Емпатія в бізнесі. Співпереживання як двигун корпоративного успіху
Паперова книга | Код товару 1337487
Автор
Марія Росс
Видавництво
Yakaboo Publishing
Мова
Українська
Рік видання
2021
Рік першого видання
2019
Перекладач
Наталія Валевська
Кількість сторінок
232
Ілюстрації
Немає ілюстрацій

Усе про книжку Емпатія в бізнесі. Співпереживання як двигун корпоративного успіху

Розлючені споживачі? Прострочені дедлайни? Провальні продукти? Проблеми вашого бізнесу можуть мати єдиний корінь — брак емпатії. Бути емпатійними на роботі — означає бачити ситуацію з позиції іншої людини і будувати на цьому стиль управління, корпоративну культуру та стратегію бренду.

Авторка Марія Росс бере свої експертні знання з брендингу, додає до них перевірені дослідження та цікаві історії від управлінців, агентів змін і громадських лідерів і розкриває читачам, як саме емпатія підсилює бренди та організації і робить їх успішнішими.

Росс демонструє, чому бізнесам варто плекати емпатію вже зараз, і ділиться звичками та рисами емпатійних лідерів, які отримують більше продуктивності й лояльності. Вона дає практичні поради щодо того, як узгодити місію організації з її цінностями і наймати потрібних людей, щоб виховувати більш емпатійну — та інноваційну — робочу культуру. Вона пояснює, як вибудувати емпатійний бренд, щоб це було щиро і проактивно, і показує, як це сприяє більшому задоволенню клієнтів, інноваційності корпоративних культур та зростанню прибутків.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Марія Росс
Видавництво
Yakaboo Publishing
Мова
Українська
Рік видання
2021
Рік першого видання
2019
Перекладач
Наталія Валевська
Кількість сторінок
232
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Рецензії
Купити - Емпатія в бізнесі. Співпереживання як двигун корпоративного успіху
Емпатія в бізнесі. Співпереживання як двигун корпоративного успіху

Звичайна ціна: 240 грн

Спеціальна ціна: 192 грн

Є в наявності
 
Інформація про автора
Марія Росс
Марія Росс

Марія Росс — засновниця консалтингової компанії Red Slice, яка консультує підприємців та бізнеси з питань комунікації з клієнтами. Марія розпочала свою кар’єру як консультантка із управління змінами в Accenture, а потім узялась за розробку маркетингових та брендових стратегій для таких компаній, як Discovery Communications, Monster.com, BusinessObjects (нині SAP) та кількох технологічн...

Детальніше

Рецензії Емпатія в бізнесі. Співпереживання як двигун корпоративного успіху

 
Характеристики Емпатія в бізнесі. Співпереживання як двигун корпоративного успіху
Автор
Марія Росс
Видавництво
Yakaboo Publishing
Мова
Українська
Рік видання
2021
Рік першого видання
2019
Перекладач
Наталія Валевська
Кількість сторінок
232
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
140х215 мм
Палітурка
М'яка
Папір
Офсетний
ISBN
978-617-7933-11-2
Тип
Паперова
 

Про автора Емпатія в бізнесі. Співпереживання як двигун корпоративного успіху