Книга Музичне мистецтво. Робочий зошит для учнів 4 класу

Категорія
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Робочий зошит "Музичне мистецтво" створений відповідно до підручника О. Лобової для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів.

Тематична структура зошита повністю відповідає побудові підручника. За кожною темою подано різнорідні завдання, спрямовані на закріплення, поглиблення та творче опрацювання навчального матеріалу на уроках і в позаурочний час. Деякі пізнавальні завдання передбачають спільну творчу роботу учнів з однолітками та дорослими.

Представлені завдання мають різну освітню, розвивальну та виховну мету, різні рівні складності та пізнавальної активності (від репродуктивного до творчого), що дає змогу добирати їх з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини.

Для позначення завдань, які потрібно виконати, учням доцільно обводити або підкреслювати фігури з відповідними номерами. Можна запропонувати школярам обирати завдання на власний розсуд.

Педагогічну доцільність і спосіб оцінювання виконання індивідуальних завдань визначає вчитель. У зошиті до кожної теми запропоновано позначку "Місце для оцінки", де педагог може виставляти оцінні бали або інші обрані ним символи.

Продавець товару
Код товару
546775
Опис книги

Робочий зошит "Музичне мистецтво" створений відповідно до підручника О. Лобової для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів.

Тематична структура зошита повністю відповідає побудові підручника. За кожною темою подано різнорідні завдання, спрямовані на закріплення, поглиблення та творче опрацювання навчального матеріалу на уроках і в позаурочний час. Деякі пізнавальні завдання передбачають спільну творчу роботу учнів з однолітками та дорослими.

Представлені завдання мають різну освітню, розвивальну та виховну мету, різні рівні складності та пізнавальної активності (від репродуктивного до творчого), що дає змогу добирати їх з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини.

Для позначення завдань, які потрібно виконати, учням доцільно обводити або підкреслювати фігури з відповідними номерами. Можна запропонувати школярам обирати завдання на власний розсуд.

Педагогічну доцільність і спосіб оцінювання виконання індивідуальних завдань визначає вчитель. У зошиті до кожної теми запропоновано позначку "Місце для оцінки", де педагог може виставляти оцінні бали або інші обрані ним символи.

Відгуки
Виникли запитання? 0-800-335-425
38 грн
Немає в наявності
Паперова книга