Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа
Електронна книга | Код товару 1293749
Автор
Мартін Томас
Видавництво
Фабула
Мова
Українська
Рік видання
2020
Перекладач
Ярослава Машико
Кількість сторінок
304
ISBN
978-617-09-6383-3
Тип
Електронна

Все про електронну книгу  Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа

Як вирішити, чи створювати додаткові облікові записи в соціальних медіа? Як збільшити кількість підписників на власних каналах? Як розвивати процес управління бесідою? Як зменшити негативний вплив скарги клієнта? Як уникнути проблем із регуляторними органами? Як не стати жертвою кібер-шахрайства?

Де ж отримати відповіді на наведені запитання? Саме в цій книжці! Вона допоможе всім, хто прагне стати впевненим користувачем соціальних медіа та успішно розвивати свій бізнес або кар’єру в соціальних мережах.

Характеристики
Автор
Мартін Томас
Видавництво
Фабула
Мова
Українська
Рік видання
2020
Перекладач
Ярослава Машико
Кількість сторінок
304
ISBN
978-617-09-6383-3
Тип
Електронна
Рецензії
Купити -  Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа
Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа
170 грн
Доступні формати для скачування:
 

Рецензії  Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа

 
Характеристики  Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа
Автор
Мартін Томас
Видавництво
Фабула
Мова
Українська
Рік видання
2020
Перекладач
Ярослава Машико
Кількість сторінок
304
ISBN
978-617-09-6383-3
Тип
Електронна