Емпатія в бізнесі. Співпереживання як двигун корпоративного успіху
Бумажная книга | Код товара 1337487
Автор
Мария Росс
Издательство
Yakaboo Publishing
Язык
Украинский
Год издания
2021
Год первого издания
2019
Переводчик
Наталья Валевская
Количество страниц
232
Иллюстрации
Нет иллюстраций

Все о книге Емпатія в бізнесі. Співпереживання як двигун корпоративного успіху

Розлючені споживачі? Прострочені дедлайни? Провальні продукти? Проблеми вашого бізнесу можуть мати єдиний корінь — брак емпатії. Бути емпатійними на роботі — означає бачити ситуацію з позиції іншої людини і будувати на цьому стиль управління, корпоративну культуру та стратегію бренду.

Авторка Марія Росс бере свої експертні знання з брендингу, додає до них перевірені дослідження та цікаві історії від управлінців, агентів змін і громадських лідерів і розкриває читачам, як саме емпатія підсилює бренди та організації і робить їх успішнішими.

Росс демонструє, чому бізнесам варто плекати емпатію вже зараз, і ділиться звичками та рисами емпатійних лідерів, які отримують більше продуктивності й лояльності. Вона дає практичні поради щодо того, як узгодити місію організації з її цінностями і наймати потрібних людей, щоб виховувати більш емпатійну — та інноваційну — робочу культуру. Вона пояснює, як вибудувати емпатійний бренд, щоб це було щиро і проактивно, і показує, як це сприяє більшому задоволенню клієнтів, інноваційності корпоративних культур та зростанню прибутків.

Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Автор
Мария Росс
Издательство
Yakaboo Publishing
Язык
Украинский
Год издания
2021
Год первого издания
2019
Переводчик
Наталья Валевская
Количество страниц
232
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Рецензии
Купить - Емпатія в бізнесі. Співпереживання як двигун корпоративного успіху
Емпатія в бізнесі. Співпереживання як двигун корпоративного успіху

Обычная цена: 240 грн

Особое предложение: 204 грн

Есть в наличии
 
Информация об авторе
Мария Росс
Мария Росс

Мария Росс — основательница консалтинговой компании Red Slice, которая консультирует предпринимателей и бизнес по коммуникации с клиентами. Мария начала свою карьеру как консультантка по управлению изменениями в Accenture, а затем перешла в разработку маркетинговых и брендовых стратегий для таких компаний, как Discovery Communications, Monster.com, BusinessObjects (сейчас SAP) и нескольких...

Подробнее

Рецензии Емпатія в бізнесі. Співпереживання як двигун корпоративного успіху

 
Характеристики Емпатія в бізнесі. Співпереживання як двигун корпоративного успіху
Автор
Мария Росс
Издательство
Yakaboo Publishing
Язык
Украинский
Год издания
2021
Год первого издания
2019
Переводчик
Наталья Валевская
Количество страниц
232
Иллюстрации
Нет иллюстраций
Формат
140х215 мм
Переплет
Мягкий
Бумага
Офсетная
ISBN
978-617-7933-11-2
Тип
Бумажная
 

Об авторе Емпатія в бізнесі. Співпереживання як двигун корпоративного успіху