Жесткий SMM. Выжать из соцсетей максимум
Паперова книга | Код товару 1135156
Yakaboo 3.5/5
Автор
Ден С. Кеннеді, Кім Уелш-Філліпс
Видавництво
Альпіна Паблішер Україна
Мова
Російська
Рік видання
2020
Перекладач
Павло Миронов
Кількість сторінок
344
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
70x90/16 (162х235 мм)

Усе про книжку Жесткий SMM. Выжать из соцсетей максимум

Чим відрізняється якісний SMM від того, яким займаються 99% компаній? Головним чином тим, що тут немає місця хвастощам розміром своєї компанії, орієнтації на кількість лайків та інші «гонорові» метрики. Ден Кеннеді, підприємець-мультимільйонер, автор бестселера «Жорсткий менеджмент» і Кім Велш-Філліпс (власниця великого SMM-агентства), говорять про те, що якісний SMM - це завжди про гроші. Необхідно, нарешті, навчитися заробляти реальні гроші за допомогою соціальних мереж. З книги ви дізнаєтеся, як перемкнути ваш SMM з пересічного виробництва лайків на режим активного інструменту конверсії; як перестати топити соцмережі грошима і при цьому розширити аудиторію вашої компанії; як створити ідеальний магніт для лідів і перетворити холодний трафік на реальних клієнтів; і, найголовніше, як адекватно збирати та аналізувати результати вашої маркетингової активності. Це необхідне читання для всіх власників і менеджерів компаній, хто хоче отримувати реальну віддачу від роботи в соцмережах.

Надруковано в Україні.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Ден С. Кеннеді, Кім Уелш-Філліпс
Видавництво
Альпіна Паблішер Україна
Мова
Російська
Рік видання
2020
Перекладач
Павло Миронов
Кількість сторінок
344
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
70x90/16 (162х235 мм)
Рецензії
  •  
    Как превратить лайки в соцсетях в прибыль
    Я искала толковую книгу по раскрутке в социальных сетях и в итоге решила остановиться на этой, так как прочла в Интернете много положительных отзывов о ней. Прочитав саму книгу, поняла, что она далека от идеала, но написана с толком. А теперь обо всем подробнее.
    Во-первых, мне понравилось, что авторы книги сами уже достаточно долго работают в этой сфере, то есть они отлично разбираются в том, о чем они пишут и это чувствуется. Но все-таки я бы хотела, чтобы они уделили больше внимания конкретным стратегиям раскрутки в социальных сетях, а не расхваливали свои успехи на этом поприще. Они не раз делают акцент, насколько они хороши в своем деле и даже поощряют читателя, мол, какой он молодец, что держит в руках эту золотую книгу. Это немного отталкивало.
    Во-вторых, хочу отметить, что в этой книге маркетинг и SMM сильно перекликаются и даже чуть больше внимание уделено маркетингу, чем размещению рекламы в социальных сетях. Но все-таки книга мне понравилась. Из неё можно вынести полезные советы и даже разработать рабочие схемы для размещения рекламы в социальных сетях, да и на других площадках тоже. Но я думаю, что по SMM можно найти и более толковые книги, в которых авторы пишут меньше воды и дают больше практических советов.
  •  
    Автори які вартують уваги
    Заробляння грошей на маркетингу в соціальних мережах - головна мета, яку автори наголошують у цій книзі. Замість того щоб поспішати намагатись отримати "лайки" та "комменти", які можуть здатися приємними, вражаючими та неймовірно необхідними в любий момент, люди повинні знати- такі речі не обов’язково вкладуть гроші у вашу копілку. Це був інтригуючий процес читання, який навряд чи можна назвати суперечливим, проте можливо занадто багато експертів із соціальних медіа все ще надто зосереджуються на видимості та розповсюдженні присутності своїх компаній в соціальних мережах у вигляді "лайків". Це може бути важливим і бажаним, але це не повинно бути найважливішою метою. Багато хто не бачить стереотипової спокусливої ​​кількості "кліків" або "лайків". Книга відчувається досить відкритою, спонукаючи читача переглядати пропоновані поради, а не просто прогортувати сторінки далі. Автор забезпечує хороший, продуманий погляд на весь маркетинговий сектор соціальних медіа, хоча цю книгу буде важко назвати "керівництвом щодо створення" профілю у соціальних мережах. Книга може допомогти зосередити свою присутність на потрібних речах і зробити ваші знання більш міцними, дієвими та корисними. Вам просто потрібно скорити свою віру перед новими вершинами і цілями у соц.мережах. Краще мати кілька тисяч залучених підписників у соціальних мережах, які купуватимуть ваші товари чи послуги, ніж удесятеро більше людей, яким просто подобаються ваші кумедні скетчі чи вайни, але вони ніколи не сприятимуть вашим результатам чи продажам.
Купити - Жесткий SMM. Выжать из соцсетей максимум
Жесткий SMM. Выжать из соцсетей максимум

Звичайна ціна: 260 грн

Спеціальна ціна: 208 грн

Є в наявності
 
Інформація про автора
Ден С. Кеннеді
Ден С. Кеннеді

Відомий бізнес-тренер, «творець мільйонерів», автор двадцяти книг про бізнес, сім з яких стали бестселерами. Літературна творчість Дена Кеннеді - це не політ фантазії, а прагматичні поради людини, що має досвід у бізнесі та інвестиціях. У своїх творах він розповідає, які принципи допомогли йому стати мультимільйонером, дає досить жорсткі, але ефективні поради по планування свого часу...

Детальніше

Рецензії Жесткий SMM. Выжать из соцсетей максимум

3.5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Как превратить лайки в соцсетях в прибыль
    Я искала толковую книгу по раскрутке в социальных сетях и в итоге решила остановиться на этой, так как прочла в Интернете много положительных отзывов о ней. Прочитав саму книгу, поняла, что она далека от идеала, но написана с толком. А теперь обо всем подробнее.
    Во-первых, мне понравилось, что авторы книги сами уже достаточно долго работают в этой сфере, то есть они отлично разбираются в том, о чем они пишут и это чувствуется. Но все-таки я бы хотела, чтобы они уделили больше внимания конкретным стратегиям раскрутки в социальных сетях, а не расхваливали свои успехи на этом поприще. Они не раз делают акцент, насколько они хороши в своем деле и даже поощряют читателя, мол, какой он молодец, что держит в руках эту золотую книгу. Это немного отталкивало.
    Во-вторых, хочу отметить, что в этой книге маркетинг и SMM сильно перекликаются и даже чуть больше внимание уделено маркетингу, чем размещению рекламы в социальных сетях. Но все-таки книга мне понравилась. Из неё можно вынести полезные советы и даже разработать рабочие схемы для размещения рекламы в социальных сетях, да и на других площадках тоже. Но я думаю, что по SMM можно найти и более толковые книги, в которых авторы пишут меньше воды и дают больше практических советов.
  •  
    Автори які вартують уваги
    Заробляння грошей на маркетингу в соціальних мережах - головна мета, яку автори наголошують у цій книзі. Замість того щоб поспішати намагатись отримати "лайки" та "комменти", які можуть здатися приємними, вражаючими та неймовірно необхідними в любий момент, люди повинні знати- такі речі не обов’язково вкладуть гроші у вашу копілку. Це був інтригуючий процес читання, який навряд чи можна назвати суперечливим, проте можливо занадто багато експертів із соціальних медіа все ще надто зосереджуються на видимості та розповсюдженні присутності своїх компаній в соціальних мережах у вигляді "лайків". Це може бути важливим і бажаним, але це не повинно бути найважливішою метою. Багато хто не бачить стереотипової спокусливої ​​кількості "кліків" або "лайків". Книга відчувається досить відкритою, спонукаючи читача переглядати пропоновані поради, а не просто прогортувати сторінки далі. Автор забезпечує хороший, продуманий погляд на весь маркетинговий сектор соціальних медіа, хоча цю книгу буде важко назвати "керівництвом щодо створення" профілю у соціальних мережах. Книга може допомогти зосередити свою присутність на потрібних речах і зробити ваші знання більш міцними, дієвими та корисними. Вам просто потрібно скорити свою віру перед новими вершинами і цілями у соц.мережах. Краще мати кілька тисяч залучених підписників у соціальних мережах, які купуватимуть ваші товари чи послуги, ніж удесятеро більше людей, яким просто подобаються ваші кумедні скетчі чи вайни, але вони ніколи не сприятимуть вашим результатам чи продажам.
 
Характеристики Жесткий SMM. Выжать из соцсетей максимум
Автор
Ден С. Кеннеді, Кім Уелш-Філліпс
Видавництво
Альпіна Паблішер Україна
Мова
Російська
Рік видання
2020
Перекладач
Павло Миронов
Кількість сторінок
344
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
70x90/16 (162х235 мм)
Палітурка
М'яка
Папір
Офсетний
Видання
2-е
Тираж
2000
ISBN
978-617-7858-25-5
Вага
550 гр.
Тип
Паперова
 

Про автора Жесткий SMM. Выжать из соцсетей максимум