Практичний ПР
Паперова книга | Код товару 280100
Автор
Тетяна Примак
Видавництво
Зовнішня торгівля, Українська асоціація маркетингу
Мова
Українська
Рік видання
2011
Кількість сторінок
240 с. (таблиці)
Формат
60х90/16 (~145х215 мм)
Палітурка
М'яка
Папір
Офсетний

Усе про книжку Практичний ПР

От издателя:

Книга дає конкретні відповіді на запитання, з якими весь час зіштовхуються фахівці у сфері ПР: «З чого починати?», «Як спланувати і організувати ПР-діяльність на підприємстві?», «Які документи підготувати і як їх правильно оформити?», «Які напрями в ПР-діяльності слід вважати пріоритетними?», «Як оцінити ефективність того, що вже зроблено?». Матеріал готувався для проведення тренінгів для професіоналів. Книга для студентів і викладачів вищих навчальних закладів, аспірантів, керівників підприємств та служб ПР на підприємствах, маркетологів, науковців та всіх, хто у своїй діяльності пов’язаний з громадськістю.

Характеристики
Автор
Тетяна Примак
Видавництво
Зовнішня торгівля, Українська асоціація маркетингу
Мова
Українська
Рік видання
2011
Кількість сторінок
240 с. (таблиці)
Формат
60х90/16 (~145х215 мм)
Палітурка
М'яка
Папір
Офсетний
Купити - Практичний ПР
Практичний ПР
134 грн
Немає в наявності
 
Характеристики Практичний ПР
Автор
Тетяна Примак
Видавництво
Зовнішня торгівля, Українська асоціація маркетингу
Мова
Українська
Рік видання
2011
Кількість сторінок
240 с. (таблиці)
Формат
60х90/16 (~145х215 мм)
Палітурка
М'яка
Папір
Офсетний
Шрифт
Тип Таймс
Тираж
500
ISBN
978-966-8517-33-4
Вага
110 гр.
Тип
Паперова