Книга Теорія і практика маркетингу в Україні

Категорія
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

От издателя:

Світова і вітчизняна практика свідчать, що теоретичні надбання і прикладне застосування маркетингу сприяють підвищенню конкурентоспроможності суб’єктів ринку, їхньої продукції, допомагають посісти не останнє місце на вітчизняних і міжнародних ринках, підвищувати прибутковість та ефективність роботи. Монографія розрахована на науковців-маркетологів, практичних працівників, викладачів, студентів.

Продавець товару
Код товару
174138
Опис книги

От издателя:

Світова і вітчизняна практика свідчать, що теоретичні надбання і прикладне застосування маркетингу сприяють підвищенню конкурентоспроможності суб’єктів ринку, їхньої продукції, допомагають посісти не останнє місце на вітчизняних і міжнародних ринках, підвищувати прибутковість та ефективність роботи. Монографія розрахована на науковців-маркетологів, практичних працівників, викладачів, студентів.

Відгуки
Виникли запитання? 0-800-335-425
98 грн
Немає в наявності
Паперова книга