Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними

Адель Світвуд
1 Рецензія

Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними

Адель Світвуд
1 Рецензія
Формат
icon
Паперова
220 грн
Видавництво
Мова книги
Рік видання
Переосмислення маркетингу в еру аналітики даних. Тематика: Маркетинг, бізнес, фінанси, технології. Про книжку: Великі дані кардинально змінили сферу маркетингу. Вони дали змогу аналізувати й точно прогнозувати поведінку клієнтів і завдяки цьому змінювати клієнтський досвід. Але й покупці та користувачі стали вибагливішими, адже мільйони товарів і послуг та все, що вони прагнуть дізнатися про бренд, тепер не треба довго шукати. Усе це вплинуло на те, як компанії взаємодіють із зовнішнім світом і вибудовують відносини із клієнтами. Для кого
Продавець товару
Код товару
967087
Доставка і оплата
356-logo
Активувати Доставку 365
Безкоштовна доставка на рік за 365₴
Київ Нижче наведені умови доставки
Про книгу
Переосмислення маркетингу в еру аналітики даних. Тематика: Маркетинг, бізнес, фінанси, технології. Про книжку: Великі дані кардинально змінили сферу маркетингу. Вони дали змогу аналізувати й точно прогнозувати поведінку клієнтів і завдяки цьому змінювати клієнтський досвід. Але й покупці та користувачі стали вибагливішими, адже мільйони товарів і послуг та все, що вони прагнуть дізнатися про бренд, тепер не треба довго шукати. Усе це вплинуло на те, як компанії взаємодіють із зовнішнім світом і вибудовують відносини із клієнтами. Для кого
Рецензії
1 Рецензія
Немає відгуків
220 грн
Паперова книга
Немає в наявності