Нью-йоркська трилогія
Паперова книга | Код товару 1143950
Yakaboo 3.8/5
Автор
Пол Остер
Видавництво
Видавництво Старого Лева
Серія книг
Художня проза
Мова
Українська
Рік видання
2020
Перекладач
Ярослава Стріха
Кількість сторінок
360
Ілюстрації
Немає ілюстрацій

Усе про книжку Нью-йоркська трилогія

«Нью-йоркська трилогія» — по-справжньому сміливий і захоп­ливий роман одного з найдивовижніших американських письменників Пола Остера.

У «Скляному місті», першій частині трилогії, письменник Деніел Квінн посеред ночі отримує зловісний телефонний дзвінок, що повністю змінює його життя. «Привиди», друга частина, оповідає химерну історію таємничого Білого, який хоче, щоб детектив Синій простежив за чолов’ягою на прізвисько Чорний. У «Замкненій кімнаті», завершальній частині книжки, головний герой дізнається, що його давній друг зник, залишивши дружину та дитину, а на додачу цілу купу рукописів.

Ці три зовсім різні та водночас тісно пов’язані історії — яскравий зразок постмодерністської літератури. Українською трилогію видано вперше.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Пол Остер
Видавництво
Видавництво Старого Лева
Серія книг
Художня проза
Мова
Українська
Рік видання
2020
Перекладач
Ярослава Стріха
Кількість сторінок
360
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Рецензії
  •  
    Детектив 66% користувачів вважають цей відгук корисним
    Пол Остер американський письменник постмодерніст, його твір «Нью Йорська трилогія» нещодавно вийшов у Видавництві Старого Лева. Роман складається з трьох повістей, які не поєднані між собою хронологією, але поєднані стилем і загальними ідеями, які в них відображаються. Твір читається ніби легко, але є доволі складний в сприйняті, проза Пола Остера концентрована і виважена, в ній немає нічого зайвого. Що б краще зрозуміти твір, варто концентруватися не на подіях котрі відбуваються в тому чи іншій повісті, а на образах котрі формує автор, в них і є мені здається розгадка, такий собі ключ. Персонажі прописані детально, і є важкими для сприйняття і доволі контриверсійними. Всі три повісті є детективними і автор дуже вміло закручує сюжет, також сам текст є інтелектуальний і філософський, така собі проза для гурманів, тому легкої прогулянки не чекайте. Читаючи цей роман відчуваєш певну утопічність або абсурдність подій чи філософічних тверджень,тому твір вимагає уваги і роздумів. Книжка зроблена якісно, папір цупкий, друк якісний, переклад теж.
  •  
    Химерна книга 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    "Нью-Йоркська трилогія" - ранній твір американського письменника Пола Остера, який складається з трьох частин: "Скляне місто", "Привиди" та "Замкнена кімната". Ці оповідання поєднані між собою так сюжетом та персонажами, як екзистенційними проблемами. Герої Остера постійно щось шукають, за кимось стежать, проте в кінцевому підсумку вони дедалі більше заплутуються в собі та втрачають зв'язок із зовнішнім світом.
    "Нью-Йоркська трилогія" не є детективом у класичному розумінні цього слова, а радше цікавим зразком вишуканої інтелектуальної прози. Роман наскрізь інтермедіальний, тобто сповнений алюзіями на інші твори, що є однією з визначальних рис постмодернізму в літературі.
    Якби враження від "Нью-Йоркської трилогії" потрібно було б описати за допомогою одного слова, то це був би прислівник "химерно". Після прочитання перших сторінок я полишила спроби шукати логіку в тому, що відбувається, а натомість вирішила просто насолоджуватися стилем автора. Також мені припала до душі тривожна атмосфера цієї книги, яка дещо нагадує нуарні детективи.
    Одне слово, "Нью-Йоркська трилогія" - це зовсім не та книга, з якою можна відпочити, проте читачам, які люблять складні постмодерністькі твори, вона точно сподобається.
Купити - Нью-йоркська трилогія
Нью-йоркська трилогія
120 грн
Немає в наявності
 

Рецензії Нью-йоркська трилогія

  •  
    Детектив 66% користувачів вважають цей відгук корисним
    Пол Остер американський письменник постмодерніст, його твір «Нью Йорська трилогія» нещодавно вийшов у Видавництві Старого Лева. Роман складається з трьох повістей, які не поєднані між собою хронологією, але поєднані стилем і загальними ідеями, які в них відображаються. Твір читається ніби легко, але є доволі складний в сприйняті, проза Пола Остера концентрована і виважена, в ній немає нічого зайвого. Що б краще зрозуміти твір, варто концентруватися не на подіях котрі відбуваються в тому чи іншій повісті, а на образах котрі формує автор, в них і є мені здається розгадка, такий собі ключ. Персонажі прописані детально, і є важкими для сприйняття і доволі контриверсійними. Всі три повісті є детективними і автор дуже вміло закручує сюжет, також сам текст є інтелектуальний і філософський, така собі проза для гурманів, тому легкої прогулянки не чекайте. Читаючи цей роман відчуваєш певну утопічність або абсурдність подій чи філософічних тверджень,тому твір вимагає уваги і роздумів. Книжка зроблена якісно, папір цупкий, друк якісний, переклад теж.
  •  
    Химерна книга 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    "Нью-Йоркська трилогія" - ранній твір американського письменника Пола Остера, який складається з трьох частин: "Скляне місто", "Привиди" та "Замкнена кімната". Ці оповідання поєднані між собою так сюжетом та персонажами, як екзистенційними проблемами. Герої Остера постійно щось шукають, за кимось стежать, проте в кінцевому підсумку вони дедалі більше заплутуються в собі та втрачають зв'язок із зовнішнім світом.
    "Нью-Йоркська трилогія" не є детективом у класичному розумінні цього слова, а радше цікавим зразком вишуканої інтелектуальної прози. Роман наскрізь інтермедіальний, тобто сповнений алюзіями на інші твори, що є однією з визначальних рис постмодернізму в літературі.
    Якби враження від "Нью-Йоркської трилогії" потрібно було б описати за допомогою одного слова, то це був би прислівник "химерно". Після прочитання перших сторінок я полишила спроби шукати логіку в тому, що відбувається, а натомість вирішила просто насолоджуватися стилем автора. Також мені припала до душі тривожна атмосфера цієї книги, яка дещо нагадує нуарні детективи.
    Одне слово, "Нью-Йоркська трилогія" - це зовсім не та книга, з якою можна відпочити, проте читачам, які люблять складні постмодерністькі твори, вона точно сподобається.
  •  
    Книга, от которой мурашки по коже
    «Нью-Йоркская трилогия» состоит из 3 частей. В первой части - «Стеклянный город» - писателю детективов Дениэлу Квинну посреди ночи поступает звонок с просьбой помочь. Этот звонок напрочь меняет жизнь главного героя...

    Во второй части - «Привидения» - к детективу по имени Синий обращается некий Белый, чтобы проследить за мужчиной по имени Чёрный. Вроде бы, стандартное дело для детектива, но не тут-то было...

    В третьей части - «Замкнутая комната» - главный герой Герман Мелвилл (ну по крайней мене он так представился в одном из эпизодов), узнав, что его друг Феншо исчез при загадочных обстоятельствах, занимается изданием его творчества - рассказов, стихов и пьес. А параллельно ищет своего друга, т.к. уверен, что тот жив...

    Это книга без хеппи-энда или разгадки историй. В конце каждой части остаётся лишь намёк на разгадку и что с героями происходит дальше - можно лишь догадываться.

    Эти истории такие разные, но где-то похожи между собой и где-то даже переплетаются.
    А ещё, не смотря на то, что читается очень быстро и легко, «Нью-Йоркская трилогия» заставляет думать. Очень много думать. Ну а выбрать финал автор разрешает своим читателям.
  •  
    3 в 1
    «Нью Йорська трилогія» Пола Остера - це три різні і водночас подібні повісті. У всіх трьох сюжет розвивається довкола внутрішніх переживань головного героя (обов"язково чоловіка). До речі, читати в період карантину їх було досить складно, адже герої перших двох творів також зіткнулися з обмеженнями у пересуванні, хоча й за власної згоди. особисто мені через перші дві повісті довелося продиратися. Навіть прочитавши їх, я так і не зрозуміла мотивів їхніх дій. Загалом було досить нудно й нелогічно. А от третя частина вже захопила. Хоча пояснити чи зрозуміти дії всіх героїв не вдалося. Та все ж розвиток сюжету інтригував. Хоч всі три історії починаються як детективи, розслідувань як таких ми не бачимо у жодній. Скоріше, стежачи за підозрюваними головні герої починають розбиратися чи навпаки заплутуватися у собі. Загалом, не думаю, що найближчим часом захочу читати ще щось цього автора. Але переклад від Ярослави Стріхи дуже порадував, як і якість самого видання від Видавництва Старого Лева.


  •  
    Розчарування
    Така очікувана книжка виявилася, мабуть, найбільшим розчаруванням року. Я з нетерпінням чекала, коли нарешті придбаю її, а тепер дуже рада, що купила за знижкою. Анотація обіцяє інтелектуальний детектив, і я була готова до дещо можливо дещо нудного сюжету, великої кількості роздумів і прихованих сенсів. Але щось не склалося. З трилогії я подужала лише дві частини.
    Перша - "Скляне місто". Дивна сімейна пара - психічно-хворий хлопець і його дружина замовляють детективу захист цього хлопця від батька, який виходить з психічної лікарні і начебто захоче вбити сина. Адже саме він у минулому став причиною хлопцевої хвороби. Що далі заходить справа, то дивніше коїться з детективом. Тут принаймні цікава ідея з божевільним батьком, інтерпретації біблійних ідей і класичних сюжетів, які автор вклав у вуста різних персонажів. Розв'язки щоправда ніякої не буде, відкритий фінал це як на мене непогано, але коли він не залишає жодної відповіді, так не годиться. Навіть для інтелектуальної прози. Таке враження, що автор просто не знав, до чого ж довести закручений сюжет.

    З другою частиною "Привиди" ще гірше. З переваг тут виділю лише цікаву ідею з кольорами-іменами для персонажів. А сюжет... Детективу замовляють стежити за чоловіком. І все. Він стежить за людиною, яка нічим майже не займається і пробує знайти у цьому прихований сенс. А по суті не відбувається майже нічого. Тут принаймні є щось подібне до розв'язки, але загалом було дуже нудно і прихованого сенсу мені розгледіти не вдалося (хоча зазвичай з цим проблем не виникає).

    Похвалю оформлення. Обкладинка і форзаци справді красиві, шкода, що для мене вміст виявився набагато гіршим за вигляд. Автор однозначно не мій, якщо вийде друком ще якась його книжка, напевно я її промину.
  •  
    Тажмнича трилогія
    "Скляне місто"
    Квінн -письменник, який пише під псевдонімом багато років. Він знаменитість, яку ніхто не знає в лице. Одного разу до нього телефонують з дивною пропозицією, і запрошують зустрітися. Виявляється, що його сплутали з приватним детективом і просять зайнятися приватною сімейною проблемою. Квінн пристає на пропозицію, видавши себе за того детектива.

    "Привиди"
    Чоловік Синій шпигує за чоловіком Чорним-це завдання йому призначив чоловік Білий. Проте Чорний постійно сидить в своїй квартирі і щось пише, а Синій щотижня надсилає одноманітні звіти про це, наповнюючи їх тільки своїми здогадками. Так триває майже рік, поки Синій не вирішує повернути справу в нове русло і відхилитися від звичного плану.

    "Замкнена кімната"
    Головний герой отримує звістку про зникнення свого кращого друга дитинства. В нього залишається дружина з новонародженим малюком, про яких ГГ не знав. Причини зникнення та подальша доля друга невідома, тому його вважають мертвим, хоча і доказів цього немає. Він зник не взявши з собою нічого, натомість залишає по собі силу - силенну рукописів книг, п'єс та поезії, яка ніколи не була опублікована. ГГ не може так просто заспокоїтися і потроху віддає його книги у видання, а сам починає власне розслідування.

    Кожна з частин трилогії цікава по-своєму. Складний текст, з мінімальною кількістю абзаців, та діалогів, але читається швидко. Спочатку не розумієш назв та чим ці історії пов'язані між собою і заключені в один цикл. Але під кінець 3 історії помічаєш ниточки, що ведуть від героя до героя, з сюжету в сюжет. І щоб осмислити її на всі 100%, після завершення варто повертатися на початок і читати повторно, адже з першого разу важко зібрати частини пазлу.

    Ця трилогія мені нагадує "Трилогію смерті" Бредбері, а своєю філософією - книги Кафки.
  •  
    Дивний детектив
    Сучасний заплутаний детектив з гострими нотками постмодернізму. Під обкладинкою книжки три історії, які ніби і різні, але в цей же момент об'єднані однією думкою. Зізнаюся, не все прочитане було зрозумілим, адже автор так заплутав усі карти, що важко визначити, де початок історії, а де її кінець. І саме цікаве, де ж основна мета детектива. Хоча й класичним детективом цю книгу назвати важко, адже заплутані справи так і до кінця ніхто й не розплутав. Швидше навпаки - самі справи заплутують головних героїв та доводять їх до межі божевілля. Мабуть я таки краще вернуся до більш зрозумілий детективних історій, а ця книга залишиться як хороший досвід модернізму.
    Суть книги в тому, що головний герой, незалежно від історії, перестає бути собою, змушений грати чиюсь роль. Для чого і для кого ці всі вистави - для мене особисто залишилось загадкою. Можливо хтось інший зрозуміє суть написаного, але це явно не для мене книга.
    Ні, однозначно не можна сказати, що вона погана, просто вона має потрапити до свого читача, який і зрозуміє її глибину. Тож усім, хто полюбляє шукати сенс в постмодернізмі і любить детективи - ця книга для вас.
  •  
    Словом, постмодерн
    Дуже незвична книжка. Яке б то слово підібрати? Загадкова. Скажу одразу - не для всіх.
    Спробую описати свої враження.
    На початку не дуже зрозуміло, що до чого.
    Телефонний дзвінок. Шукають детектива Пола Остера. Ми ж маємо персонажа, якого звуть Квінн, хоча живе він під псевдонімом Вільям Вілсон. Але гляньте ім'я автора книги... Інтрига!
    А потім розгортається досить таки цікава історія із зникненням, ізоляцією від світу, насильством, що виводить на одержимого вченого - фанатика з його експериментом "створення" нової людини, носія Божої мови.
    І ти така: клааас. Та тут - бац, історія обривається... Хоча нібито логіка завершення є, але хочеться більше деталей, більшого розкриття подій. Натомість, починається друга історія. Абсолютно інша, з персонажами-кольорами. Вникаєш у неї: знову починається зав'язка - стеження, детективна нотка... І знову - бац!
    Про третю розповідати?)))
    От такі гірки - туди-сюди. Знаючі люди називають то мудрим словом постмодерн.
    Що об'єднує усі три частини. Я б сказала - певні типажі, одержимі роботою - детективи. Стежачи за іншою людиною, настільки "вростають" у її буття, що поступово, не помічаючи, відрікаються свого власного життя, власного Я і зрештою, як наслідок, розчиняються у часі і просторі. Була людина - і зникла. Дуже-дуже дивно.
    Сказати, що мені не сподобався роман не можу, казати, що в захваті від нього - теж ні. Десь посередині. Містить філософські нотки, роздуми над сенсом життя, самотністю, впливом на нас інших людей.
  •  
    Книга, яку я не зрозуміла
    Купуючи книгу, я неуважно прочитала опис і, як наслідок, чекала якогось крутого детективу. Спочатку, читаючи книгу я надіялась, що далі буде краще, що в наступній частині трилогії все стане на свої місця. Це і було моєю помилкою. Я очікувала від книги чогось зовсім іншого, не ознайомившись із описом книги, а довірившись обкладинці і словам про те, що це детектив.
    Кожна з трьох частин не пов'язана між собою часом та сюжетом, це вільний політ для читача, який може дозволити складати та продумувати свої теорії на основі прочитаного. У книзі дуже чітко описані герої твору, настільки реалістично, що можна повірити в їх існування.
    В цій книзі можна зрозуміти незначимість кожної окремої людини в місті (звісно якщо ви не президент). Як просто можна загубитись і вашого зникнення ніхто не помітить, або помітить декілька людей і невдовзі звикнуть до вашої відсутності.
    В першій частині мені сподобався реалізм та розчарування героя, яке відчувалось як справжнє. З цієї частини я виписала декілька цитат. В другій герої носили імена - назви кольорів і це мене остаточно заплутало.
    Я не можу сказати, що ця книга погана, вона просто не моя і я не змогла її до кінця зрозуміти.
 
Характеристики Нью-йоркська трилогія
Автор
Пол Остер
Видавництво
Видавництво Старого Лева
Серія книг
Художня проза
Мова
Українська
Рік видання
2020
Перекладач
Ярослава Стріха
Кількість сторінок
360
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
135х205 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
ISBN
978-617-679-583-4
Вага
400 гр.
Тип
Паперова
Література країн світу
Література США і Канади
Література за періодами
Сучасна література