Психологія впливу
Паперова книга | Код товару 751869
Yakaboo 4.9/5
Автор
Роберт Чалдіні
Видавництво
Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Мова
Українська
Рік видання
2017
Рік першого видання
1984
Перекладач
Микита Скоробогатов
Кількість сторінок
352
Ілюстрації
Немає ілюстрацій

Усе про книжку Психологія впливу

Книзі Роберта Чалдині «Психологія впливу» передувало тривале «польове» дослідження автора. Як Чалдині зізнається у вступі, він належить до тої категорії людей, які дуже легко поступаються і, як наслідок, купують непотрібні їм речі чи передплачують не менш непотрібні газети. Це спонукало його взятись вивчати людей, які змушують нас казати їм «так». Варто відзначити, що кожен із нас так чи інакше використовує механізми поступливості й намагається переконати своєї сусідів, родичів чи колег сказати їм «так» на різноманітні великі й дрібні прохання. А також стає жертвою таких маніпуляцій.

Книга «Психологія впливу» українською мовою з’явилася завдяки видавництву «Клуб сімейного дозвілля», яке видає багато цікавої літератури нон-фікшн, книжок із бізнесу й саморозвитку. Чалдині дуже детально описує принципи психологічного тиску й методи, за допомогою яких відбувається вплив на людей. Ця книжка є практичним порадником, як уникати ситуацій «жертви» і не вестися на нав’язливу рекламу й пропозиції.

Після публікації першого видання Чалдині отримав відгуки про книгу «Психологія впливу» у такій кількості, що наступні видання доповнювалися новими випадками читачів, які ставали жертвами «професіоналів поступливості». Тож це видання навчить усіх охочих правильно спілкуватися й відстежувати механізми маніпуляції, а також вдало їм протидіяти. Ці навички будуть корисні як жертвам реклами, так і широкому колу людей, які не можуть вчасно сказати «ні» як стороннім людям, так і своїм близьким.

Купити книгу «Психологія впливу», а також інші книжки автора ви можете на сторінці нашого інтернет-магазину. Окрім цього видання, ви також знайдете широкий асортимент літератури на тему психології й спілкування.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Роберт Чалдіні
Видавництво
Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Мова
Українська
Рік видання
2017
Рік першого видання
1984
Перекладач
Микита Скоробогатов
Кількість сторінок
352
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Рецензії
  •  
    Must read 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Часто ми запитуємо себе: «Навіщо я це купив? Навіщо я погодився? Чому я послухався його поради?» і тому подібні запитання. Доктор Роберт Чалдині допоможе нам розібратися, навіщо ж ми те зробили і як навчитися казати «ні», якщо ми не хочемо погоджуватися.

    Ця книга - справжня скарбниця порад. Автор доступно дає унікальні поради, наводячи приклади з життя. Ми навчимося переконувати інших, продавати свій товар, рекламувати свої послуги, уникати небажаного впливу та здобувати бажане.

    Книга буде корисною насамперед для керівників, підприємців та менеджерів, всіх, хто має справу з клієнтами та має на меті розширити свій бізнес. Також вона може відкрити очі і звичайним людям, котрі хочуть навчитися людську поведінку та уникнути маніпуляцій з боку інших.

    Особисто я шукала подібну книгу. Інколи автори вживають занадто складні терміни, через що не отримуєш бажаної інформації. Ця книга написана доступною мовою, а цікаві приклади з різних сфер життя проводять цікаві асоціації і стає легше запам'ятати таку цінну інформацію.
  •  
    Обовязкова до прочитання 83% користувачів вважають цей відгук корисним
    Кому читати книгу? Всім, хто приходить з магазину з купою речей і питанням “Навіщо я все це купила?” Хто тікає від продавців косметики, бо знає, що точно щось купить. І взагалі всім тих, хто не вміє казати “ні”.

    Про що книга? Книга про автоматичні реакції нашої психіки, які частково лишилися нам від матінки природи з незапамятних первісних часів, частково випрацювані для того, щоб наш мозок не вибухнув у цьому безкінечному потоці інформації. А ще книга про те, як цими автоматичними реакціями маніпулюють знаючі люди.

    Чалдіні виділяє 5 таких реакцій-механізмів

    Принцип взаємного обміну. Тобто, коли нам щось подарували або зробили безкорисливу послугу, ми почуваємо себе зобовязаними цій людині. Пам'ятаєте оці легендарні безкоштовні пробники парфумів, помад…

    Принцип послідовності. Це з серії “назвався човном, то лізь у воду”. Приймаючи, підтримуючи якусь думку чи дію ми підсвідомо починаємо поводити себе у відповідності до прийнятого нами твердження. А ще якщо ця згода була дана публічно… Скільки разів з вас “витрушували” обіцянку, яку ви не хотіли давати, а потім доводилось її виконувати?

    Принцип соціального доказу. Я його для себе назвала “принципом натовпу” ми неусвідомлено слідкуємо за тим, як поводять себе інші і підлаштовуємось під більшість. Тобто, якщо в магазині всі біжать по дешеву гречку, ви теж побіжите, навіть, якщо вона вам не треба.

    Принцип привабливості і подібності. Ми вірогідніше повіримо і поступимось симпатичній людині. Ще більший ризик виникає, якщо ця людина чимось схожа на нас. Простіше кажучи, вчителька швидше повірить іншій вчительці, ніж прорабу. І, звичайно, ця ідентифікація відбувається підсвідомо.

    Принцип дефіциту. Ну, тут все максимально просто. Дефіцитне в нашій свідомості автоматично стає кращим, якіснішим і потрібнішим. Плюс за теорією психологічного реактивного спротиву - неможливість отримати що-небудь обмежує нашу свободу, а на обмеження свободи ми реагуємо надзвичайно бурхливо. Цим дуже активно користується сфера торгівлі.

    Потрібно зазначити, що в більшості випадків ці механізми спрацьовують несвідомо поза контролем розуму. Вони не є поганими, вони спрощують нам аналіз інформації і прискорюють прийняття рішення. Але не в ситуаціях, коли цими нюансами нашої психіки починають маніпулювати.

    Про емоції. Ви коли-небудь задумувались, чому у магазині нам спочатку показують дорожчі речі? Чому натовп в більшості своїй спостерігає за бійкою а не намагається її зупинити? Або чому в школі найбільш привабливим був той хлопець проти, якого були батьки? Ця книга дасть відповіді на ці питання і ще на багато інших.

    Крім того, автор розкаже, як розпізнавати спроби маніпулювання і боротися з ними. Вважаю, що цю книгу має прочитати кожен, щоб вберегти своє психологічне здоров'я.
Купити - Психологія впливу
Психологія впливу
155 грн
Є в наявності
 
Інформація про автора
Роберт Чалдіні
Роберт Чалдіні

Експериментальний соціальний психолог з США Роберт Чалдіні прославився як провідний фахівець з психології поступливості, механізми якої він вивчав більше 30 років. Результати досліджень автор описав в роботах, які стали світовими бестселерами. Купити книги Роберта Чалдіні варто тим, хто хоче розібратися, що змушує нас йти на поводу у маніпуляторів і як уникнути тиску оточуючих на власні вчинки та...

Детальніше

Рецензії Психологія впливу

4.9/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Must read 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Часто ми запитуємо себе: «Навіщо я це купив? Навіщо я погодився? Чому я послухався його поради?» і тому подібні запитання. Доктор Роберт Чалдині допоможе нам розібратися, навіщо ж ми те зробили і як навчитися казати «ні», якщо ми не хочемо погоджуватися.

    Ця книга - справжня скарбниця порад. Автор доступно дає унікальні поради, наводячи приклади з життя. Ми навчимося переконувати інших, продавати свій товар, рекламувати свої послуги, уникати небажаного впливу та здобувати бажане.

    Книга буде корисною насамперед для керівників, підприємців та менеджерів, всіх, хто має справу з клієнтами та має на меті розширити свій бізнес. Також вона може відкрити очі і звичайним людям, котрі хочуть навчитися людську поведінку та уникнути маніпуляцій з боку інших.

    Особисто я шукала подібну книгу. Інколи автори вживають занадто складні терміни, через що не отримуєш бажаної інформації. Ця книга написана доступною мовою, а цікаві приклади з різних сфер життя проводять цікаві асоціації і стає легше запам'ятати таку цінну інформацію.
  •  
    Обовязкова до прочитання 83% користувачів вважають цей відгук корисним
    Кому читати книгу? Всім, хто приходить з магазину з купою речей і питанням “Навіщо я все це купила?” Хто тікає від продавців косметики, бо знає, що точно щось купить. І взагалі всім тих, хто не вміє казати “ні”.

    Про що книга? Книга про автоматичні реакції нашої психіки, які частково лишилися нам від матінки природи з незапамятних первісних часів, частково випрацювані для того, щоб наш мозок не вибухнув у цьому безкінечному потоці інформації. А ще книга про те, як цими автоматичними реакціями маніпулюють знаючі люди.

    Чалдіні виділяє 5 таких реакцій-механізмів

    Принцип взаємного обміну. Тобто, коли нам щось подарували або зробили безкорисливу послугу, ми почуваємо себе зобовязаними цій людині. Пам'ятаєте оці легендарні безкоштовні пробники парфумів, помад…

    Принцип послідовності. Це з серії “назвався човном, то лізь у воду”. Приймаючи, підтримуючи якусь думку чи дію ми підсвідомо починаємо поводити себе у відповідності до прийнятого нами твердження. А ще якщо ця згода була дана публічно… Скільки разів з вас “витрушували” обіцянку, яку ви не хотіли давати, а потім доводилось її виконувати?

    Принцип соціального доказу. Я його для себе назвала “принципом натовпу” ми неусвідомлено слідкуємо за тим, як поводять себе інші і підлаштовуємось під більшість. Тобто, якщо в магазині всі біжать по дешеву гречку, ви теж побіжите, навіть, якщо вона вам не треба.

    Принцип привабливості і подібності. Ми вірогідніше повіримо і поступимось симпатичній людині. Ще більший ризик виникає, якщо ця людина чимось схожа на нас. Простіше кажучи, вчителька швидше повірить іншій вчительці, ніж прорабу. І, звичайно, ця ідентифікація відбувається підсвідомо.

    Принцип дефіциту. Ну, тут все максимально просто. Дефіцитне в нашій свідомості автоматично стає кращим, якіснішим і потрібнішим. Плюс за теорією психологічного реактивного спротиву - неможливість отримати що-небудь обмежує нашу свободу, а на обмеження свободи ми реагуємо надзвичайно бурхливо. Цим дуже активно користується сфера торгівлі.

    Потрібно зазначити, що в більшості випадків ці механізми спрацьовують несвідомо поза контролем розуму. Вони не є поганими, вони спрощують нам аналіз інформації і прискорюють прийняття рішення. Але не в ситуаціях, коли цими нюансами нашої психіки починають маніпулювати.

    Про емоції. Ви коли-небудь задумувались, чому у магазині нам спочатку показують дорожчі речі? Чому натовп в більшості своїй спостерігає за бійкою а не намагається її зупинити? Або чому в школі найбільш привабливим був той хлопець проти, якого були батьки? Ця книга дасть відповіді на ці питання і ще на багато інших.

    Крім того, автор розкаже, як розпізнавати спроби маніпулювання і боротися з ними. Вважаю, що цю книгу має прочитати кожен, щоб вберегти своє психологічне здоров'я.
  •  
    Хапайте і несіть на касу 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Подібні книги завжди мене цікавили, але чомусь після придбання я почала відкладати її прочитання.
    Перші 30 сторінок мене не дуже захопили, проте від тридцятої і до самого кінця мною керувала зацікавленість.
    Не буде зайвим наголосити на тому, що в цій книзі Роберт теж використовує техніку маніпулювання (маніпулює він читачем), щоб зацікавити. Цікаві історії, життєві приклади, а не суха теорія.
    "Психологія впливу" розкриває таємниці великих продажів, підписаних контрактів, інших маніпуляцій людьми, та це аж ніяк не бізнес-література і написана зрозумілою мовою.
    Виявляється, що досягти бажаного дуже легко, якщо трохи знатися на психології.
    Оскільки перша книга мене порадувала, то і другу частину під назвою "Переконання: революційний метод впливу на людей" я понесла на касу, правда це відбулось дещо пізніше. У мене склалось враження, що їх писали абсолютно різні люди, бо друга книга викликала протилежні емоції, замість захвату я отримала розчарування.
    Тому якщо ви наважились придбати цю книгу і вона вам сподобалась, то "Переконання..." "оминайте десятою дорогою", збережіть позитивне враження творчості Роберта Чалдині.
  •  
    Шедевр, що не втрачає своєї актуальності 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Прекрасна книга Роберта Чалдіні "Психологія впливу", будучи написаною ще у 1980-х, на сьогоднішній день залишається базовою книгою з тематики соціального впливу і розуміння людського вибору. Підхід написання книги цим прекрасним психологом дуже простий - це мінімум теорії, максимум прикладів, що робить процес читання дуже легким для читача і захоплює від першої до останньої сторінки. Мабуть з кожним з нас ставалось прикрість, коли ми робили не бажаний вибір і ставали жертвами маніпуляцій, на які Роберт Чалдіні дає чіткі пояснення. Автор ділиться найбільш вживаними способами маніпулювати вибором, що полягають у показовій зміні цін для відображення дефіциту, методу "ти мені я тобі", соціального авторитету та соціального доказу, штучною привабливістю та іншими цікавими способами. На виході книга дає чітке розуміння основ маркетингу, соціальної психології, поведінкової економіки, та просто примх людської поведінки. Кількість сторінок помірна, книга не є затягнутою і в ній не налито води, а загалом складно знайти мінуси, хіба що придиратись.
  •  
    Способи впливу на людину. 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Книга розкриває 6 способів впливу на людину. У розборі кожного способу, автор розглядає конкретні приклади з життя 21 століття. Цим книга дуже приваблює. Особливо мене вразили перші 3 способи і метод подачі.

    Чітко, зрозуміло і з прикладами показані важливі важелі впливу на людей - в рекламі, в ідеологіях, в побуті, скрізь. Ми часто можемо навіть не замислюватися про те, що саме впливає на прийняття нами тих чи інших рішень, і назвали б зовсім інші причини, якби нас про це прямо запитали. Але факти невблаганні, і дослідження раз по раз показують, наскільки крихкий наш стан, наскільки ефемерний наш контроль і наскільки погано ми розуміємо себе.

    Це дуже корисна книжка, з якої ми докладно дізнаємося безліч факторів, які впливають на людей в різних аспектах життя (і які активно використовують професіонали), а також деякі практичні поради про те, що можна робити, щоб мінімізувати вплив маніпулятивних технік на себе.

    У книзі наводяться дані з багатьох експериментів. Сам автор є доктором психологічних наук. Це приваблює і дає достовірність книзі.
  •  
    Чудо з чудес 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Дуже, і ще раз дуже цікава та повчальна книга. Раніше я мав справу з іншими книгами, у яких описувалося, як переконувати людей, тиснути на них, використовувати різноманітні психологічні прийоми, щоб досягти бажаних дій від людини. Хочу сказати одразу, "Психологія впливу" Роберта Чалдині просто неперевершена в порівнянні до всього, що я раніше читав. Не дивлячись на те, що з попереднього досвіду, я не очікував на неймовірно цікаву чи корисну інформацію, яку можна було б часто використовувати в реальному житті, книга розповіла мені багато нового, про що я раніше не знав. Вона стала джерелом, і в той же час фундаментом для подальшого формування певних навичок та знань, завдяки яким я зараз успішно переконую людей, а вони навіть не помічають, що я певним чином маніпулюю ними. Дуже цікаві речі можна спостерігати використовуючи поради та описані Доктором, методики психологічного впливу. А що найважливіше - вони всі дієві та досить ефективні. Без жодного сумніву, ця книга заслуговує на звання світового бестселера, і я вважаю, що вона допоможе кожному, хто хоче навчитися впливати на людей, та переконувати їх.
  •  
    Чудова книга 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Рекомендую для прочитання усім. Звісно книга буде корисною насамперед для керівників та менеджерів, всіх, хто має справу з клієнтами. Також вона може відкрити очі і звичайним людям на те, як можуть маніпулювати вами. Тут ви зрозумієте не тільки, як самому можна впливати на тих чи інших людей, а який вплив кожного дня здійснюється безпосередньо на вас! Багато цікавих прикладів із життя, дуже багато описаних ситуацій, у яких ви побачите самі себе!!! Я певний період свого життя працювала у сфері мережевого маркетингу і шкодую, що ця книга не потрапила мені до рук швидше, адже є дуже багато підказок для полегшення продажів та спілкування із різними людьми !!! У Книзі все написано просто і зрозуміло, без зайвих мудрувань та повчань, немає відчуття, що вам хочуть нав'язати свою думки. Просто подається інформація, а читачу вже потрібно добре її проаналізувати та зробити свої особисті, краще, звісно, правильні висновки. Бажаю приємних покупок та користі від даної книги! Дякую магазину за обслуговування на високому рівні!
  •  
    Як ми піддаємося впливу 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Автор книги є науковцем, доктором психологічних наук, тому вона точна з наукової точки зору, містить посилання на багато наукових експериментів та досліджень. При цьому книга не є важкою для прочитання, виклад матеріалу доповнений гумором та історіями із життя. Розділи книги послідовно розкривають шість основних способів впливу на людину. В описі кожного з них автор наводить конкретні приклади з життя та практичні поради , як протистояти цим технікам. Показані важливі фактори впливу на людей - в рекламі, політиці, побуті, ЗМІ. Часто ми не думаємо про те, що саме впливає на прийняття нами певних рішень, і навіть не здогадуємось про справжні причини. Ця книга справді корисна для того, щоб дізнатись, яка велика кількість різноманітних чинників впливає на прийняття нами рішень, як їх свідомо чи несвідомо можуть використовувати інші люди, та вивчити певні практичні поради, що допоможуть протистояти впливам на нас при прийнятті рішень, чи принаймні, хоча б мінімізувати їх. Книгу однозначно рекомендую.
  •  
    Вражаюче та цікаво 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Роберт Чалдині "Психологія впливу" - перше видання вийшло ще у далекому 1984 році, а останні доопрацювали у 2007-му, та книга не втратила актуальності. Чалдині під час написання книги не тільки проводив власні дослідження, а й влаштовувався у різні компанії, щоб зрозуміти, якими методами вони впливають на людей. Книга поділена на шість розділів, кожен з яких детально описує по одному засобу впливу. Тут наведено багато чудових прикладів і автор дуже доступно пояснює, як не дати собою маніпулювати, але вміти без особливих зусиль, змушувати людей робити те що вам від них потрібно. Найбільше мені подобається, що книга написана в такий спосіб, ніби автор веде розмову з вами десь у затишній кав‘ярні і на простій, звичній мові вам пояснює. Автор детально описав вплив інформації трансльованої в новинах, нашу реакцію на одяг та навіть описав деякі хитрощі до яких вдаються офіціанти для збільшення чайових. Також мені сподобалося, що описуючи якийсь факт у книзі, автор наводить доволі зрозумілі приклади, посилаючись на відомі компанії, розповідає про проведенні експерименти.
  •  
    Як розрізнити вплив 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Вплив. Кожен підпадає під вплив. Продавців, створювачів шоу, або … ми самі не знаємо, коли нас можуть обдурити і ми підпадаємо під вплив.
    Але головне, щоб розрізнити той вплив.
    Автор говорить про деякі принципи. Всі шість принципів: принцип послідовності, принцип авторитету, принцип соціального доказу, принцип авторитету, принцип прихильності, принцип дефіциту.
    Існує і правило «особистого матеріального інтересу»
    Потрібно пам’ятати коли ми просимо когось зробити нам послугу, наше прохання напевно буде задоволено, якщо ми пояснимо його.
    Взяла до уваги, що коли ми просимо когось зробити нам послугу, наше прохання напевно буде задоволено, якщо ми пояснимо його.
    «Цивілізація прогресує, коли вона збільшує кількість операцій, які можна виконати не замислюючись», - британський філософ Альфред Норт Вайтхед.
    Принцип соціального доказу. Згідно з цим принципом, ми визначаємо, що є правильним, з’ясовуючи, що вважають правильним інші люди.
    Масове висвітлення агресії в ЗМІ призводить до жахливої тенденції: поширення агресивного настрою, який може бути спрямований як проти самого себе, так і проти іншого.
    Автор описав метод «Ажурна пилка». Дуже корисний в роботі з дітьми в школі.
    Принцип дефіциту я вже застосовувала в своїй роботі. Він базується на досягненні користі з нашої схильності до легких шляхів. Ця слабкість є знов-таки результатом обізнаності. У цьому випадку, оскільки нам відомо, що ті речі, які придбати важко, зазвичай кращі за ті, які придбати легко, ми часто зважаємо на доступність предмета, щоби швидко й правильно оцінити його якість.
    Крім того, існує другий унікальний чинник, що на ньому базується принцип дефіциту: коли можливості стають менш доступними, ми втрачаємо свободи, а ми дуже не любимо втрачати ті свободи, які вже маємо.
    Потрібно пам’ятати, що небезпечніше надавати народу свободи на деякий час, ніж не надавати їх взагалі.
    Люди починають особливо сильно прагнути володіти якою-небудь річчю, коли вона раптом стає менш доступною.
    Задоволення полягає не у спробуванні дефіцитного товару, а в оволодінні ним. Важливо не плутати ці два нюанси.
    Незважаючи на безглузді рішення, які ми неминуче приймаємо в разі орієнтації лише на один з елементів доступної інформації, ритм сучасного життя вимагає, що ми в основному використовували саме такий стереотип для економії часу і сил.
    Читати книгу потрібно тим, хто прагне дізнатись нові методи впливу і …розрізняти вплив, котрий чинять на вас .
    Іва Репницька
  •  
    Когда полюбила психологию! 50% користувачів вважають цей відгук корисним
    Прочитала книгу за неделю, а точнее сказать - проглотила! Потому что она нереально интересная, даже не смотря на то, что тематическая и по психологии, но все равно очень просто написано и понятным языком.
    Мне, как маркетологу, было очень интересно ознакомится с такими поведенческими факторами и хочу более углубляться в эту тему, возможно перечитаю книгу через некоторое время. Но если вы не маркетолог и не продавец, то все равно нужно читать, потому что мы все живем в социуме и если не понимать как эта система работает, то тебя быстро съедят, а так ты психологически будешь на поготове!
    Очень было много ситуаций в книге, которые я хотела бы выучить на зубок и помнить всегда, а не только после прочтения главы.
    Например, у всех нас есть уважение к людям в костюмах, но почему? Почему мы им доверяем и ставим на уровень выше человека в обычной одежде? Дело в том, что нам с детства это закладывают - уважение к старшим, к учителям, или в костюме - значит бизнес-мэн, а это круто. А тем временем, пока у нас в голове щелкает эта штука, приходит мошенник в костюме и облапошит вас, используя те самые психологические триггеры.
  •  
    Універсальний інструмент для розуміння поведінки людини
    Книга "Психологія впливу" Роберта Чалдіні - спосіб зрозуміти свою поведінку і взаємодію з навколишнім світом. Автор розкриває секрети підсвідомості людини, які ми не помічаємо за собою.

    Книга "Психологія впливу" розповість про 6 факторів, які вливають на кожну людину. Вони розписані максимально зрозумілою мовою та проілюстровані реальними прикладами. Навіть під час читання мимоволі згадуєш подібні ситуації із власного життя. Це й не дивно, адже автор описує стереотипні реакції людини на певні обставини, які розвивалися і укорінювалися в нашій підсвідомості протягом всього часу існування людства. Вони притаманні усім нам.

    З одного боку, прочитати цю книгу варто тим, хто не хоче піддаватися негативному впливу обставин чи нечесних зацікавлених осіб (наприклад, шахраїв або занадто нав'язливих продавців). Так ви зможете більш розважливо приймати рішення та уникати маніпуляцій. З іншого боку, книга стане корисною для маркетологів, консультантів магазину, бізнесменів-початківців. Декілька хитрощів та принципів людської психології можна використати, щоб зробити продукт вашої компанії цікавим для споживача, налагодити відносини з клієнтами, заохотити їх до нових покупок.

    Книга Роберта Чалдіні не лише повідомляє про фактори впливу, але й пропонує рішення. По-перше, ви навчитесь визначити і розуміти коли ви піддаєтесь впливу зі сторони. По-друге, автор дає конкретні пропозиції як сказати "ні" і як протистояти маніпуляціям.
  •  
    Очень ценная книга! Советую!
    В своей книге "Психология влияния" Р.Чалдини очень точно описывает тот факт, что человечек в определенных аспектах своей жизни, а в частности в отношении принятия решений ответить "да" или "нет" на возникающую ситуацию или предложение, очень часто принимает такое решение автоматически и не задумываясь. Такое поведение человека очень сходно с автоматической поведенческой реакцией некоторых животных на определенный вид раздражителя. Однако у людей, в отличие от животных такая реакция на внешние триггеры обусловлена ритмом современной жизни и стремительно меняющийся миром технологий и информации. И для того чтобы в таких стремительных условиях выжить и не сойти с ума, человек всегда будет пользоваться упрощенными и автоматическими методами принятия решений, и это совсем не плохо. Плохо то, что зная средства влияния, при помощи которых у человека запускаются автоматические бездумные механизмы принятия решений, мошенники и манипуляторы могут использовать их в собственных корыстных целях. Р.Чалдини очень подробно и ярко описал такие запрограммированные в нас автоматизированные средства влияния как Правило взаимного обмена, Обязательство и последовательность, Социальное доказательство, Благорасположение, Авторитет, Дефицит. На ярких примерах автор описал как мы реагируем на некоторую недобросовестную рекламу, как продавцы в магазинах умело используют те или иные средства влияния, как на нас действует политическая реклама и многие другие примеры. Очень важно то, что к каждому описанному средству влияния Р.Чалдини дает советы о том, как защититься, успеть вовремя распознать уловки и сказать "нет" манипулятору или мошеннику; как в неопределенной ситуации не пользоваться "стадным чувством" (плюралистическим невежеством), а принять верное решение и поступить как Человек.
  •  
    Психологія для всіх
    Полюбляю популярні книжки з психології, адже вони доступно пояснюють безліч поширених явищ з життя. Наприклад, у цій книзі описується, як людина підпадає під вплив різних зовнішніх засобів (думка натовпу, різні види реклами, авторитет оточуючих, небажання виглядати незручно тощо). Ці засоби часто діють опосередковано, можна навіть не помічати їхнього впливу, але ми піддаємося йому, якщо ми не розуміємо реальних мотивів наших дій і не аналізуємо все те, що відбувається навкруги. Автор розповідає, як проводяться рекламні компанії відомих брендів, як люди потрапляють під вплив різних сект, як ЗМІ призводять до зростання кількості самогубств. Єдиний мій сумнів у книзі – це неврахування автором національних особливостей у перелічених засобах впливу, адже не всі вони здатні вплинути на будь-кого. Так, на мій погляд, у нашій країні поквартирний обхід як засіб продажів не є достатньо ефективним, адже більшість людей у нас просто не відкриють незнайомим людям двері. Загалом, книга пізнавальна. Мені здається, що її варто почитати, аби зменшити вплив зовнішніх факторів на себе.
  •  
    Класика розуміння впливу
    Ця книга була безперечно цікавою і насправді багата на зміст, але як і в подібних книгах по психології автор дуже часто повторюється та іноді надмірно "розжовує" і так зрозумілу думку або просто часто повертається до старих думок в кінці розділу як висновок, але це скоріше дратує. В книзі багато цікавого, що можна почерпнути, але 50% матеріалу відверто застарілий і містить надто багато маркетингу. Тут є плюс, оскільки автор пише як захиститись від того, щоб мені не продали лишній телевізор (або навпаки, як я можу ці знання застосувати щоб втюхати комусь телевізор), але я очікував від книжки скоріше нейрохірургічне бачення впливу на людини, або хоча би якісь цікаві історії з реальності, як от про В'єтнам та американців. Проте таких історій мало, а автор розглядає психологію впливу скоріше на маркетинговому значенні. А про мозок згадує в дотепних експериментах "вчених", що не виходять із лабораторій своїх і мучать бідолашних тваринок.
    Але книга цікава, і можливо, пригодиться, щоб вберегти себе.
  •  
    Зніміть із себе рожеві окуляри!
    Світ не настільки добрий, аби вірити у безкорисливість людей, що нас оточують. Ми використовуємо інших, свідомо чи підсвідомо, і так само користуються нами та нашими діяннями інші люди.

    Іноді ми робимо певні речі і не замислюємося чому саме так і чи було це з нашої власної волі. Роберт Чалдіні відкрає завісу впливу на людське єство. Попри різноманітність кожного індивіда, існують певні правила та послідовність людської діяльності у окремих випадках.
    У книзі настільки чітко та зрозуміло пояснено сутність впливу на свідомість шляхом простих повсякденних прийомів, що навіть люди, далекі від світу психологів, зможуть успішно використовувати поради автора, або ж уникати маніпулятивних намірів з боку знайомих.

    Проблема лише у тому, що, якщо кожен прочитає цю книгу, уникнути впливу від інших можливо буде лише занурившись у аскетичне життя, а з іншого боку, впливати на людей стане практично неможливо, оскільки усі знатимуть механізм дії цього явища. Тому слід керуватися власними відчуттями та проявляти якомога більше щирих емоцій, звісно, що у випадках, коли це доцільно та можливо.

    А поки ще не всі навіть чули про цю книгу, у Вас є можливість пізнати більше та навчитися користуватися скритими навичками впливу на людей.
  •  
    психологія впливу
    Книга Роберта Чалдині "Психологія впливу" це маленька порадниця в різноманітних ситуаціях, яку я читала з великою цікавістю. Вона написана в дуже доступній формі, звичайною мовою, без важкої термінології, що в свою чергу робить її доступнішою для людей.

    Роберт Чалдині в книзі висвітлює дуже багато різноманітних життєвих ситуацій, які присутні в нашому повсякденному житті, і як з допомогою цієї книги, можна змінювати русло тих ситуацій. Іноді задумуєшся над діями, які робиш машинально, або як спрацьовує маркетинг, коли ти купляєш певні речі, і як результат, незадоволеність своїми поступками. Тому в деякій мірі можна сказати, що це і посібник з маркетингу, але більш практичнішого, де автор на реальних прикладах показує як можна попадатися "на гачок", ну або ж принаймні пояснює принцип роботи психології впливу. А також автор розказує про маніпуляції, на які досить часто ми йдемо не свідомо, через те що нам не зручно, або важко відмовити рідним і близьким людям.Однозначно рекомендую прочитати цю книгу.
  •  
    О влиянии и манипуляциях
    Книга "Психология влияния" под авторством Роберта Чалдини впервые была издана 35 лет назад, но до сиг пор является популярнейшей книгой как среди непрофессиональный читателей, так и среди психологов. Такая безумная известность далеко не всегда говорит о качестве изложенной информации, но тем не менее в целом я была удовлетворена после прочтения книги.
    Автор описывает шесть наиболее популярных (я бы даже сказала классических) приема манипуляции и убеждения окружающих: взаимный обмен, обязательства и последовательность, наличие социальных доказательств, благорасположение, авторитет и дефицит. В доказательство влияния описанных приемов на конкретного индивида приводятся результаты тех или иных исследований. Все это меня вполне удовлетворило, но хотелось бы отметить некоторые минусы в книге. Во-первых, те самые приведенные исследования весьма стары, в основном они проводились в конце 70-х - середине 80-х годов, а за прошедшее время стандарты к экспериментам ужесточились в разы. В связи с этим у меня возникло много вопросов по поводу дальнейшей воспроизводимости полученных результатов. Также мне не понравились многочисленные примеры из жизни автора, так как они умаляют научность книги. Ну и в целом книга показалась мне немного растянутой. Основную (и самую важную) мысль можно было донести на 100 страницах.
    Несмотря на описанные минусы я считаю книгу действительно полезной и вполне хорошей, а поэтому могу рекомендовать к прочтению.
  •  
    Практическая психология
    Книга "Психологія впливу" не только об общей психологии. Это действительно практические рекомендации на каждый день для тех, кому не хочется постоянно становиться жертвой манипуляций маркетологов, коллег и знакомых.
    Часто бывает так, что мы что-то делаем (например, покупаем какую-то вещь в магазине), или нас вовлекают во что-то, где нам обязательно нужно платить либо деньгами, либо своим временем, и только через какое-то время мы понимаем, что нами успешно манипулировали и нам от этого очень неприятно. Некоторые люди впадают даже в депрессию. В этой книге автор приведет очень много подобных ситуаций и подскажет нам, как эти ситуации предвидеть и вести себя так, чтобы красиво выйти из такой ситуации и не стать жертвой. Некоторым читателям может показаться, что примеры в книге касаются только западного образа жизни, и к нам они никакого отношения не имеют, но это не так. Важны не сами примеры, а суть манипуляции в них. Законы обмана - универсальны и действуют одинаково во всем мире.
    Книга рекомендуется всем, кто интересуется практической психологией.
  •  
    Захищаємось від шкідливого впливу разом
    Р.Чалдині справді майстер не тільки психології, а й слова. Читається легко та швидко, в тексті багато питань та прикладів, які м'яко підштовхують до висновків, завдяки чому матеріал засвоюється краще (як можна не знати того, до чого ти сам дійшов!). Водночас книга і розкриває засоби впливу, і майже не засуджує їх, винятком є лише "майстри поступливості", які будують свій бізнес на брехні. Роберт домігся того, щоб викрити нам всю зброю, і, водночас, не порадитись гострим лезом. Адже не дарма він постійно "пом'якшує" удар на "майстрів джао-джитсу", висловлює мінімальну кількість засуджуючих, негативних думок. Він ніби огортає маленькі істини у кольоровий подарунковий папір літературних трюків.
    Коли такі книги потрапляють до мене в руки, я думаю: "Чому всі люди не стали ще винятковими? Ось вона, потрібна інформація щоб захопити світ. Чому ж вони її не використовують?". Я думала так про "Неординарних…", "Спалах!" Гладуелла (які, до речі, перегукуються з цією книгою), досліджуючи методику "SCRUM..." Сазерленда та деякі інші роботи, варті уваги. Але після прочитання даної науково-популярної роботи (вона заслужила це звання -- є посилання на всю статистику, всі дослідження і всі науковці, які тут згадуються, реальні, на відміну від "Ми -- це наш мозок" Свааба) я зрозуміла дві прості речі. Перше: треба розуміти що читаєш. Друге -- згадалась цитата "Для того, щоб бути розумним, вистачає прочитати 10 книг. Проте щоб знайти їх, ти змушений прочитати тисячі".
    Так до чого я веду. Дану книгу можна сміливо вважати однією із заповідної десятки
  •  
    Дуже пізнавально
    Дуже люблю читати книжки про психологію, на цю натрапила випадкову. Мене дуже сильно підкупило те, що в світі продано вже понад 2000000 екземплярів і рекомендовано до читання в усіх вишах світу. Так от, прочитавши її сміливо можу назвати її однією з найкращих прочитаних мною книг за останній час.
    За 7 глав ви дізнаєтеся про те, що змушує людину сказати «так», як уникати небажаного впливу. Автор наводить приклади психологічного тиску, дає корисні поради, деякі з яких я почала використовувати в повсякденному житті.
    Також мені дуже сподобалося, що в кінці наводиться список літератури.
    Книга затягую з перших сторінок, вона відкриває очі на здавалося б елементарні речі, в книжці наводяться приклади з життя, які допомагають краще вникати в суть. Крім того, книжка дуже легко написана.
    Як на мене, Чалдині хоче нам показати не те як маніпулювати кимось, а те як не піддаватися впливу інших.
    В завершення, хочу сказати, що «Психологія впливу» варта уваги, вона неодмінно сподобається підприємцям, психологам і просто всім хто полюбляє книги з психології, тут кожен почерпне для себе щось корисне.
  •  
    Маніпуляція
    Щодня ми стикаємося з маніпуляціями, кимось маніпулюємо ми, хтось маніпулює нами. Роберт Чалдіні присвятив своє життя вивченню поведінки людей в суспільстві, і в результаті створив власну теорію маніпуляцій, що складається з шести прийомів впливу. Цікавим є те, що ми використовуємо прийоми впливу на людей навіть не знаючи, що вони описані з наукової точки зору.
    Багато критиків вважають, що прийоми Чалдіні є застарілими, а його дані про дослідження методів впливу тридцятих та п'ятдесятих років минулого століття вже не актуальні.
    Насправді всі прийоми, описані в цій книзі доволі банальні. Ми всі їх знаємо, ми їх часто використовуємо, і навіть самі ставили жертвами їх впливу. Просто автор книги їх просто систематизував. Ця книга буде корисною перш за все тим, хто безпосередньо займається продажами. Адже методи впливу Чалдіні ґрунтуються перш за все на властивості людини приймати більшість своїх рішень не свідомо, автоматично. Саме використовуючи цю особливість людської психіки і можна використовувати. Звичайно, як і будь-що цю техніку можна використовувати як з благородною метою, так і для безсовісного маніпулювання людиною.
  •  
    Психологія впливу
    «Психологія впливу» мабуть одна з найвідоміших книг у сфері психології. Кожен з нас ставав жертвою впливу переконання. Особливо це стосується купівлі товарів, які являються не потрібними, однак щось в той момент змусило це купити. Постійні реклами кампанії, які розробляють маркетингові фірми, переконують покупців витрачати величенні суми коштів на товари, які за звичайних обставин не були б ними придбані. Цінність цієї книги полягає у двох речах. Вона спрямована уберегти від небажаного і часто навіть шкідливого впливу ззовні. Люди часто піддаються на вмовляння інших, навіть якщо їм це не вигідно. Він наводить чинники, які змушують нас поступатись. Часто ці стимули є безсвідомими, тобто людина навіть не здогадується, що нею маніпулюють у корисливих цілях. З іншої сторони автор надає методи, які допоможуть переконувати інших людей. Деякі з цих прийомів люди навіть не читаючи книги використовують щодня, але деякі пересічній людині будуть не відомі. Загалом книга корисна та підійде широкому колу читачів. У наш час, коли масово використовується реклама, озброїтись знаннями, що наявні в книзі буде не зайвим. Це допоможе зберегти значну суму коштів та допоможе розвинути навички переконання.
  •  
    Психологія впливу на себе і світ.
    Коли починаєш читати книгу, яка стала дуже популярною по всьому світу - задаєш собі питання: "чи може книга, яка подобається такій кількості зовсім різних людей, різних національностей, різного віку і тд - дати щось конкретне саме тобі?".
    Мене це питання бентежить завжди. Читаючи Роберта Чалдіні забуваєш про це питання. Він зміг надати в книзі таку інформацію і такі поради, які універсально підходять ледве не всім. Це не про загальні поради, це про універсальність певного стилю міркувань та поведінки.
    Психологія впливу Чалдіні - це психологія аналізу поведінки. Звідки взялась мотивація на вчинок, чому людина обрала ту чи іншу стратегію поведінки і як людина мириться з наслідками. Інколи здавалось, що автор використав забагато джерел та посилань на чужі дослідження, але з часом звикаєш до науковості та насиченності тексту. Загалом враження приємні бо я отримала відповіді на ті питання, які собі ставила. Я знайшла в цій роботі: теорію (яка абсолютно необхідна) і практику (яку реально можна використовувати в своєму житті). Сила впливу проявляється в усьому. Тому так важливо вміти впливати, розуміти, коли впливають на тебе. Дуже непогана книга.
  •  
    Манипуляциям НЕТ
    Роберт Чалдини – экспериментальный социальный психолог, который изучает взаимоотношения людей и механизмы влияния между ними, а также является автором книги «Психология влияния» благодаря которой он и стал известен.
    В своей книге он исследует вопрос выбора и под каким влиянием, или под чьим влиянием мы действуем определенным образом в разных ситуациях. Так же он описывает как происходят манипуляции над людским сознанием в магазинах при покупках, в рекламах, в СМИ, в быту или же между людьми если одному из них что-то нужно от другого. Все это он подробно описывает в своей книге, а также приводит данные научных исследований, эксперименты и примеры реальных историй известных компаний, что делает чтение более интересным. В книге немного теории, а примеров более чем достаточно. Так же автор дает полезные советы как избежать нежелательного влияния и психологического давления на человека.
    Книга является неким источником знаний по манипуляциям над человеческим сознанием, что дает человеку осознать, как и где над ними могут манипулировать и противостоять данным техникам манипуляции.
  •  
    Как не попасть на крючок
    Не могу сказать, что все, но большинство из нас сталкивалось с навязчивыми консультантами в магазине. А бывает, что такие консультанты даже догоняют тебя на улице, чтобы впарить товары. Случается, что даже покупаешь то, что тебе не нужно, а потом думаешь: "А как так получилось, что я стою со свистулькой, которая мне вообще не нужна? Как этот убегающий человек смог меня убедить купить такое?" Все элементарно строится на нашей психике, рефлексах и сознании. Просто не всем людям эти знания доступны. Польза книги заключается в распознавании "навязывания". Информация из "Психологии влияния" позволит продать все, что угодно, если вы продавец, либо не попасться на крючок к аферистам, если вы покупатель. Читать нужно всем: от руководителей до обычных людей, которые мечтают распродать свои вещи. И даже тем, кто не устраивает распродаж, а просто слишком наивен и попадается на различные уловки. Очень много примеров из жизни приводит Роберт Чалдини, который сам неоднократно попадался на хитрые уловки.
  •  
    Таких книг багато...
    Ще одна з тих ділових книг, яку добре читати, якщо ви не читали жодного іншого з того ж жанру, але з тією ж основною формулою, де вони повторюють інформацію, яку можна скоротити на кілька сторінок і яку буде мати кожна інша ділова книга, це прості маніпуляції з переоформленням. Якщо ви ніколи не задумувались над впливом способу спілкування з людьми, і навпаки, я впевнений, що це може бути дуже відкритим для очей. Якщо ви досить добре усвідомлюєте себе або задумувались, як різниця у вашій поведінці і поведінці людей може вплинути на поведінку і самооцінку інших людей, можу сказати що ця книга для вас підійде. Взаємність - це люди, які відплачують послугою. На своїх конференціях Чалдині часто використовує приклад Ефіопії, яка надає тисячі доларів гуманітарної допомоги Мексиці відразу після землетрусу 1985 року, незважаючи на те, що Ефіопія страждала від голоду та громадянської війни в той час. Ефіопія відповідала за дипломатичну підтримку Мексики, відчувши вторгнення Італії в Ефіопію у 1937 році.
  •  
    Книга про клад-зз
    Хорошая книга чтоб понять как на людей влияют разного рода авторитетов,титулы,одежда или обычные одолжения, с комментариями которые так или иначе описывают действия психологических факторов, а так же объяснения как противостоять им если это возможно.
    Исследования психологии человека в данной книге изложены простым языком, некоторым темам автор уделяет больше внимания и приводит больше информации, комментарии людей участвовавших в написании книги разбавляет исследования психологии, и добавляет обыденности и простоты, а так же служат хорошим описанием как то или иное воздействие влияет на нас.
    Читать книгу интересно и легко досадно что при таком объеме нет закладки, возможно кому-то удаться прочитать её за день, но лично мне понадобилась неделя.
    Будет хорошим приобретением для тех кто хочет лучше разобраться в том как мы, или на нас влияют повседневные разговоры или действия, как нами манипулируют продавцы или поклонники сект, и почему давать обещания о покупке игрушки перед новым годом не лучшая идея.
  •  
    Рецензія
    Цю книгу варто читати двом категоріям людей. Перші з них ті, хто хоче вберегтися від негативного впливу оточуючих. Такі люди часто страждають від необдуманих покупок. Якщо їх спитати навіщо вони це купили, важко буде дочекатися обґрунтованої відповіді. Ці покупки здійснювалися під впливом психологічних прийомів, які не цураються використовувати як маленькі продавці так і великі корпорації. Часто також люди не живуть власним життям, тому що піддаються маніпуляціям інших, які дають поради у власних цілях. Другу категорію читачів складають ті, хто бажає покращити свої навички впливати на інших. Не секрет що є люди які вміють впливаючи на людей досягати бажаного. Такі люди володіють природним талантом переконання, однак цього можна навчитися, якщо трохи попрактикуватися. Саме різним методам впливу присвячена частина книги. Можна здивуватися коли дізнаєшся скільки існує різних способів щоб досягти бажаного. Багато з них ми підсвідомо розуміли однак не вміли їх використовувати. Для мене ця книга в першу чергу корисна тим, що розповідає як не піддаватися впливу інших. Для тих хто працює кожного дня з людьми вона буде корисною зі сторони маніпулювання іншими. Таке маніпулювання може полягати, наприклад, у вирішенні конфліктів.
 
Характеристики Психологія впливу
Автор
Роберт Чалдіні
Видавництво
Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля"
Мова
Українська
Рік видання
2017
Рік першого видання
1984
Перекладач
Микита Скоробогатов
Кількість сторінок
352
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
60х90/16 (~150х220 мм)
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
Шрифт
Helios
Тираж
3000
ISBN
978-617-12-3352-2, 978-0-06-124189-5
Вага
495 гр.
Тип
Паперова
 

Про автора Психологія впливу