Емпатія в бізнесі. Співпереживання як двигун корпоративного успіху

Марія Росс

Емпатія в бізнесі. Співпереживання як двигун корпоративного успіху

Марія Росс
Формат
Издательство
Язык книги
Год издания
Розлючені споживачі? Прострочені дедлайни? Провальні продукти? Проблеми вашого бізнесу можуть мати єдиний корінь — брак емпатії. Бути емпатійними на роботі — означає бачити ситуацію з позиції іншої людини і будувати на цьому стиль управління, корпоративну культуру та стратегію бренду. Авторка Марія Росс бере свої експертні знання з брендингу, додає до них перевірені дослідження та цікаві історії від управлінців, агентів змін і громадських лідерів і розкриває читачам, як саме емпатія підсилює бренди та організації і робить їх
Продавец товара
Код товара
1337487
Доставка і оплата
356-logo
Активировать Доставку 365
Бесплатная доставка на год за 365₴
Київ Ниже приведены условия доставки
О книге
Розлючені споживачі? Прострочені дедлайни? Провальні продукти? Проблеми вашого бізнесу можуть мати єдиний корінь — брак емпатії. Бути емпатійними на роботі — означає бачити ситуацію з позиції іншої людини і будувати на цьому стиль управління, корпоративну культуру та стратегію бренду. Авторка Марія Росс бере свої експертні знання з брендингу, додає до них перевірені дослідження та цікаві історії від управлінців, агентів змін і громадських лідерів і розкриває читачам, як саме емпатія підсилює бренди та організації і робить їх
260 грн
Бумажная книга
Відправка сьогодні
Доставка і оплата
356-logo
Активировать Доставку 365
Бесплатная доставка на год за 365₴
Київ Ниже приведены условия доставки