Емпатія в бізнесі. Співпереживання як двигун корпоративного успіху

Мария Росс

Емпатія в бізнесі. Співпереживання як двигун корпоративного успіху

Мария Росс
Формат
Язык книги
Издательство
Год издания

Розлючені споживачі? Прострочені дедлайни? Провальні продукти? Проблеми вашого бізнесу можуть мати єдиний корінь — брак емпатії. Бути емпатійними на роботі — означає бачити ситуацію з позиції іншої людини і будувати на цьому стиль управління, корпоративну культуру та стратегію бренду.

Авторка Марія Росс бере свої експертні знання з брендингу, додає до них перевірені дослідження та цікаві історії від управлінців, агентів змін і громадських лідерів і розкриває читачам, як саме емпатія підсилює бренди та організації і робить їх успішнішими.

Росс демонструє, чому бізнесам варто плекати емпатію вже зараз, і ділиться звичками та рисами емпатійних лідерів, які отримують більше продуктивності й лояльності. Вона дає практичні поради щодо того, як узгодити місію організації з її цінностями і наймати потрібних людей, щоб виховувати більш емпатійну — та інноваційну — робочу культуру. Вона пояснює, як вибудувати емпатійний бренд, щоб це було щиро і проактивно, і показує, як це сприяє більшому задоволенню клієнтів, інноваційності корпоративних культур та зростанню прибутків.

Продавец товара
Код товара
1337487
Доставка, оплата и гарантия
356-logo
Активировать Доставку 365
Бесплатная доставка на год за 365₴
Киев Ниже приведены условия доставки
Описание книги

Розлючені споживачі? Прострочені дедлайни? Провальні продукти? Проблеми вашого бізнесу можуть мати єдиний корінь — брак емпатії. Бути емпатійними на роботі — означає бачити ситуацію з позиції іншої людини і будувати на цьому стиль управління, корпоративну культуру та стратегію бренду.

Авторка Марія Росс бере свої експертні знання з брендингу, додає до них перевірені дослідження та цікаві історії від управлінців, агентів змін і громадських лідерів і розкриває читачам, як саме емпатія підсилює бренди та організації і робить їх успішнішими.

Росс демонструє, чому бізнесам варто плекати емпатію вже зараз, і ділиться звичками та рисами емпатійних лідерів, які отримують більше продуктивності й лояльності. Вона дає практичні поради щодо того, як узгодити місію організації з її цінностями і наймати потрібних людей, щоб виховувати більш емпатійну — та інноваційну — робочу культуру. Вона пояснює, як вибудувати емпатійний бренд, щоб це було щиро і проактивно, і показує, як це сприяє більшому задоволенню клієнтів, інноваційності корпоративних культур та зростанню прибутків.

Рецензии
Возникли вопросы? 0-800-335-425
234 грн
260 грн
- 10%
В наличии
Бумажная книга
Доставка, оплата и гарантия
356-logo
Активировать Доставку 365
Бесплатная доставка на год за 365₴
Киев Ниже приведены условия доставки