Книга Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави…

Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Друга книжка Говарда Шульца про розширення найвідомішої мережі кав’ярень Starbucks, написана вже після економічної кризи, стала #1 бестселером New York Times.

Тематика

Великий бізнес, лідерство, менеджмент, кризовий менеджмент, історія успіху.

Про книжку

Усе і справді почалося з чашки кави. Еспресо, випитого в затишній італійській кав’ярні у 1983-му. Тоді майбутній генеральний директор Starbucks Говард Шульц зрозумів, яка атмосфера буде в його закладах. Відтоді як він прийшов у Starbucks, компанія відкрила майже 25 тисяч кав’ярень у 70 країнах світу, пережила економічну кризу й зневіру фінансових аналітиків. Шульцу вдалося побудувати міцний бізнес, в основі якого — дух Starbucks, етичні принципи та безмежна турбота про людей: про кожного клієнта, баристу, менеджера чи фермера, який вирощує найкращу у світі арабіку.

Для кого книжка

Для топ-менеджерів, підприємців і всіх, хто хоче відкрити власну справу, а також шанувальників кав’ярень Starbucks. ЧОМУ ЦЯ КНИЖКА Історія успіху Starbucks надихне підприємців-початківців мислити масштабніше, а вже досвідчених переконає, що можна ефективно вирішувати проблеми в бізнесі, думаючи насамперед про людей. А ще вона навчить дбати про власну репутацію.

Про автора

Говард Шульц — американський бізнесмен, основний власник та голова ради директорів Starbucks. Його статки становлять близько трьох мільярдів доларів. Разом із дружиною Шульц заснував благодійний фонд, який допомагає безробітним молодим людям, а також ветеранам, що повертаються до цивільного життя. Книжку «Історія Starbucks» Говард Шульц написав у співавторстві з бізнес-журналісткою Джоан Ґордон.

Відгуки про книжку

На відміну від більшості гендиректорів із рейтингу Fortune 500, Говард Шульц не боїться говорити про свої почуття й зізнатися, що бере все близько до серця. Цю розповідь про кадрові перестановки в найвищих колах Starbucks, приправлену щирими одкровеннями Шульца, підприємці, мабуть, оцінять вище, ніж пересічні поціновувачі лате.

The Seattle Times

Це маст-рід для всіх, хто цікавиться менеджментом, прагне стати хорошим лідером чи намагається зміцнити зв’язок між брендом і клієнтами.

Publishers Weekly

Цитати

«Starbucks — це щось більше, ніж просто кавова компанія, та без першокласної кави вона пропаде».

«Щоразу, як я згадую Starbucks і наших працівників, мені на думку спадає одне слово — любов. Я люблю цю компанію за людяність, на якій ґрунтується вся її діяльність. Повагу і гідність. Пристрасть і гумор. Милосердя, єдність і відповідальність. Автентичність. Ось вони, наріжні камені культури Starbucks, якими ми так пишаємося».

«Зростай дисципліновано. Врівноваж інтуїцію з логікою. Починай інновації з основи. Не мирися зі статус-кво. Шукай нові погляди на світ. Ніколи не чекай панацеї. Не бійся брудної роботи. Співчувай і говори відкрито. Розкажи власну історію — не дозволяй цього іншим. Надихай реальним досвідом. Тримайся своїх цінностей, бо вони — твій фундамент. Вимагай від людей результатів, але спершу дай їм для цього потрібні інструменти. Роби складні вибори — вони відсіюють неістотне. Будь рішучим під час кризи. Будь спритним. Шукай правди у випробуваннях та уроки в помилках. Відповідай за все, що чуєш, бачиш і робиш. Вір».

Продавець товару
Код товару
746666
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда
Мова
Українська
Опис книги

Друга книжка Говарда Шульца про розширення найвідомішої мережі кав’ярень Starbucks, написана вже після економічної кризи, стала #1 бестселером New York Times.

Тематика

Великий бізнес, лідерство, менеджмент, кризовий менеджмент, історія успіху.

Про книжку

Усе і справді почалося з чашки кави. Еспресо, випитого в затишній італійській кав’ярні у 1983-му. Тоді майбутній генеральний директор Starbucks Говард Шульц зрозумів, яка атмосфера буде в його закладах. Відтоді як він прийшов у Starbucks, компанія відкрила майже 25 тисяч кав’ярень у 70 країнах світу, пережила економічну кризу й зневіру фінансових аналітиків. Шульцу вдалося побудувати міцний бізнес, в основі якого — дух Starbucks, етичні принципи та безмежна турбота про людей: про кожного клієнта, баристу, менеджера чи фермера, який вирощує найкращу у світі арабіку.

Для кого книжка

Для топ-менеджерів, підприємців і всіх, хто хоче відкрити власну справу, а також шанувальників кав’ярень Starbucks. ЧОМУ ЦЯ КНИЖКА Історія успіху Starbucks надихне підприємців-початківців мислити масштабніше, а вже досвідчених переконає, що можна ефективно вирішувати проблеми в бізнесі, думаючи насамперед про людей. А ще вона навчить дбати про власну репутацію.

Про автора

Говард Шульц — американський бізнесмен, основний власник та голова ради директорів Starbucks. Його статки становлять близько трьох мільярдів доларів. Разом із дружиною Шульц заснував благодійний фонд, який допомагає безробітним молодим людям, а також ветеранам, що повертаються до цивільного життя. Книжку «Історія Starbucks» Говард Шульц написав у співавторстві з бізнес-журналісткою Джоан Ґордон.

Відгуки про книжку

На відміну від більшості гендиректорів із рейтингу Fortune 500, Говард Шульц не боїться говорити про свої почуття й зізнатися, що бере все близько до серця. Цю розповідь про кадрові перестановки в найвищих колах Starbucks, приправлену щирими одкровеннями Шульца, підприємці, мабуть, оцінять вище, ніж пересічні поціновувачі лате.

The Seattle Times

Це маст-рід для всіх, хто цікавиться менеджментом, прагне стати хорошим лідером чи намагається зміцнити зв’язок між брендом і клієнтами.

Publishers Weekly

Цитати

«Starbucks — це щось більше, ніж просто кавова компанія, та без першокласної кави вона пропаде».

«Щоразу, як я згадую Starbucks і наших працівників, мені на думку спадає одне слово — любов. Я люблю цю компанію за людяність, на якій ґрунтується вся її діяльність. Повагу і гідність. Пристрасть і гумор. Милосердя, єдність і відповідальність. Автентичність. Ось вони, наріжні камені культури Starbucks, якими ми так пишаємося».

«Зростай дисципліновано. Врівноваж інтуїцію з логікою. Починай інновації з основи. Не мирися зі статус-кво. Шукай нові погляди на світ. Ніколи не чекай панацеї. Не бійся брудної роботи. Співчувай і говори відкрито. Розкажи власну історію — не дозволяй цього іншим. Надихай реальним досвідом. Тримайся своїх цінностей, бо вони — твій фундамент. Вимагай від людей результатів, але спершу дай їм для цього потрібні інструменти. Роби складні вибори — вони відсіюють неістотне. Будь рішучим під час кризи. Будь спритним. Шукай правди у випробуваннях та уроки в помилках. Відповідай за все, що чуєш, бачиш і робиш. Вір».

Відгуки
15 Відгуків
vinga
2 квітня 2020 р
3 бали
Too high expectations
Любите каву? Я ось п'ю тільки з молоком і пінкою :) А ще люблю читати про каву і дізнаватись як найуспішніші виробники стали лідерами на ринку. Проте, зізнаюся, ця книжка несподівано стала розчаруванням для мене. Якщо вам знайомий вислів «too high expectations», то ви зрозумієте про що я. ⠀ Історія Starbucks постає перед нами з погляду Говарда Шульца, засновника і гендиректора компанії, і як власник бренду Starbucks він дуже багато пише про свої переживання і емоції у різних ситуаціях. І їх там занадто багато, повірте. Добре-добре, ми всі розуміємо, наскільки Говард Шульц любить свою справу! Але, камон, ми ж читаємо цю книжку не для цього, так? А ще автор описує події не в хронологічному порядку, що мене також дещо засмучує… Та й сама історія Starbucks описана лише до 2009 року з акцентом саме на період світової кризи 2008 року. ⠀ В своїй книзі Говард Шульц також згадує влучний комментар одного бізнес-видання: «Ви занадто великого значення надаєте каві… це всього лише напій, а ви підносите його так, ніби він лікує рак.» Скажу чесно, я навіть посміялася після цієї фрази. Бо стандарти якості самого продукту і сервісу (за які так яро бореться Говард Шульц) дотримуються далеко не всі кав'ярні Starbucks. ⠀ To sum up, багато шуму із нічого :/ Очікування не справдилися, ех.. 5/10 ⠀
Дианочка Трачук
26 вересня 2019 р
4 бали
Чи варто читати цю книгу?
«Якщо еспресо ллється з автомата зашвидко, воно буде водянистим і слабким. Якщо ж занадто повільно – гірким, бо каву змололи надто дрібно. Ідеальне еспресо ллється в чашку, як свіжий мед. Воно має насичений смак із ноткою карамелі» Говард Шульц – американський бізнесмен, основний власник та колишній Генеральний директор компанії Starbucks. Завдяки цій людині та його праці ми маємо змогу познайомитися з подіями найвідомішої мережі кавових засобів. 2008 рік – напевно можна назвати найгіршим в історії Starbucks. Історична криза торкнулася майже всіх і вдарила по карману багатьом бізнесменам. Цілу книгу автор розповідає завдяки яким методам вони змогли подолати цю чорну смугу і до яких результатів та висновків вона призвела. Моє особисте ставлення до Starbucks – нейтральне. Я пробувала їхню каву і захвату вона у мене не викликала. Було відчуття ніби я просто п’ю кип’яток. Але ж якось компанія перетворила своє ім’я у бренд. Тому, я вважаю, що їхній успіх тримається на загальному «хайпі». Було цікаво почитати та ближче познайомитися з Говардом Шульцом та його безмежним коханням до власної справи. І справді – такі люди надихають. Він поважає своїх працівників і прагне повсякчас вражати та задовольняти своїх клієнтів. І це його найбільший плюс. Навіть у кризові моменти він не забуває про найголовніше – людей. Загалом, раджу до ознайомлення. Книгу, звісно, можна було б скоротити, десь сторінок до 250-300, але що маємо, то маємо. Деяку інформацію з неї під черпнути можна. PS: цікава історія про Starbucks та Україну. Колись був зчинився серйозний ґвалт щодо української сторінки Starbucks: там оголосили, що будуть вести сторінку тільки російською мовою. Наші люди напали на мережу з негативними відгуками та низькими оцінками, після чого її закрили та відкликали своїх представників. Тепер Starbucks не планує виходити на наш ринок, по-перше, через цю ситуацію, по-друге, через низькі прибутки, адже в середньому їхня кава коштує 2-4 долари, що для українського населення не є доступним.
Тарас Курилович
8 квітня 2019 р
4 бали
Історія виходу з кризи.
Усе дійсно почалося з чашечки запашної кави в маленькій італійській кав'ярні, яку відвідав Говард Шульц, котрий потім заснував разом з колегами легендарну мережу "Starbucks." Але книга не про історію створення. Вона швидше розповідає про те, як легендарний бренд кав'ярень "Starbucks" у 2008 році зіткнувся з світовою та внутрішньою кризами і до кінця 2009-го впевнено їх пережив і став ще популярніший, ніж був. Самій же ж історії створення мережі кав'ярень відведено лише один невеличкий розділ, що трохи розчаровує, адже хотілося б взнати, як саме фірма по обсмажуванню кави виросла у всесвітньовідомий бренд. Але історії створення компанії присвячено саме першу книгу Шульца. Ця ж - друга праця автора, яка розповідає про вихід з кризи. Але незважаючи на те, що події, описані в даній книзі, охоплюють лише два роки (2008-09), читати її було дуже цікаво. Історія, описана в ній розповідає, що мережу "Starbucks" спіткала небувалого розмаху проблема, спричинена світовою фінансовою кризою. Акції компанії впали до мінімальної ціни за штуку, люди почали все менше заходити по каву, "Starbucks" з її цінами стали вважати закладом для багатіїв, що негативно позначилося на популярності самої мережі кав'ярень. І тут, на арену виходить засновник, який був головою ради акціонерів - Говард Шульц. Він стає генеральним директором та керівником "Starbucks." Шульц запроваджує нові правила по виходу з кризи, основані на порадах керівника "Dell" під час спільної поїздки їх сімей на Гаваї. Говард наймає талановитих працівників, закриває на день усі 7100 кав'ярень по всьому світу для навчання барист мережі новому методу приготування кави, що стає шоком для суспільства, адже такого ще ніхто не робив. Саме новий генеральний директор в особі Шульца, стає рушієм, який сприяє створенню нових купажів кави, розробці неперевершеної розчинної кави, яка не матиме аналогів на ринку, закупці сучасних та революційних кавових машин, зміненню дизайну закладів, запровадження інновацій в IT-розробках компанії та поширення її влади на Інтернет-спільноти. Шульц започаткував активне поширення кав'ярень в Китаї і по всьому світу. Запровадив нові цінності та повагу до клієнта, не дав зникнути духу Старбаксу. Саме Говард не побоявся звільнити велику кількість працівників, хоч це було й ризиковано, щоб скоротити видатки фірми у такий важкий момент. Його робота винагородилася, і "Starbucks" став тим гігантом кавового бізнесу, про який знає весь світ. В цілому, книга сподобалася. Цікаво почути історію безпосередньо від людини, яка її створила. Але мінусом є те, що автор занадто зациклюється на повторенні важливості духу Старбаксу, поваги до партнерів (співробітників), етичних закупівлях кави, та збереженню навколишнього середовища. Недостатньо уваги приділено саме економічним та фінансовим змінам, методам навчання персоналу, обсмаження та вибору кави, та секретів ведення бізнесу, що було б цікаво прочитати майбутнім власникам приватних кав'ярень та просто поціновувачів кави. І хотілося б більше дізнатися про історію створення та розвитку самої мережі "Starbucks." Дана книга буде цікава, як для кавових гурманів та фанатів Старбаксу, так і для тих, хто любить читати історії успіху світових компаній, а також для бізнесменів, що надихаються в підприємництві якісними творами нон-фікшн.
Виникли запитання? 0-800-335-425
195 грн
Немає в наявності
Паперова книга