Книга Усі ми трохи дивакуваті. Міф про масовість та кінець конформізму

6 Відгуків

Книга Усі ми трохи дивакуваті. Міф про масовість та кінець конформізму

6 Відгуків
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Останні декілька століть нам вказували, що купувати, що дивитися і як думати. Нас вчили не вирізнятися. Сьогодні ж світ стрімко змінюється і ми є свідками боротьби між масовістю та неформатом. Інакшість сьогодні – нова норма. Саме тому сучасні компанії, які хочуть вижити, мають орієнтуватися на «інакших» і вести їх за собою, надихаючи створювати щось нове, а не те, що нав’язує система. Як не загубитися і вижити в епоху індивідуальності, як не пропустити унікальні бізнес-можливості – саме про це стисло, але неймовірно яскраво та аргументовано розповідає Сет Ґодін.

Для кого ця книга

Для якнайширшого кола читачів, усіх, хто хоче розпочати власну справу, зрозуміти потреби суспільства та знайти натхнення.

Чому ця книга

«Усі ми трохи дивакуваті» – маніфест неформатності, заклик бути собою та посібник з виживання у сучасному світі. Автор власним прикладом демонструє, як бути дивакуватим та використати свою унікальність на користь.

Продавець товару
Код товару
677959
Характеристики
Автор
Тип обкладинки
Тверда
Тираж
1500
Опис книги

Останні декілька століть нам вказували, що купувати, що дивитися і як думати. Нас вчили не вирізнятися. Сьогодні ж світ стрімко змінюється і ми є свідками боротьби між масовістю та неформатом. Інакшість сьогодні – нова норма. Саме тому сучасні компанії, які хочуть вижити, мають орієнтуватися на «інакших» і вести їх за собою, надихаючи створювати щось нове, а не те, що нав’язує система. Як не загубитися і вижити в епоху індивідуальності, як не пропустити унікальні бізнес-можливості – саме про це стисло, але неймовірно яскраво та аргументовано розповідає Сет Ґодін.

Для кого ця книга

Для якнайширшого кола читачів, усіх, хто хоче розпочати власну справу, зрозуміти потреби суспільства та знайти натхнення.

Чому ця книга

«Усі ми трохи дивакуваті» – маніфест неформатності, заклик бути собою та посібник з виживання у сучасному світі. Автор власним прикладом демонструє, як бути дивакуватим та використати свою унікальність на користь.

Відгуки
6 Відгуків
Lina Lomakina
11 листопада 2020 р
5 балів
Надихаюча книжка для мріників
Супер-корисна книга для "особливих", "не таких, як усі" та усіх творчих людей, хто обростає сумнівами та не наважується втілювати і розвивати свої ідеї. У книжці розглядаються найбільш неочікувані та творчі бізнес-ідеї, які вистрелили та знайшли своє місце на ринку та у бізнесі. Важливий фактор, який підмічає Ґодін — це динамічний розвиток світу сьогодні і можливостей на ринку. З появою інтернету заявити про себе сьогодні стало набагато простіше, бо ж ми буквально на долоні маємо усі інструменти для прояви себе та пошуку однодумців. Маленьким брендам або бізнес-початківцям сьогодні простіше знайти прихильників, які створюють навколо них мікро-спільноти, а індивідуальність і особистість сьогодні цінується як ніколи, якщо ти раптом "дивакуватий". Навіть більше: різноманіття, вседоступність та перенасичення ринку буквально змушує лишатися собою, а не йти за нав'язаними комерційними ідеями. Книжка надихає та підтверджує запит на розвиток та індивідуальність. Сподобається усім, хто не вірить у себе або підганяється до прийнятих "норм", хто сумнівається у дієздатності своїх надто дивних ідей, що насправді є досить відносним поняттям, бо усе існуюче колись теж було висунуто сміливцями попри стереотипи і натовп.
Dmitriy
4 вересня 2019 р
3 бали
Все мы странные и эта книга тоже
У меня были действительно смешанные чувства по поводу этой книги. Я согласен, что это странно - это хорошо, но я немного скептически относился к связям между «странностью» и акцентом на потребление. Эта книга о маркетинге и о том, как заставить людей тратить деньги, и о потенциально выгодном маркетинге для групп на периферии. Он все о нормализации "странного". Круто, но если это то, что происходит, то «странный» теряет свой «странный» статус и становится массовым ... все, что он критикует и говорит, является пассивным. Специалисты по маркетингу находят продукт, который должен быть многим, и приобретают его ... иногда они являются передовыми в этом процессе. в этом маркетинговые кампании убеждают людей покупать. (Воздушное движение стало популярным и может иметь массовую привлекательность за пределами специализированной группы странных людей, которые обычно могут покупать обувь). по-вашему, странный интерес, который я считаю проблематичным. Тем не менее, могу рекомендовать данную работу!
vasiLIT
21 лютого 2018 р
5 балів
Найкраще з мотивації
Перед нами книга відого американського гуру маркетинга Сета Годіна "Усі ми трохи дивакуваті".. До речі, забігаючи наперед, професійні навики та освіта маркетолога відразу даються в знаки! Хто купить книгу, той зрозуміє. Книга розповідає про суспільство двадцять першого століття, порівнюючи його з попереднім, яке жило в двадцятому. Автор стверджує, що в наш час є все більше і більше таких людей, які є нестандартними і мислять вони зовсім не так як інші люди. Саме тому вони і є "дивакуватими". Впродовж трьох розділів автор розгортає свою теорію, щодо нового світового правління так званих "неформатів". Він користується чотирьма основними термінами, а саме: масовість, нормальність, неформат та багатство. Автор постійно наводить приклади зі свого життя та описує різні моменти свого багаторічного досвіду, проводить аналогію між поняттям "дивакуватий" та словом "різноманіття" ніби утотожнюючи їх. Сет Годін стверджує, що присутність неформатів у нашому суспільстві не є чимось поганим і цього не треба боятися, а навпаки, дивакуваті формують позитивний чинник з економічної точки зору. Бачимо дуже цікаву викладку матеріалу, але місцями автор вносить досить багато незнакомих термінів і формул, що в свою чергу, трохи може уповільнити і дезорієнтувати. Не зважаючи на маленькі недоліки, книга дуже варта уваги всіх читачів. Вона надихає, наповнює позитивом та сміливістю бути самим собою! Рекомендую!
Виникли запитання? 0-800-335-425
99 грн
Немає в наявності
Паперова книга