Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа
Електронна книга | Код товару 1293749
Автор |
Мартін Томас |
Видавництво |
Фабула |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2020 |
Перекладач |
Ярослава Машико |
Кількість сторінок |
304 |
ISBN |
978-617-09-6383-3 |
Тип |
Електронна |
Все про електронну книгу Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа
Як вирішити, чи створювати додаткові облікові записи в соціальних медіа? Як збільшити кількість підписників на власних каналах? Як розвивати процес управління бесідою? Як зменшити негативний вплив скарги клієнта? Як уникнути проблем із регуляторними органами? Як не стати жертвою кібер-шахрайства?
Де ж отримати відповіді на наведені запитання? Саме в цій книжці! Вона допоможе всім, хто прагне стати впевненим користувачем соціальних медіа та успішно розвивати свій бізнес або кар’єру в соціальних мережах.
Характеристики
Автор |
Мартін Томас |
Видавництво |
Фабула |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2020 |
Перекладач |
Ярослава Машико |
Кількість сторінок |
304 |
ISBN |
978-617-09-6383-3 |
Тип |
Електронна |
Рецензії

Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа
170 грн
Доступні формати для скачування:
-
epub
Підходить для iBooks (iPhone, iPad, iMac)
-
mobi
Підходить для електронних книг Amazon Kindle
-
pdf
Відкривається в Adobe Reader або браузері
Рецензії Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа
Характеристики Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа
Автор |
Мартін Томас |
Видавництво |
Фабула |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2020 |
Перекладач |
Ярослава Машико |
Кількість сторінок |
304 |
ISBN |
978-617-09-6383-3 |
Тип |
Електронна |