Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Безкоштовно по Україні
Без вихідних, з 9 до 20
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Навчально-методичний посібник укладено для підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня вищої освіти напряму 6.020303 Філологія (французька/англійська мова і література) галузі знань 0203 Гуманітарні науки. Посібник складається із 8 лабораторних занять, у яких висвітлено авторське бачення формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутнього вчителя іноземних мов та шляхи використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроці в умовах ЗЗСО. Головна мета посібника – забезпечення майбутнього вчителя основними знаннями, уміннями та навичками відбору та здійснення навчально-методичної роботи з іншомовними інформаційними освітніми ресурсами, електронними навчальними посібниками, педагогічними програмними засобами, аудіо-, відеоподкастами для формування комунікативної компетентності учнів та реалізації комп’ютерного тестування для тренування, перевірки і/або контролю навчальних досягнень учнів з іноземної мови.
Навчально-методичний посібник укладено для підготовки фахівців першого (бакалаврського) рівня вищої освіти напряму 6.020303 Філологія (французька/англійська мова і література) галузі знань 0203 Гуманітарні науки. Посібник складається із 8 лабораторних занять, у яких висвітлено авторське бачення формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутнього вчителя іноземних мов та шляхи використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроці в умовах ЗЗСО. Головна мета посібника – забезпечення майбутнього вчителя основними знаннями, уміннями та навичками відбору та здійснення навчально-методичної роботи з іншомовними інформаційними освітніми ресурсами, електронними навчальними посібниками, педагогічними програмними засобами, аудіо-, відеоподкастами для формування комунікативної компетентності учнів та реалізації комп’ютерного тестування для тренування, перевірки і/або контролю навчальних досягнень учнів з іноземної мови.