен, основний власник та колишній Генеральний директор компанії Starbucks. Завдяки цій людині та його праці ми маємо змогу познайомитися з подіями найвідомішої мережі кавових засобів.

    2008 рік – напевно можна назвати найгіршим в історії Starbucks. Історична криза торкнулася майже всіх і вдарила по карману багатьом бізнесменам. Цілу книгу автор розповідає завдяки яким методам вони змогли подолати цю чорну смугу і до яких результатів та висновків вона призвела.

    Моє особисте ставлення до Starbucks – нейтральне. Я пробувала їхню каву і захвату вона у мене не викликала. Було відчуття ніби я просто п’ю кип’яток. Але ж якось компанія перетворила своє ім’я у бренд. Тому, я вважаю, що їхній успіх тримається на загальному «хайпі».

    Було цікаво почитати та ближче познайомитися з Говардом Шульцом та його безмежним коханням до власної справи. І справді – такі люди надихають. Він поважає своїх працівників і прагне повсякчас вражати та задовольняти своїх клієнтів. І це його найбільший плюс. Навіть у кризові моменти він не забуває про найголовніше – людей.

    Загалом, раджу до ознайомлення. Книгу, звісно, можна було б скоротити, десь сторінок до 250-300, але що маємо, то маємо. Деяку інформацію з неї під черпнути можна.

    PS: цікава історія про Starbucks та Україну. Колись був зчинився серйозний ґвалт щодо української сторінки Starbucks: там оголосили, що будуть вести сторінку тільки російською мовою. Наші люди напали на мережу з негативними відгуками та низькими оцінками, після чого її закрили та відкликали своїх представників. Тепер Starbucks не планує виходити на наш ринок, по-перше, через цю ситуацію, по-друге, через низькі прибутки, адже в середньому їхня кава коштує 2-4 долари, що для українського населення не є доступним.
 
Характеристики Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави…
Автор
Говард Шульц, Джоан Гордон
Видавництво
Наш Формат
Серія книг
Історії успіху
Мова
Українська
Рік видання
2017
Перекладач
Олександра Асташова, Оксана Кацанівська
Кількість сторінок
408
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
60x90/16 (145х215 мм)
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
ISBN
9786177388738, 978-617-7388-73-8
Тип
Паперова
 

Про автора Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави…