Книга Першому гравцеві приготуватися

Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

2044 рік, світ потерпає від енергетичної кризи, панують безробіття і голод. Як і більшість людства, Вейд Воттс рятується від похмурої реальності в ОАЗі — масштабній віртуальній утопії, де можливості обмежуються лише фантазією. І як більшість людства, він мріє здобути найцінніший приз, захований у віртуальному світі. Творець ОАЗи Джеймс Галлідей заповів свій багатомільярдний спадок і саму ОАЗу тому, хто першим знайде три ключі. Полювання починається.

Продавець товару
Код товару
820797
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда
Мова
Українська
Опис книги

2044 рік, світ потерпає від енергетичної кризи, панують безробіття і голод. Як і більшість людства, Вейд Воттс рятується від похмурої реальності в ОАЗі — масштабній віртуальній утопії, де можливості обмежуються лише фантазією. І як більшість людства, він мріє здобути найцінніший приз, захований у віртуальному світі. Творець ОАЗи Джеймс Галлідей заповів свій багатомільярдний спадок і саму ОАЗу тому, хто першим знайде три ключі. Полювання починається.

Відгуки
4 Відгуки
Євген Садовий
28 березня 2018 р
4 бали
Alternate Reality Games. "Пасхалки".
Людство у 2044 році. Енергетична криза. Люди відлюдькуваті. Зневіра. Недовіра. Всі залежні від віртуальної реальності під назваою ОАЗа. Вона надавала масу переваг – можна було бути ким хочеш і виглядати як хочеш. Програмне забезпечення ОАЗи забезпечувало тишу в класах на уроках і взагалі вчителям було набагато легше і цікавіше, аніж в реальності. Перед покиданням реальності і зануренням в ОАЗу завжди була фраза: ПЕРШОМУ ГРАВЦЕВІ ПРИГОТУВАТИСЯ. Джеймс Галлідей – специфічна замкнута особа по смерті залишив «Альманах Анорака» - збірку і послання як знайти т.зв. Пасхальне Великодневе яйце. Переможцем цього змагання, тобто володаря яйця чекає приз – ОАЗа у спадок і гроші. Змагання, яке пізніше назвали полюванням швидко переросло у світову культуру. Пошук яйця захопив усіх – дорослих і дітей. Одержимість в Анорака була основною умовою і запорукою успіху. Наш головний герой, Вейд Вотсон, живе у стеках, щось типу бразильських фавел. Перемога у змаганні - єдиний шанс вибратися з цього звалища старих фургонів. Тож Вейд з головою поринув у культуру 1980-х. Деякі фільми дивиться неодноразово аби тримати себе у формі. На шляху до мети знайомиться з віртуальними друзями, яких не знає як в реальному житті звати і чи вони його ровесники і чи тієї статі, яку декларують в аватарі. Якщо хтось зможе усно чи письмово напам’ять повторити весь квест, всі ті заморочки, які долали герої, то це вундеркінд або фанат ARG. Alternate Reality Games – це скоріш за все жанр «Першому гравцеві…». Тобто наратив з ігровими елементами, основним принципом яких є TINAG – This is not a game, тобто гра, яка спирається на реальні речі, наприклад, реальних персонажів, існуючі адреси чи дійсні номери телефони. Якщо цікавить глибше та ілюстрованіше – наберіть в youtube «Пасхалки в реальном мире». Сюжет – знахідка для покоління 1980-х, але американського. У нас цих фільмів, шоу, виконавців, телевікторин і т.д. не було, і тим паче ми й не чули про ті ігри, в які там доводиться постійно грати аби розгадати загадку Анорака. Сюжет для справжнього геймера. Стівен Спілберг пообіцяв у однойменному фільмі-екранізації, що вже виходить в ці дні в прокат, зробити сюжет простим і зрозумілим усім. Щойно мені вдалося переглянути – загалом вдалося. Щоправда останніх 40% стрічки – імпровізація на тему… Насправді дуже специфічна річ. Читалося з деякими труднощами – якби можна було бачити вживу ті ігрові приставки Atari і пам’ятати всю ту нескінченну кількість фільмів, на які робить посилання Клайн. Тут не поміщається Словник термінів та персонажів. 7 балів
Anna
19 березня 2018 р
4 бали
Книга-відеогра або відеогра у книзі
Недалеке майбутнє: ресурси Землі майже вичерпано, люди на межі бідності, мешкають у багатоповерхівках зі старих автомобілів. Але серед цієї гнітючої реальності є місце справжньому диву - віртуальній реальності ОАЗі. Там кожен може бути ким завгодно і саме там "живе" більшість населення планети. Після смерті мультимільярдера, творця ОАЗи Джеймса Галлідея, оприлюднюється його заповіт: купа мільярдів і влада над ОАЗою за знайдене у грі "великоднє яйце". П'ять років ніхто не наблизився до розгадки ні на крок, доки головний герой, бідний хлопець-сирота не відгадав першу загадку. І увесь світ перетворився на шалені віртуальні перегони не на життя, а на смерть. Головному герою частенько щастить, варто це визнати. Він і затятий геймер, і справжнісінький гік (ще б пак, знає на пам'ять усі пісні, фільми, ігри, які любив Галлідей і запросто цитує їх), і вправний віртуальний мисливець, і...талановитий програміст. Колишній хлопчина з нижніх верств суспільства легко бореться з мега-корпорацією. Тут дуже багато відсилок до фільмів, ігор, музики, техніки 80-х років. На жаль, я більшості з них не знала. Хоч і знайомі імена траплялися. Це така собі особлива деталь книги. Автор зробив чимало, щоб написати "Першого гравця", і його робота однозначно вийшла вдалою. Раджу читати любителям наукової фантастики, відеоігор, антиутопій і 80-х!
Hannah Kolyada
6 січня 2018 р
5 балів
Ви готові до гри?
Як щодо того, щоб зануритиcь у віртуальну реальність за допомою книжки, а не окулярів? Не вірите? Тоді почніть читати "Першому гравцеві приготуватися" Эрнеста Клайна і ви особисто в цьому переконаєтесь. В першу чергу можу точно сказати, що ця книжка прийдеться до душі фанатам серіалу "Чорне дзеркало" та книжки "Той, що біжить по лезу 2049" (фільм теж нічого, але ж тут зібралися ті, хто любить почитати, чи не так?). Чесно кажучи, мене дуже сильно насторожує той факт, що всі фантастичні твори про майбутнє, з якими я мала змогу познайомитись, скажімо як мінімум песимістичні. А найчастіше це суцільний апокаліпсис або ж життя після нього. І "Першому гравцеві приготуватися" не виключення. Уявіть собі майбутнє, в якому найбільша частина населення проводить практично весь час у віртуальній реальності. Енергетична криза, безробіття, що зростає від року в рік, неможливість мати нормальні умови для проживання, адже ціни на житло також стрімко ростуть і люди вимушені жити в трейлерах-парках. А декому навіть на них не вистачає грошей! Навчатися та подорожувати можуть тільки дуже заможні люди, яких не так багато. І що лишається? Віртуальний світ гри OASIS, де ти маєш змогу отримати все, чого не маєш у реальному житті: ти можеш навчатися та отримати диплом про освіту, можеш товаришувати та зустрічатися, працювати і заробляти, творити і створювати, подорожувати куди завгодно, грати, займатся спортом. Ти маєш необмежений доступ до сітової культурної спадщини і можеш робити що завгодно, можеш бути ким завгодно. Але тільки там, у віртуальному світі, і не зовсім ти, а твій гравець-аватар. Після смерті творця і головного дизайнера гри OASIS Джеймса Холлідея, почалася та сама гра, про яку йде мова в сюжеті книжки. Всі гравці кинулись на пошуки так званого пасхального яйця, схованого з нереальною фантазією. А нагорода тому, хто його знайде настільки висока, що це все стосується вже не тільки віртуального а і реального світу. Ну що, ви готові до гри?
Виникли запитання? 0-800-335-425
175 грн
Немає в наявності
Паперова книга