Таргетированная реклама в социальных сетях. Точно в яблочко. Получайте больше клиентов из Facebook и Instagram
Паперова книга | Код товару 852033
Yakaboo 5/5
Автор
Сергій Щербаков
Видавництво
Фоліо
Мова
Російська
Рік видання
2018
Кількість сторінок
256
Ілюстрації
Чорно-білі, Таблиці
Формат
60х90/16 (~145х220 мм)
Палітурка
Тверда

Усе про книжку Таргетированная реклама в социальных сетях. Точно в яблочко. Получайте больше клиентов из Facebook и Instagram

Сергій Щербаков - фахівець з маркетингу й SMM, за методиками якого працюють тисячі маркетологів і рекламістів з усього СНД, - пропонує увазі своєї цільової аудиторії чергову книжку-посібник з таргетованої реклами в соціальних мережах, обіцяючи всім, хто прочитає, точне попадання «в яблучко». Дотримуючись рекомендацій автора, ви зможете швидко й дешево отримувати все більше клієнтів з Facebook та Instagram.

Книжка Сергія Щербакова відрізняється тим, що відразу ж, у процесі читання, напрошується її практичне застосування - настільки яскраво, показово та структуровано все викладено автором. Бо успішність перевірена в дії. Що вже - гарантія якості запропонованих порад.

Характеристики
Автор
Сергій Щербаков
Видавництво
Фоліо
Мова
Російська
Рік видання
2018
Кількість сторінок
256
Ілюстрації
Чорно-білі, Таблиці
Формат
60х90/16 (~145х220 мм)
Палітурка
Тверда
Рецензії
  •  
    Прямо в ціль
    Сучасні реалії реклами говорять про те що можливостей просувати свої товари чи послуги маса, але кожен з численних аспектів вимагає необхідних знань. Одним з найефективніших аспектів нинішньої реклами в інтернеті є таргетинг, який дозволяє при певних зусиллях потрапляти прямо в цільову аудиторію і відповідно отримувати неабиякий зиск. Цьому і присвячена прекрасна книга "Таргетирования реклама в социальних сетях" Сергія Щербакова. Автор прекрасно володіє методами просування в фейсбуці та інстаграмі і від основ до складних інструментів проводить нас у світ налаштування таргетованої реклами. Якщо у вас виникають питання з чого почати, як підібрати цільову аудиторію, як користуватись наявними механізмами у фейсбуці та інстаграмі, як не заплутатись в численних налаштуваннях, як не витратити гроші на вітер, як ефективно збільшити цільову аудиторію своїх послуг чи товарів, то ця книга безумовно для вас. Численні приклади з картинками дозволять швидше увійти в курс діла. Крім того автор не обіцяє універсальних формул, а наголошує на необхідності проводити тестувальні таргетовані заходи, що є ще одним підтвердженням, що перед нами робота обізнаної людини в даній галузі. Однозначно рекомендується всім хто цікавиться таргетованою рекламою і просуванням в інтернеті.
  •  
    Хочеш рекламу – довір це профі
    Я приклад того, що скупий платить двічі. Надихнувшись гарним анонсом книги та дуріючи від щоденних стотисячних пропозицій від невідомих дівчат та хлопців зробити мені рекламу в Інстаграм за гроші, я вирішила, що все зможу сама, якщо прочитаю цю книгу.

    Те, що це не так, зрозуміла сторінці на 30-тій – коли автор перейшов від тезисів до практики. Тут мені захотілося кричати – повторіть це ще раз для тупеньких, будь ласка.

    Ні! Книга написано дуже доступно, але, якщо ви ніколи з цим не стикалися і хочете з розбігу розібратися, доведеться читати і перечитувати, але дуже швидко. Бо автор сам на початку попереджає, що інформація у книзі вже за рік буде застарілою - з'явиться щось нове в тому ж таки Інстаграмі.

    Що особисто мені не вистачало – це роботи над помилками. Тобто пояснень, як хтось зробив, а так було не можна.

    Резюмуючи скажу, що для загального розвитку книга була корисною, та самостійно займатися цим я точно не буду – вважаю, це справа професіоналів. А от як їх знайти і не помилитися, я, завдяки Сергію Щербакову вже знаю. Як і те, що ідеальної реклами в Інстаграм не буває – занадто багато "але", які просто неможливо спрогнозувати.

    А ще дякую авторові за посилання на Євгена Спіріцу – знайшла на Ютубі його канал, тепер слухаю лекції.



Купити - Таргетированная реклама в социальных сетях. Точно в яблочко. Получайте больше клиентов из Facebook и Instagram
Таргетированная реклама в социальных сетях. Точно в яблочко. Получайте больше клиентов из Facebook и Instagram
165 грн
Є в наявності
 

Рецензії Таргетированная реклама в социальных сетях. Точно в яблочко. Получайте больше клиентов из Facebook и Instagram

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Прямо в ціль
    Сучасні реалії реклами говорять про те що можливостей просувати свої товари чи послуги маса, але кожен з численних аспектів вимагає необхідних знань. Одним з найефективніших аспектів нинішньої реклами в інтернеті є таргетинг, який дозволяє при певних зусиллях потрапляти прямо в цільову аудиторію і відповідно отримувати неабиякий зиск. Цьому і присвячена прекрасна книга "Таргетирования реклама в социальних сетях" Сергія Щербакова. Автор прекрасно володіє методами просування в фейсбуці та інстаграмі і від основ до складних інструментів проводить нас у світ налаштування таргетованої реклами. Якщо у вас виникають питання з чого почати, як підібрати цільову аудиторію, як користуватись наявними механізмами у фейсбуці та інстаграмі, як не заплутатись в численних налаштуваннях, як не витратити гроші на вітер, як ефективно збільшити цільову аудиторію своїх послуг чи товарів, то ця книга безумовно для вас. Численні приклади з картинками дозволять швидше увійти в курс діла. Крім того автор не обіцяє універсальних формул, а наголошує на необхідності проводити тестувальні таргетовані заходи, що є ще одним підтвердженням, що перед нами робота обізнаної людини в даній галузі. Однозначно рекомендується всім хто цікавиться таргетованою рекламою і просуванням в інтернеті.
  •  
    Хочеш рекламу – довір це профі
    Я приклад того, що скупий платить двічі. Надихнувшись гарним анонсом книги та дуріючи від щоденних стотисячних пропозицій від невідомих дівчат та хлопців зробити мені рекламу в Інстаграм за гроші, я вирішила, що все зможу сама, якщо прочитаю цю книгу.

    Те, що це не так, зрозуміла сторінці на 30-тій – коли автор перейшов від тезисів до практики. Тут мені захотілося кричати – повторіть це ще раз для тупеньких, будь ласка.

    Ні! Книга написано дуже доступно, але, якщо ви ніколи з цим не стикалися і хочете з розбігу розібратися, доведеться читати і перечитувати, але дуже швидко. Бо автор сам на початку попереджає, що інформація у книзі вже за рік буде застарілою - з'явиться щось нове в тому ж таки Інстаграмі.

    Що особисто мені не вистачало – це роботи над помилками. Тобто пояснень, як хтось зробив, а так було не можна.

    Резюмуючи скажу, що для загального розвитку книга була корисною, та самостійно займатися цим я точно не буду – вважаю, це справа професіоналів. А от як їх знайти і не помилитися, я, завдяки Сергію Щербакову вже знаю. Як і те, що ідеальної реклами в Інстаграм не буває – занадто багато "але", які просто неможливо спрогнозувати.

    А ще дякую авторові за посилання на Євгена Спіріцу – знайшла на Ютубі його канал, тепер слухаю лекції.



 
Характеристики Таргетированная реклама в социальных сетях. Точно в яблочко. Получайте больше клиентов из Facebook и Instagram
Автор
Сергій Щербаков
Видавництво
Фоліо
Мова
Російська
Рік видання
2018
Кількість сторінок
256
Ілюстрації
Чорно-білі, Таблиці
Формат
60х90/16 (~145х220 мм)
Палітурка
Тверда
Папір
Газетна
Тираж
1200
ISBN
978-966-03-8004-2
Вага
365 гр.
Тип
Паперова