Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними
Бумажная книга | Код товара 967087
Автор
Адель Свитвуд
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2019
Год первого издания
2016
Переводчик
Александра Асташова
Количество страниц
152
Иллюстрации
Схемы

Все о книге Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними

Переосмислення маркетингу в еру аналітики даних.

Тематика:

Маркетинг, бізнес, фінанси, технології.

Про книжку:

Великі дані кардинально змінили сферу маркетингу. Вони дали змогу аналізувати й точно прогнозувати поведінку клієнтів і завдяки цьому змінювати клієнтський досвід. Але й покупці та користувачі стали вибагливішими, адже мільйони товарів і послуг та все, що вони прагнуть дізнатися про бренд, тепер не треба довго шукати. Усе це вплинуло на те, як компанії взаємодіють із зовнішнім світом і вибудовують відносини із клієнтами.

Для кого книжка:

Книжка для керівників маркетингових відділів, маркетологів-аналітиків, діджитал-маркетологів, контент-маркетологів.

Чому ця книжка:

У цій книжці експертка з маркетингу Адель Світвуд показує, як ефективно організувати роботу маркетингового відділу в цифрову епоху, які знання та вміння в цій сфері виходять на перший план і які люди точно знадобляться вашій компанії.

Про автора:

Адель Світвуд — віце-президентка з маркетингу міжнародної аналітичної компанії SAS, яка працює над розробкою програмного забезпечення для аналізу даних у сфері бізнесу.

Книжки на схожу тематику:

«Заразливий. Психологія вірусного маркетингу» Йона Берґер, «Наш формат», 2015 рік
«Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри» Раян Голідей, «Наш формат», 2018 рік

Відгуки:

«Авторка пропонує простий і швидкий спосіб перетворити ваш маркетинговий відділ на аналітичний центр».
Лорі Шафер, підприємиця і топ-менеджерка з 30-річним досвідом

«Детальна інструкція, щоб змінити ваше бачення маркетингу: від способу мислення та структури відділу до питань персоналу й лідерського управління».
Джефрі Мур, консультант із питань управління та розвитку

Цитати:

Про феномен «інтернету речей»
Усе в нашому житті — від автомобілів до холодильників і навіть зубних щіток — пов'язане між собою і постійно збирає дані про наші звички та рішення. За підрахунками, до 2020 року до інтернету під'єднають більше 30 мільярдів пристроїв.

Про важливість персоналізованих даних
Персоналізація є провідною і для привернення (формування попиту), і для утримання клієнта. Рівень галасу на ринку технологій змушує нас забути про слово «випадковість» і повністю керуватися поведінкою клієнта у формуванні повідомлень і пропозицій. Поведінкові дані (як онлайн, так і офлайн) — це неабияка конкурентна перевага, особливо в поєднанні з історичними даними та інформацією про вподобання.

Про експертизу в маркетингу
Термін «експертиза» вже міцно вкоренився в повсякденному жаргоні маркетолога. Зазвичай це поняття використовують на позначення науки і технології встановлення фактів у кримінальній справі, але експертиза даних — це встановлення фактів маркетингової активності, кампаній та інших ініціатив на основі отриманої інформації. Однак основами копання в даних експертиза не обмежується: є й інша невловима функція. Експертиза зв'язує розрізнені дані і якісну інформацію разом із кількісними показниками в єдину картину продуктивності. Комбінація якісних і кількісних даних створює контекст, необхідний для прийняття здорових рішень.

Читать полное описание
Свернуть
Характеристики
Автор
Адель Свитвуд
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2019
Год первого издания
2016
Переводчик
Александра Асташова
Количество страниц
152
Иллюстрации
Схемы
Рецензии
Купить - Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними
Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними
220 грн
Есть в наличии
 

Рецензии Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними

 

Характеристики Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними

Автор
Адель Свитвуд
Издательство
Наш Формат
Язык
Украинский
Год издания
2019
Год первого издания
2016
Переводчик
Александра Асташова
Количество страниц
152
Иллюстрации
Схемы
Формат
60х90/16 (~145х215 мм)
Переплет
Твердый
Бумага
Офсетная
Тираж
2000
ISBN
978-617-7730-13-1, 9781625278456
Вес
280 гр.
Тип
Бумажная