Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Безкоштовно по Україні
Без вихідних, з 9 до 20
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
У посібнику розглядається актуальна проблема вивчення елементів алгебри в початковому курсі математики. Аналіз розглянутої проблеми дав змогу не тільки з’ясувати вимоги програми щодо навчання учнів елементам алгебричної пропедевтики, а й узагальнити і систематизувати теоретичний та практичний досвід науковців, учителів-практиків. У посібнику розглянуто психолого-педагогічні та методичні особливості формування в учнів: уявлень про функціональну залежність та про вирази зі змінною; навичок розв’язування рівнянь, нерівностей, задач з буквеними даними; алгоритмічної мови математики. Для успішного вивчення елементів алгебри в початковому курсі математики в посібнику представлено практичні рекомендації, пам’ятки до розв’язування рівнянь, нерівностей та задач із функціональним змістом, розглянуто фрагменти уроків відповідної тематики. Особливий ак-цент робиться на диференційованому підході. Посібник призначений для вчителів початкової школи та студентів педагогічних спеціальностей.
У посібнику розглядається актуальна проблема вивчення елементів алгебри в початковому курсі математики. Аналіз розглянутої проблеми дав змогу не тільки з’ясувати вимоги програми щодо навчання учнів елементам алгебричної пропедевтики, а й узагальнити і систематизувати теоретичний та практичний досвід науковців, учителів-практиків. У посібнику розглянуто психолого-педагогічні та методичні особливості формування в учнів: уявлень про функціональну залежність та про вирази зі змінною; навичок розв’язування рівнянь, нерівностей, задач з буквеними даними; алгоритмічної мови математики. Для успішного вивчення елементів алгебри в початковому курсі математики в посібнику представлено практичні рекомендації, пам’ятки до розв’язування рівнянь, нерівностей та задач із функціональним змістом, розглянуто фрагменти уроків відповідної тематики. Особливий ак-цент робиться на диференційованому підході. Посібник призначений для вчителів початкової школи та студентів педагогічних спеціальностей.