Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави…
Паперова книга | Код товару 746666
Yakaboo 4.6/5 41 9 9 рецензій
Автор
Говард Шульц, Джоан Гордон
Видавництво
Наш Формат
Серія книг
Історії успіху
Мова
Українська
Рік видання
2017
Перекладач
Олександра Асташова, Оксана Кацанівська
Кількість сторінок
408
Ілюстрації
Немає ілюстрацій

Усе про книжку  Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави…

Друга книжка Говарда Шульца про розширення найвідомішої мережі кав’ярень Starbucks, написана вже після економічної кризи, стала #1 бестселером New York Times.

Тематика

Великий бізнес, лідерство, менеджмент, кризовий менеджмент, історія успіху.

Про книжку

Усе і справді почалося з чашки кави. Еспресо, випитого в затишній італійській кав’ярні у 1983-му. Тоді майбутній генеральний директор Starbucks Говард Шульц зрозумів, яка атмосфера буде в його закладах. Відтоді як він прийшов у Starbucks, компанія відкрила майже 25 тисяч кав’ярень у 70 країнах світу, пережила економічну кризу й зневіру фінансових аналітиків. Шульцу вдалося побудувати міцний бізнес, в основі якого — дух Starbucks, етичні принципи та безмежна турбота про людей: про кожного клієнта, баристу, менеджера чи фермера, який вирощує найкращу у світі арабіку.

Для кого книжка

Для топ-менеджерів, підприємців і всіх, хто хоче відкрити власну справу, а також шанувальників кав’ярень Starbucks. ЧОМУ ЦЯ КНИЖКА Історія успіху Starbucks надихне підприємців-початківців мислити масштабніше, а вже досвідчених переконає, що можна ефективно вирішувати проблеми в бізнесі, думаючи насамперед про людей. А ще вона навчить дбати про власну репутацію.

Про автора

Говард Шульц — американський бізнесмен, основний власник та голова ради директорів Starbucks. Його статки становлять близько трьох мільярдів доларів. Разом із дружиною Шульц заснував благодійний фонд, який допомагає безробітним молодим людям, а також ветеранам, що повертаються до цивільного життя. Книжку «Історія Starbucks» Говард Шульц написав у співавторстві з бізнес-журналісткою Джоан Ґордон.

Відгуки про книжку

На відміну від більшості гендиректорів із рейтингу Fortune 500, Говард Шульц не боїться говорити про свої почуття й зізнатися, що бере все близько до серця. Цю розповідь про кадрові перестановки в найвищих колах Starbucks, приправлену щирими одкровеннями Шульца, підприємці, мабуть, оцінять вище, ніж пересічні поціновувачі лате.

The Seattle Times

Це маст-рід для всіх, хто цікавиться менеджментом, прагне стати хорошим лідером чи намагається зміцнити зв’язок між брендом і клієнтами.

Publishers Weekly

Цитати

«Starbucks — це щось більше, ніж просто кавова компанія, та без першокласної кави вона пропаде».

«Щоразу, як я згадую Starbucks і наших працівників, мені на думку спадає одне слово — любов. Я люблю цю компанію за людяність, на якій ґрунтується вся її діяльність. Повагу і гідність. Пристрасть і гумор. Милосердя, єдність і відповідальність. Автентичність. Ось вони, наріжні камені культури Starbucks, якими ми так пишаємося».

«Зростай дисципліновано. Врівноваж інтуїцію з логікою. Починай інновації з основи. Не мирися зі статус-кво. Шукай нові погляди на світ. Ніколи не чекай панацеї. Не бійся брудної роботи. Співчувай і говори відкрито. Розкажи власну історію — не дозволяй цього іншим. Надихай реальним досвідом. Тримайся своїх цінностей, бо вони — твій фундамент. Вимагай від людей результатів, але спершу дай їм для цього потрібні інструменти. Роби складні вибори — вони відсіюють неістотне. Будь рішучим під час кризи. Будь спритним. Шукай правди у випробуваннях та уроки в помилках. Відповідай за все, що чуєш, бачиш і робиш. Вір».

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Говард Шульц, Джоан Гордон
Видавництво
Наш Формат
Серія книг
Історії успіху
Мова
Українська
Рік видання
2017
Перекладач
Олександра Асташова, Оксана Кацанівська
Кількість сторінок
408
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Цитата
Це маст-рід для всіх, хто цікавиться менеджментом, прагне стати хорошим лідером чи намагається зміцнити зв’язок між брендом і клієнтами
Publishers Weekly
Рецензії
  • Екатерина Топорко
    9 лютого 2018 р.
    Історія «Sturbucks» або як перетворити каву на мистецтво 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Унікальна нон-фікшн книга, яка розповідає про одну з наймасштабніших компаній світу «Sturbucks», яка займає найпершу сходинку в кавовій галузі.

    Історію розповідає Говард Шульц – її засновник та генеральний директор. Звісно, я була в захваті від шляху, який пройшла компанія: численні перешкоди та проблеми, приправлені кризою. Не кожен витримає таке навантаження, але керівництво знаходить цікаві рішення, аби піднятися вгору. Такий досвід «Sturbucks» є прикладом для інших організацій та закладів. Але найбільше мене вразила політика «Sturbucks»: те, як ставляться до споживачів та партнерів (= робітників), як керівництво піклується про людей (навіть тих, які не мають стосунку до кави), як компанія не зраджує своїм цінностям. Було дуже круто спостерігати не тільки за шляхом кави від паростка до горнятка, але також за тим, як кава стала чимось сакральним, тим, що об’єднує людей, людей і компанію. Саме у цьому закладі приділяють увагу не тільки деталям, якості кави, але й людям, що не менш важливо.

    Дякую видавництву «Наш формат» за книгу, яка буде цікава не тільки підприємцям чи шанувальникам кави, але й тим, хто чекає «Sturbucks» в Україні.
  • Ольга
    10 листопада 2017 р.
    Немного не то, чего я ожидала 75% пользователей считают этот отзыв полезным
    Я - не фанат Старбакс. Не пробовала их кофе. Но читала некоторые статьи о компании. Поэтому книга вызвала у меня интерес.

    Но...
    Историю о Старбакс я представляла совсем иначе.

    Как по мне, то здесь слишком много описано душевных переживаний автором: А что подумают? А что скажут? А как воспримут?

    И в моем понимании "история компании" - это от начала ее основания до сегодняшнего дня. Здесь описаны лишь часть из истории компании в основном события 2008-2009 годов. В начале книги было сложно ориентироваться в хронологии событий как-то все смешано. Сначала описываются события весны 2008 года, затем, уже рассказывается о 2009 году, потом снова о феврале 2008...

    Да, глубокого уважения достойно руководство и все партнеры Старбакса. Не каждая компания может выстоять в таких условиях и пройти через такие события, которые описаны в книге, да еще и в результате выйти "в плюс".

    Еще в книге я открыла для себя некоторые моменты приготовления кофе о которых не знала раньше.

    Но перечитывать ее снова и снова, как это бывает с книгами о развитии других компаний, не хочется.

    Вполне возможно, что это мое субъективное мнение, которое не совпадет с другими. Но я бы сменила название книги на "История возрождения Старбакс. 2 года, которые вернули компанию к жизни".
Купити - Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави…
Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави…
175 грн
Є в наявності
 
Інформація про автора
Говард Шульц
Говард Шульц

Історія успіху власника мережі кав'ярень Starbucks Говарда Шульца - яскравий приклад втіленої американської мрії. Народився у Брукліні в одному з бідних і кримінальних районів Нью-Йорка в дуже небагатій родині з єврейськи?

Читати більше

Цитата  Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави…
Це маст-рід для всіх, хто цікавиться менеджментом, прагне стати хорошим лідером чи намагається зміцнити зв’язок між брендом і клієнтами
Publishers Weekly
 

Рецензії  Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави…

4.6/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  • Екатерина Топорко
    9 лютого 2018 р.
    Історія «Sturbucks» або як перетворити каву на мистецтво 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Унікальна нон-фікшн книга, яка розповідає про одну з наймасштабніших компаній світу «Sturbucks», яка займає найпершу сходинку в кавовій галузі.

    Історію розповідає Говард Шульц – її засновник та генеральний директор. Звісно, я була в захваті від шляху, який пройшла компанія: численні перешкоди та проблеми, приправлені кризою. Не кожен витримає таке навантаження, але керівництво знаходить цікаві рішення, аби піднятися вгору. Такий досвід «Sturbucks» є прикладом для інших організацій та закладів. Але найбільше мене вразила політика «Sturbucks»: те, як ставляться до споживачів та партнерів (= робітників), як керівництво піклується про людей (навіть тих, які не мають стосунку до кави), як компанія не зраджує своїм цінностям. Було дуже круто спостерігати не тільки за шляхом кави від паростка до горнятка, але також за тим, як кава стала чимось сакральним, тим, що об’єднує людей, людей і компанію. Саме у цьому закладі приділяють увагу не тільки деталям, якості кави, але й людям, що не менш важливо.

    Дякую видавництву «Наш формат» за книгу, яка буде цікава не тільки підприємцям чи шанувальникам кави, але й тим, хто чекає «Sturbucks» в Україні.
  • Ольга
    10 листопада 2017 р.
    Немного не то, чего я ожидала 75% пользователей считают этот отзыв полезным
    Я - не фанат Старбакс. Не пробовала их кофе. Но читала некоторые статьи о компании. Поэтому книга вызвала у меня интерес.

    Но...
    Историю о Старбакс я представляла совсем иначе.

    Как по мне, то здесь слишком много описано душевных переживаний автором: А что подумают? А что скажут? А как воспримут?

    И в моем понимании "история компании" - это от начала ее основания до сегодняшнего дня. Здесь описаны лишь часть из истории компании в основном события 2008-2009 годов. В начале книги было сложно ориентироваться в хронологии событий как-то все смешано. Сначала описываются события весны 2008 года, затем, уже рассказывается о 2009 году, потом снова о феврале 2008...

    Да, глубокого уважения достойно руководство и все партнеры Старбакса. Не каждая компания может выстоять в таких условиях и пройти через такие события, которые описаны в книге, да еще и в результате выйти "в плюс".

    Еще в книге я открыла для себя некоторые моменты приготовления кофе о которых не знала раньше.

    Но перечитывать ее снова и снова, как это бывает с книгами о развитии других компаний, не хочется.

    Вполне возможно, что это мое субъективное мнение, которое не совпадет с другими. Но я бы сменила название книги на "История возрождения Старбакс. 2 года, которые вернули компанию к жизни".
  • Natasha Sabadash
    30 вересня 2017 р.
    Как по-новому посмотреть на бизнес 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Я бы назвала эту книгу не «История Старбакс», а «Как Старбакс преодолел кризис».
    Когда бываю в европейских странах, всегда хожу в Старбакс: Германия, Испания, Франция, Голландия, Австрия. Везде там удивителен атмосфера и вкусный кофе и чай. Посетители заходят со своими собаками, а один раз я видела, как собака заказывала себе кофе, это было в Зальцбурге. Бариста улыбался и собаке и хозяину, а не кричал, чтобы убрали животное. Ни в одном другом кафе нет такой атмосферы.
    В книге создатель Старбакса рассказывает нам, как огромная компания с мировым именем смогла преодолеть кризис и вернуть традиции, которые помогли ей завоевать рынок и сделать себе имя.
    Книга будет очень полезна в наше непростое время. На одной из встреч я даже цитировала ее, очень уж близки темы были.
    Автор рассказывает нам свои секреты управления.
    Я прочитала уже несколько книг о брендах и их создателях, написанные либо ими самими или их биографами. Всегда это очень интересно, книга о Старбаксе не стала исключением.
    Простой и логичный стиль изложения. Много информации, на которой автор делает постоянный акцент. И теперь те, кто прочитал книгу, никогда не забудут о миссии, медицинских страховках и политике о закупке кофе.
    Я присоединилась к странице Старбакс на Фейсбуке, посмотрела их страницу идей и погуглила, где же можно купить фасованный кофе и чай Старбакса.
    Свою миссию автор выполнил. Он не только рассказал удивительную историю, но и заставил снова полюбить свой кофе и свои кофейни. Особенно интересно, что Говард Шульц рассказал о самых тяжелых временах. Редко кто может так откровенно говорить о неудачах, а тем более брать на себя ответственность за все, что произошло.
    Покупайте книгу и заварите себе чашечку ароматного кофе. Приятные моменты вам гарантированы.
  • Вячеслав Калыч
    28 серпня 2017 р.
    История развития известной сети! 66% пользователей считают этот отзыв полезным
    Книга "Історія Starbucks" написана для любителей кофе, посетителей сети заведений "Starbucks" и интересующихся историями успеха реальных личностей. Сама книга написана немного в само-хвалебном тоне. Даже в тех местах, где автор признает ошибки, он пишет о них так: "я думал, что это ошибки, но понял, что это был просто опыт на пути к успеху". Говард Шульц, автор книги, конечно же, многого достиг. Он построил очень успешную сеть, передал ее управление другим, затем сумел отстроить ее заново после экономического спада. Он осознает, что в этом бизнесе существует также "общество кофеманов", и верит в то, что люди платят за большее, чем просто кофе, и он совершенно прав.
    Небольшим недостатком книги есть то, что она написана немного сложным языком, и на 80 процентов состоит из бизнес-жаргона. Также мне не понравился явно необъективный взгляд на события. К примеру, автор описывает 2 нововведения, которые имели разные последствия: "сорбетто", которое закончилось провалом, и "Виа Инстант", которое имело успех. Ошибки, которые привели "сорбетто" к провалу, автор называет неожиданностью и неконтролируемыми обстоятельствами, хотя на самом деле кто-то просто неверно запланировал непредвиденные расходы. А когда дело доходит до "Виа", тогда это уже звучит по-другому: "люди говорили, что этого просто не было бы, если бы я не придерживался только своего видения ситуации". Я уверен, что его видение "сорбетто" было точно таким же, но он об этом предпочел умолчать.
    Я бы не рекомендовал эту книгу тем, кому интересна тема "кофе". Эта книга скорее для тех, кому интересны подробные истории возникновения и развития сетей.
  • Оксана Ласка
    27 серпня 2017 р.
    Как создавался и выживал самый известный кофе в мире 66% пользователей считают этот отзыв полезным
    Хотя я ни разу не посещала кофеен «Starbucks», мне всегда была интересна корпоративная культура этой компании. Поразительно и непонятно мне самой, почему, но это так – я с восторгом проглотила когда-то «Дело не в кофе», а сейчас с таким же восторгом прочла «Историю “Starbucks”» от создателя компании Говарда Шульца.
    В этой книге не делается упор на то, что же главное в успехе компании (как можно понять по названию «Дело не в кофе», именно в этой книге идет речь о главной составляющей величия, а именно людях). «История “Starbucks”», скорее, путеводитель по тому, как была создана компания (хотя этого здесь немного) и, что главное, - как она выстояла в годы всемирного кризиса, обрушившегося на нас в 2008 году.
    Говард Шульц детально и, я бы сказала, дотошно (что для меня было плюсом) рассматривает все промахи, совершенные руководством компании и ее работниками, вникает в причины падения цен на акции компании и так же честно и без прикрас делится тем, какие же действия помогли «Starbucks» подняться на ноги после сокрушающего, казалось бы, периода.
    Мне всегда казалось, что у такого гиганта, как «Starbucks», не было и не может быть темных периодов в существовании. Тем не менее они были, клиенты уходили, прибыль падала, а кофейни закрывались. Но, как показала практика, при наличии мыслящего руководителя, сопереживающего и в то же время готового к радикальным действиям, а также открытого к новому, все можно изменить к лучшему. Пусть это длительный процесс, но он реален, и Шульц делится своим опытом – и опытом всей сети «Starbucks» - как это происходило.
    Мне кажется, будь эта книга вдвое толще, и то Шульц не рассказал бы все, что хотел. Порой может показаться, что все слишком затянуто и долго, но плюс нон-фикшна в том, что это все же реалии жизни, и здесь все уместно и актуально, а так же полезно – не только для руководителей, но и для обычных менеджеров. А от себя могу сказать, что восхищаюсь корпоративной культурой этой компании и тем, насколько посвящают себя ей руководители и партнеры. Речи Говарда Шульца и отношение сотрудников к своей компании, признаюсь, заставляли меня восторгаться, а дыхание сбиваться. Серьезно, ком в горле от такой веры в место, где ты работаешь, не может не восхищать.
    Рекомендую всем! А издательство «Наш формат» очень прошу вычитать текст для следующих изданий (надеюсь, они будут) – в нем очень, очень много ошибок.
  • Микита Петровець
    12 серпня 2017 р.
    Магія 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Кава - напій, який люблять в усьому світі. Дехто не може жити без цього гіркого питва. Для них кава - це кров, завдяки якій їх організм функціонує.

    Назва Старбакс до прочитання книги мені нічого не говорила. Пролопативши гугл, виявилося, що Старбаксу в Україні немає. Навіть був конфлікт із "расєйскім" Старбаксом в FB. Тобто в цілому, я не знав про компанію нічого.

    Історія Старбакс - ні, це не історія. Звісно, це не "Моє життя та робота" Г. Форда, де 90% тексту розмови про бізнес, але книзі можна дати назву "Історія кризи і як її перемогли", чи щось на кшталт. Побіжно згадуються деякі факти про заснування Старбаксу і його життя, але не більше.

    Тодішній генеральний директор (а може й досі на посаді, гугліть) Говард Шульц розповідає про дивовижний успіх компанії: розширення по всьому світу, шалені прибутки, усміхнені акціонери й таке інше. Одначе Шульц помічає проблеми Старбаксу ще до початку кризи, усвідомлюючи, що компанії необхідна залізна рука (він сам) й чіткі кроки сходами вгору.

    Усі дії Шульца Ви можете прочитати в книзі й я не буду в них заглиблюватися, лише зазначу про цінність "Історії", що виводиться Говардом на п'єдестал.
    Головна суть старбаксу не просто заробляти гроші, це лише побіжний Важливий аспект для будь-кого, хто працює. І ні, не якість продукту, яка також на рівні із грошима. Магія. От, що на першому місці. Магія Шульца в тому, що Старбакс - не звичайна кав'ярня, а компанія зі своєю душею, що створена спільно акціонерами, партнерами і клієнтами. Магія - це поєднання якості й прибутку. І Шульц це доводить не просто словами. Конференція, на якій оголошено програму - сенс - мету компанії. Закриття кав'ярень лише для того, щоб навчити барист правильно готувати каву. Надання менеджерам свободи дії із покращенням кав'ярень. Це доводять й клієнти. Клієнти, які благали не зачиняти неприбуткові кав'ярні, бо для них це більше, ніж кава.

    Магія - це диво працівників, захоплених своєю працею.
  • Vlad Denega
    6 липня 2018 р.
    Як зберігати позитивний погляд
    Книга хороша та потрібна для ознайомлення тим, хто цікавиться історією великих компаній, але лише на один раз прочитати. Як на мене, забагато "води" про корпоративну культуру, особисті думки думки та переживання самого автора і медичні страхові поліси для співробітників через кожні 10 сторінок. Перша половина книги давалася важко, друга вже більш сповнена конкретики. Хоча повторюсь, книгу потрібно прочитати.
    Це не "Історія Старбаксу" з моменту виникнення. В даній книзі описані події після повернення Шульца до управління компанією і детально період кризи 2008 року. Центральними героями виступають як компанія, так і Шульц, складається враження, що це невіддільні поняття. Сподобалося позитивний настрій і віра в себе в самі складні моменти. Прочитавши, в сухому залишку запам'ятовуються саме таке відношення до проблем та, мабуть, принцип, що свою роботу потрібно роботи добре або не робити взагалі. Це гарно описано на прикладі закриття кав'ярень для навчання робити каву, яка привела Старбакс на вершину.
  • Олена Лук'янчук
    11 квітня 2018 р.
    Любов у кожному слові
    У кожному слові автора стільки любові, що просто не можна не закохатися у книгу! Повага партнерів, відданість клієнтам, захоплення своєю справою, любов до кави, крокування нога в ногу із часом, непохитність традицій, високі стандарти, безмежений оптимізм - ось основні лейтмотиви книги, від якої просто не можна відірватися.

    Книга стала ще раз підтвердженням того, що люди із відкритим серцем, благими намірами, чесні, добрі та справедливі здатні вибудувати справу світового масштабу.

    А кава... Автор настільки захоплено пише про малесеньку філіжанку еспресо, що починаєш відчувати той аромат кави у себе в носі і мимоволі йдеш на кухню чи заходиш до кавярні по дорозі на роботу і пєш із захватом каву.

    Раджу книгу для прочитання власникам бізнесу, HR-менеджерам, працівникам, баристам та поціновувачам кави! Так, можливо, Ви не знайдете якихось високих теоретечних матерій в ній, але гарантую, що переглянете своє бачення ведення бізнесової діяльності. І дуже хотілося б, щоб наш вітчизняний великий бізнес орієнтувався на цінності, викладені у книзі.

    Книга проста у прочитанні, адже вона наповнена любов'ю!!!
  • Полина Афанасьева
    14 вересня 2017 р.
    А потім був 2008...
    Перед читачами досить велика книжка, що розказує про період з другої половини минулого десятиліття, коли Starbucks вже перетворився на визнаний бренд не тільки у США, а й в усьому світі. Маючи лояльність користувачів та досить непоганий рівень продажів, компанії не вдалося зберегти зріст показників на фінансовому ринку. Говард Шульц, який на той час вже десять років займав посаду Голови Правління компанії, був змушений повернутися до її керівництва. Ця книга про те, які непопулярні рушення мав прийняти керівник для того, аби повернути Starbucks на вірний шлях розвитку та задовольнити потреби не тільки шанувальників кави, але й інвесторів.
    Варто зауважити, що ті, хто чекає від «Історії Starbucks» саме розповіді про корпоративну культуру, будуть розчаровані. Відомий корпоративний стиль саме в цій історії відіграє роль каталізатора змін та акомпанує всьому, що відбувається. Проте, особливостей корпоративної культури в даній роботі викладають не багато. Ця історія успіху не про становлення Starbucks, а про його боротьбу за життя та цінності у період важкої фінансової кризи, що у 2008 році зачепила увесь світ. З цієї книги читач дізнається про те, чому в один день усі кав’ярні у США зачинили свої двері для відвідувачів; хто з відомих особистостей співпрацює з сіткою кав’ярень; як команда зміцнювала корпоративний дух, допомагаючи іншим; чому Китай став одним із пріоритетних напрямків розвитку компанії, та ще багато іншого. Кожна глава розповідає окремий період, іноді заглядаючи в минуле, а іноді забігаючи наперед, але все ж таки мозаїка складається у зрозумілий візерунок подій і рішень, що допомогли врятувати Starbucks.

 

Характеристики  Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави…

Автор
Говард Шульц, Джоан Гордон
Видавництво
Наш Формат
Серія книг
Історії успіху
Мова
Українська
Рік видання
2017
Перекладач
Олександра Асташова, Оксана Кацанівська
Кількість сторінок
408
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
60x90/16 (145х215 мм)
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
ISBN
9786177388738, 978-617-7388-73-8
Тип
Паперова
 
Про автора  Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави…
Статті про книгу  Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави…
Травневий фреш: 7 найкращих книжкових новинок місяця у жанрі нон-фікшн
Весна прийшла — і знову усе зазеленіло. І вітер змін у природі несе нову енергію і нам з вами. Пропонуємо пустити її у гідне русло — і не лише влаштовувати довгі прогулянки та дихати свіжим повітрям на природі, але й підживити мозок книжковим фре...
100 книжок неймовірного літа з Yakaboo
Останній день літа — час підсумків. І ми не пасемо задніх. Зібрали добірку книг, які були найпопулярнішими цього літа в книгарні Yakaboo. У списку багато нон-фікшн та дитячої літератури. Багато новинок і трішки класики. Ось таке у нас вийшло літо...
Новинки нон-фікшн Форуму видавців в Yakaboo (список доповнюється)
Сформувати wish list (список бажаного) до Форуму нелегка справа. Цього року видавці підготували сотні нових книжок. Але можна зосередитися на улюблених жанрах/авторах/видавцях чи спрямуваннях, і тоді обирати буде легше. З цією метою ми зібрали ра...
20 книг, які змінюють життя
Талановитий письменник оперує словом, як майстерний маг-чарівник, передаючи потужний заряд енергії читацькій аудиторії. Його захоплююче чтиво спонукає до роздумів над власним буттям, зміни себе і навколишнього світу. Тому книги - це справжнісінька ді...