Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Безкоштовно по Україні
Без вихідних, з 9 до 20
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
У підручнику комплексно розглянуто теоретичні та практичні аспекти управління якістю в туризмі. Визначено постулати якості у сферах надання послуг розміщення й харчування, транспортних, туристичного посередництва й організації та обслуговування туристичного руху. Наведено численні практичні приклади, наукові розвідки вітчизняних та закордонних фахівців й особисті спостереження автора. Охарактеризовано сутність якості людських ресурсів, а саме значення персоналу першої лінії за для розпізнання потреб споживачів туристичних послуг, формування комунікації з клієнтом унаслідок безупинного покращення якості.
Для студентів, які навчаються за спеціальностями «Туризм», «Готельно-ресторанна справа», «Менеджмент і адміністрування», слухачів закладів післядипломної освіти, викладачів, аудиторів з якості та всіх, кого цікавить проблема якості туристичних послуг.
У підручнику комплексно розглянуто теоретичні та практичні аспекти управління якістю в туризмі. Визначено постулати якості у сферах надання послуг розміщення й харчування, транспортних, туристичного посередництва й організації та обслуговування туристичного руху. Наведено численні практичні приклади, наукові розвідки вітчизняних та закордонних фахівців й особисті спостереження автора. Охарактеризовано сутність якості людських ресурсів, а саме значення персоналу першої лінії за для розпізнання потреб споживачів туристичних послуг, формування комунікації з клієнтом унаслідок безупинного покращення якості.
Для студентів, які навчаються за спеціальностями «Туризм», «Готельно-ресторанна справа», «Менеджмент і адміністрування», слухачів закладів післядипломної освіти, викладачів, аудиторів з якості та всіх, кого цікавить проблема якості туристичних послуг.