Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними

Адель Свитвуд
1 Рецензия

Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними

Адель Свитвуд
1 Рецензия
Формат
Язык книги
Издательство
Год издания

Переосмислення маркетингу в еру аналітики даних.

Тематика:

Маркетинг, бізнес, фінанси, технології.

Про книжку:

Великі дані кардинально змінили сферу маркетингу. Вони дали змогу аналізувати й точно прогнозувати поведінку клієнтів і завдяки цьому змінювати клієнтський досвід. Але й покупці та користувачі стали вибагливішими, адже мільйони товарів і послуг та все, що вони прагнуть дізнатися про бренд, тепер не треба довго шукати. Усе це вплинуло на те, як компанії взаємодіють із зовнішнім світом і вибудовують відносини із клієнтами.

Для кого книжка:

Книжка для керівників маркетингових відділів, маркетологів-аналітиків, діджитал-маркетологів, контент-маркетологів.

Чому ця книжка:

У цій книжці експертка з маркетингу Адель Світвуд показує, як ефективно організувати роботу маркетингового відділу в цифрову епоху, які знання та вміння в цій сфері виходять на перший план і які люди точно знадобляться вашій компанії.

Про автора:

Адель Світвуд — віце-президентка з маркетингу міжнародної аналітичної компанії SAS, яка працює над розробкою програмного забезпечення для аналізу даних у сфері бізнесу.

Книжки на схожу тематику:

«Заразливий. Психологія вірусного маркетингу» Йона Берґер, «Наш формат», 2015 рік
«Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри» Раян Голідей, «Наш формат», 2018 рік

Відгуки:

«Авторка пропонує простий і швидкий спосіб перетворити ваш маркетинговий відділ на аналітичний центр».
Лорі Шафер, підприємиця і топ-менеджерка з 30-річним досвідом

«Детальна інструкція, щоб змінити ваше бачення маркетингу: від способу мислення та структури відділу до питань персоналу й лідерського управління».
Джефрі Мур, консультант із питань управління та розвитку

Цитати:

Про феномен «інтернету речей»
Усе в нашому житті — від автомобілів до холодильників і навіть зубних щіток — пов'язане між собою і постійно збирає дані про наші звички та рішення. За підрахунками, до 2020 року до інтернету під'єднають більше 30 мільярдів пристроїв.

Про важливість персоналізованих даних
Персоналізація є провідною і для привернення (формування попиту), і для утримання клієнта. Рівень галасу на ринку технологій змушує нас забути про слово «випадковість» і повністю керуватися поведінкою клієнта у формуванні повідомлень і пропозицій. Поведінкові дані (як онлайн, так і офлайн) — це неабияка конкурентна перевага, особливо в поєднанні з історичними даними та інформацією про вподобання.

Про експертизу в маркетингу
Термін «експертиза» вже міцно вкоренився в повсякденному жаргоні маркетолога. Зазвичай це поняття використовують на позначення науки і технології встановлення фактів у кримінальній справі, але експертиза даних — це встановлення фактів маркетингової активності, кампаній та інших ініціатив на основі отриманої інформації. Однак основами копання в даних експертиза не обмежується: є й інша невловима функція. Експертиза зв'язує розрізнені дані і якісну інформацію разом із кількісними показниками в єдину картину продуктивності. Комбінація якісних і кількісних даних створює контекст, необхідний для прийняття здорових рішень.

Продавец товара
Код товара
967087
Доставка и оплата
356-logo
Активировать Доставку 365
Бесплатная доставка на год за 365₴
Киев Ниже приведены условия доставки
О книге

Переосмислення маркетингу в еру аналітики даних.

Тематика:

Маркетинг, бізнес, фінанси, технології.

Про книжку:

Великі дані кардинально змінили сферу маркетингу. Вони дали змогу аналізувати й точно прогнозувати поведінку клієнтів і завдяки цьому змінювати клієнтський досвід. Але й покупці та користувачі стали вибагливішими, адже мільйони товарів і послуг та все, що вони прагнуть дізнатися про бренд, тепер не треба довго шукати. Усе це вплинуло на те, як компанії взаємодіють із зовнішнім світом і вибудовують відносини із клієнтами.

Для кого книжка:

Книжка для керівників маркетингових відділів, маркетологів-аналітиків, діджитал-маркетологів, контент-маркетологів.

Чому ця книжка:

У цій книжці експертка з маркетингу Адель Світвуд показує, як ефективно організувати роботу маркетингового відділу в цифрову епоху, які знання та вміння в цій сфері виходять на перший план і які люди точно знадобляться вашій компанії.

Про автора:

Адель Світвуд — віце-президентка з маркетингу міжнародної аналітичної компанії SAS, яка працює над розробкою програмного забезпечення для аналізу даних у сфері бізнесу.

Книжки на схожу тематику:

«Заразливий. Психологія вірусного маркетингу» Йона Берґер, «Наш формат», 2015 рік
«Маркетинг майбутнього. Як ґроуз-хакери змінюють правила гри» Раян Голідей, «Наш формат», 2018 рік

Відгуки:

«Авторка пропонує простий і швидкий спосіб перетворити ваш маркетинговий відділ на аналітичний центр».
Лорі Шафер, підприємиця і топ-менеджерка з 30-річним досвідом

«Детальна інструкція, щоб змінити ваше бачення маркетингу: від способу мислення та структури відділу до питань персоналу й лідерського управління».
Джефрі Мур, консультант із питань управління та розвитку

Цитати:

Про феномен «інтернету речей»
Усе в нашому житті — від автомобілів до холодильників і навіть зубних щіток — пов'язане між собою і постійно збирає дані про наші звички та рішення. За підрахунками, до 2020 року до інтернету під'єднають більше 30 мільярдів пристроїв.

Про важливість персоналізованих даних
Персоналізація є провідною і для привернення (формування попиту), і для утримання клієнта. Рівень галасу на ринку технологій змушує нас забути про слово «випадковість» і повністю керуватися поведінкою клієнта у формуванні повідомлень і пропозицій. Поведінкові дані (як онлайн, так і офлайн) — це неабияка конкурентна перевага, особливо в поєднанні з історичними даними та інформацією про вподобання.

Про експертизу в маркетингу
Термін «експертиза» вже міцно вкоренився в повсякденному жаргоні маркетолога. Зазвичай це поняття використовують на позначення науки і технології встановлення фактів у кримінальній справі, але експертиза даних — це встановлення фактів маркетингової активності, кампаній та інших ініціатив на основі отриманої інформації. Однак основами копання в даних експертиза не обмежується: є й інша невловима функція. Експертиза зв'язує розрізнені дані і якісну інформацію разом із кількісними показниками в єдину картину продуктивності. Комбінація якісних і кількісних даних створює контекст, необхідний для прийняття здорових рішень.

Рецензии
1 Рецензия
Нету отзывов
220 грн
Нет в наличии
Бумажная книга